Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі(Болотохід в комплекті з аварійно-рятувальним обладнанням)
Очікувана вартість
2 796 000,00 UAH
UA-2020-08-06-002822-a d37ce1018b3148e5923346a9768c2070
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Загура Олег Васильович

+380372542530 arzspmtz@cv.mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Управління ДСНС України у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 37978278
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Авангардна,7
Контактна особа: Загура Олег Васильович
+380372542530
arzspmtz@cv.mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 14:44
Очікувана вартість: 2 796 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Легкові автомобілі(Болотохід в комплекті з аварійно-рятувальним обладнанням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Авангардна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Легкові автомобілі(Болотохід в комплекті з аварійно-рятувальним обладнанням Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 15:22
Тендерна документація
20 серпня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 15:22
Тендерна документація
06 серпня 2020 11:45
ТД (снігоболотохід).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-09-000009 ● 91993abb4809453caf7f760d2c066efd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020 10:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.10.2020 № 38

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 09 жовтня 2020 року № 38

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-08-06-002822-a від 06.08.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-09 14:46:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Легкові автомобілі (Болотохід в комплекті з аварійно-рятувальним обладнанням)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-06-002822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Поясніть, з яких причин Вами не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 06.08.2020 протокол № 59, якщо Вами змінено технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені в Додатку 4 тендерної документації?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-10-14 13:50:43

Пояснення з власної ініціативи

Відповідно до розпочатого моніторингу Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Управління ДСНС України у Чернівецькій області надає наступні пояснення:
20.08.2020 року до оголошеної закупівлі № UA -2020-08-06-002822-a були внесені зміни які були затверджені протоколом тендерного комітету № 67. Нова редакція тендерної документації зі змінами була розміщена в електронній системі закупівель. Окрім того був сформований окремий документ який відображував увесь перелік змін у порівняні з першою редакцією тендерної документації. Окремий документ з переліком змін не був розміщений в електронній системі закупівель. Причиною даного не доопрацювання стало перебування секретаря тендерного комітету, що є відповідальним за коректність, повноту і своєчасність розміщення інформації в електронній системі в щорічній відпустці, що не дало змогу забезпечити достатній контроль за повнотою інформації яка мала бути розміщена в електронній системі закупівель особою яка заміняла секретаря тендерного комітету на час його щорічної відпустки.
З боку Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Управління ДСНС України у Чернівецькій області не було наміру укрити перелік змін які вносились до тендерної документації. Дані зміни легко можна від слідкувати в процесі порівняні нової редакції тендерної документації зі старою редакцію яка після внесення змін не видаляється з системи а зберігається в ній з статусом недійсна.
Просимо взяти до уваги даний людський фактор, що став причиною даного одиночного порушення.

Додатки:
1. Окремий документ з переліком змін у порівняні з першою редакцією тендерної документації

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРГО МОТОРС УКРАЇНА" 2 790 000,00
UAH з ПДВ
2 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Променергообладнання 2 796 000,00
UAH з ПДВ
2 796 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 17:48
Довідка_МВС.jpeg
01 вересня 2020 13:04
Електронний підпис
01 вересня 2020 13:02
ФОТО ПРИЧІП 8х8.jpg
01 вересня 2020 13:02
ФОТО ARGO AURORA 950 SX.jpg
01 вересня 2020 13:02
ФОТО ARGO AURORA 950 SX (2).jpg
01 вересня 2020 13:02
Статут ТОВ.pdf
01 вересня 2020 13:02
Опис.jpeg
01 вересня 2020 13:02
Довідка про санкції.jpeg
01 вересня 2020 13:02
Виписка.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 12:12
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:12
INDUSTRYENERGYEQUIPMENT letter.pdf
01 вересня 2020 12:12
Протокол 4_Директор ПЕО.pdf
01 вересня 2020 12:12
Наказ_Директ.pdf
01 вересня 2020 12:12
копія витяг ПДВ.pdf
01 вересня 2020 12:12
згода з тех вимогами.pdf
01 вересня 2020 12:12
довідка щодо ліцензії.pdf
01 вересня 2020 12:12
довідка санкції.pdf
01 вересня 2020 12:12
довідка МТБ.pdf
01 вересня 2020 12:12
довідка захист довкілля.pdf
01 вересня 2020 12:12
довідка є юр особою.pdf
01 вересня 2020 12:12
довідка є резидентом.pdf
01 вересня 2020 12:12
довідка бенефіціар.pdf
01 вересня 2020 12:12
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 вересня 2020 12:12
Витяг з ЄДРЮОФОП_новий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРГО МОТОРС УКРАЇНА"

Променергообладнання

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРГО МОТОРС УКРАЇНА"
#39953014
Переможець 2 790 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 08:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 08:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРГО МОТОРС УКРАЇНА"
#39953014
2 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 09:49
Додаткова угода укладений
19 жовтня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 14:32
Договір укладений
24 вересня 2020 14:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 790 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 465 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: неможливість виконання своїх зобов’язань. Попередження зі сторони постачальника у вигляді звернення, заяви, листа про неможливість подальшого виконання зобов'язань внаслідок непередбачених обставин.