Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області
Очікувана вартість
8 058 089,00 UAH
UA-2020-08-06-002654-b b6d4e1f4d7e64d8697b29a85d6f7b037
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осінська Тетяна Володимирівна

+380444500491 kcbo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143703
Вебсайт: http://ksvo.gov.ua
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, Київської області Києво-Святошинського району, м. Боярка, вул. Богдана Хмельницького, 57-А
Контактна особа: Осінська Тетяна Володимирівна
+380444500491
kcbo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 13:13
Очікувана вартість: 8 058 089,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 580,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08122, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Шпитьки, вул. Покровська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 17:15
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН.docx
02 жовтня 2020 17:15
ТД Нова Шпитьки від 02.10.doc
18 вересня 2020 13:06
Перелік змін 18.pdf
18 вересня 2020 13:06
ТД Шпітьки 18.pdf
06 серпня 2020 17:18
ТД Шпитьки від 05.08.pdf
21 жовтня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 20:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 17:15
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН.docx
02 жовтня 2020 17:15
ТД Нова Шпитьки від 02.10.doc
18 вересня 2020 13:06
Перелік змін 18.pdf
18 вересня 2020 13:06
ТД Шпітьки 18.pdf
06 серпня 2020 17:18
ТД Шпитьки від 05.08.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 24 вересня 2020 13:45
Доброго дня! Шановний Замовнику! Ваша тендерна документація містить безліч документів форму яких не дозволяється змінювати. Тобто, учасникам потрібно сідати і набирати по новій Ваші форми адже документація розміщена Вами у форматі пдф. Дуже просимо Вас розмістити тендерну документацію у форматі ворд. Якщо звичайно Ви не навмисне її розмістили у форматі пдф. Завчасно Вам вдячні за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-002654-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕАЛ БІЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:34996011
Дата подання: 24 жовтня 2020 11:35
Щодо відсутності рішення Замовника
Шановний Замовник, наша компанія дуже уважно слідкує за даними торгами по Шпитьківській школі, нами подано скаргу в АМКУ щодо усунення дискримінаційних вимог та отримано позитивне рішення ще 2 місяця потому, однак після цього Ви - як Замовник подовжуєте строк подання тендерних пропозицій по даній закупівлі не прикріплюючи в систему Прозорро рішення (протоколу) про причину продовження терміну подання тендерних пропозицій. Така поведінка з Вашого боку підтвердження факт змови між Вами як Замовником та якоюсь Вашою будівельною компанією, котра не встигає підготовути необхідний пакет документів. Згідно чинного законодавства, вимагаємо: ОПУБЛІКУВАТИ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ПЕРЕНОСУ (ПРОДОВЖЕННЯ) ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ З МОТИВОВАНИМ І ОБГРУНТОВАНИМ ВИКЛАДЕННЯ ОБСТАВИН, ЯКІ ЗУМОВИЛИ ПРОДОВЖЕННЯ ТЕРМІНУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2020 08:55
Шановний учасник. Повідомляємо, що відповідно ст.20 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Замовник при проведенні відкритих торгів у закупівлі робіт із реконструкції фасаду Шпитьківської ЗОШ 1-3 ступенів у с. Шпитьки по вул. Покровська, 24 Київської області керується виключно принципами, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Цим забезпечено рівні умови учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у процедурах закупівлі.
Тендерна документація забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю та не містить жодних до них дискримінаційних вимог. Тому викладені Вами у вимозі міркування не відповідають дійсності.
Раховуючи значну вартість предмета закупівлі, строки і об’єми робіт, технічну специфікацію усіх необхідних характеристик робіт, у тому числі технічні, функціональні та якісні характеристики, іншу специфіку даної закупівлі та з метою додаткового вивчення проектної документації по об’єкту закупівлі і не виключеного внесення уточнюючих даних до проектної документації без зміни очікуваної вартості робіт, у тому числі уникнення факторів ризиків щодо виконання робіт у передбачені терміни, додержання якості виконання робіт та можливості їх початку у поточному бюджетному періоді, замовником прийнято рішення про продовження строку прийому пропозицій від учасників закупівлі. Чи є ця умова дискримінаційною, у тому числі по відношенню до Вас? Звичайно що ні, так-як під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи, у строк визначений Законом, який не може бути меншим, ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про торги. Цей строк замовником не порушено.
Відповідне рішення оформлене протоколом тендерного комітету 21 жовтня 2020 року. Дату і час розкриття тендерних пропозицій та дату і час проведення електронного аукціону визначено електронною системою закупівель автоматично в день прийняття замовником рішення про продовження строку прийому пропозицій.

Документи

27 жовтня 2020 08:55
Відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-06-002654-b.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "РЕАЛ БІЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:34996011
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога щодо посилання на публічне розміщення аналогічного договору є дискримінаційною та обмежує коло учасників. Законом не визначено, що підтвердженням досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є виконаний договір, який був публічно розміщений. Крім того, відповідно до рішення Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по справі №3863-р/пк-пз від 28.02.2020 визначила, що вимога щодо публічного розміщення аналогічного договору є дискримінаційною. Для дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» необхідно усунути невідповідності шляхом внесення змін до Документації в частині щодо встановленої вимоги на наявність у відгуку посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-06-002654-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РЕАЛ БІЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:34996011
Дата подання: 17 серпня 2020 16:03
скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Відділом освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації, код за ЄДРПОУ 02143703 (Надалі Замовник) було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення UA-2020-08-06-002654-b про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету: Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області Код ДК021: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Згідно з оголошення дата оскарження умов закупівлі до 19 серпня 2020 00:00 Відповідно до ч. 8 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Ознайомившись з умовами тендерної документації, вважаємо, що документація містить дискримінуючи умови, що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» та обмежують наше право на участь у зазначеній закупівлі, враховуючи наступне. Відповідно до п.п. 3.3. п.3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів) учасники повинні надати: «п.3.3 На підтвердження інформації щодо поданого (них) договору (ів) надати оригінал листа-відгука(ів) про співпрацю щодо виконаного договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше двох). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу та інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов’язань учасника по договорах, що наведені у довідці про виконання аналогічного договору (ів) та відсутні факти (випадки) їх невиконання або неналежного виконання з боку учасника, у відгуці має містити посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук також відгук має містити інформацію про номер та дату договору, інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, також зазначення класу наслідків. Крім того Учасник подає сканований оригінал або завірену належним чином копію договору.». Вимога щодо посилання на публічне розміщення аналогічного договору є дискримінаційною та обмежує коло учасників. Так, відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Законом не визначено, що підтвердженням досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є виконаний договір, який був публічно розміщений. Замовник встановивши таку вимогу дискримінує ТОВ «РЕАЛ БІЛДІНГ», який має досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі та по видам робіт відповідно до технічного завдання, проте такі договори укладені не за результатами конкурсних відборів та інформація про них не міститься у публічному доступі. Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Крім того, відповідно до рішення Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по справі №3863-р/пк-пз від 28.02.2020 визначила, що вимога щодо публічного розміщення аналогічного договору є дискримінаційною. Тобто, тендерна документація за предметом закупівлі Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області Код ДК021: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, UA-2020-08-06-002654-b складена не у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі». Встановлюючи вимоги щодо публічного розміщення аналогічного договору Замовник значно порушив порядок проведення Процедури закупівлі та порушив законні права та інтереси ТОВ «Реал Білдінг» на недискримінацію, добросовісну конкуренцію серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вважаємо, що для дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» необхідно усунути невідповідності шляхом внесення змін до Документації в частині щодо встановленої вимоги на наявність у відгуку посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук. Метою ЗУ «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Для дотримання добросовісної конкуренції необхідне чітке дотримання всіма суб’єктами публічних закупівель норм чинного законодавства України. На підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунити порушення шляхом внесення змін до тендерної документації в частині щодо встановленої вимоги на наявність у відгуку посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2020 22:17
рішення від 20.08.2020№15847+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 22:17
рішення від 31.08.2020№16419.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 22:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 18 вересня 2020 13:07

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 15:23
Скарга.PDF
17 серпня 2020 15:23
рішення від 28.02.2020 _ 3863.pdf

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 15:49
Cкарга
17 серпня 2020 15:49
Рішення

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 листопада 2020 15:05
Кінець періоду оскарження: 23 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 23 листопада 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: за відсутності на даний час потреби у закупівлі, у зв'язку із відсутністю фінансування
Документи:
12 листопада 2020 15:04
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:02
Протокол