Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети аналітичного, наукового, математичного чи прогнозувального програмного забезпечення (Інформаційно-аналітична система оцінки технічного стану лінійної частини магістральних газопроводів)
Analytical, scientific, mathematical or forecasting software package (Information-analytical system for assessing of main gas pipelines linear part technical condition)
Analytical, scientific, mathematical or forecasting software package (Information-analytical system for assessing of main gas pipelines linear part technical condition)
Очікувана вартість
50 331 680,00 UAH
UA-2020-08-06-002468-b ● 923f1d14a3f34c73a9ef8dc7a93aebbc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Литвиненко Юрій Олексійович 380442397818 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Lytvynenko Yurii 380442397818 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2020 11:58 |
Очікувана вартість: | 50 331 680,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 503 316,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1500000 UAH |
Publication date: | 06 серпня 2020 16:37 |
Enquiries until: | 06 вересня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 12 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 вересня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 50 331 680 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 503 317 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48460000-0: Пакети аналітичного, наукового, математичного чи прогнозувального програмного забезпечення
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-24-001732-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%
Розгорнути
Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-24-001732-c, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути
Згорнути
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Інформаційно-аналітична система оцінки технічного стану лінійної частини магістральних газопроводів (Пакети аналітичного чи наукового програмного забезпечення (48461000-7))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48460000-0 — Пакети аналітичного, наукового, математичного чи прогнозувального програмного забезпечення
Information-analytical system for assessing of main gas pipelines linear part technical condition (Analytical or scientific software package (48461000-7)
CPV: 48460000-0
Період постачання:
по 31 березня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після підписання акту приймання-передачі | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2020 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2020 12:22 |
20_908_т_Додаток 4 Проект договору.pdf | |
08 вересня 2020 12:22 |
20_908_т_ПЕРЕЛІК ЗМІН_.docx | |
07 вересня 2020 11:20 |
20_908_т_ТД_зміни 3.docx | |
07 вересня 2020 11:20 |
20_908_т_ПЕРЕЛІК ЗМІН_.docx | |
28 серпня 2020 13:43 |
20_908_т_Додаток_3 вимоги до переможця.docx | |
28 серпня 2020 13:43 |
20_908_т _Додаток 2_перелік інформації.docx | |
28 серпня 2020 13:43 |
20_908_т_ПЕРЕЛІК ЗМІН_.docx | |
25 серпня 2020 17:19 |
20_908_т_ Додаток 6_1_забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
25 серпня 2020 17:19 |
20_908_т_ПЕРЕЛІК ЗМІН_.docx | |
06 серпня 2020 16:34 |
20_908_т _Додаток 1 ТЗ.pdf | |
06 серпня 2020 16:34 |
20_908_т_ Додаток 6_2_забезпечення виконання договору.docx | |
06 серпня 2020 16:34 |
20_908_т_Додаток 5 ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
06 серпня 2020 16:34 |
20_908_т_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно вимог ТД
Дата подання: 14 серпня 2020 15:45
Дата відповіді: 18 серпня 2020 17:34
Відповідно до п.п.7.1. п.7 Додатку 2 до ТД у складі Тендерної пропозиції подається Документ про створення об’єднання учасників. (Надається у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників).
Відтак, чи буде замовником прийнято документ про створення об’єднання учасників без реєстрації юридичної особи – у формі консорційної угоди?
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що згідно п. 37 ч.1 ст.1 учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи;
В зв’язку з вищевикладеним тендерна пропозиція буде відповідати вимогам тендерної документації та не буде відхилена в разі дотримання вищезазначеної норми.
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи;
В зв’язку з вищевикладеним тендерна пропозиція буде відповідати вимогам тендерної документації та не буде відхилена в разі дотримання вищезазначеної норми.
Вопрос
Дата подання: 14 серпня 2020 17:05
Дата відповіді: 18 серпня 2020 17:35
Заказчик в части 5 разделе III тендерной документации предусмотрел возможность привлечения других субъектов хозяйствования в качестве субподрядчиков / соисполнителей в объеме не менее 20 процентов от стоимости договора о закупке.
Пунктом 4 Приложения 2 к тендерной документации установлен перечень документов, необходимых в случае привлечения субподрядчиков.
Поэтому, просим дать ответ на вопрос: будет ли учитываться опыт выполнения аналогичного договора субподрядчика при раскрытии тендерного предложения участника закупки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що згідно примітки 1 до п.4 інформація про субпідрядників надається в разі закупівлі робіт або послуг. Дана процедура проводиться на закупівлю товару.
Питання до кваліфікаційних вимог
Дата подання: 17 серпня 2020 12:20
Дата відповіді: 19 серпня 2020 15:05
Прошу підтвердити, чи вважається аналогічним "постачанню програмного забезпечення" успішно виконаний договір (договори) "розробки та впровадження програмного забезпечення"
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до Додатку 2 тендерної документації
Формирование операционно-технологических карт для методов ремонта дефектов
Дата подання: 28 серпня 2020 10:34
Дата відповіді: 31 серпня 2020 18:40
В п. 2.5.16 Раздела II Приложения 1 к тендерной документации указано, что модуль «Ремонти» должен обеспечить следующее: - формування операційно-технологічних карт (ОТК) для методів ремонтів дефектів згідно ГБН В.3.1-00013741-12:2011 «Магістральні газопроводи. Ремонт дуговим зварюванням в умовах експлуатації» та інших типових рішень;». Повторно просим пояснить о каких конкретно «типовых решениях» идет речь в данном требовании? Ответ на данный вопрос позволит установить соответствие Программного продукта потенциальных Участников закупки требованиям Заказчика и, как следствие, принять решение об участии / не участии в данной закупке.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що в п.2.5.16. йде мова про "Типові рішення" - конструктивно-технологічні рішення до виконання ремонтно-
відновлювальних робіт на магістральних газопроводах в умовах експлуатації, які розроблені ТОВ "Оператор ГТС України".
відновлювальних робіт на магістральних газопроводах в умовах експлуатації, які розроблені ТОВ "Оператор ГТС України".
Наличие системы электронного документооборота
Дата подання: 28 серпня 2020 10:35
Дата відповіді: 31 серпня 2020 18:44
В п. 2.5.19, Раздела II Приложения 1 к тендерной документации есть требование, что модуль «Технічний документообіг та звітність» должен обеспечивать:
- ведення виробничих технічних журналів (оперативних документів) підрозділів в електронному вигляді з інструментальною фіксацією відповідального за внесення даних і за її перевірку. Інформаційному обліку підлягають оперативні документи виробничих підрозділів, що експлуатують ЛЧ МГ та відносяться до управління технічними даними про об’єкти ЛЧ МГ;
- ведення записів електронних журналів виконуються виключно у прив’язці до об’єктів газопроводів згідно узгодженого Класифікатору оперативних даних;
- надання для форм журналів інструментів фільтрації записів по вибраним параметрам, у т.ч. датам, технологічним об’єктам, видам виконаних робіт, виконавцям тощо;
- експорт журналів у формат Excel, PDF;
- формування вертикальної звітності по затвердженим формам (перелік звітів, а також правила їх ведення попередньо узгоджуються);
- підтримка для звітності рольової моделі з розмежуванням прав на створення звіту, його перевірку та публікацію;
- реалізація інструменту контролю процесу формування звітності по підрозділам з фіксацією затримки термінів та відповідальних виконавців;
Повторно просим пояснить, внедрена ли в ТОВ «Оператор ГТС Украины» система электронного документооборота (СЭД)? Если да, то почему не предусмотреть реализацию несвойственной предмету закупки функциональности модуля «Технічний документообіг та звітність» (п. 7.5.19) в СЭД как целевую систему, специально спроектированную под такого рода задачи? Ответ на данный вопрос позволит установить соответствие Программного продукта потенциальных Участников закупки требованиям Заказчика и, как следствие, принять решение об участии / не участии в данной закупке.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що дана вимога обумовлена тим, що одними із основних вимог до Програмного продукту є:
- Паспортизація основного і допоміжного обладнання та систем ЛЧ МГ Товариства;
- Технологічний документообіг підрозділів Товариства, управління документацією, звітність;
- Інше.
Наявна в ТОВ "Оператор ГТС України" система електронного документообігу не виконує ведення технічної документації (технічні журнали, тощо).
- Паспортизація основного і допоміжного обладнання та систем ЛЧ МГ Товариства;
- Технологічний документообіг підрозділів Товариства, управління документацією, звітність;
- Інше.
Наявна в ТОВ "Оператор ГТС України" система електронного документообігу не виконує ведення технічної документації (технічні журнали, тощо).
Наполнение базы данных для тестирования
Дата подання: 28 серпня 2020 10:46
Дата відповіді: 31 серпня 2020 18:43
В п. 2.6, Раздела II Приложения 1 к тендерной документации указано: «Протягом 30 робочих днів, після проведення Постачальником демонстрації роботи, працездатності Програмного продукту, Замовником виконується перевірка працездатності Програмного продукту та/чи її окремих модулів, у разі поетапної поставки, шляхом наповнення бази даних в Програмний продукт та/або відповідності роботи модулів до вимог зазначених в п. 2.5.». Просим повторно уточнить о наполнении какими данными идет речь? Тестовыми?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що мова йде про наповнення Програмного продукту реляційними базами даних та іншими додатковими даними Замовника, які детально описують об’єкти Товариства для задач технічної паспортизації ЛЧ МГ та виконання сукупності аналітичних розрахунків.
ЕЦП/КЕП
Дата подання: 28 серпня 2020 11:52
Дата відповіді: 28 серпня 2020 13:48
Додаток 2 до тендерної документації містить наступне наголошення, що при подачі тендерної пропозиції Учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП:
- на тендерну пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.
Учасник-нерезидент не має можливості отримати та накласти ЕЦП/КЕП у відповідності до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис», а ні на тендерну пропозицію в цілому, а ні на кожен оригінал електронного документа окремо.
Чи буде підставою для відхилення пропозиції учасника-нерезидента тендерна пропозиція, на яку не буде накладено ЕЦП/КЕП (а ні на тендерну пропозицію в цілому, а ні на кожен оригінал електронного документа окремо), однак буде надано лист-пояснення про неможливість для учасника-нерезидента отримати ЕЦП/КЕП у відповідності до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис», і, відповідно, тендерна документація містить лише підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що згідно Додатку 2 до тендерної документації у разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) або електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. В разі надання такого листа з посиланням на законодавство тендерна пропозиція, що НЕ підписанна КЕП/ЕЦП відхилена не буде.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Науково-технічний комплекс «Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона» Національної академії наук України, Код ЄДРПОУ:30179417
Дата подання: 19 серпня 2020 15:40
Вимога щодо документально підтвердженого досвіду
У Тендерній документації Замовником визначено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): підтверджується Оригіналом та/або електронною копією та/або сканованою копією Довідки Учасника про наявність у останнього досвіду успішного виконання договору/-ів з постачання програмного забезпечення «ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ МАГІСТРАЛЬНИХ ТРУБОПРОВОДІВ» у 2016-2020 роках.
Вам, як Замовнику, достеменно відомо, що розробка такого складного та специфічного програмного забезпечення, як «ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА СИСТЕМА ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ МАГІСТРАЛЬНИХ ТРУБОПРОВОДІВ», може займати декілька років (а з врахуванням постійного розвитку системи шляхом розробки та впровадження нових модулів/підсистем – більше десяти років).
Тому вважаємо, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2016-2020 років є складеною без урахування технічних нюансів та, як наслідок, дискримінаційною, а відтак вимагаємо від Замовника змінити вимоги Додатку 2 до ТД в частині підтвердження наявного досвіду «…у 2016-2020 роках» на більш розумний та обґрунтований термін, шляхом заміни тексту на – «…у 2010-2020 роках» або ж прибрати даний критерій в цілому.
Розгорнути
Згорнути
Вам, як Замовнику, достеменно відомо, що розробка такого складного та специфічного програмного забезпечення, як «ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА СИСТЕМА ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ МАГІСТРАЛЬНИХ ТРУБОПРОВОДІВ», може займати декілька років (а з врахуванням постійного розвитку системи шляхом розробки та впровадження нових модулів/підсистем – більше десяти років).
Тому вважаємо, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2016-2020 років є складеною без урахування технічних нюансів та, як наслідок, дискримінаційною, а відтак вимагаємо від Замовника змінити вимоги Додатку 2 до ТД в частині підтвердження наявного досвіду «…у 2016-2020 роках» на більш розумний та обґрунтований термін, шляхом заміни тексту на – «…у 2010-2020 роках» або ж прибрати даний критерій в цілому.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 серпня 2020 14:07
У відповідь на ваше питання повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до Додатку 2 тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 25 серпня 2020 18:32
Внесення змін в документацію закупівлі
Прохання внести зміни в документацію закупівлі у відповідності до вкладеного файлу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2020 15:34
У відповідь на Ваше питання повідомляємо, внесення змін в проект договору недоцільне.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕББІЛАБ", Код ЄДРПОУ:41045300
Дата подання: 26 серпня 2020 13:39
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
06 серпня 2020 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (далі - Замовник) оприлюднила на веб-порталі ProZorro оголошення про закупівлю послуг за процедурою відкритих торгів «Пакети аналітичного, наукового, математичного чи прогнозувального програмного забезпечення (Інформаційно-аналітична система оцінки технічного стану лінійної частини магістральних газопроводів)» (далі - Закупівля), де також була оприлюднена тендерна документація.
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Вимоги до аналогічного договору згідно з п. 7.2. Додатку 2 до Тендерної документації порушують принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з вищезазначеним пунктом Тендерної документації, учасник закупівлі повинен надати скан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-ій) сертифікату/-ів та/або свідоцтва/-в та/або інших документів виданих установами Національної академії наук України розробниками стандарту ДСТУ-Н Б В.2.3-21:2008 «НАСТАНОВА ВИЗНАЧЕННЯ ЗАЛИШКОВОЇ МІЦНОСТІ МАГІСТРАЛЬНИХ ТРУБОПРОВОДІВ З ДЕФЕКТАМИ»:
Інститутом проблем міцності ім. Г.С.Писаренка НАН України та/або Інститутом електрозварювання ім. Є.О.Патона НАН України, щодо відповідності аналітичних розрахунків програмного модулю визначення залишкової міцності трубопроводів з дефектами до стандарту ДСТУ-Н Б В.2.3-21:2008.
Згідно частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з п. 2 частини 2, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «сертифікати та свідоцтва» виключним переліком установ, які їх видали. Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації грубо порушують передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів виконаних робіт, проте повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації. Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації за процедурою відкритих торгів «Пакети аналітичного, наукового, математичного чи прогнозувального програмного забезпечення (Інформаційно-аналітична система оцінки технічного стану лінійної частини магістральних газопроводів)», а саме:
у п.7. Додатку 2 виключити наступну вимогу: 7.2. Скан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-ій) сертифікату/-ів та/або свідоцтва/-в та/або інших документів виданих установами Національної академії наук України розробниками стандарту ДСТУ-Н Б В.2.3-21:2008 «НАСТАНОВА ВИЗНАЧЕННЯ ЗАЛИШКОВОЇ МІЦНОСТІ МАГІСТРАЛЬНИХ ТРУБОПРОВОДІВ З ДЕФЕКТАМИ»:
Інститутом проблем міцності ім. Г.С.Писаренка НАН України та/або Інститутом електрозварювання ім. Є.О.Патона НАН України, щодо відповідності аналітичних розрахунків програмного модулю визначення залишкової міцності трубопроводів з дефектами до стандарту ДСТУ-Н Б В.2.3-21:2008.,
або зазначити, що Переможець закупівлі повинен провести зазначену сертифікацію в процесі виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Вимоги до аналогічного договору згідно з п. 7.2. Додатку 2 до Тендерної документації порушують принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з вищезазначеним пунктом Тендерної документації, учасник закупівлі повинен надати скан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-ій) сертифікату/-ів та/або свідоцтва/-в та/або інших документів виданих установами Національної академії наук України розробниками стандарту ДСТУ-Н Б В.2.3-21:2008 «НАСТАНОВА ВИЗНАЧЕННЯ ЗАЛИШКОВОЇ МІЦНОСТІ МАГІСТРАЛЬНИХ ТРУБОПРОВОДІВ З ДЕФЕКТАМИ»:
Інститутом проблем міцності ім. Г.С.Писаренка НАН України та/або Інститутом електрозварювання ім. Є.О.Патона НАН України, щодо відповідності аналітичних розрахунків програмного модулю визначення залишкової міцності трубопроводів з дефектами до стандарту ДСТУ-Н Б В.2.3-21:2008.
Згідно частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з п. 2 частини 2, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «сертифікати та свідоцтва» виключним переліком установ, які їх видали. Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації грубо порушують передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів виконаних робіт, проте повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації. Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації за процедурою відкритих торгів «Пакети аналітичного, наукового, математичного чи прогнозувального програмного забезпечення (Інформаційно-аналітична система оцінки технічного стану лінійної частини магістральних газопроводів)», а саме:
у п.7. Додатку 2 виключити наступну вимогу: 7.2. Скан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-ій) сертифікату/-ів та/або свідоцтва/-в та/або інших документів виданих установами Національної академії наук України розробниками стандарту ДСТУ-Н Б В.2.3-21:2008 «НАСТАНОВА ВИЗНАЧЕННЯ ЗАЛИШКОВОЇ МІЦНОСТІ МАГІСТРАЛЬНИХ ТРУБОПРОВОДІВ З ДЕФЕКТАМИ»:
Інститутом проблем міцності ім. Г.С.Писаренка НАН України та/або Інститутом електрозварювання ім. Є.О.Патона НАН України, щодо відповідності аналітичних розрахунків програмного модулю визначення залишкової міцності трубопроводів з дефектами до стандарту ДСТУ-Н Б В.2.3-21:2008.,
або зазначити, що Переможець закупівлі повинен провести зазначену сертифікацію в процесі виконання робіт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2020 15:43
У відповідь на ваше питання повідомляємо, що в Додатку 2 до тендерної документації зазначений перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції, та вимоги до неї. До даного переліку входять як кваліфікаційні вимоги (п. 2), так і інші вимоги до учасників торгів. Так, згідно підпункту 2.1 вимагається від учасників підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з постачання та/або розробки та впровадження програмного забезпечення «ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ МАГІСТРАЛЬНИХ ТРУБОПРОВОДІВ» у 2010-2020 роках. Вимога до учасників торгів з посиланням на ДСТУ-Н Б В.2.3-21:2008 в кваліфікаційних критеріях Додатку 2 відсутня. Дана інформація вимагається від учасників згідно п.7 до тендерної документації, як інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону. При цьому слід зазначити, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації в п. 7.2. Додатку 2 до Тендерної документації.
