Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
за кодом ДК 021:2015: 30190000-7-офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцтовари)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-08-06-002416-c a80cfae3fc624887aaeb19524f1d92d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Інна Миколаївна

380974975123 kozynrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Козинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04362697
Місцезнаходження: 08711, Україна , Київська обл., Козин, Партизанська, б.2
Контактна особа: Марченко Інна Миколаївна
380974975123
kozynrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:18
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2240 штуки
за кодом ДК 021:2015: 30190000-7-офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08711, Україна, Київська область, Козин, Партизанська, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

мова
Дата подання: 10 серпня 2020 12:40
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:22
Замовником вимагється "У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою" Питання буде помилкою надання документів в складі тендерної пропозиції російською мовою, що видані учаснику іншими установами до опубліковання оголошення про закупівлю, зокрема сертифікати, паспорти якості, відгуки тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі документи повинні викладатися українською мовою
відгук
Дата подання: 10 серпня 2020 12:51
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:20
Замовник у складі ТД вимагає: "Скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. Задля відображення актуального досвіду виконання учасниками договірних зобов’язань, такий відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі." Щодо практики АМКУ - вимагання позитивного відгуку не є дискримінацією учасників, але зміст який повинен бути викладений в ньому - завжди є приводом прийняти рішення на користь скаржника. При цьому, оскільки Учасник є юридичною особою, то на його звернення щодо надання відгуку не розповсюджуються і вимоги Закону України "Про звернення громадян", стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше Учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків. Питання чи буде відхилення пропозиції учасника, який не надасть відгуку, який виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі, а відтак і аналогічного договору в ції терміни договору. Прошу розглянути та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В чому виникає проблема? ВІд Учасника вимагається аналогічний договір і відгук по виконанню цього договору.
Квіліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 серпня 2020 12:55
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:19
У вимогах замовника зазначено Для підтвердження учасник подає довідку у формі таблиці із зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про найменування одиниці МТБ, одиницю виміру, кількість, технічний стан та форму власності (власне, орендується або ін.). Якщо учасник використовує МТБ згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, у довідці додатково зазначається інформація про найменування контрагента (орендодавця) та реквізити (№, дата укладання, строк дії) таких договорів. Також учасником у складі тендерної пропозиції подаються скан-копії таких договорів разом із додатками та актами до них. Для підтвердження учасник надає довідку у формі таблиці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у тому числі тих, що будуть безпосередньо залучені до виконання договірних зобов’язань за даним предметом закупівлі із зазначенням наступної інформації: ПІБ працівника, його посади, назви та реквізитів (№, дата) документу (наказу, договору та/або ін.), згідно якого даного працівника було прийнято на роботу учасником, та стажу роботи працівника. За бажанням, учасники можуть зазначити й іншу додаткову інформацію стосовно працівників. При цьому перед словом довідка мабуть відсутне словосполучення "у довільній формі"., оскільки форми довідок не наводяться.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В довільній формі робити зручну для Вас таблицю, де зазначаєте відомості, які вимагє Замовник
Технічні характеристики
Дата подання: 10 серпня 2020 13:08
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:18
У додатку 3 Замовником вимагається: "4.1. Документи про якість (сертифікати) Товару, зазначеного у позиціях 1-7 таблиці із зазначенням відповідних технічних характеристик предмету закупівлі." Необхідно здійснити уточнення до "(сертифікати)", оскільки дані товари не підлягають сертифікації в Україні. Може ви мали на увазі відповідність технічних характеристик - маркуванню, що нанесено на етикетку або товар. Пояснить будь ласка
