Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 38302654 |
Місцезнаходження: | 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а |
Контактна особа: |
Царук Олена Вікторівна +380485331750 komunosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 13:07 |
Очікувана вартість: | 625 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати - згідно договору. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: комунальна установа, отримувач та розпорядник (нижчого рівня) бюджетних коштів. Тендерна документація додається окремим додатком | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 13:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 13:17 |
2020 Проект договору пелети.doc | |
06 серпня 2020 13:17 |
2020 ТД пелети.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 19 серпня 2020 15:56
Дата подання: 19 серпня 2020 21:06
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:08
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-10-000016 ● 8c5674e879c443b7b542b4ca2b389c01
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2020 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2020 Одеса № 392
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.11.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.11.2020 № 392
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-08-06-002641-c 06.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-12 09:12:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (паливні гранули (пелети) з деревини), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-06-002641-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про визначення переможцем торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» у той час, коли ним не надано у складі тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника, якого пропонується до постачання (вимога Замовника відповідно до пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації?
При цьому згідно з наданим у складі тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.11.2015 № 05.03.02-07/49513 об’єктом експертизи є «Проект технічних умов ТУ У 16.1-2556101338-001:2015 «Біопаливо тверде. Гранули (пелети) паливні з деревини», сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи – нормативна документація на виробництво біопалива твердого: гранул (пелет) паливних з деревини, розробник та заявник експертизи – Фізична особа-підприємець Вареник Віталій Володимирович.
Отже зазначений висновок від 04.11.2015 № 05.03.02-07/49513 виданий не на товар, який пропонується учасником до постачання, а також не містить відомості про виробника товару.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-17 12:09:49
пояснення замовника
Пояснення
на Запит про надання пояснень в межах моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (паливні гранули (пелети) з деревини) за номером ID: UA-2020-08-06-002641-c, що проводиться на підставі наказу Південного офісу Держаудитслужби від 10.11.2020 № 392
Цим листом надаємо наступні пояснення. Рішення про визначення переможцем торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» було прийнято у зв'язку з тим, що даний учасник, на нашу, думку надав усі документи, що передбачені тендерною документацією, зокрема і висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника (розробника ТУ), якого пропонується до постачання.
У вимогах пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації не вказано, що саме повинно бути об'єктом експертизи. Вказано лише те, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинен бути виданий на товар, який пропонується учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника, якого пропонується до постачання.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» надало висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.11.2015 № 05.03.02-07/49513 який містить інформацію про Технічні умови та товар згідно предмету закупівлі. Технічні умови - це нормативний документ виробника, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Також вказаний розробник (виробник) ФОП Вареник Віталій Володимирович. Тобто, на нашу думку, даний висновок СЕС вцілому містить інформацію на товар згідно предмету закупівлі та Технічні умови, згідно яких здійснюється виготовлення цього товару, а також інформацію про виробника, ФОП Вареник Віталій Володимирович.
Виходячи з вищевказаного, вважаємо, що даний висновок має інформацію про предмет закупівлі та виробника.
Крім того, просимо врахувати той факт, що загалом під час процедури закупівлі було надано тендерні пропозиції від 4 (чотирьох) Учасників. Пропозиції двох Учасників відхилені:
- тендерна пропозиція ТОВ "БРІГ ТРЕЙД", причини відхилення:
Відповідно до вимог абз.4 п. 6 додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі» Учасником ТОВ "БРІГ ТРЕЙД" в складі тендерної пропозиції не наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника, якого пропонується до постачання. Натомість, надана довідка-пояснення від 21.08.2020 №3, в якій повідомляється, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на момент подачі пропозиції знаходиться на підписанні в Державній службі з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Але учасником ТОВ "БРІГ ТРЕЙД" не надано будь яких документальних підтверджень щодо факту подання на розгляд до вказаної служби документів.
- тендерна пропозиція ТОВ "КЕВПРОД", причини відхилення:
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», 25 вересня 2020 р. Замовником було оприлюднено Повідомлення з вимогою про усунення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "КЕВПРОД" у своїй тендерній пропозиції. Але, учасник ТОВ "КЕВПРОД" не виправив виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Обоє Учасників оскаржували рішення Замовника у АМКУ та отримали відмову у задоволенні скарги.
Треба зазначити, що пропозиція четвертого Учасника ТОВ "АЛЬТ ТОП" з найбільшою ціновою пропозицією у разі її розгляду теж була б відхилена з наступних причин:
1. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції;
2. Не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ст..16 Закону:
-наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме, не надав Документи, підтверджуючі наявність в учасника складських приміщень та вагової, Документи, підтверджуючі наявність транспортних засобів;
-наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме, не надав Довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання зобов’язань за договором, Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками;
3. Для погодження з проектом договору про закупівлю учасник не надав підписаний зі своєї сторони екземпляр договору у складі тендерної пропозиції;
4. Учасник не надав, визначені у Додатку №1 до тендерної документації:
-копію чинного атестату про акредитацію незалежної лабораторії, яка видала протокол випробувань, завіреного печаткою лабораторії;
-висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який пропонується учасником до постачання, дійсний на момент подання пропозиції та постачання продукції із вказанням виробника, якого пропонується до постачання;
-Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності учасника відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі;
5. З метою підтвердження відповідності товару Технічним, якісним та кількісним характеристикам щодо предмета закупівлі визначені у Додатку №1 до тендерної документації Учасник надав лист від 21 лютого 2020 р., в якому вказані відмінні від вимог Тендерної документації код Державного класифікатору 021:2015, кількість товару та технічні та якісні характеристики товару.
6. Учасником не надана ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ за формою, встановленою у Додатку № 3 цієї тендерної документації.
Також просимо врахувати, що процедура закупівлі за предметом ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (паливні гранули (пелети) з деревини) за номером ID: UA-2020-08-06-002641-c, яку оголошено 06.08.2020 р., триває довгий час, відміна процедури у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій призвела б до оголошення нової процедури закупівлі та ризику зриву закупівлі пелетів у поточному році, взагалі, в той час, як опалювальний період у Роздільнянському районі розпочато 01 листопада 2020 р., а залишок пелетів у Степовій ЗОШ І-ІІІ ст. відсутній.
У зв’язку з вищевикладеним, враховуючи деякі неточності формулювань між вимогами тендерної документації та документами, наданими у складі пропозиції переможця, які на нашу думку, можна віднести до формальних та відсутністю опалення у Степовій ЗОШ І-ІІІ ст. в розпал опалювального сезону, просимо прийняти наші пояснення та дозволити нам завершити процедуру даної закупівлі з метою якнайшвидшого забезпечення школи паливом та унеможливити зрив навчального виховного процесу у даному закладі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник усунув виявлене під час проведення моніторингу порушення шляхом розірвання договору про закупівлю
2020-11-19 15:08:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-11-19 15:22:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРІГ ТРЕЙД" |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
399 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" |
547 500,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" |
547 500,00
UAH з ПДВ
|
469 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТ ТОП" |
625 000,00
UAH з ПДВ
|
625 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРІГ ТРЕЙД" #37685232 |
Відхилено |
399 999,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 10:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" #39423389 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 14:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 19:16
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" #41701548 |
Переможець |
469 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 14:43
|
угода про розірвання | укладений |
19 листопада 2020 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 13:30
|
договір | укладений |
16 листопада 2020 13:09
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. З метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень, викладених у висновку Південного офісу Держаудитслужби від 18.11.2020 р. за результатами моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (паливні гранули (пелети) з деревини) за номером ID: UA-2020-08-06-002641-c, та на підставі п.п..10.3. Договору |