Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи за проектом "Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4, вул. Шульгіних, 38"
Очікувана вартість
3 085 000,00 UAH
UA-2020-08-06-002452-b d4e0dad5923d4e359ac05733ac50732f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:56
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:56
Очікувана вартість: 3 085 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15425 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельно-монтажні роботи за проектом "Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4, вул. Шульгіних, 38"

Будівельно-монтажні роботи за проектом "Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4, вул. Шульгіних, 38"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи за проектом "Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4, вул. Шульгіних, 38"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 вересня 2020  —  24 січня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник надає підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Розмір попередньої становить 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Генпідрядник протягом двох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні двомісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:31
9.1 Додаток № 6 відомість обсягів робіт.pdf
06 серпня 2020 16:31
9. Тендерна документація ЗОШ № 4.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" 3 035 000,40
UAH з ПДВ
3 035 000,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НАЦІОНАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" 3 053 000,00
UAH з ПДВ
3 053 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 16:30
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:28
Довідки.pdf
04 вересня 2020 16:28
Довідка (12).zip
04 вересня 2020 16:28
Довідка (11).zip
20 серпня 2020 14:23
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:21
ТП _СІТІ_БУД_ПЛЮС 4_.pdf
19 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:47
ТП _СІТІ_БУД_ПЛЮС 4_.pdf
19 серпня 2020 17:47
g08201310ii.zip

Публічні документи

21 серпня 2020 11:02
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:42
Копія договору.pdf
20 серпня 2020 20:42
гарантія.rar

Конфіденційні документи

20 серпня 2020 20:42
пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

ынформацыя не для всых, мыстить конфыденуцыну ынформацыю

20 серпня 2020 20:42
пропозиція 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

ынформацыя не для всых, мыстить конфыденуцыну ынформацыю

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НАЦІОНАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"
#37277329
3 035 000,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 14:04
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 09:53
20.1 Договрі генпідряду від 31.12.2021 року № 8-19-20 (зменшення ціни договору).pdf зміни до договору
04 січня 2022 09:52
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 13:36
18.1 Договрі генпідряду від 17.11.2021 року № 6-19-20 (строки).pdf зміни до договору
17 листопада 2021 13:34
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 14:40
15.1 Договрі генпідряду від 18.05.2021 року № 3-19-20 .pdf зміни до договору
19 травня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 10:30
12.1 Договрі генпідряду від 18.09.2020 року № 19-20.pdf укладений
21 вересня 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до рахунків, строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/19-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/19-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 19-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/19-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи за проектом "Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4, вул. Шульгіних, 38" 1 роботи 2 406 490,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 406 490,80
UAH (в тому числі ПДВ 401 081,80 UAH)