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо сертифікат не передбачен, то в листі зазначається, що цей товар не не сертифікується
відгук
Дата подання: 10 серпня 2020 13:34
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:44
У вимогах зазначено відгук не ранійше дня оголошення про закупівлю. тобто Учасник повинен за 11 днів укласти договір виконати його та отримати по ньому відгук
Відповідь: Ні, Ви невірно трактуєте! Учасник повинен взяти "свіжий" відгук по виконаному Договору (він може бути виконаний як і 2019, так і в 2020 році)
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 96 599,40
UAH з ПДВ
96 599,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 107 182,80
UAH з ПДВ
107 182,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 124 715,40
UAH з ПДВ
124 715,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Назаренко Сергій Вікторович 149 500,00
UAH з ПДВ
147 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВФ ГРУПП" 150 000,00
UAH з ПДВ
147 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 16:10
sign.p7s
28 серпня 2020 16:10
ДПС2.rar
28 серпня 2020 16:10
ДПС.pdf
27 серпня 2020 11:01
sign.p7s
27 серпня 2020 11:00
переможець.pdf
27 серпня 2020 11:00
ДПС.rar
21 серпня 2020 12:32
sign.p7s
21 серпня 2020 12:27
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 12:27
Berga Speed 80.pdf
21 серпня 2020 12:27
Тех. частина.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 10:27
sign.p7s
21 серпня 2020 10:26
ч.2 ст.17.pdf
21 серпня 2020 10:26
технічні вимоги.pdf
21 серпня 2020 10:26
тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 10:26
Сертифікат Смарт.pdf
21 серпня 2020 10:26
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 серпня 2020 10:26
Протокол.pdf
21 серпня 2020 10:26
Протокол №19.pdf
21 серпня 2020 10:26
проект договору.pdf
21 серпня 2020 10:26
п.9 ч.1 ст.17.pdf
21 серпня 2020 10:26
п.7 ч.1 ст.17.pdf
21 серпня 2020 10:26
п.6 ч.1 ст.17.pdf
21 серпня 2020 10:26
п.4 ч.1 ст.17.pdf
21 серпня 2020 10:26
п.3 ч.1 ст.17.pdf
21 серпня 2020 10:26
п.2 ч.1 ст.17.pdf
21 серпня 2020 10:26
п.13 ст.17.pdf
21 серпня 2020 10:26
п.12 ст 17.pdf
21 серпня 2020 10:26
п.11 ст 17.pdf
21 серпня 2020 10:26
п.10 ч.1 ст.17.pdf
21 серпня 2020 10:26
п. 8 ч.1 ст.17.pdf
21 серпня 2020 10:26
Опис.pdf
21 серпня 2020 10:26
Наказ.pdf
21 серпня 2020 10:26
мтб.pdf
21 серпня 2020 10:26
досвід про досвід.pdf
21 серпня 2020 10:26
Довідка санкції.pdf
21 серпня 2020 10:26
Довідка ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2020 10:26
Витяг ПДВ Ромус.pdf
21 серпня 2020 10:26
Витяг з ЄДР від 02.07.2020р..pdf
21 серпня 2020 10:26
Виписка.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 12:59
sign.p7s
21 серпня 2020 12:58
Binder1.pdf
21 серпня 2020 12:58
Сертификат качества.pdf
21 серпня 2020 12:58
1.pdf
21 серпня 2020 12:53
Технічна специфікація.pdf
21 серпня 2020 12:53
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 12:53
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 12:26
Установчий договір.pdf
21 серпня 2020 12:26
Статут - 24.07.2020.pdf
21 серпня 2020 12:26
Сертифікат.pdf
21 серпня 2020 12:26
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 серпня 2020 12:26
Паспорт, код - директор.pdf
21 серпня 2020 12:26
Договір 72 від 14.03.2019.pdf
21 серпня 2020 12:26
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2020 12:26
Довідка 4-ОПП.pdf
21 серпня 2020 12:26
ВН 1465 від 19.03.2019.pdf
21 серпня 2020 12:26
Витяг з ЄДРПОУ - 27.07.2020.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 21:52
sign.p7s
18 серпня 2020 21:51
sign.p7s
18 серпня 2020 21:51
sign.p7s
18 серпня 2020 21:48
ДОСВІД (2).pdf
18 серпня 2020 21:48
паспорт.pdf
18 серпня 2020 21:48
Гарантія доставки.jpeg
18 серпня 2020 21:48
Лист згода.jpeg
18 серпня 2020 21:48
Проект договору.pdf
18 серпня 2020 21:48
Таблиця відповідності.pdf
18 серпня 2020 21:48
Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 21:48
Відповідність.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 21:10
sign.p7s
19 серпня 2020 21:09
Витяг стор2 - 0003.tif
19 серпня 2020 21:09
Витяг стор1 - 0002.tif
19 серпня 2020 21:09
Опис.tif

Підстави для відмови в участі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Бумвест"

Критерій Вимога Підтвердження

ФОП Назаренко Сергій Вікторович

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВФ ГРУПП"

Критерій Вимога Підтвердження

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
96 599,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 вересня 2020 08:57
61 канцтовари 10.09.2020.pdf укладений
10 вересня 2020 08:57
sign.p7s укладений
21 жовтня 2020 09:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 96 599,40
UAH (в тому числі ПДВ 16 099,90 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку