Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Сучасні меблі для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи)
Очікувана вартість
295 193,00 UAH
UA-2020-08-06-002178-a 9de79e031466463d8d03a065d2d204ab
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Нікуліна

+380960829018 nikylina1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26317272
Місцезнаходження: 72309, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Садова, буд. 47
Контактна особа: Світлана Нікуліна
+380960829018
nikylina1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:16
Очікувана вартість: 295 193,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 475,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Шкільні меблі (Сучасні меблі для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72309, Україна, Запорізька область, Мелітополь, вул.Генерала Петрова 69а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 11:05
Тендерна документація меблі НУШ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-02-000004 ● 498b579ceb7248f48fa9c7380bdbd755
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2020 11:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

02.09.2020 № 176

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
UA-2020-08-06-002178-a, Мелітопольська загальноосвітна школа І-ІІІ ступенів № 24 Мелітопольської міської ради Запорізької області, ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У зв`язку з вищенаведеним, вирішено: Відмінити тендерну процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні меблі для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи) - ідентифікатор закупівлі UA-P-2020-08-06-001845-a.

2020-09-07 14:04:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Черних Андрій Володимирович 294 664,00
UAH з ПДВ
294 664,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яблуновський Дмитро Олександрович 295 000,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сердюк А.В. 295 100,00
UAH з ПДВ
295 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА" 295 131,00
UAH з ПДВ
295 131,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2020 09:21
Електронний підпис
23 серпня 2020 09:19
відгуки.pdf
23 серпня 2020 09:19
накл Мариуп40.pdf
23 серпня 2020 09:19
довідка аналог дог-1.pdf
23 серпня 2020 09:19
кромка рехау-converted.pdf
23 серпня 2020 09:19
висн клей-converted.pdf
23 серпня 2020 09:19
кресло-меш 1.pdf
23 серпня 2020 09:19
висн мебель-converted(2) (1).pdf
23 серпня 2020 09:19
гарант обслугов.pdf
23 серпня 2020 09:19
пропоз.pdf
23 серпня 2020 09:19
техвим.pdf
23 серпня 2020 09:19
статья17-converted.pdf
23 серпня 2020 09:19
ст17-converted.pdf
23 серпня 2020 09:19
згода договор.pdf
23 серпня 2020 09:19
дог1-converted.pdf
23 серпня 2020 09:19
відомості-converted.pdf
23 серпня 2020 09:19
витяг єдр 19.03.2020-converted(2).pdf
23 серпня 2020 09:18
выписка.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 21:53
Електронний підпис
22 серпня 2020 21:51
пропозиція-2.pdf
22 серпня 2020 21:51
обробка перс дані.pdf
22 серпня 2020 21:51
техвим-1.pdf
22 серпня 2020 21:51
випіска1.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 16:20
Електронний підпис
22 серпня 2020 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2020 16:01
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:36
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:35
Копія ІНК.pdf
21 серпня 2020 19:35
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 19:35
Витяг з ЄДР.pdf
21 серпня 2020 19:35
Відгук 296-19.pdf
21 серпня 2020 19:35
Відгук 504-19.pdf
21 серпня 2020 19:35
Відгук 284-19.pdf
21 серпня 2020 19:35
Договір 284-19.pdf
21 серпня 2020 19:35
Відгук 500-19.pdf
21 серпня 2020 19:35
Договір позички ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Черних Андрій Володимирович

ФОП Яблуновський Дмитро Олександрович

ФОП Сердюк А.В.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Черних Андрій Володимирович
#2787115991
Переможець 294 664,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 12:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Черних Андрій Володимирович
#2787115991
294 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 14:07
Кінець періоду оскарження: 18 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 18 вересня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У зв`язку з вищенаведеним, вирішено: Відмінити тендерну процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні меблі для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи) - ідентифікатор закупівлі UA-P-2020-08-0
Документи:
07 вересня 2020 14:07
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:05
001.jpg