Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Опорний заклад "Лопатинська загальноосвітня школа І-ІІІст.н." |
Код ЄДРПОУ: | 22375309 |
Місцезнаходження: | 80261, Україна , Львівська обл., селище Лопатин, вул. Центральна, 23 |
Контактна особа: |
Загорійчук Наталія Йосипівна +380686450130 holbuh-ls@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 663 243,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 316,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 18:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 18:45 |
Додаток 5 до ТД проект Договору.docx | |
06 серпня 2020 18:45 |
Тендерна документацiя пр.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000060 ● dcb2896671bd4907a86922a228b0b880
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 08:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.01.2021 № 15
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.01.2021 № 15.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-06-002166-b, 06.08.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-26 16:40:04
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-08-06-002166-b , яка проводилась Опорним закладом «Лопатинська загальноосвітня школа І-ІІІст.н.» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за умовами пункту 10.1 укладеного з ТОВ «Торговий дім «С-Проф» Договору № 78 від 16.09.2020 – Договір набирає чинності з дня його підписання ї діє до 31 грудня 2020 року, але будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобовязань.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:
1. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором № 78 від 16.09.2020, в якому обсязі ?
2. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором № 78 від 16.09.2020,(зазначити які саме, коли та на яку суму) ?
3. Чи продовжувався сторонами Договору №78 від 16.09.2020 строк його дії ?
4. У разі виконання сторонами Договору №78 від 16.09.2020 договірних зобов’язань, в тому числі в частині розрахунків - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-28 12:08:39
пояснення щодо моніторингу
додаток копія договору
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім "С-Проф" #39031869 |
Переможець |
655 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 22:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 10:58
|
д.у кухня.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 11:33
|
дог 78.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |