Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

паливні гранули (пелети) з деревини
Очікувана вартість
625 000,00 UAH
UA-2020-08-06-002641-c a4b5fc981e274cd08431a6058a466522
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Царук Олена Вікторівна

+380485331750 komunosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти"
Код ЄДРПОУ: 38302654
Місцезнаходження: 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а
Контактна особа: Царук Олена Вікторівна
+380485331750
komunosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 13:07
Очікувана вартість: 625 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 т
паливні гранули (пелети) з деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67451, Україна, Одеська область, Роздільнянський район, с.Степове, вул. Чернишова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати - згідно договору. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: комунальна установа, отримувач та розпорядник (нижчого рівня) бюджетних коштів. Тендерна документація додається окремим додатком Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:17
2020 Проект договору пелети.doc
06 серпня 2020 13:17
2020 ТД пелети.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-06-002641-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОКАР", Код ЄДРПОУ:42598613
Вимога що до дискримінаційних вимог тендерної документації.
ВИМОГА Наше підприємство має намір взяти участь у процедурі відкритих торгів UA-2020-08-06-002641-c. Під час ознайомлення з тендерною документацію нами було встановлено, що вона має дискримінаційні вимоги. Так у відповідності до п.п. 5.2.4.3. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасники повинні документально підтвердити наявність у штаті учасника мінімум двох працівників, що здійснили навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки, з наданням відповідного посвідчення на таких осіб. Згідно із Законом України «Про охорону праці», роботодавець створює службу охорони праці для організації виконання правових, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних, соціально-економічних і лікувально-профілактичних заходів, спрямованих на запобігання нещасним випадкам, професійним захворюванням і аваріям в процесі праці. Для цього на основі Типового положення про службу охорони праці з урахуванням видів діяльності та специфіки виробництва, чисельності працівників, умов праці роботодавець розробляє, затверджує своїм наказом і вводить в дію Положення про службу охорони праці підприємства. Цей документ визначає структуру служби охорони праці, чисельність, завдання, функції та права її працівників відповідно до чинних нормативно-правових актів. У відповідності до ст. 15 Закону України «Про охорону праці», на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Таким чином, служба охорони праці, де перебувають «мінімум два працівників, що здійснили навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки», як того вимагає Замовник, створюється лише на підприємствах, де кількість працюючих більше 50 осіб. Ми, як потенційний Учасник, маємо кількість працюючих менше 20 осіб і у відповідності до Закону маємо право взагалі залучати сторонніх спеціалістів на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. В силу того, що Замовник обмежує участь в процедурі закупівлі Учасників, які мають штат працівників менше 50 осіб, відбувається порушення принципів публічних закупівель та дискримінація всіх Учасників за кількістю працюючих та наявністю служби охорони праці в певній кількості. Зауважуємо, що кількість штату служби охорони праці жодним чином не впливає на виконання Учасником умов договору щодо поставок товару, який є предметом закупівлі. Просимо Вас внести в цій частині зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-08-06-002641-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:39103896
Дата подання: 19 серпня 2020 15:56
Оскарження умов закупівлі
Скарга щодо встановлення незаконних та дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю по предмету: «ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина (паливні гранули (пелети) з деревини)»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 23:19
рішення від 21.08.2020 № 15905.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 23:19
інформація про перенесення розгляду скарги № 13766.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 18:55
рішення від 15.09.2020 № 17343.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 19:24
Номер скарги: UA-2020-08-06-002641-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙК", Код ЄДРПОУ:43237630
Дата подання: 19 серпня 2020 21:06
Скарга АМКУ на умови тендерної документації.
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «РАЙК» Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СПІЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ “РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ І УСТАНОВ ОСВІТИ” Код ЄДРПОУ 38302654 Місцезнаходження: вул. Ярослава Мудрого, 1а, м. Роздільна, Одеська область, 67400 Підстави подання скарги: Наявність дискримінаційних вимог у Тендерній документації Номер закупівлі та назва предмету закупівлі UA-2020-08-06-002641-c показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 03410000-7 – Деревина (паливні гранули (пелети) з деревини) СКАРГА 06.08.2020р. КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ СПІЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ “РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ І УСТАНОВ ОСВІТИ”, Код ЄДРПОУ 38302654 (надалі –Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2020-08-06-002641-c ● a4b5fc981e274cd08431a6058a466522 про проведення закупівлі за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 03410000-7 – Деревина (паливні гранули (пелети) з деревини) очікуваною вартістю 625 000,00 гривень з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «РАЙК» (надалі – Скаржник, Учасник) вирішило взяти участь у відкритих торгах. Однак при вивченні Тендерної документації Замовника на закупівлю за предметом за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 03410000-7 – Деревина (паливні гранули (пелети) з деревини) /надалі – тендерна документація/, виявилось, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги та порушує вимоги чинного законодавства. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, Замовником грубо порушується принцип недискримінації учасників процедури закупівлі та штучно обмежується конкуренція з огляду на зазначення в тендерній документації наступних вимог. 1. Вимоги, визначеної п.п. 5.2.2 п.5.2. п.5. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме, надати Учасником «документи, підтверджуючі наявність в учасника складських приміщень та вагової. Якщо споруди для зберігання товару належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання товару, скан-копію оцінки протипожежного стану складу, видану уповноваженою організацією, згідно норм чинного законодавства, що має відповідну ліцензію, а також копії документів, які підтверджують можливість учасника зважувати товар (паспорт на ваги, свідоцтво про повірку, тощо), в іншому випадку – нотаріально завірені копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання товару та вагової з документами підтверджуючими фактичну передачу майна орендодавцем. Разом з договорами учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання товару, скан-копію оцінки протипожежного стану складу, видану уповноваженою організацією згідно норм чинного законодавства, що має відповідну ліцензію, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, які належать орендодавцю. Термін дії повірки вагового обладнання повинен бути не меншим за термін поставки товару згідно вимог цієї документації. Вагова для зважування товару має знаходитись на території Роздільнянського району Одеської області, аби Замовник мав змогу контролювати зважування товару або повинна бути підтверджена наявність мобільних/пересувних ваг, які можуть бути використані за місцем знаходження Замовника. » Зазначення таких вимог у складі тендерної документації, значно звужує коло учасників, які не є виробниками та не мають (не орендують) складські приміщення з ваговою. Більше того, є незрозумілою вимога про надання у складі тендерної пропозиції нотаріально засвідчених копій договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання товару та вагової, адже вказані документи жодним чином не впливатимуть на якість товару. А необхідність створення таких копій документів впливатиме на вартість товару, що поставлятиметься, адже збільшуються затрати Учасника. 2. Вимоги, визначеної п.п. 5.2.4.3. п.5.2. п.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме, вимоги згідно якої «Учасники повинні документально підтвердити наявність у штаті учасника мінімум двох працівників, що здійснили навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки, з наданням відповідного посвідчення на таких осіб.» Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, адже така вимога автоматично виключає участь у процедурі закупівлі тих Учасників, в т.ч. ФОП, які у своєму штаті не мають такої кількості таких працівників, при цьому чинне законодавство не містить обов’язкової вимоги про наявність цих працівників у штаті підприємств. 3. Вимоги, визначеної в абзаці останньому пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі», зокрема, щодо обов’язку Учасника «надати Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності учасника відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі», з огляду на наступне. Відповідно до вимог п. 3) ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, які визначають, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.; Відповідно до ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ISO 9001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на його відповідність. Крім того, одержання зазначеного вище сертифікату до закінчення строку подання тендерних пропозиції у даній закупівлі (до 24.08.2020) фактично не вбачається можливим для суб’єктів господарювання, які не мають у наявності цих сертифікатів. Тобто виконання даної вимоги є вкрай складною з фінансової точки зору, з точки зору дефіциту часу, а також організаційних заходів, які необхідно здійснити. Все це сприятиме невиправданому зростанню ціни на товар, що планується до постачання, а також наводить на переконливі роздуми, що вказана процедура закупівлі оголошена та проводиться для якогось конкретного учасника. Більше того, така вимога не має жодного відношення до якості Товару, та суттєво зменшує коло Учасників, отже є неконкурентною та дискримінаційною вимогою. Відповідно до ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Оскільки дані положення (вимоги) тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, не впливають на якісні характеристики самого предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Таким чином, встановивши такі дискримінаційні вимоги, Замовник свідомо позбавляє можливості Товариству з обмеженою відповідальністю «РАЙК» подати тендерну пропозицію та взяти участь у процедурі закупівлі, чим порушуються його права та законні інтереси, пов’язані з участю у закупівлі, та створюється враження, що процедура закупівлі проводиться для конкретного учасника. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО : 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення процедури закупівлі твердого палива за за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 03410000-7 – Деревина (паливні гранули (пелети) з деревини)згідно з оголошенням UA-2020-08-06-002641-c ● a4b5fc981e274cd08431a6058a466522 від 06.08.2020р., Замовником якої є КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СПІЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ “РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ І УСТАНОВ ОСВІТИ” (Код ЄДРПОУ 38302654) та зобов’язати Замовника: 2.1. Усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься в тендерній документації, а саме, вимогу, визначену в п.п. 5.2.2 п.5.2. п.5. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо обов’язку Учасника надати у складі тендерної пропозиції нотаріально засвідчених копій договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання товару та вагової. 2.2. Усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься в тендерній документації, а саме, вимогу, визначену п.п. 5.2.4.3. п.5.2. п.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», щодо обов’язку Учасника надати у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність у штаті двох працівників, що здійснили навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки, з наданням відповідного посвідчення на таких осіб. 2.3. Усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься в тендерній документації, а саме, вимогу, визначену в абзаці останньому пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі», щодо зобов’язання Учасника надати у складі тендерної пропозиції надати Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. 2.4. Привести тендерну документацію у відповідність з вимогами п.5.ч.2.ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Директор ТОВ «РАЙК» _____________ Тішаєв П.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 21.08.2020 №15882.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 23:37
Номер скарги: UA-2020-08-06-002641-c.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРІГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37685232
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:08
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо дискавліфікації тендерної пропозиції
ТОВ «БРІГ ТРЕЙД» (надалі за текстом – Скаржник) перемогло в аукціону, запропонувавши найбільш економічно вигідну пропозицію. Проте, протоколом засідання тендерного комітету № 170 від 25 вересня 2020 року тендерну пропозицію скаржника відхилено з єдиної підстави – ненадання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Скаржник переконаний, що відхилення його тендерної пропозиції з таких підстав є неправомірним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 11:18
рішення від 06.10.2020№18726+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 11:18
рішення від 16.10.2020№19436.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 20:38
Номер скарги: UA-2020-08-06-002641-c.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД", Код ЄДРПОУ:39423389
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:48
СКАРГА в МАКУ на рішення Замовника у формі протоколу № 172 від 28.09.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Протоколом № 172 від 28.09.2020 року у процедурі відкритих торгів UA-2020-08-06-002641-c було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КЕВПРОД». Вважаємо, що рішення Замовника є протиправним, оскільки тендерна пропозиція Учасника ТОВ «КЕВПРОД» повністю відповідала вимогам тендерної документації. 1. На думку Замовника Учасником ТОВ "КЕВПРОД" не надано в складі пропозиції скан-копію оцінки протипожежного стану складу, видану уповноваженою організацією згідно норм чинного законодавства та документи, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання товару. Надано лише документ підтверджуючий право власності земельної ділянки. Дане твердження є доволі суб’єктивним. Так, у складі тендерної пропозиції Учасником надано акт державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту. В даному акті представник органу державного пожежного нагляду поставив свій підпис про те, що об’єкт відповідає вимогам пожежної безпеки і здатний до експлуатації. Складання даного акту повністю відповідає чинному на момент прийняття в експлуатацію Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету міністрів України № 1243 від 22 вересня 2004 року. У відповідності до п. 1 зазначеного вище порядку, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів полягає у підтвердженні державними приймальними комісіями готовності до експлуатації об'єктів нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд як житлово-громадського, так і виробничого призначення, інженерних мереж та споруд, транспортних магістралей, окремих черг пускових комплексів (далі - закінчені будівництвом об'єкти), їх інженерно-технічного оснащення відповідно до затвердженої в установленому порядку проектної документації, нормативних вимог, вихідних даних на проектування. У відповідності до п. 6 зазначеного вище порядку, до складу приймальної комісії включаються представники органу державного пожежного нагляду. Крім цього, просимо взяти до уваги Орган оскарження, що Замовником тендерною документацією встановлено певні вольності у виборі документу, який підтверджує оцінку протипожежного стану, адже Замовник ЧІТКО не визначив який документ, якого органу слід йому надати. Так само Замовником не було визначено на яку дату Учасник повинен підтвердити протипожежний стан, тому Учасник був наділений всіма повноваженнями обирати самостійно документ, що підтверджує оцінку протипожежного стану, на власний вибір. Також звертаємо увагу Органу оскарження, що оцінка протипожежного стану жодним чином не впливає на можливість Учасника виконати умови укладеного за результатами процедури закупівлі договору та здійснити поставку твердого палива за низькою конкурентною ціною. 2. Замовник зазначає, що згідно з вимогами ч.5 п.п. 5.2.3.2. Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник повинен надати: «У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом, він повинен надати: - копію договору оренди або копію договору про надання відповідних послуг транспортних засобів (із зазначенням їх назви та року випуску)». Учасником не надано у складі пропозиції копію договору оренди або копію договору про надання відповідних послуг транспортних засобів (із зазначенням їх назви та року випуску). Учасником надано скановану копію оригіналу договору про надання послуг перевезення. До даного договору додано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів за перевізником, який уклав договір про надання послуг перевезення з Учасником, зі змісту яких вбачається МАРКА ТА РІК ВИПУСКУ транспортного засобу. Замовник ставить Учасника в такі рамки, що останній повинен переукладати договори під Замовника, тому що в нього такі забаганки. Фактично ж, відсутність в договорі перевезення назви транспортних засобів та року їх випуску: 1) не відповідає жодному принципу публічних закупівель 2) не впливає на дійсність такого договору 3) не порушує норми цивільного законодавства в частині дотримання істотних умов договору 4) жодним чином не впливає на можливість Учасника виконати умови укладеного за результатами процедури закупівлі договору та здійснити поставку твердого палива за низькою конкурентною ціною. Звертаємо увагу Органу оскарження, що зазначення за змістом договору марки транспортного засобу та року його випуску не практикується в діловому колі перевізників, оскільки в такому випадку Перевізник повинен надавати послуги Учаснику ВИКЛЮЧНО такими автомобілями, а останні виходять з ладу, зношуються і продаються, можуть бути зайняті при наданні послуг іншому клієнту тощо. Вважаємо, що зазначена підстава є надуманою. 3. Замовник зазначає, що згідно з вимогами ч.5 п.п. 5.2.4.2. Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник повинен надати: «Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вищевказаної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників або копії трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо». Учасником надано у складі пропозиції лише копії окремих сторінок трудових книжок, що не відповідає вимогам документації. Зазначене твердження протирічить вимогам тендерної документації. Замовник вимагав надати йому «Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вищевказаної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників або копії трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо». При цьому, за змістом тендерної документації нет зазначається, що Учасник повинен надати ПОВНУ КОПІЮ ТРУДОВОЇ КНИЖКИ. Саме тому, Учасником було надано титульну сторінку трудової книжки кожного працівника та сторінку із записом про прийняття його на роботу в ТОВ «КЕВПРОД». Вважаємо зазначену причину відхилення тендерної документації надуманою 4. Замовник зазначає, що згідно з вимогами ч.5 п.п. 5.2.4.3. Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити наявність у штаті учасника мінімум двох працівників, що здійснили навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки, з наданням відповідного посвідчення на таких осіб. Учасником надано у складі пропозиції документи лише на одного працівника, що здійснив навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки. Дана підстава є підтвердженням неуважності Замовника, адже у складі тендерної документації надано файл з назвою «охорона праці Фейн І-В», в якому міститься посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки. У відповідності до абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. З огляду на зазначене скарга нами подається у встановлений законом строк. Дана скарга складена за дотриманням вимог ч. 1 та 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому у Органу оскарження відсутні підстави для її залишення без розгляду. У відповідності до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Вважаємо, що способом захисту порушених прав ТОВ «КЕВПРОД» може бути лише зобов’язання замовника скасувати своє рішення у формі протоколу № 172 від 28.09.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «КЕВПРОД». Приймаючи до уваги викладене вище, ПРОСИМО: 1. зобов’язати Замовника скасувати своє рішення у формі протоколу № 172 від 28.09.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «КЕВПРОД» Директор ТОВ «КЕВПРОД» Аврашов О.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 10:45
рішення від 12.10.2020 № 19078 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 10:45
рішення від 05.11.2020 №20579 .pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 22:53

Документи подані скаржником

18 серпня 2020 12:34
ВИМОГА по ТД.docx

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

27 серпня 2020 18:48
пояснення замовника
27 серпня 2020 18:49
пояснення замовника

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 21:04
Скарга на АМКУ 19.08.2020.docx
19 серпня 2020 21:04
Скарга АМКУ.PDF

Документи Органу Оскарження

21 серпня 2020 23:37
Рішення від 21.08.2020 №15882.pdf

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 14:47
Скарга ТОВ БРІГ ТРЕЙД.pdf

Документи подані замовником

08 жовтня 2020 15:47
пояснення замовника
08 жовтня 2020 15:47
пояснення замовника

Документи подані скаржником

08 жовтня 2020 13:59
СКАРГА АМКУ.pdf

Документи подані замовником

19 жовтня 2020 16:34
пояснення замовника
19 жовтня 2020 16:35
пояснення замовника

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-10-000016 ● 8c5674e879c443b7b542b4ca2b389c01
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2020 Одеса № 392

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.11.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.11.2020 № 392
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-08-06-002641-c 06.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-12 09:12:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (паливні гранули (пелети) з деревини), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-06-002641-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:

1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про визначення переможцем торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» у той час, коли ним не надано у складі тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника, якого пропонується до постачання (вимога Замовника відповідно до пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації?

При цьому згідно з наданим у складі тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.11.2015 № 05.03.02-07/49513 об’єктом експертизи є «Проект технічних умов ТУ У 16.1-2556101338-001:2015 «Біопаливо тверде. Гранули (пелети) паливні з деревини», сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи – нормативна документація на виробництво біопалива твердого: гранул (пелет) паливних з деревини, розробник та заявник експертизи – Фізична особа-підприємець Вареник Віталій Володимирович.
Отже зазначений висновок від 04.11.2015 № 05.03.02-07/49513 виданий не на товар, який пропонується учасником до постачання, а також не містить відомості про виробника товару.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-17 12:09:49

пояснення замовника

Пояснення
на Запит про надання пояснень в межах моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (паливні гранули (пелети) з деревини) за номером ID: UA-2020-08-06-002641-c, що проводиться на підставі наказу Південного офісу Держаудитслужби від 10.11.2020 № 392


Цим листом надаємо наступні пояснення. Рішення про визначення переможцем торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» було прийнято у зв'язку з тим, що даний учасник, на нашу, думку надав усі документи, що передбачені тендерною документацією, зокрема і висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника (розробника ТУ), якого пропонується до постачання.
У вимогах пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації не вказано, що саме повинно бути об'єктом експертизи. Вказано лише те, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинен бути виданий на товар, який пропонується учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника, якого пропонується до постачання.

У складі тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» надало висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.11.2015 № 05.03.02-07/49513 який містить інформацію про Технічні умови та товар згідно предмету закупівлі. Технічні умови - це нормативний документ виробника, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Також вказаний розробник (виробник) ФОП Вареник Віталій Володимирович. Тобто, на нашу думку, даний висновок СЕС вцілому містить інформацію на товар згідно предмету закупівлі та Технічні умови, згідно яких здійснюється виготовлення цього товару, а також інформацію про виробника, ФОП Вареник Віталій Володимирович.
Виходячи з вищевказаного, вважаємо, що даний висновок має інформацію про предмет закупівлі та виробника.
Крім того, просимо врахувати той факт, що загалом під час процедури закупівлі було надано тендерні пропозиції від 4 (чотирьох) Учасників. Пропозиції двох Учасників відхилені:
- тендерна пропозиція ТОВ "БРІГ ТРЕЙД", причини відхилення:
Відповідно до вимог абз.4 п. 6 додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі» Учасником ТОВ "БРІГ ТРЕЙД" в складі тендерної пропозиції не наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника, якого пропонується до постачання. Натомість, надана довідка-пояснення від 21.08.2020 №3, в якій повідомляється, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на момент подачі пропозиції знаходиться на підписанні в Державній службі з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Але учасником ТОВ "БРІГ ТРЕЙД" не надано будь яких документальних підтверджень щодо факту подання на розгляд до вказаної служби документів.
- тендерна пропозиція ТОВ "КЕВПРОД", причини відхилення:
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», 25 вересня 2020 р. Замовником було оприлюднено Повідомлення з вимогою про усунення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "КЕВПРОД" у своїй тендерній пропозиції. Але, учасник ТОВ "КЕВПРОД" не виправив виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Обоє Учасників оскаржували рішення Замовника у АМКУ та отримали відмову у задоволенні скарги.
Треба зазначити, що пропозиція четвертого Учасника ТОВ "АЛЬТ ТОП" з найбільшою ціновою пропозицією у разі її розгляду теж була б відхилена з наступних причин:
1. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції;
2. Не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ст..16 Закону:
-наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме, не надав Документи, підтверджуючі наявність в учасника складських приміщень та вагової, Документи, підтверджуючі наявність транспортних засобів;
-наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме, не надав Довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання зобов’язань за договором, Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками;
3. Для погодження з проектом договору про закупівлю учасник не надав підписаний зі своєї сторони екземпляр договору у складі тендерної пропозиції;
4. Учасник не надав, визначені у Додатку №1 до тендерної документації:
-копію чинного атестату про акредитацію незалежної лабораторії, яка видала протокол випробувань, завіреного печаткою лабораторії;
-висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника, якого пропонується до постачання;
-Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності учасника відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі;
5. З метою підтвердження відповідності товару Технічним, якісним та кількісним характеристикам щодо предмета закупівлі визначені у Додатку №1 до тендерної документації Учасник надав лист від 21 лютого 2020 р., в якому вказані відмінні від вимог Тендерної документації код Державного класифікатору 021:2015, кількість товару та технічні та якісні характеристики товару.
6. Учасником не надана ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ за формою, встановленою у Додатку № 3 цієї тендерної документації.

Також просимо врахувати, що процедура закупівлі за предметом ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (паливні гранули (пелети) з деревини) за номером ID: UA-2020-08-06-002641-c, яку оголошено 06.08.2020 р., триває довгий час, відміна процедури у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій призвела б до оголошення нової процедури закупівлі та ризику зриву закупівлі пелетів у поточному році, взагалі, в той час, як опалювальний період у Роздільнянському районі розпочато 01 листопада 2020 р., а залишок пелетів у Степовій ЗОШ І-ІІІ ст. відсутній.

У зв’язку з вищевикладеним, враховуючи деякі неточності формулювань між вимогами тендерної документації та документами, наданими у складі пропозиції переможця, які на нашу думку, можна віднести до формальних та відсутністю опалення у Степовій ЗОШ І-ІІІ ст. в розпал опалювального сезону, просимо прийняти наші пояснення та дозволити нам завершити процедуру даної закупівлі з метою якнайшвидшого забезпечення школи паливом та унеможливити зрив навчального виховного процесу у даному закладі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник усунув виявлене під час проведення моніторингу порушення шляхом розірвання договору про закупівлю

2020-11-19 15:08:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-11-19 15:22:07

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРІГ ТРЕЙД" 540 000,00
UAH з ПДВ
399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" 547 500,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" 547 500,00
UAH з ПДВ
469 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТ ТОП" 625 000,00
UAH з ПДВ
625 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2020 12:42
Електронний підпис
24 серпня 2020 12:33
SIC_9001_2015_UA.pdf
24 серпня 2020 12:33
resultverify.pdf
24 серпня 2020 12:33
укладання договору.pdf
24 серпня 2020 12:33
технічна специфікація.pdf
24 серпня 2020 12:33
Тенднрна пропозиція.pdf
24 серпня 2020 12:33
статут.pdf
24 серпня 2020 12:33
стаття 17.pdf
24 серпня 2020 12:33
Сертификат ISO.pdf
24 серпня 2020 12:33
свідоцтво ПДВ.pdf
24 серпня 2020 12:33
право підпису.pdf
24 серпня 2020 12:33
Підписаний_JBKLK8HO3MRKG3 (1).pdf
24 серпня 2020 12:33
Підписаний_G0820-1506-GL_tender.pdf
24 серпня 2020 12:33
Підписаний_Лицензия_.pdf
24 серпня 2020 12:33
Наказ на директора.pdf
24 серпня 2020 12:33
копія техпаспорту.pdf
24 серпня 2020 12:33
копія ДСТУ.pdf
24 серпня 2020 12:33
копія витяг з ЄДР.pdf
24 серпня 2020 12:33
згода обробка даних.pdf
24 серпня 2020 12:33
довкілля.pdf
24 серпня 2020 12:33
довідка МТБ.pdf
24 серпня 2020 12:33
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
24 серпня 2020 12:33
відповідальні ПБ.pdf
24 серпня 2020 12:33
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 серпня 2020 12:33
Витяг 21.08.2020.pdf
24 серпня 2020 12:33
висновок СЕС.pdf
24 серпня 2020 12:33
Виписка з ЄДР юр.осіб.pdf
24 серпня 2020 12:33
АТТЕСТАТ-GAS-2020_0001.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 16:05
Електронний підпис
24 серпня 2020 16:03
ISO 9001 КЕВПРОД.pdf
24 серпня 2020 16:03
трудові книжки водії.pdf
24 серпня 2020 16:03
посвідчення Біланенко.pdf
24 серпня 2020 16:03
паспорт Ваги ВПД-ПС.pdf
24 серпня 2020 16:03
акт приймання обекта.pdf
24 серпня 2020 16:03
аккредитація.pdf
24 серпня 2020 16:03
тех паспБОДЕХ СХТ 023715.pdf
24 серпня 2020 16:03
тендерна пропозиція.pdf
24 серпня 2020 16:03
гарант лист.pdf
24 серпня 2020 16:03
договор взвешивания.pdf
24 серпня 2020 16:03
довідки Укрексімбанк.pdf
24 серпня 2020 16:02
статут КЕВПРОД.pdf
24 серпня 2020 16:02
Договір поставки.pdf
24 серпня 2020 16:02
охорона праці Фейн І-В.pdf
24 серпня 2020 16:02
довідки УкрСиббанк.pdf
24 серпня 2020 16:02
тех огл РЕНО.pdf
24 серпня 2020 16:02
довідка А-Банк счет.pdf
24 серпня 2020 16:02
меддовідка Біланенко.pdf
24 серпня 2020 16:02
тех.паспорт П-П ВІ7687ХО.pdf
24 серпня 2020 16:02
труд книжка Фейн.pdf
24 серпня 2020 16:02
тех огл БОДЕХ.pdf
24 серпня 2020 16:02
паспорт Директор.pdf
24 серпня 2020 16:02
паспорт ваги УКВ-А.pdf
24 серпня 2020 16:02
виписка КЕВПРОД 26-07-2018.pdf
24 серпня 2020 16:02
відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 серпня 2020 16:02
тех паспДАФ СХЕ 566398.pdf
24 серпня 2020 16:02
витяг з кадастру ЮМІНА.pdf
24 серпня 2020 16:02
трудова книжка Бабич.pdf
24 серпня 2020 16:02
тех огл ДЕСОТ.pdf
24 серпня 2020 16:02
лист по ТУ.pdf
24 серпня 2020 16:01
Ref UM2008PL.pdf
24 серпня 2020 16:01
меддовідка Удовицький.pdf
24 серпня 2020 16:01
тех паспРЕНО СХІ 284334.pdf
24 серпня 2020 16:01
тех огл ДАФ.pdf
24 серпня 2020 16:01
лист по висновку сее.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 17:19
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:41
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:41
Довідка ч2 ст.17 Закону.pdf
06 жовтня 2020 17:41
Довідка ст.17.pdf
06 жовтня 2020 17:41
Довідка МВС 25.09.20.pdf
20 серпня 2020 18:07
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:05
опис заверен.16.06.20.pdf
20 серпня 2020 18:05
26 дозвіл.jpg
20 серпня 2020 18:05
25 ТУ ПЕЛЕТИ.pdf
20 серпня 2020 18:05
23 ISO облпаливо.pdf
20 серпня 2020 18:05
22 СФЕРА АКРЕДИТАЦІЇ 1-25.pdf
20 серпня 2020 18:05
16 Бадюл охорона праці.pdf
20 серпня 2020 18:05
13 Тех паспорт МАЗ 5551_0280.pdf
20 серпня 2020 18:05
9 платежка к гарантии.pdf
20 серпня 2020 18:05
8 справка к гарантии.pdf
20 серпня 2020 18:05
6 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 серпня 2020 18:05
3 Наказ на директора.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:47
Додаток 4.PDF
20 серпня 2020 16:47
Додаток 1.PDF
20 серпня 2020 16:47
Статут_АЛ_Т_ТОП.PDF
20 серпня 2020 16:47
ПОВНОВ Ріш АЛЬТ ТОп.PDF
20 серпня 2020 16:47
ПОВНОВ Наказ АЛЬТ ТОП.PDF
20 серпня 2020 16:47
ДСТУ_паливнi_брикети.pdf
20 серпня 2020 16:47
Довідка ліцензія.PDF
20 серпня 2020 16:47
Відомості.PDF
20 серпня 2020 16:47
АЛЬТ ТОП №2 укр 04.02.2020.pdf
20 серпня 2020 16:47
АЛЬТ ТОП №1 укр 04.02.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРІГ ТРЕЙД"

ТОВ "КЕВПРОД"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "АЛЬТ ТОП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРІГ ТРЕЙД"
#37685232
Відхилено 399 999,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 10:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД"
#39423389
Відхилено 400 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 14:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 19:16
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
#41701548
Переможець 469 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 12:43

Документи

25 вересня 2020 10:50
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:48
протокол
21 вересня 2020 13:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», далі Закон Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "КЕВПРОД" у тендерній пропозиції 1. Підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: - згідно з вимогами ч.5 п.п. 5.2.2. Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник повинен надати: «Документи, підтверджуючі наявність в учасника складських приміщень та вагової. Якщо споруди для зберігання товару належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання товару, скан-копію оцінки протипожежного стану складу, видану уповноваженою організацією, згідно норм чинного законодавства, що має відповідну ліцензію, а також копії документів, які підтверджують можливість учасника зважувати товар (паспорт на ваги, свідоцтво про повірку, тощо), в іншому випадку – нотаріально завірені копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання товару та вагової з документами підтверджуючими фактичну передачу майна орендодавцем. Разом з договорами учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання товару, скан-копію оцінки протипожежного стану складу, видану уповноваженою організацією згідно норм чинного законодавства, що має відповідну ліцензію, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, які належать орендодавцю». Учасником ТОВ "КЕВПРОД" не надано в складі пропозиції скан-копію оцінки протипожежного стану складу, видану уповноваженою організацією згідно норм чинного законодавства та документи, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання товару. Надано лише документ підтверджуючий право власності земельної ділянки. - згідно з вимогами ч.5 п.п. 5.2.3.2. Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник повинен надати: «У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом, він повинен надати: - копію договору оренди або копію договору про надання відповідних послуг транспортних засобів (із зазначенням їх назви та року випуску)» Учасником не надано у складі пропозиції копію договору оренди або копію договору про надання відповідних послуг транспортних засобів (із зазначенням їх назви та року випуску); - згідно з вимогами ч.5 п.п. 5.2.4.2. Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник повинен надати: «Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вищевказаної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників або копії трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо». Учасником надано у складі пропозиції лише копії окремих сторінок трудових книжок, що не відповідає вимогам документації. - згідно з вимогами ч.5 п.п. 5.2.4.3. Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити наявність у штаті учасника мінімум двох працівників, що здійснили навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки, з наданням відповідного посвідчення на таких осіб. Учасником надано у складі пропозиції документи лише на одного працівника, що здійснив навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки. 2. З метою усунення виявлених невідповідностей, Учасник повинен надати підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: 1. скан-копію оцінки протипожежного стану складу, видану уповноваженою організацією згідно норм чинного законодавства та документи, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання товару; 2. копію договору оренди або копію договору про надання відповідних послуг транспортних засобів (із зазначенням їх назви та року випуску); 3. копії наказів про прийняття на роботу таких працівників або копії трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників; 4. документально підтвердити наявність у штаті учасника ще одного працівника, що здійснив навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки, з наданням відповідного посвідчення на таку особу. Голова тендерного комітету Микола СУХОЙ

Документи

28 вересня 2020 14:34
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:25
протокол
25 вересня 2020 10:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
#41701548
469 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 14:43
угода про розірвання укладений
19 листопада 2020 14:41
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 13:30
договір укладений
16 листопада 2020 13:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. З метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень, викладених у висновку Південного офісу Держаудитслужби від 18.11.2020 р. за результатами моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (паливні гранули (пелети) з деревини) за номером ID: UA-2020-08-06-002641-c, та на підставі п.п..10.3. Договору