Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом ДК 021:2015: 30190000-7-офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцтовари)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-08-06-002416-c ● a80cfae3fc624887aaeb19524f1d92d5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Козинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04362697 |
Місцезнаходження: | 08711, Україна , Київська обл., Козин, Партизанська, б.2 |
Контактна особа: |
Марченко Інна Миколаївна 380974975123 kozynrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2240 штуки
за кодом ДК 021:2015: 30190000-7-офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08711, Україна, Київська область, Козин, Партизанська, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
—
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 12:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 12:49 |
Додаток 5 Лист-згода.doc | |
06 серпня 2020 12:49 |
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.doc | |
06 серпня 2020 12:49 |
Додаток 4 Проект договору про закупівлю.doc | |
06 серпня 2020 12:49 |
Додаток 2 Стаття 17.doc | |
06 серпня 2020 12:49 |
Додаток 3 Технічна специфікація папір та канцтовари смт Козин.doc | |
06 серпня 2020 12:48 |
Тендерна документація 06.08.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
мова
Дата подання: 10 серпня 2020 12:40
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:22
Замовником вимагється "У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою"
Питання буде помилкою надання документів в складі тендерної пропозиції російською мовою, що видані учаснику іншими установами до опубліковання оголошення про закупівлю, зокрема сертифікати, паспорти якості, відгуки тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Усі документи повинні викладатися українською мовою
відгук
Дата подання: 10 серпня 2020 12:51
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:20
Замовник у складі ТД вимагає: "Скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. Задля відображення актуального досвіду виконання учасниками договірних зобов’язань, такий відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі."
Щодо практики АМКУ - вимагання позитивного відгуку не є дискримінацією учасників, але зміст який повинен бути викладений в ньому - завжди є приводом прийняти рішення на користь скаржника.
При цьому, оскільки Учасник є юридичною особою, то на його звернення щодо надання відгуку не розповсюджуються і вимоги Закону України "Про звернення громадян", стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше Учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків.
Питання чи буде відхилення пропозиції учасника, який не надасть відгуку, який виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі, а відтак і аналогічного договору в ції терміни договору.
Прошу розглянути та внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В чому виникає проблема? ВІд Учасника вимагається аналогічний договір і відгук по виконанню цього договору.
Квіліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 серпня 2020 12:55
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:19
У вимогах замовника зазначено
Для підтвердження учасник подає довідку у формі таблиці із зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про найменування одиниці МТБ, одиницю виміру, кількість, технічний стан та форму власності (власне, орендується або ін.). Якщо учасник використовує МТБ згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, у довідці додатково зазначається інформація про найменування контрагента (орендодавця) та реквізити (№, дата укладання, строк дії) таких договорів. Також учасником у складі тендерної пропозиції подаються скан-копії таких договорів разом із додатками та актами до них.
Для підтвердження учасник надає довідку у формі таблиці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у тому числі тих, що будуть безпосередньо залучені до виконання договірних зобов’язань за даним предметом закупівлі із зазначенням наступної інформації: ПІБ працівника, його посади, назви та реквізитів (№, дата) документу (наказу, договору та/або ін.), згідно якого даного працівника було прийнято на роботу учасником, та стажу роботи працівника. За бажанням, учасники можуть зазначити й іншу додаткову інформацію стосовно працівників.
При цьому перед словом довідка мабуть відсутне словосполучення "у довільній формі"., оскільки форми довідок не наводяться.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В довільній формі робити зручну для Вас таблицю, де зазначаєте відомості, які вимагє Замовник
Технічні характеристики
Дата подання: 10 серпня 2020 13:08
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:18
У додатку 3 Замовником вимагається: "4.1. Документи про якість (сертифікати) Товару, зазначеного у позиціях 1-7 таблиці із зазначенням відповідних технічних характеристик предмету закупівлі."
Необхідно здійснити уточнення до "(сертифікати)", оскільки дані товари не підлягають сертифікації в Україні. Може ви мали на увазі відповідність технічних характеристик - маркуванню, що нанесено на етикетку або товар. Пояснить будь ласка
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо сертифікат не передбачен, то в листі зазначається, що цей товар не не сертифікується
відгук
Дата подання: 10 серпня 2020 13:34
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:44
У вимогах зазначено відгук не ранійше дня оголошення про закупівлю. тобто Учасник повинен за 11 днів укласти договір виконати його та отримати по ньому відгук
Відповідь: Ні, Ви невірно трактуєте! Учасник повинен взяти "свіжий" відгук по виконаному Договору (він може бути виконаний як і 2019, так і в 2020 році)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
96 599,40
UAH з ПДВ
|
96 599,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
107 182,80
UAH з ПДВ
|
107 182,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
124 715,40
UAH з ПДВ
|
124 715,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Назаренко Сергій Вікторович |
149 500,00
UAH з ПДВ
|
147 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВФ ГРУПП" |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
147 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
96 599,40
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 16:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 08:57
|
61 канцтовари 10.09.2020.pdf | укладений |
10 вересня 2020 08:57
|