При цьому у відповідь на питання датою подання: 26 серпня 2020 14:32 повідомляємо, що внесення змін в Додаток 1 Технічні, якісні та кількісні характеристики недоцільне (крім питання щодо п.7 Додатку 2 тендерної документації)
При цьому у відповідь на питання датою подання: 26 серпня 2020 14:32 повідомляємо, що внесення змін в Додаток 1 Технічні, якісні та кількісні характеристики недоцільне (крім питання щодо п.7 Додатку 2 тендерної документації)
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 26 серпня 2020 14:32
Внесення змін в документацію закупівлі
Прохання внести зміни в документацію закупівлі у відповідності до вкладеного файлу
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2020 15:36
У відповідь на ваше питання повідомляємо, що в Додатку 2 до тендерної документації
зазначений перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції,
та вимоги до неї. До даного переліку входять як кваліфікаційні вимоги (п. 2), так і інші
вимоги до учасників торгів. Так, згідно підпункту 2.1 вимагається від учасників
підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з постачання та/або розробки та
впровадження програмного забезпечення «ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ
ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ МАГІСТРАЛЬНИХ ТРУБОПРОВОДІВ» у 2010-2020
роках. Вимога до учасників торгів з посиланням на ДСТУ-Н Б В.2.3-21:2008 в
кваліфікаційних критеріях Додатку 2 відсутня. Дана інформація вимагається від учасників
згідно п.7 до тендерної документації, як інша інформація, яка вимагається замовником у
відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону.
При цьому слід зазначити, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації в п. 7.2. Додатку 2 до Тендерної документації.
зазначений перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції,
та вимоги до неї. До даного переліку входять як кваліфікаційні вимоги (п. 2), так і інші
вимоги до учасників торгів. Так, згідно підпункту 2.1 вимагається від учасників
підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з постачання та/або розробки та
впровадження програмного забезпечення «ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ
ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ МАГІСТРАЛЬНИХ ТРУБОПРОВОДІВ» у 2010-2020
роках. Вимога до учасників торгів з посиланням на ДСТУ-Н Б В.2.3-21:2008 в
кваліфікаційних критеріях Додатку 2 відсутня. Дана інформація вимагається від учасників
згідно п.7 до тендерної документації, як інша інформація, яка вимагається замовником у
відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону.
При цьому слід зазначити, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації в п. 7.2. Додатку 2 до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 27 серпня 2020 12:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
В з'вязку з великою кількістю документів, що мають бути підготовлені Учасником та складною епідемологічною ситуацією, прохання продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 21.09.2020 року
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 13:51
У відповідь на ваше питання повідомляємо, що в зв"язку з виробничою необхідністю вважаємо за недоцільне продовження кінцевого строку подачі пропозицій
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 27 серпня 2020 15:15
Вимога усунення порушення
У тендерній документації для процедури закупівлі – відкриті торги по предмету закупівлі: "Пакети аналітичного, наукового, математичного чи прогнозувального програмного забезпечення (Інформаційно-аналітична система оцінки технічного стану лінійної частини магістральних газопроводів)" Загальна інструкція учасникам процедури закупівлі Розділ І. Загальні положення в п.6.1 " Порядок зазначення ціни тендерної пропозиції учасника – нерезидента України в електронній системі закупівель " вказано:
" Остаточна тендерна пропозиція (цінова) учасника-переможця за результатами проведеного аукціону в валюті тендерної пропозиції визначається за формулою №2, яка зазначена в Додатку 3.2 до тендерної документації.", при цьому Додаток 3.2 відсутній в тендерній документації, що є дискримінацією по відношенню до Учасників-нерезидентів. Вимагаємо усунути порушення та внести зміни до тендерної документації, а саме – включити Додаток 3.2 з формулою №2.
Розгорнути
Згорнути
" Остаточна тендерна пропозиція (цінова) учасника-переможця за результатами проведеного аукціону в валюті тендерної пропозиції визначається за формулою №2, яка зазначена в Додатку 3.2 до тендерної документації.", при цьому Додаток 3.2 відсутній в тендерній документації, що є дискримінацією по відношенню до Учасників-нерезидентів. Вимагаємо усунути порушення та внести зміни до тендерної документації, а саме – включити Додаток 3.2 з формулою №2.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2020 15:55
У відповідь на ваше питання повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 27 серпня 2020 15:57
Додаток 3.1 до тендерної документації
У Додатку 3.1 до тендерної документації "Вимоги щодо оформлення переможцем Розрахунку ціни тендерної пропозиції" вказано:
1) Перелік модулів, які повинні забезпечити технічну функціональність Програмного продукту у відповідності до Технічних вимог *;
2) Кількість*, шт;
3) Перелік модулів, що забезпечують технічну функціональність Програмного продукту у відповідності до Технічних вимог,
які будуть надані Постачальником**;
4) Кількість**, шт;
5) ВСЬОГО без ПДВ, грн.***.
При цьому пояснення стосовно *, **, *** - відсутні.
Прохання внести зміни та включити пояснення стосовно *, **, ***.
Розгорнути
Згорнути
1) Перелік модулів, які повинні забезпечити технічну функціональність Програмного продукту у відповідності до Технічних вимог *;
2) Кількість*, шт;
3) Перелік модулів, що забезпечують технічну функціональність Програмного продукту у відповідності до Технічних вимог,
які будуть надані Постачальником**;
4) Кількість**, шт;
5) ВСЬОГО без ПДВ, грн.***.
При цьому пояснення стосовно *, **, *** - відсутні.
Прохання внести зміни та включити пояснення стосовно *, **, ***.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2020 16:26
У відповідь на ваше питання повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до Додатку 3 тендерної докуменнтації
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 28 серпня 2020 00:08
Вимога щодо внесення змін до проекту договору
У Додатку 4 до Тендерної документації («Проект договору про закупівлю товарів - ДОГОВІР про закупівлю товарів»), у розділі 3 "Ціна Договору", відсутні положення, які дають змогу нерезиденту України заключити договір із Замовником.
Наполягаємо на внесенні доповнення у проект договору для нерезидентів України, а саме:
"3.1. Вартість Програмного продукту, що є ціною Договору, становить ___________ (________________________________________________) доларів США / Євро, з урахуванням податків, платежів, зборів та мита, що стягуються в Україні. Вартість Ліцензії включена до вартості Програмного продукту.
(валюта договору визначається у доларах США/Євро згідно цінової пропозиції переможця процедури закупівлі)."
Розгорнути
Згорнути
Наполягаємо на внесенні доповнення у проект договору для нерезидентів України, а саме:
"3.1. Вартість Програмного продукту, що є ціною Договору, становить ___________ (________________________________________________) доларів США / Євро, з урахуванням податків, платежів, зборів та мита, що стягуються в Україні. Вартість Ліцензії включена до вартості Програмного продукту.
(валюта договору визначається у доларах США/Євро згідно цінової пропозиції переможця процедури закупівлі)."
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2020 18:47
З даного питання найбдижчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 28 серпня 2020 00:21
Вимога щодо внесення змін до проекту договору
У Додатку 4 до Тендерної документації («Проект договору про закупівлю товарів - ДОГОВІР про закупівлю товарів»), у розділі 6 "Порядок здійснення оплати", відсутні положення, які дають змогу нерезиденту України заключити договір із Замовником.
Наполягаємо на внесенні доповнення у проект договору для нерезидентів України, а саме, доповнити розділ 6 "Порядок здійснення оплати" наступним чином:
"6.1. Розрахунки за даним Договором здійснюються в доларах США / Євро шляхом безготівкового перерахування грошових коштів з валютного рахунку Замовника на поточний (розрахунковий) рахунок Постачальника, реквізити якого зазначаються в цьому Договорі. Банківські витрати по здійсненню грошових розрахунків на території України здійснюються за рахунок Замовника, за межами території України - за рахунок Постачальника."
Розгорнути
Згорнути
Наполягаємо на внесенні доповнення у проект договору для нерезидентів України, а саме, доповнити розділ 6 "Порядок здійснення оплати" наступним чином:
"6.1. Розрахунки за даним Договором здійснюються в доларах США / Євро шляхом безготівкового перерахування грошових коштів з валютного рахунку Замовника на поточний (розрахунковий) рахунок Постачальника, реквізити якого зазначаються в цьому Договорі. Банківські витрати по здійсненню грошових розрахунків на території України здійснюються за рахунок Замовника, за межами території України - за рахунок Постачальника."
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2020 18:47
З даного питання найбдижчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.b10
Статус:
Відхилено
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 28 серпня 2020 10:33
Одновременный доступ к Программному продукту
Ознакомившись с содержанием тендерной документации, считаем, что требования пп. 6 п. 2.1 Раздела II Приложения 1 к тендерной документации не соответствуют требованиям законодательства, в том числе Закона Украины «О публичных закупках», нарушают права и интересы потенциальных участников закупки, а также создают дискриминационные условия и ограничивают конкуренцию.
В частности, в соответствии с вышеупомянутым пунктом Тендерной документации «При работе в любом модуле Программного продукта должен быть обеспечен доступ к тому или иному модулю, с учетом полномочий, по меньшей мере 200 участников одновременно с возможностью внесением ими изменений и дополнений в соответствующий модуль Программного продукта». В тоже время, в п. 1 Раздела II Приложения 1 к тендерной документации допускается использование сопутствующего программного обеспечения «на основе распространенных в отрасли лицензионных геоинформационных программных продуктов (таких как ArcGIS (ESRI) и/или другие)», которые являются самостоятельными продуктами и подлежат поставке на отдельных условиях (в т.ч. коммерческих).
В связи с этим, требования пп. 6 п. 2.1 Раздела II Приложения 1 к тендерной документации устанавливают дискриминацию (заведомо завышают цену) в отношении тех участников, которые используют в Программном продукте сторонние (широко распространенные в отрасли) программные решения и вынуждены включать в стоимость поставки Программного продукта цену «лицензионных геоинформационных программных продуктов (таких как ArcGIS (ESRI) и/или другие)». Согласно части четвертой статьи 5 Закона Украины «О публичных закупках», Заказчики не имеют права устанавливать никаких дискриминационных требований к участникам.
Таким образом, считаем, что вышеуказанные условия Тендерной документации грубо нарушают предусмотренные статьей 5 Закона Украины «О публичные закупки» принципы недискриминации участников, добросовестной конкуренции, максимальной экономии и эффективности, предотвращения коррупционных действий и злоупотреблений. На основании вышеизложенного, требуем дополнить пп. 6 п. 2.1 Раздела II Приложения 1 к тендерной документации следующим образом:
«…Исключение составляют геоинформационные программные продукты (такие как ArcGIS (ESRI) и/или другие), доступ к которым обеспечивается с учетом имеющегося у Заказчика количества и типа соответствующих лицензий».
Розгорнути
Згорнути
В частности, в соответствии с вышеупомянутым пунктом Тендерной документации «При работе в любом модуле Программного продукта должен быть обеспечен доступ к тому или иному модулю, с учетом полномочий, по меньшей мере 200 участников одновременно с возможностью внесением ими изменений и дополнений в соответствующий модуль Программного продукта». В тоже время, в п. 1 Раздела II Приложения 1 к тендерной документации допускается использование сопутствующего программного обеспечения «на основе распространенных в отрасли лицензионных геоинформационных программных продуктов (таких как ArcGIS (ESRI) и/или другие)», которые являются самостоятельными продуктами и подлежат поставке на отдельных условиях (в т.ч. коммерческих).
В связи с этим, требования пп. 6 п. 2.1 Раздела II Приложения 1 к тендерной документации устанавливают дискриминацию (заведомо завышают цену) в отношении тех участников, которые используют в Программном продукте сторонние (широко распространенные в отрасли) программные решения и вынуждены включать в стоимость поставки Программного продукта цену «лицензионных геоинформационных программных продуктов (таких как ArcGIS (ESRI) и/или другие)». Согласно части четвертой статьи 5 Закона Украины «О публичных закупках», Заказчики не имеют права устанавливать никаких дискриминационных требований к участникам.
Таким образом, считаем, что вышеуказанные условия Тендерной документации грубо нарушают предусмотренные статьей 5 Закона Украины «О публичные закупки» принципы недискриминации участников, добросовестной конкуренции, максимальной экономии и эффективности, предотвращения коррупционных действий и злоупотреблений. На основании вышеизложенного, требуем дополнить пп. 6 п. 2.1 Раздела II Приложения 1 к тендерной документации следующим образом:
«…Исключение составляют геоинформационные программные продукты (такие как ArcGIS (ESRI) и/или другие), доступ к которым обеспечивается с учетом имеющегося у Заказчика количества и типа соответствующих лицензий».
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 18:57
У відповідь на ваше питання повідомляємо, що на думку ініціатора торгів внесення змін з даного питання є не доцільним
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.b11
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 28 серпня 2020 10:36
Размер расчетного участка при определении рисков
Ознакомившись с содержанием тендерной документации, считаем, что требования п. 2.5.22, Раздела II Приложения 1 к тендерной документации не соответствуют требованиям законодательства, в том числе Закона Украины «О публичных закупках», нарушают права и интересы потенциальных участников закупки, а также создают дискриминационные условия и ограничивают конкуренцию.
В частности, в соответствии с вышеупомянутым пунктом Тендерной документации модуль «Управління ризиками» должен обеспечить «розрахунок ризиків експлуатації ділянки ЛЧ МГ з існуючими показниками цілісності у грошовому виразі. Розмір ділянки газопроводу для розрахунків має не перевищувати 20м». Вместе с тем, отсутствует какое-либо обоснование (в т.ч. научное) в установлении конкретной длины расчетного участка, равной 20 м. Более того, это прямо противоречит требованиям, изложенным в стандартах АSME B31.8s и API RP 1160, на которые имеется ссылка в п. 2.5.22 этого же документа. А именно, в разделе 5.7 «Характеристики эффективного подхода к управлению рисками» стандарта ASME B31.8S «Система управління цілісністю газопроводів» прямо указано на необходимость создания «динамической сегментации», которая подразумевает разбиение ЛЧ МГ на однородные участки различной протяженности по совокупности критериев, рассматриваемых при анализе риска. Согласно части четвертой статьи 5 Закона Украины «О публичных закупках», Заказчики не имеют права устанавливать никаких дискриминационных требований к участникам.
В связи с этим, установив требования п. 2.5.22, Раздела II Приложения 1 к тендерной документации, Заказчик автоматически отклоняет (устанавливает дискриминацию) в отношении тех участников, которые используют общепринятый подход к разбиению ЛЧ МГ на расчетные участки в Программном продукте в соответствии с требованиями международных стандартов.
На основании вышеизложенного, просим внести изменения в соответствующий пункт тендерной документации, заменив его на следующее: «Размер расчетного участка газопровода должен автоматически определяться Системой по результатам динамической сегментации согласно стандартам ASME B31.8s, API RP 1160».
Розгорнути
Згорнути
В частности, в соответствии с вышеупомянутым пунктом Тендерной документации модуль «Управління ризиками» должен обеспечить «розрахунок ризиків експлуатації ділянки ЛЧ МГ з існуючими показниками цілісності у грошовому виразі. Розмір ділянки газопроводу для розрахунків має не перевищувати 20м». Вместе с тем, отсутствует какое-либо обоснование (в т.ч. научное) в установлении конкретной длины расчетного участка, равной 20 м. Более того, это прямо противоречит требованиям, изложенным в стандартах АSME B31.8s и API RP 1160, на которые имеется ссылка в п. 2.5.22 этого же документа. А именно, в разделе 5.7 «Характеристики эффективного подхода к управлению рисками» стандарта ASME B31.8S «Система управління цілісністю газопроводів» прямо указано на необходимость создания «динамической сегментации», которая подразумевает разбиение ЛЧ МГ на однородные участки различной протяженности по совокупности критериев, рассматриваемых при анализе риска. Согласно части четвертой статьи 5 Закона Украины «О публичных закупках», Заказчики не имеют права устанавливать никаких дискриминационных требований к участникам.
В связи с этим, установив требования п. 2.5.22, Раздела II Приложения 1 к тендерной документации, Заказчик автоматически отклоняет (устанавливает дискриминацию) в отношении тех участников, которые используют общепринятый подход к разбиению ЛЧ МГ на расчетные участки в Программном продукте в соответствии с требованиями международных стандартов.
На основании вышеизложенного, просим внести изменения в соответствующий пункт тендерной документации, заменив его на следующее: «Размер расчетного участка газопровода должен автоматически определяться Системой по результатам динамической сегментации согласно стандартам ASME B31.8s, API RP 1160».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2020 18:57
У відповідь на ваше питання повідомляємо, що на думку ініціатора торгів внесення змін з даного питання є не доцільним
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.b12
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 28 серпня 2020 10:43
Сроки поставки Программного продукта
Ознакомившись с содержанием тендерной документации, считаем, что требования п. 2.6 Раздела II Приложения 1 к тендерной документации и пп. 2.4, 2.6 Приложения 4 к тендерной документации не соответствуют требованиям законодательства, в том числе Закона Украины «О публичных закупках», нарушают права и интересы потенциальных участников закупки, а также создают дискриминационные условия и ограничивают конкуренцию.
В п. 2.6, Раздела II Приложения 1 к тендерной документации и в п. 2.4, 2.6 Приложения 4 к тендерной документации указано: «Поставка Програмного продукту може виконуватися поетапно протягом 270 календарних днів, згідно графіка поставки Програмного продукту, узгодженого з Замовником». В тоже время, Техническими требованиями к Системе предусматривается значительный объем подготовительных и согласовательных работ, которые Заказчик определяет как часть «поставки» Программного продукта, хотя по факту эти работы направлены на адаптацию системы под требования Заказчика и не могут быть выполнены заранее или содержаться в стандартной версии программного продукта потенциального Участника закупки. В частности, ниже перечислены некоторые примеры задач, требующих дополнительной конфигурации (фрагменты из Раздела II Приложения 1 к тендерной документации):
- згідно узгодженого Класифікатора паспортно-технічної інформації об’єктів магістральних газопроводів ТОВ «Оператор ГТС України»;
- Мультимедійні дані мають поділятися у паспорті на узгоджені групи для швидкого пошуку;
- формування просторових даних підприємства та просторовий опис об’єктів
лінійної частини магістральних газопроводів згідно узгодженого Класифікатору просторових даних магістральних газопроводів ТОВ «Оператор ГТС України»;
- ведение электронных журналов выполняются исключительно в привязке к
объектов газопроводов согласно согласованному классификатору оперативных данных;
- підключення узгоджених зовнішніх просторових геопорталів (OpenStreetMap, ArcGIS, інші);
- підключення Публічної кадастрової карти України (узгоджені шари);
- управління узгодженими режимами відображення (карта, супутник, повітряне патрулювання, гібрид, інше) та картографічними шарами;
- (…) в процесі проектування, будівництва, експлуатації та ремонту об’єктів
магістральних газопроводів і що мають бути в інтерактивному вигляді
реалізовані в Системі, попередньо узгоджується;
- всі імпорти діагностичних даних виконуються з узгоджених універсальних
форматів обміну (XLS, XML) автоматизованими інструментами Системи (…);
- автоматизований імпорт по узгодженим універсальним шаблонам (…);
- экспорт, импорт отчетов в согласованном формате XML К;
- согласование структур паспортно-технических и оперативных данных между SAP ERP и SAP S / 4HANA и системой;
- формування та передача з Системи в SAP ERP та SAP S/4HANA пооб’єктних
планів ремонту газопроводів і їх об’єктів в узгодженому XML форматі;
- ормування та передача з Системи в SAP ERP та SAP S/4HANA пооб’єктних
звітів ремонту газопроводів і їх об’єктів в узгодженому XML форматі;
- експорт пооб’єктних планів ремонтів в узгодженому форматі XML до системи SAP ERP та SAP S/4HANA;
Отдельно, следует отметить необходимость согласования методологии расчета, реализованной в отдельных модулях, которое само по себе может занимать до 1 года:
- реалізацію алгоритмів аналітичних розрахунків визначення технічного стану ділянок магістральних газопроводів на єдиній узгодженій методології по визначеним критеріям та інтегральній оцінці (…)
В дополнение к этому, требуется конфигурация модели риска под условия эксплуатации магистральных газопроводов, что является обязательным требованием стандартов ДСТУ/EN 16348:17 (п. 5.2), API-1160 «Система управління цілісністю для трубопроводів з небезпечними рідинами», API-RP-1173 «Вимоги до системи управління безпекою трубопроводів», ASME B31.8S «Система управління цілісністю газопроводів». Стандартный срок конфигурации модели риска составляет 4 месяца с учетом проведения рабочих встреч и согласовательных совещаний.
В связи с этим, установив необоснованно короткий срок поставки Программного продукта, предусмотренный требованиями п. 2.6 Раздела II Приложения 1 к тендерной документации и в п. 2.4, 2.6 Приложения 4 к тендерной документации, Заказчик автоматически отклоняет (устанавливает дискриминацию) в отношении тех участников, которые не смогут качественно исполнить все требования Заказчика по конфигурации Программного продукта в указанные сроки, однако полностью соответствуют всем другим требованиям тендерной документации. Считаем, что Заказчик искусственно ограничивает конкуренцию, установив дискриминационные требования, которые позволят принять участие в тендере очень ограниченному количеству участников.
На основании вышеизложенного, требуем внести изменения в соответствующие пункты тендерной документации, увеличив срок поставки Программного продукта до 600 календарных дней.
Розгорнути
Згорнути
В п. 2.6, Раздела II Приложения 1 к тендерной документации и в п. 2.4, 2.6 Приложения 4 к тендерной документации указано: «Поставка Програмного продукту може виконуватися поетапно протягом 270 календарних днів, згідно графіка поставки Програмного продукту, узгодженого з Замовником». В тоже время, Техническими требованиями к Системе предусматривается значительный объем подготовительных и согласовательных работ, которые Заказчик определяет как часть «поставки» Программного продукта, хотя по факту эти работы направлены на адаптацию системы под требования Заказчика и не могут быть выполнены заранее или содержаться в стандартной версии программного продукта потенциального Участника закупки. В частности, ниже перечислены некоторые примеры задач, требующих дополнительной конфигурации (фрагменты из Раздела II Приложения 1 к тендерной документации):
- згідно узгодженого Класифікатора паспортно-технічної інформації об’єктів магістральних газопроводів ТОВ «Оператор ГТС України»;
- Мультимедійні дані мають поділятися у паспорті на узгоджені групи для швидкого пошуку;
- формування просторових даних підприємства та просторовий опис об’єктів
лінійної частини магістральних газопроводів згідно узгодженого Класифікатору просторових даних магістральних газопроводів ТОВ «Оператор ГТС України»;
- ведение электронных журналов выполняются исключительно в привязке к
объектов газопроводов согласно согласованному классификатору оперативных данных;
- підключення узгоджених зовнішніх просторових геопорталів (OpenStreetMap, ArcGIS, інші);
- підключення Публічної кадастрової карти України (узгоджені шари);
- управління узгодженими режимами відображення (карта, супутник, повітряне патрулювання, гібрид, інше) та картографічними шарами;
- (…) в процесі проектування, будівництва, експлуатації та ремонту об’єктів
магістральних газопроводів і що мають бути в інтерактивному вигляді
реалізовані в Системі, попередньо узгоджується;
- всі імпорти діагностичних даних виконуються з узгоджених універсальних
форматів обміну (XLS, XML) автоматизованими інструментами Системи (…);
- автоматизований імпорт по узгодженим універсальним шаблонам (…);
- экспорт, импорт отчетов в согласованном формате XML К;
- согласование структур паспортно-технических и оперативных данных между SAP ERP и SAP S / 4HANA и системой;
- формування та передача з Системи в SAP ERP та SAP S/4HANA пооб’єктних
планів ремонту газопроводів і їх об’єктів в узгодженому XML форматі;
- ормування та передача з Системи в SAP ERP та SAP S/4HANA пооб’єктних
звітів ремонту газопроводів і їх об’єктів в узгодженому XML форматі;
- експорт пооб’єктних планів ремонтів в узгодженому форматі XML до системи SAP ERP та SAP S/4HANA;
Отдельно, следует отметить необходимость согласования методологии расчета, реализованной в отдельных модулях, которое само по себе может занимать до 1 года:
- реалізацію алгоритмів аналітичних розрахунків визначення технічного стану ділянок магістральних газопроводів на єдиній узгодженій методології по визначеним критеріям та інтегральній оцінці (…)
В дополнение к этому, требуется конфигурация модели риска под условия эксплуатации магистральных газопроводов, что является обязательным требованием стандартов ДСТУ/EN 16348:17 (п. 5.2), API-1160 «Система управління цілісністю для трубопроводів з небезпечними рідинами», API-RP-1173 «Вимоги до системи управління безпекою трубопроводів», ASME B31.8S «Система управління цілісністю газопроводів». Стандартный срок конфигурации модели риска составляет 4 месяца с учетом проведения рабочих встреч и согласовательных совещаний.
В связи с этим, установив необоснованно короткий срок поставки Программного продукта, предусмотренный требованиями п. 2.6 Раздела II Приложения 1 к тендерной документации и в п. 2.4, 2.6 Приложения 4 к тендерной документации, Заказчик автоматически отклоняет (устанавливает дискриминацию) в отношении тех участников, которые не смогут качественно исполнить все требования Заказчика по конфигурации Программного продукта в указанные сроки, однако полностью соответствуют всем другим требованиям тендерной документации. Считаем, что Заказчик искусственно ограничивает конкуренцию, установив дискриминационные требования, которые позволят принять участие в тендере очень ограниченному количеству участников.
На основании вышеизложенного, требуем внести изменения в соответствующие пункты тендерной документации, увеличив срок поставки Программного продукта до 600 календарных дней.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2020 18:58
У відповідь на ваше питання повідомляємо, що на думку ініціатора торгів внесення змін з даного питання є не доцільним
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.b13
Статус:
Не задоволена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 28 серпня 2020 10:48
Требования к документу подтверждения опыта выполнения аналогичных по предмету закупки договоров
Ознакомившись с содержанием тендерной документации, считаем, что требования п. 2.1.1 Приложения 2 к тендерной документации о наличии документально подтвержденного опыта выполнения аналогичного (аналогичных) по предмету закупки договора (договоров) не соответствуют требованиям законодательства, в том числе Закона Украины «О публичных закупках», нарушают права и интересы потенциальных участников закупки, а также создают дискриминационные условия и ограничивают конкуренцию.
В частности, в п. 2.1.1 Приложения 2 к тендерной документации указано: «Довідка повинна містити наступну інформацію:
1. Найменування трубопровідної компанії
2. Найменування трубопроводу
3. Протяжність ділянок трубопроводів (в однонитковому виконанні) введених в Систему, км
4. Рік впровадження Системи».
Считаем, что требование Заказчика по предоставлению Участниками закупки сведений о наименовании трубопроводов и их протяженности не соответствует объему работ по поставке Программного продукта, предусмотренного Приложением 1 к тендерной документации, и, как следствие, грубо нарушает предусмотренные статьей 5 Закона Украины «О публичные закупки» принципы недискриминации участников, добросовестной конкуренции, максимальной экономии и эффективности, предотвращения коррупционных действий и злоупотреблений.
Заказчик искусственно ограничивает конкуренцию, установив дискриминационные требования, которые позволят принять участие в тендере очень ограниченному количеству участников. На основании вышеизложенного, просим внести изменения в тендерную документацию по процедуре открытых торгов, исключив из п. 2.1.1 Приложения 2 к тендерной документации обязательное указание наименования и протяженности трубопроводов.
Розгорнути
Згорнути
В частности, в п. 2.1.1 Приложения 2 к тендерной документации указано: «Довідка повинна містити наступну інформацію:
1. Найменування трубопровідної компанії
2. Найменування трубопроводу
3. Протяжність ділянок трубопроводів (в однонитковому виконанні) введених в Систему, км
4. Рік впровадження Системи».
Считаем, что требование Заказчика по предоставлению Участниками закупки сведений о наименовании трубопроводов и их протяженности не соответствует объему работ по поставке Программного продукта, предусмотренного Приложением 1 к тендерной документации, и, как следствие, грубо нарушает предусмотренные статьей 5 Закона Украины «О публичные закупки» принципы недискриминации участников, добросовестной конкуренции, максимальной экономии и эффективности, предотвращения коррупционных действий и злоупотреблений.
Заказчик искусственно ограничивает конкуренцию, установив дискриминационные требования, которые позволят принять участие в тендере очень ограниченному количеству участников. На основании вышеизложенного, просим внести изменения в тендерную документацию по процедуре открытых торгов, исключив из п. 2.1.1 Приложения 2 к тендерной документации обязательное указание наименования и протяженности трубопроводов.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2020 18:58
У відповідь на ваше питання повідомляємо, що на думку ініціатора торгів внесення змін з даного питання є не доцільним
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002468-b.b14
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 28 серпня 2020 11:42
Вимога щодо внесення змін до проекту договору
Вимога щодо внесення змін до проекту договору додається у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2020 18:49
З даного питання найбдижчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-06-002468-b.a15
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ", Код ЄДРПОУ:34492678
Дата подання: 13 жовтня 2020 13:43
Дата подання: 13 жовтня 2020 13:43
Невідповідність тендерних пропозицій учасників
Невідповідність тендерних пропозицій учасників ТОВ "ВЕББІЛАБ" та ROSEN Europe B.V. вимогам Тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2020 20:42
рішення від 16.10.2020 № 19362 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 20:42
інформація про перенесення розгляду скарги № 17019.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 12:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.11.2020 № 20772.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 18:16
рішення від 09.11.2020 № 20772 .pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 19:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувати рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ROSEN
Europe B.V. та товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕББІЛАБ" за процедурою закупівлі —
"ДК 021:2015: 48460000-0 — Пакети аналітичного, наукового, математичного чи прогнозувального
програмного забезпечення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу за № UA-2020-08-06-002468-b, затверджене протоколом № 20_908-т від
09.10.2020 р.
Дата виконання рішення замовником: 13 листопада 2020 16:17
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 листопада 2020
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ROSEN Europe B.V. | Документи |
Рішення скасоване
|
|
ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Науково-технічний комплекс «Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона» Національної академії наук України | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 16:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕББІЛАБ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 16:43
|
ROSEN Europe B.V. | Документи |
Відхилено
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕББІЛАБ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ" |
45 699 000,00
UAH
|
44 097 000,00
UAH
|
Документи |
Науково-технічний комплекс «Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона» Національної академії наук України |
48 351 135,00
UAH
|
44 100 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ" #34492678 |
Рішення скасоване |
44 097 000,00
UAH
|
03 грудня 2020 16:23
|
ТОВ "ИТ-ТРАНЗИТ" #34492678 |
Відхилено |
44 097 000,00
UAH
|
03 грудня 2020 16:24
|
Науково-технічний комплекс «Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона» Національної академії наук України #30179417 |
Переможець |
44 100 000,00
UAH
|
09 грудня 2020 16:52
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 09 грудня 2020 16:52
Учасник | Пропозиція | Документи |
Науково-технічний комплекс «Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона» Національної академії наук України #30179417 |
44 100 000,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 19:31
|
20_908_т_Договір_PIMS.pdf | укладений |
29 грудня 2020 19:23
|