Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення покриття плівки ОРАКАЛ кузовів вагонів електропоїздів HRCS2
Restoration of ORAKAL film coating of HRCS2 electric train car bodies
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-08-06-002646-b 98a7429b0b6b4857ad39f7a8f9a55d76
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплуненко Світлана

044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: branch "Ukrainian railway speed company" of joint stock company Ukrainian Railway"
National ID: 40123444
Contact point: Kaplunenko Svitlana
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 17:00
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54000 UAH
Publication date: 06 серпня 2020 17:17
Enquiries until: 31 серпня 2020 17:00
Complaints submission until: до 06 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 вересня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 1 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 18 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Демонтаж старої плівки та видалення залишків клею, Код ДК 021:2015 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування рухомого складу; Рихтування, шпаклювання та ґрунтування пошкоджених частин, Код ДК 021:2015 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування рухомого складу; Проклейка плівки (при проклейці плівки використовується плівка ORACAL серії 751 С чорна глянцева (для використання на транспортних засобах)), Код ДК 021:2015 – 50222000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування рухомого складу.
Розгорнути Згорнути
Service names of each nomenclature item of the subject of procurement and service code determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the procurement subject:
Dismantling of the old film and removal of glue residues, Common Procurement Vocabulary (CPV) сode 021:2015 – 50222000-7 Repair and maintenance services of rolling stock;
Straightening, spackling and priming of damaged parts, Common Procurement Vocabulary (CPV) сode 021:2015 – 50222000-7 Repair and maintenance services of rolling stock;
gluing of a film (when gluing the film, ORACAL 751 C black glossy film is used (for use on vehicles), Common Procurement Vocabulary (CPV) сode 021:2015 – 50222000-7 Repair and maintenance services of rolling stock.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 посл.
Відновлення покриття плівки ОРАКАЛ кузовів вагонів електропоїздів HRCS2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська область, Київ, вул. Приколійна, 1
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Restoration of ORAKAL film coating of HRCS2 electric train car bodies
CPV: 50220000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник після підписання Сторонами Акта наданих послуг, протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури (термін оплати рахується з дати реєстрації податкової накладної для платників ПДВ; для неплатників ПДВ термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг) (інформація про податкову накладну зазначається у випадку, якщо Виконавець є платником ПДВ). Інші умови в оголошенні: 1. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне. 2. електронна банківська гарантія, Умови надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 10:24
Оголошення_Відновлення_плівки_англ..docx
02 вересня 2020 10:24
ТД_Відновлення_плівки Зміни.doc
02 вересня 2020 10:24
Зміни_Відновлення плівки 01.09.doc
02 вересня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 10:24
Оголошення_Відновлення_плівки_англ..docx
06 серпня 2020 17:14
Оголошення_Відновлення_плівки_англ..docx
02 вересня 2020 10:24
ТД_Відновлення_плівки Зміни.doc
21 серпня 2020 11:27
ТД_Відновлення_плівки Зміни.doc
06 серпня 2020 17:14
ТД_Відновлення_плівки.doc
02 вересня 2020 10:24
Зміни_Відновлення плівки 01.09.doc
21 серпня 2020 11:27
Зміни_Відновлення плівки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ціна пропозиції
Дата подання: 26 серпня 2020 15:00
Дата відповіді: 27 серпня 2020 13:07
Доброго дня. В Технічному завданні написано, що Електропоїзд HRCS2 складається з дев’яти вагонів, загальна площа нанесення плівки ORACAL на один електропоїзд становить 460 м2. Таких електропоїздів зазначено у кількості 10 штук, тобто це проклейка 4600 м2? В Комерційній пропозицій написано, що необхідна проклейка плівкми на загальну площу в 1100 м2. На яку площу робіт необхідно орієнтуватись, щоб провести калькуляцію робіт? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо, що відновлення покриття плівки ОРАКАЛ кузовів вагонів електропоїздів HRCS2 буде здійснюватися частково (на пошкоджених поверхнях) на автоматичних дверях та бокових бортах кузова вагонів електропоїздів.
Загальна площа відновлення покриття плівки ОРАКАЛ відповідно до потреб Замовника не перевищує 1100 м2, дана інформація також зазначена в технічному завданні Додатку № 4 тендерної документації від 21.08.2020 № 38/20.
Зміни до проекту договору (Додаток №6 Тендерної документації)
Дата подання: 28 серпня 2020 16:23
Дата відповіді: 02 вересня 2020 10:13
Просимо викласти п.6.2.1 проекту договору (Додаток № 6, Тендерної документації) в наступній редакції: «достроково розірвати Договір в односторонньому порядку, у разі невиконання зобов’язань Виконавцем передбачених цим Договору, повідомивши про це його письмово у строк не пізніше як за 30 (тридцать) календарних днів до призначеної дати розірвання та сплативши за фактично виконані роботи. Договір вважається розірваним з дати, вказаної у письмовому повідомленні».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо, що оскільки проект договору складається замовником самостійно, під час розроблення тендерної документації замовником визначено його права в частині умов розірвання договору, керуючись при цьому принципами здійснення закупівель, зокрема такими як: максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням, та передбачено відповідні умови у п. 6.2.1. проекту договору про закупівлю.
Зміни до проекту Договору (Додаток №6 Тендерної документації)
Дата подання: 28 серпня 2020 16:24
Дата відповіді: 02 вересня 2020 10:13
Виключити п. 6.2.2 з проекту договору (Додаток № 6, Тендерної документації), так як він несе ризики для Виконавця, пов’язані з несплатою замовленої продукції.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо, що ч. 1 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість внесення змін до договору у випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Крім того, п. 6.2.2. проекту договору передбачає зменшення обсягів закупівлі Послуг та ціни Договору залежно від реального фінансування видатків лише шляхом підписання Сторонами взаємоузгоджених додаткових угод до Договору
Зміни до проекту Договору (Додаток №6 Тендерної документації)
Дата подання: 28 серпня 2020 16:25
Дата відповіді: 02 вересня 2020 10:14
Просимо п. 6.2.7 проекту договору (Додаток № 6, Тендерної документації) після слів «йому» доповнити словами «документально підтверджених».
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до ст. 623 ЦК України:
1. Боржник, який порушив зобов'язання, має відшкодувати кредиторові завдані цим збитки.
2. Розмір збитків, завданих порушенням зобов'язання, доказується кредитором.
3. Збитки визначаються з урахуванням ринкових цін, що існували на день добровільного задоволення боржником вимоги кредитора у місці, де зобов'язання має бути виконане, а якщо вимога не була задоволена добровільно, - у день пред'явлення позову, якщо інше не встановлено договором або законом. Суд може задовольнити вимогу про відшкодування збитків, беручи до уваги ринкові ціни, що існували на день ухвалення рішення.
4. При визначенні неодержаних доходів (упущеної вигоди) враховуються заходи, вжиті кредитором щодо їх одержання.
Таким чином внесення змін до п. 6.2.7 проекту договору не є доцільним, оскільки доказування збитків згідно чинного законодавства покладається на замовника.
Зміни до проекту Договору (Додаток №6 Тендерної документації)
Дата подання: 28 серпня 2020 16:26
Дата відповіді: 02 вересня 2020 10:15
Просимо викласти п.8.2 проекту договору (Додаток № 6, Тендерної документації) в наступній редакції: «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 3 (три) відсотка річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором», так як це передбачено ст. 625 Цивільного кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо, що ч. 2 ст. 625 ЦК України передбачено: «Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Оскільки, проект договору складається замовником самостійно, під час розроблення тендерної документації замовником враховано застосування господарських санкцій за невиконання або неналежне виконання зобов’язань, керуючись при цьому принципами здійснення закупівель, зокрема такими як: максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням, та передбачено відповідні умови їх застосування у п. 8.2. проекту договору про закупівлю. Таким чином, замовником встановлено інший розмір процентів, що передбачено ч. 2 ст. 625 ЦК України.
Зміни до проекту Договору (Додаток №6 Тендерної документації)
Дата подання: 28 серпня 2020 16:28
Дата відповіді: 02 вересня 2020 10:15
Просимо виключити п. 8.6 проекту договору (Додаток № 6, Тендерної документації), так як проектом Договору не передбачено чітких термінів виконання робіт.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо, що п. 5.1 проекту договору передбачає строк надання послуг: «протягом 2020 року».
Таким чином не має необхідності виключення п. 8.6 проекту договору.
Зміни до проекту Договору (Додаток №6 Тендерної документації)
Дата подання: 28 серпня 2020 16:29
Дата відповіді: 02 вересня 2020 10:15
Просимо виключити або викласти п.8.9 проекту договору (Додаток № 6, Тендерної документації) в наступній редакції: «Сторона у разі неповідомлення чи несвоєчасного повідомлення про зміну її місцезнаходження, фактичної адреси, індивідуального податкового номеру сплачує іншій Стороні штраф у розмірі 20% від ціни Договору».
Відповідь: Добрий день! Ваше питання опрацьовано та повідомляємо, що на засіданні тендерного комітету до тендерної документації буде внесено зміни в частині внесення змін до п. 8.9. проекту договору.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-002646-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго", Код ЄДРПОУ:39923409
Дата подання: 21 вересня 2020 12:51
Прохання
Ми, ТОВ «РВК»Бінго», не згодні з декваліфікацією нас, як учасника, тому, що згідно розділу Оцінка тендерної пропозиції пункту 2.4. Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах після розкриття тендерних пропозицій Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Ми, як учасник процедури закупівлі, повинні були виправити невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
А нам такої можливості не було надано.
Просимо Вас, причину дискваліфікаї, а саме: Учасник до кінцевого строку подання тендерних пропозицій завантажив в електронну систему закупівель інформацію та документи таким чином, що у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, стала доступною для перегляду ціна його пропозиції, вважати таку яку можливо виправити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 15:33
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тобто, Закон містить певний перелік невідповідностей, які підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Порушення учасником ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" вимоги п. 2.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не входить до переліку невідповідностей передбачених частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Учасник, який до кінцевого строку подання тендерних пропозицій завантажив в електронну систему закупівель інформацію та документи таким чином, що у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, стала доступною для перегляду ціна його пропозиції, вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, Вимогу учасника відхилено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-06-002646-b.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП", Код ЄДРПОУ:38532787
Зміни до тендерної документації
Прохання внесення змін до тендерної документації, щодо наявності учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації... Лист у вкладенні.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-06-002646-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго", Код ЄДРПОУ:39923409
Невідповідності в документації
ТОВ «РВК»Бінго», як учасник тендеру на закупівлю Відновлення покриття плівки ОРАКАЛ кузовів вагонів електропоїздів HRCS2, Код ДК 021:2015 – 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги не згоден з рішенням тендерного комітету про допущення ТОВ «Торговий Дім»Сталь-А» до аукціону, так як тендерна документація цього учасника має такі не відповідності: 1) Згідно Інструкції з підготовки тендерної документації пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст.17 Закону Про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник не надав інформацію, які саме працівники проходили навчання на поклейку даного виду плівки та відповідно отримали сертифікати про проходження відповідного навчання. 2) В Додатку 5 «Тендерна пропозиція»(технічна частина)» Інструкції з підготовки тендерної документації в пунктах Гарантійний строк на матеріал, Гарантія якості наданих послуг, які пропонуються учасником, повинен бути чітко визначеним і вказуватися ціле число днів, а учасник ТОВ «Торговий Дім»Сталь-А» вказав кількість років та місяців.
Розгорнути Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 вересня 2020
UA-2020-08-06-002646-b98a7429b0b6b4857ad39f7a8f9a55d76
Найменування: ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "РЕКЛАМАЙСТЕР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ВАРІО ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДЕВІ СОЛЮШН" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Бумеранг" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП" Документи
Відхилено
Документи

Документи

10 вересня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 14:47
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:47
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:47
Довідка мтб.pdf
10 вересня 2020 02:38
Електронний підпис
10 вересня 2020 02:38
Електронний підпис
10 вересня 2020 02:37
Статут.pdf
10 вересня 2020 02:37
Сертифікат.pdf
10 вересня 2020 02:37
Протокол.pdf
10 вересня 2020 02:37
Опис з кодом доступу.pdf
10 вересня 2020 02:37
Опис 24-01-2020.pdf.p7s.p7s
10 вересня 2020 02:37
Опис 24-01-2020.pdf
10 вересня 2020 02:37
Наказ.pdf
10 вересня 2020 02:37
Наказ_Чечіль.pdf.p7s.p7s
10 вересня 2020 02:37
Наказ_Чечіль.pdf
10 вересня 2020 02:37
Лицензия.pdf.p7s.p7s
10 вересня 2020 02:37
Лицензия.pdf
10 вересня 2020 02:37
Лист-пояснення.pdf
10 вересня 2020 02:37
Лист код доступу.pdf
10 вересня 2020 02:37
Довіреність_Еміх О.О..pdf
10 вересня 2020 02:37
Довідка працівники.pdf
10 вересня 2020 02:37
Довідка мтб.pdf
10 вересня 2020 02:37
Гарантія 54 000,00 грн.zip
10 вересня 2020 02:37
Гарантія 54 000,00 грн.pdf.p7s.p7s
10 вересня 2020 02:37
Гарантія 54 000,00 грн.pdf
10 вересня 2020 02:37
Витяг_наказ_Еміх О.О..pdf
10 вересня 2020 02:37
Витяг ПДВ.pdf
10 вересня 2020 02:37
Виписка ЄДР 24-01-2020.pdf.p7s.p7s
10 вересня 2020 02:37
Виписка ЄДР 24-01-2020.pdf
10 вересня 2020 02:37
Аналогічний договір.pdf

Документи

10 вересня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 12:42
видаткові.pdf
10 вересня 2020 12:40
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:33
рахунок 2.pdf
10 вересня 2020 12:33
рахунок 1.pdf
10 вересня 2020 12:33
Мапа України 23072020.pdf
10 вересня 2020 12:33
банер 2403-2020.pdf
10 вересня 2020 12:33
Статут рЕКЛАМАСТЕР.pdf
10 вересня 2020 12:33
Протокол правочин(2).pdf
10 вересня 2020 12:33
Протокол правочин(1).pdf
10 вересня 2020 12:33
Протокол Директор (3).pdf
10 вересня 2020 12:33
Підписаний_G0820-2143-GL_tender.pdf
10 вересня 2020 12:33
Наказ Директор.pdf
10 вересня 2020 12:33
Довідка Співпраця.pdf
10 вересня 2020 12:33
Довідка Договори.pdf
10 вересня 2020 12:33
Довідка Активи.pdf
10 вересня 2020 12:33
Банковская гарантия.pdf
10 вересня 2020 12:33
Сертифікат Яценко.pdf
10 вересня 2020 12:33
Сертифікат Костюк.pdf
10 вересня 2020 12:33
Сертификат Нехайчук.pdf
10 вересня 2020 12:33
Підписаний_License.pdf
10 вересня 2020 12:33
Додаток 5(2).pdf
10 вересня 2020 12:33
Додаток 5(1).pdf
10 вересня 2020 12:33
Довідка Учасник (2).pdf
10 вересня 2020 12:33
Довідка Процеси.pdf
10 вересня 2020 12:33
Довідка кваліфікація.pdf

Документи

10 вересня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 14:49
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:30
протокол_правочин_2_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
протокол_правочин_1_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
протокол_директор_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
наказ_директор_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
дов_реквізит_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
дов_підстав_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
дов_видносин_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
дов_актив_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
витяг_пдв_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
Витяг_ЕДР_4.pdf
10 вересня 2020 14:30
Витяг_ЕДР_3.pdf
10 вересня 2020 14:30
Витяг_ЕДР_2.pdf
10 вересня 2020 14:30
Витяг_ЕДР_1.pdf
10 вересня 2020 14:30
виписка_с2_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
виписка_с1_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
банк_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
дод5_2_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
дод5_1_вг.pdf
10 вересня 2020 14:30
дов_техпроцес_вг.pdf

Документи

10 вересня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 15:59
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:57
Цінова пропозиція.pdf
10 вересня 2020 15:57
Статут.pdf
10 вересня 2020 15:57
Договір Укрпошта.pdf
10 вересня 2020 15:57
Договір ДПІ Суми.pdf
10 вересня 2020 15:56
Дов. про субпідрядника.pdf
10 вересня 2020 15:56
Проект договору.pdf
10 вересня 2020 15:56
Дов. про захист довкілля.pdf
10 вересня 2020 15:56
Відомості про учасника.pdf
10 вересня 2020 15:56
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 вересня 2020 15:56
11516924000.pdf

