Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання та обладнання для початкових класів «Нова українська школа»
Очікувана вартість
87 900,00 UAH
UA-2020-08-06-002719-b b47e03ffd3064f78b1828e516481cd57
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовк Алла Анатоліївна

0534591394 vb-selrada2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42640282
Місцезнаходження: 38300, Україна , Полтавська обл., ВЕЛИКА БАГАЧКА, вул. Каштанова, буд. 20
Контактна особа: Вовк Алла Анатоліївна
0534591394
vb-selrada2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 87 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 439,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Засоби навчання та обладнання для початкових класів «нова українська школа»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
271 штуки
Засоби навчання та обладнання для початкових класів «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Замовником після отримання Товару не пізніше 15 банківських днів, на підставі підписаної накладної, по банківських реквізитах Постачальника, вказаних в Договорі в національній валюті України, в безготівковому порядку Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 17:47
Тендерна документація.doc
06 серпня 2020 17:47
Додаток 1 Пропозиція.docx
06 серпня 2020 17:47
Додаток 2 Лист-згода.docx
06 серпня 2020 17:47
Додаток 3 ст.17.docx
06 серпня 2020 17:47
Додаток 4 проект договору.docx
06 серпня 2020 17:47
Додаток 5 ст.16.docx
06 серпня 2020 17:47
Додаток 6 технічні вимоги.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
22 серпня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій