Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні окремих дерев’яних віконних блоків на металопластикові на частині третього поверху трьохповерхової будівлі КНП «Вовчанська ЦРЛ» за адресою: Харківська область,м.Вовчанськ,вул.Шевченко,28
Очікувана вартість
219 004,00 UAH
UA-2020-08-06-002104-a d2fc62b72bac44a2a9a71b01ac8a0a26
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Романцова

+380934569624
+380574142479
vovcrb@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Вовчанська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 02002990
Місцезнаходження: 62504, Україна , Харківська обл., Вовчанський р-н, м. Вовчанськ, вул. 1 Травня, 1-А
Контактна особа: Ірина Романцова
+380934569624,+380574142479
vovcrb@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:47
Очікувана вартість: 219 004,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 190,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні окремих дерев’яних віконних блоків на металопластикові на частині третього поверху трьохповерхової будівлі КНП «Вовчанська ЦРЛ» за адресою: Харківська область,м.Вовчанськ,вул.Шевченко,28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62504, Україна, Харківська область, місто Вовчанськ, вул Шевченко 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 11:01
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-002104-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП НИКС-П, Код ЄДРПОУ:33384198
Дата подання: 31 серпня 2020 17:57
Оскарження
ПП «НИКС-П» надало найбільш економічно вигідну пропозицію за закупівлею UA-2020-08-06-002104-a, проте було дискваліфіковане. ПП «НИКС-П» оскаржує дане рішення Замовника, аргументуючи це наступним:
1. Замовником визначено причиною відхилення тендерної пропозиції ПП «НИКС-П» надання сертифікату відповідності на склопакети №UA0.YT.05.05.01-20 від 05.05.2019, строк дії якого закінчився 19.08.2020. Повідомляємо Замовнику, що на момент оголошення закупівлі даний сертифікат був дійсним, що не суперечить умовам проведення закупівлі. Крім цього, у складі тендерної пропозиції Учасник ПП «НИКС-П» надав діючий сертифікат на склопакети №UA0.YT.0630.01-20 від 30.06.2020, строк дії якого спливає 29.06.2022. Також звертаємо увагу Замовника, що у складі тендерної документації останнім не було зазначено конкретної вимоги про надання сертифікату на склопакети у складі тендерної пропозиції Учасників, а лише зазначено про необхідність надання сертифікатів без конкретизації, яких саме – на віконні блоки, склопакет, фурнітуру чи профільну систему. Тобто Замовник необґрунтовано відхилив пропозицію Учасника ПП «НИКС-П», який надав усі підтверджуючі якість товару документи.
2. Замовником визначено причиною відхилення тендерної пропозиції ПП «НИКС-П» ненадання «технічних паспортів на конкретний товар, який учасник має використовувати при виконанні робіт згідно Додатку 3 тендерної документації». Відповідно до Додатку 3 тендерної документації: «1.4 Металопластикові віконні вироби повинні поставлятися комплектно. У комплект поставки повинні входити : виріб у зібраному (встановленому) вигляді відповідно до замовлення; паспорт; вказівки з експлуатації». Тобто Замовник зазначив перелік позицій, що повинні бути доставлені Замовнику разом з маталопластиковими конструкціями, в тому числі й паспорт на виріб. Проте вимога щодо обов’язкового надання вищезазначеного паспорту в складі тендерної пропозиції Учасників відсутня в тендерній документації Замовника. Отже, Замовник не має права вимагати від Учасників документи, надання яких не передбачено тендерною документацією.
3. Замовником визначено причиною відхилення тендерної пропозиції ПП «НИКС-П» ненадання інформації щодо дати утворення згідно Додатку №5 Форма «Тендерна пропозиція». Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (далі — Закон), в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР), серед інших, містяться такі відомості про юридичну особу як «дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі». Тобто, дата утворення компанії – це дата внесення відповідного запису до ЄДР (п. 19 ч. 2 ст. 9 Закону). В момент реєстрації у компанії з’являються цивільні права та обов’язки юридичної особи. Відповідно до ч. 4 ст. 91 Цивільного кодексу України «Цивільна правоздатність юридичної особи виникає з моменту її створення і припиняється з дня внесення до Єдиного державного реєстру запису про її припинення». Таким чином, зазначена дата реєстрації підприємства 24.02.2005 і є датою утворення і Учасник ПП «НИКС-П» зазначив усі необхідні дані згідно Додатку 5 Форма «Тендерна пропозиція».
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника:
1. Керуватись під час проведення торгів Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема положень щодо недискримінації учасників.
2. Скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП «НИКС-П».
3. Визнати ПП «НИКС-П» переможцем даної закупівлі, як такого, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію та повністю відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 15:05
Ваше звернення ,подане до тендерного комітету КНП «Вовчанська ЦРЛ» (№ UA-2020-08-06-002104-a.c1 від 31.08.2020року), щодо безпідставного відхилення вашої тендерної пропозиції, було розглянуто та в задоволенні його відмовлено з наступних підстав,а саме:
Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Згідно Додатку 3 Тендерної документації, сертифікат відповідності на профіль повинен бути тільки класу В,а надані вами сертифікати відповідності на профіль класу А(№UA0.YT.012214-20) та інші(№UA.BUD.111001-18),(№UA0. YT.051901-20). В зв’язку з чим це порушення є однією з підстав для відхилення вашої пропозиції згідно до ст..31 Закону України «Про публічні закупівлі».Вважаємо ,що подальша переписка з цього приводу є безпідставною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП НИКС-П 198 800,00
UAH з ПДВ
198 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" 219 003,35
UAH з ПДВ
219 003,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 10:42
ценовое предложение.pdf
25 серпня 2020 10:42
договір.pdf
25 серпня 2020 10:42
Гарантійні листи. ст.17.pdf
25 серпня 2020 10:42
EK.rar
25 серпня 2020 10:42
Аналогічні договори 2.rar
25 серпня 2020 10:42
ЭМЕС для ПП НИКС-П.rar
25 серпня 2020 10:42
Аналогічні договори 1.rar
25 серпня 2020 10:42
Установчі.rar
25 серпня 2020 10:42
WDS5S WDS6S WDS7S.rar
25 серпня 2020 10:42
Сертифікати 3.rar
25 серпня 2020 10:42
Sertyfikat ISO9001ukr-WDS.pdf
25 серпня 2020 10:42
Сертифікати 2.rar
25 серпня 2020 10:42
Сертифікати 1.rar
25 серпня 2020 10:42
2. Гарантійний лист.pdf
25 серпня 2020 10:42
сертифікат ISO (1).PDF
25 серпня 2020 10:42
СертSteko.rar
25 серпня 2020 10:42
СертEkipazh.rar

Публічні документи

15 вересня 2020 13:10
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:09
Ліцензія на будівництво.pdf
15 вересня 2020 13:09
Довідки по ст17.PDF
15 вересня 2020 13:09
Довідка.zip
15 вересня 2020 13:09
Довідка про банкрутство.pdf
15 вересня 2020 13:09
Довідка МВД.pdf
15 вересня 2020 13:08
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:07
Довідка податкова.pdf
25 серпня 2020 10:46
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:45
11. Проект договору.PDF
25 серпня 2020 10:45
14.Технічні паспорта.pdf
25 серпня 2020 10:45
EKIPAZH Ultra 7.PDF
25 серпня 2020 10:45
СЕС AXOR.pdf
25 серпня 2020 10:45
СЕС склопакет.pdf
25 серпня 2020 10:45
СЕРТИФІКАТ AXOR.jpg
25 серпня 2020 10:45
СЕРТИФІКАТ СКЛОПАКЕТИ.PDF
25 серпня 2020 10:45
Протокол AXOR.pdf
25 серпня 2020 10:45
7. Довідки по ст17.PDF
25 серпня 2020 10:45
3. Довідка працівники.PDF
25 серпня 2020 10:45
13.Дилерський договір.PDF
25 серпня 2020 10:45
12. Рішення про дозвіл.PDF
25 серпня 2020 10:45
10. Копія ПДВ + Витяг.PDF
25 серпня 2020 10:45
1.Тендерна пропозиія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП НИКС-П

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП НИКС-П
#33384198
Відхилено 198 800,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 16:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП"
#40547504
Переможець 219 003,35
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:03

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП НИКС-П #33384198

№ рішення у справі

70/124-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

28 серпня 2020 16:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП"
#40547504
219 003,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 13:12
Протокол 29 09 2020.doc зміни до договору
30 вересня 2020 13:11
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 13:05
Дод угода 29 09 2020.doc зміни до договору
30 вересня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:36
Договір 197.pdf укладений
18 вересня 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни до п.6.2.3 та викласти його в наступній редакції: «Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.1 зменшувати обсяг закупівлі послуг залежно від реального фінансування видатків. Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору згідно ст..41,ч.5,п.3(покращення якості предмета закупівлі,за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми,визначеною в договорі про закупівлю).» 2. Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.3 викласти зміни до п.1.1 Договору та викласти його в новій редакції: «Найменування(номенклатура,асортимент)послуги: ДК021:2015-45420000-7 Столярні та теслярні роботи,ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013,ДБН А.2.2-3:2014(Поточний ремонт по заміні окремих дерев’яних віконних блоків на металопластикові на частині третього поверху трьохповерхової будівлі КНП «Вовчанська ЦРЛ» за адресою: Харківська область,м.Вовчанськ,вул..Шевченко,28)». 3. Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.3 Сторони домовились внести пункт1.4. до Договору такого змісту: «Обсяги закупівлі визначаються згідно з дефектним актом.». 4. У зв'язку з зменшенням об’ємів (згідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ст.41,ч.5,п.1). Сторони домовились зменшити загальну суму договору про закупівлю послуг за державні кошти№ 197 від «18» вересня 2020р. на 1617,89 грн. (Одна тисяча шістсот сімнадцять гривень, 89 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) 269,65 грн. (Двісті шістдесят дев'ять гривень шістдесят п'ять копійок). 5.Сторони домовились викласти п. 3.1 Договору в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 217385,46 грн. (Двісті сімнадцять тисяч триста вісімдесят п'ять гривень 46 копійок), у тому числі ПДВ (20%) 36230,91 грн. (Тридцять шість тисяч двісті тридцять гривень 91 копійка). 6.Сторони домовились викласти п. 4.1 Договору в новій редакції: «Розрахунки проводяться шляхом:оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем акту здачі-прийняття робіт по формі КБ-2в, КБ-3, на оплату Послуги (далі розрахунок).» 7. Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.3 внести зміни до п.2.1 Договору та викласти його в новій редакції: «Виконавець повинен передати Замовникові послугу, якість якої відповідає умовам договору про закупівлю послуг за державні кошти.» 8. Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.3 внести зміни до п.2.2 Договору та викласти його в новій редакції: «Виконавець зобов’язаний передати Замовнику послугу, придатну до мети ,з якого послуга такого роду звичайно використовується.Якщо Виконавець при укладанні договору про закупівлю послуг за державні кошти був повідомлений Замовником про конкретну мету придбання послуги,Виконавець повинен передати Замовнику послугу,придатну для використання відповідно до цієї мети.» 9. . Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.3 внести зміни до п.2.5 Договору та викласти його в новій редакції: « Послуга, яку Виконавець передає або зобов’язаний передати Замовникові, має відповідати вимогам щодо її якості в момент її передавання Замовникові, якщо інший момент визначення відповідності послуги цим вимогам не встановлено договором про закупівлю послуг за державні кошти.» 10. Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.3 внести зміни до п.10.1 Договору та викласти його в новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2020 р.»
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол щодо інформації в звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-08-06-002104-а.
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 217 385,46
UAH (в тому числі ПДВ 36 230,91 UAH)