Документи

10 вересня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 16:20
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:17
Статут.pdf
10 вересня 2020 16:17
протокол2 (2).jpg
10 вересня 2020 16:17
протокол2 (1).jpg
10 вересня 2020 16:17
ПДВ.jpg
10 вересня 2020 16:17
баланс (2).pdf
10 вересня 2020 16:17
баланс (1).pdf
10 вересня 2020 16:17
vytyag iz ustava.pdf
10 вересня 2020 16:17
дод5.pdf
10 вересня 2020 16:17
відомості про учасника.pdf
10 вересня 2020 16:17
виробничі процеси.pdf

Документи

10 вересня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

Документи

10 вересня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:58
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:48
Технологічний процес .pdf
10 вересня 2020 16:48
Тендерна пропозиція (1).pdf
10 вересня 2020 16:48
Скан паспорта 4.PDF
10 вересня 2020 16:48
Скан паспорта 3.PDF
10 вересня 2020 16:48
Скан паспорта 2.PDF
10 вересня 2020 16:48
Скан паспорта 1.PDF
10 вересня 2020 16:48
Сертифікат якості.pdf
10 вересня 2020 16:48
ОПИС ВАЙЛЕКС ГРУПП.pdf
10 вересня 2020 16:48
Наказ.pdf
10 вересня 2020 16:48
Довідка субпідряд ФОП.pdf
10 вересня 2020 16:48
Довідка Працівники.pdf
10 вересня 2020 16:48
Довідка 10.pdf
10 вересня 2020 16:48
Довідка 8.pdf
10 вересня 2020 16:48
Довідка 5 (1).pdf
10 вересня 2020 16:48
Довідка 4 (1).pdf
10 вересня 2020 16:48
Довідка 3 (1).pdf
10 вересня 2020 16:48
Довідка 1 (1).pdf
10 вересня 2020 16:48
20200513_162817.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162753.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162729.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162656.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162457.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162431.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162405.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162340.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162318.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162244.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162220.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162150.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162054.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_162001.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_161932.jpg
10 вересня 2020 16:48
20200513_161914.jpg
10 вересня 2020 16:48
-1x-1x80_20200513_163051.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А"

ТОВ "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "РЕКЛАМАЙСТЕР"

ТОВ "ВАРІО ГРУП"

ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго"

ТОВ "ДЕВІ СОЛЮШН"

ТОВ "Бумеранг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" 1 786 738,00
UAH з ПДВ
1 786 738,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 14:47
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:47
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:47
Довідка мтб.pdf
10 вересня 2020 02:38
Електронний підпис
10 вересня 2020 02:38
Електронний підпис
10 вересня 2020 02:37
Статут.pdf
10 вересня 2020 02:37
Сертифікат.pdf
10 вересня 2020 02:37
Протокол.pdf
10 вересня 2020 02:37
Опис з кодом доступу.pdf
10 вересня 2020 02:37
Опис 24-01-2020.pdf.p7s.p7s
10 вересня 2020 02:37
Опис 24-01-2020.pdf
10 вересня 2020 02:37
Наказ.pdf
10 вересня 2020 02:37
Наказ_Чечіль.pdf.p7s.p7s
10 вересня 2020 02:37
Наказ_Чечіль.pdf
10 вересня 2020 02:37
Лицензия.pdf.p7s.p7s
10 вересня 2020 02:37
Лицензия.pdf
10 вересня 2020 02:37
Лист-пояснення.pdf
10 вересня 2020 02:37
Лист код доступу.pdf
10 вересня 2020 02:37
Довіреність_Еміх О.О..pdf
10 вересня 2020 02:37
Довідка працівники.pdf
10 вересня 2020 02:37
Довідка мтб.pdf
10 вересня 2020 02:37
Гарантія 54 000,00 грн.zip
10 вересня 2020 02:37
Гарантія 54 000,00 грн.pdf.p7s.p7s
10 вересня 2020 02:37
Гарантія 54 000,00 грн.pdf
10 вересня 2020 02:37
Витяг_наказ_Еміх О.О..pdf
10 вересня 2020 02:37
Витяг ПДВ.pdf
10 вересня 2020 02:37
Виписка ЄДР 24-01-2020.pdf.p7s.p7s
10 вересня 2020 02:37
Виписка ЄДР 24-01-2020.pdf
10 вересня 2020 02:37
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій