Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Комплекти комп’ютерного обладнання для початкових класів НУШ відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту виконавчого комітету Новознам’янської сільської ради)
Очікувана вартість
215 020,00 UAH
UA-2020-08-06-002360-a fd88272167e84952a47f3d22406c25ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Кушка

+380975573949 kushka_zhanna2103@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОЗНАМ’ЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40212429
Місцезнаходження: 39704, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький район, с.Нова Знам'янка, вул. Великий Шлях, буд. 151-А
Контактна особа: Жанна Кушка
+380975573949
kushka_zhanna2103@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:46
Очікувана вартість: 215 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 075,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Продавець повинен передати Покупцеві Товар, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів (технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати діючим нормативним актам законодавства (вимогам національних стандартів України і технічних умов для даної категорії товарів, тощо)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Комплект комп’ютерного обладнання для початкових класів НУШ (інтерактивний комплекс, багатофункціональний пристрій, ламінатор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-002360-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 07 серпня 2020 11:34
Зміни до ТД згідно Наказів МОН
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказів Міністерства освіти і науки України № 574 і № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагають вищезазначені Накази, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказів Міністерства освіти і науки України № 574 і № 1440.
1) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до ноутбуків, які повинні бути з матрицею типу IPS. Зазначивши у Додатку 2 до тендерної документації тип матриці ноутбуку TFT або LCD, ви отримаєте пропозиції учасників, значно гірших ніж IPS, що призведе до порушення чинного законодавства щодо вимог до предметів закупівлі для закладів освіти. Внесіть зміни до ваших вимог щодо типу матриці ноутбука на тип IPS, як зазначено у Наказі № 1440. Ці зміни будуть відповідати чинному законодавству, що стосується закупівель обладнання для потреб освіти.
2) У Додатку 2 до тендерної документації в технічних вимогах до Мультимедійного проектору, Замовником вимагається Наявність вбудованого динаміка потужністю не менше 3 Вт. Повідомляємо вам, що згідно Наказу МОН № 574 мультимедійне обладнання, електронні освітні ресурси та пристосування для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій повинні відповідати вимогам, наведеним у таблиці 2 Наказу. Згідно даних вимог Мультимедійний проектор повинен бути оснащений акустичною системою потужністю не менше 10 Вт. Таким чином вимога Замовника не відповідає вимогам Наказу МОН № 574. Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
3) Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. Замовник не зазначив дану вимогу в тендерній документації.
Таким чином, Замовник порушує вимоги до предмету закупівлі і тим самим ставить під загрозу здоров’я дітей, які будуть вимушені користуватись неякісним обладнанням, що не відповідає нормам чинного законодавства. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказів МОН № 574 і № 1440.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, що може зашкодити здоров'ю користувачів, в тому числі дітей, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Наказів МОН № 574 і № 1440.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 15:19
Шановний Учаснику, уповноважена особа розглянула вашу вимогу і прийняла рішення про внесення змін до Тендерної документації у відповідності до Наказів МОН № 574 і № 1440.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002360-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3365908854
Дата подання: 12 серпня 2020 09:35
Порушення вимог Міністерстава Освіти
Додрого дня, спостерігаючи за вашою закупівлею ми помітили, що ви закуповуєте техніку яка не відповідає вимогам Наказу № 574 МОН
Вами встановлені вимоги до Багатофункціональний пристрій
(Вами встановлено - Технологія друку Струменевий що обмежує коло учасників оскільки наказом передбачено що технологія друку БФП повинна бути струменевого або лазерного друку; )
Вами встановлено Швидкість друку Монохромний друк - не менше 8,8 зображень/хв - що не відповідає вимогам наказу - відповідно до наказу має бути - швидкість друку не менше ніж 20 арк./хв.; Отже ви вимагаєте гірші характеристики товару чим порушуєте право учнів користуватися якісним обладнанням
також не зрозуміло для чого ви встановили характеристики - Робочі температури 5-35 °C Робоча відн. Вологість 10-90 % відносної вологості (напевно для того щоб обмежити коло учасників)
Вами всатновлено Вимогу - Розмір краплі 2 пікалітри - розясніть у звязку з чим встановлено таку вимогу - данна вимога є дискримінаційною та передюачена лише у 1го виробника, а саме Canon. Вимагаючи техніку яка прописана під конкретного виробника та не має аналогів є дискримінацією.
Вимагаємо внести зміни до тенденої документації та привести у відповідність вимоги обладнання до характеристик Наказу.
У разі незадоволення вимги ми будемо винушені звернтатись до АМК.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 08:49
Шановний Учаснику, у коментарі до попередньої вимоги, уповноважена особа вже прийняла рішення про внесення змін до Тендерної документації у відповідності до Наказу МОН № 574. Слідкуйте за оновленнями тендерної документації.
Також, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією передбачено надання еквіваленту на предмет закупівлі, що нівелює будь яку дискримінацію. Таким чином, враховуючи все вищезазначене, ваша скарга не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002360-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 12 серпня 2020 11:53
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 08:51
Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції. В тендерній документації встановлено вимогу надання Авторизаційного листа від виробника для запобігання ризиків постачання контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Ствердження, що вимога надання авторизаційного листа від виробника чи офіційного представника виробника на території України є дискримінаційна, не відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом. Тобто ніяких проблем в отриманні авторизаційного листа від виробника не існує для того Учасника, який постачає продукцію, що відповідає всім характеристикам згідно чинного законодавства і вимог тендерної документації. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання.
Право Замовника передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закону України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. З метою отримання товарів, що повністю задовольняють потребу Замовника, уповноваженою особою при складанні вимог було детально зазначено характеристики товару.
Також звертаємо вашу увагу, що наявні зовсім протилежні рішення, ніж ви наводите, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (наприклад Рішення АМКУ №10459-р/пк-пз від 10.10.2018 та багато інших).
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші правомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.


Номер вимоги: UA-2020-08-06-002360-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3365908854
Дата подання: 14 серпня 2020 10:25
Дискримінаційні вимоги
Доброго дня, повідомляємо, що Вами в тендерній документації прописані дискримінаційні вимоги до техніки що закуповується. Додатком 2 тендерної встановлено технічні характеристики до Комп’ютеру якими вимагається «Роз’єми та порти: не менше ніж 4 x USB 3.1/HDMI/VGA/ LAN (RJ-45)/кард-рідер/ аудіовхід.» що порушує в свою чергу вимоги наказу 1440 МОН, оскільки наказом встановлені вимоги до ноутбуку якими передбачено
не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0;
не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0;
не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI;
не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm)
Отже ви вимагаєте гірші характеристики товару ніж ті що мають бути у навчальних закладах.
Також у харакетрстиках зазначеного ноутбуку міститься вимога : Пристрій повинен відповидати стандартам MIL-STD-810G, для підтвердження надати лист від виробника або офіційного представника виробника в Україні.
Зазначена вимога не передбачена наказом 1440 МОН що обмежує потенційне коло учасників та несе дискримінаційних характер.
Беручи до уваги вищезазначене Тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства та вимагаємо внести зміни для усунення вищезазначених порушень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 09:44
Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002360-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3365908854
Дата подання: 14 серпня 2020 14:06
Дискримінаційна вимога – щодо програмного забезпечення
Шановний Замовнику Додатком 2 тендерної документації а саме в інтерактивній дошці встановлено опис програмного забезпечення :
Спеціалізоване програмне забезпечення, яке постачається в комплекті з інтерактивною дошкою повинно мати багатомовний інтерфейс (український, англійський обов’язково), інструментарій для створення, редагування та демонстрації інтерактивного навчального матеріалу та містити
 інструментарій для редагування: перо, маркер, пензлик, чарівне перо з можливістю вибору кольору, прозорості, товщини та стилю написів, текстові блоки з можливістю вибору кольору, розміру, накреслення шрифтів, чарівна ручка, що розпізнає намальовані від руки фігури та вирівнює їх,
 розпізнавання рукописного тексту;
 набір з не менше 20 геометричних фігур 2D та 3D (трикутники, відрізки, стрілки, прямокутники, квадрати, конуси, циліндри тощо);
 можливість налаштування об’єктів на сторінці електронного конспекту засобами ПЗ (переміщення, зміна розміру, дублювання, поворот на заданий кут, блокування тощо);
 наявність швидкої навігації по сторінці;
 наявність вбудованих інструментів для створення відеоконспекту уроку, знімків екрану, звукозапису, цифрової камери, що дає можливість редагувати, анотувати інформацію, отриману з документ-камери
 вбудований інструментарій для креслень: електронні циркуль, лінійка, трикутник, транспортир з можливістю креслень за заданими параметрами
 вбудовані редактори математичних та хімічних формул
 вбудовані редактори для побудови діаграм, гістограм, таблиць;
 інструментарій для ефективного проведення уроків: завіса, ширма, прожектор, лупа, цифровий годинник, екранна клавіатура, калькулятор;
 бібліотеку ресурсів та шаблонів, яка містить навчальні матеріали з будь-якого предмету, які легко та швидко можна застосовувати та поповнювати при підготовці до занять та під час проведення уроків;
 налаштування анімаційних ефектів змін сторінок
 функція автозбереження конспекту уроку з можливістю налаштування інтервалу зберігання;
 налаштування панелей інструментів відповідно до вимог та потреб користувача

Зазначене програмне забезпечення – це Програмне забезпечення Klassmate Presenter дистриб’ютором якого є Інститут новітніх технологій в освіті
Посилання на сайт - http://into-edu.com/index.php?route=product/product&product_id=73
Вимагаємо прибрати дане програмне забезпечення, оскільки воно дискримінує учасників та штучно звужує коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 09:47
Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Також нагадуємо, що у Тендерній документації і Технічних, якісних, кількісних та інших характеристиках предмета закупівлі Замовником зазначена можливість надання еквіваленту згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" 214 200,00
UAH з ПДВ
214 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР" 215 001,00
UAH з ПДВ
215 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:54
Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
31 серпня 2020 15:54
Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf.p7s
31 серпня 2020 15:54
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf.p7s
31 серпня 2020 15:54
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
31 серпня 2020 15:54
public_doc.pdf
31 серпня 2020 15:54
public_doc.p7s
31 серпня 2020 15:54
Dovidka_20224446150230889849.pdf
31 серпня 2020 15:54
Dovidka_20224446150230889849.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:34
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:32
3.2 Проект договору.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:32
3.2 Проект договору.pdf
20 серпня 2020 16:32
2.9 Виновки ДСЕЕ.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:32
2.9 Виновки ДСЕЕ.pdf
20 серпня 2020 16:32
2.6 Сторінки ТУ.pdf
20 серпня 2020 16:32
2.6 Сторінки ТУ.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:31
2.3 Авторизаційні листи.pdf
20 серпня 2020 16:31
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 11:52
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
Переможець 214 200,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
214 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:08
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 17:48
Договір 1_09.pdf укладений
15 вересня 2020 17:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 214 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 700,00 UAH)