Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з організації шкільного харчування» (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
518 120,00 UAH
UA-2020-08-06-002618-b 1517f4d4309c4bd8a3add46d7c7f69b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

петричак степан васильович

+380933601256 petrychakstepan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №22 ІМ.В.СТЕФАНИКА М.ЛЬВОВА
Код ЄДРПОУ: 23888548
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., місто, Львів, Шевченківський р-н, вулиця Хімічна, будинок 7
Контактна особа: петричак степан васильович
+380933601256
petrychakstepan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:52
Очікувана вартість: 518 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 590,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з організації шкільного харчування» (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Хімічна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія надання послуг за умови наявності відповідного бюджетного фінансування Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 17:05
Проект договору.docx
06 серпня 2020 17:05
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Невмержицький Микола Миколайович 516 100,00
UAH з ПДВ
513 509,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Колпак Богданна Казимирівна 518 120,00
UAH з ПДВ
515 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 12:57
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:48
тендерна пропозиція
02 вересня 2020 12:35
Довідка про не судимість
15 серпня 2020 11:02
Електронний підпис
15 серпня 2020 10:56
технічний опис.rar
15 серпня 2020 10:56
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2020 10:56
Установчі.rar

Публічні документи

21 серпня 2020 13:26
Установчі Колпак.zip
21 серпня 2020 13:26
6- проект договору 22.PDF
21 серпня 2020 13:26
2-Технічні вимоги 22.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Невмержицький Микола Миколайович

ФОП Колпак Богданна Казимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Невмержицький Микола Миколайович
#2452907053
Переможець 513 509,40
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Невмержицький Микола Миколайович
#2452907053
513 509,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 17:14
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 17:11
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 14:46
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
22 січня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:46
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:36
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:17
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:59
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 10:10
Договір.pdf укладений
08 вересня 2020 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості днів харчування учнів
Номер договору про закупівлю: 2618
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості учнів, які харчуються
Номер договору про закупівлю: 2618
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору з метою застосування положення п. 8 ч. 5 та ч.6 ст. 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 2618
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості учнів, які харчуються
Номер договору про закупівлю: 2618
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми договору
Номер договору про закупівлю: 2618
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення кількості днів харчування учнів
Номер договору про закупівлю: 2618
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 405 025,00
UAH