Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт по заміні окремих дерев’яних віконних блоків на металопластикові на частині третього поверху трьохповерхової будівлі КНП «Вовчанська ЦРЛ» за адресою: Харківська область,м.Вовчанськ,вул.Шевченко,28
Очікувана вартість
219 004,00 UAH
UA-2020-08-06-002104-a ● d2fc62b72bac44a2a9a71b01ac8a0a26
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Вовчанська ЦРЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 02002990 |
Місцезнаходження: | 62504, Україна , Харківська обл., Вовчанський р-н, м. Вовчанськ, вул. 1 Травня, 1-А |
Контактна особа: |
Ірина Романцова +380934569624,+380574142479 vovcrb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 11:47 |
Очікувана вартість: | 219 004,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 190,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні окремих дерев’яних віконних блоків на металопластикові на частині третього поверху трьохповерхової будівлі КНП «Вовчанська ЦРЛ» за адресою: Харківська область,м.Вовчанськ,вул.Шевченко,28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62504, Україна, Харківська область, місто Вовчанськ, вул Шевченко 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 11:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 11:01 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002104-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП НИКС-П, Код ЄДРПОУ:33384198
Дата подання: 31 серпня 2020 17:57
Оскарження
ПП «НИКС-П» надало найбільш економічно вигідну пропозицію за закупівлею UA-2020-08-06-002104-a, проте було дискваліфіковане. ПП «НИКС-П» оскаржує дане рішення Замовника, аргументуючи це наступним:
1. Замовником визначено причиною відхилення тендерної пропозиції ПП «НИКС-П» надання сертифікату відповідності на склопакети №UA0.YT.05.05.01-20 від 05.05.2019, строк дії якого закінчився 19.08.2020. Повідомляємо Замовнику, що на момент оголошення закупівлі даний сертифікат був дійсним, що не суперечить умовам проведення закупівлі. Крім цього, у складі тендерної пропозиції Учасник ПП «НИКС-П» надав діючий сертифікат на склопакети №UA0.YT.0630.01-20 від 30.06.2020, строк дії якого спливає 29.06.2022. Також звертаємо увагу Замовника, що у складі тендерної документації останнім не було зазначено конкретної вимоги про надання сертифікату на склопакети у складі тендерної пропозиції Учасників, а лише зазначено про необхідність надання сертифікатів без конкретизації, яких саме – на віконні блоки, склопакет, фурнітуру чи профільну систему. Тобто Замовник необґрунтовано відхилив пропозицію Учасника ПП «НИКС-П», який надав усі підтверджуючі якість товару документи.
2. Замовником визначено причиною відхилення тендерної пропозиції ПП «НИКС-П» ненадання «технічних паспортів на конкретний товар, який учасник має використовувати при виконанні робіт згідно Додатку 3 тендерної документації». Відповідно до Додатку 3 тендерної документації: «1.4 Металопластикові віконні вироби повинні поставлятися комплектно. У комплект поставки повинні входити : виріб у зібраному (встановленому) вигляді відповідно до замовлення; паспорт; вказівки з експлуатації». Тобто Замовник зазначив перелік позицій, що повинні бути доставлені Замовнику разом з маталопластиковими конструкціями, в тому числі й паспорт на виріб. Проте вимога щодо обов’язкового надання вищезазначеного паспорту в складі тендерної пропозиції Учасників відсутня в тендерній документації Замовника. Отже, Замовник не має права вимагати від Учасників документи, надання яких не передбачено тендерною документацією.
3. Замовником визначено причиною відхилення тендерної пропозиції ПП «НИКС-П» ненадання інформації щодо дати утворення згідно Додатку №5 Форма «Тендерна пропозиція». Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (далі — Закон), в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР), серед інших, містяться такі відомості про юридичну особу як «дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі». Тобто, дата утворення компанії – це дата внесення відповідного запису до ЄДР (п. 19 ч. 2 ст. 9 Закону). В момент реєстрації у компанії з’являються цивільні права та обов’язки юридичної особи. Відповідно до ч. 4 ст. 91 Цивільного кодексу України «Цивільна правоздатність юридичної особи виникає з моменту її створення і припиняється з дня внесення до Єдиного державного реєстру запису про її припинення». Таким чином, зазначена дата реєстрації підприємства 24.02.2005 і є датою утворення і Учасник ПП «НИКС-П» зазначив усі необхідні дані згідно Додатку 5 Форма «Тендерна пропозиція».
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника:
1. Керуватись під час проведення торгів Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема положень щодо недискримінації учасників.
2. Скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП «НИКС-П».
3. Визнати ПП «НИКС-П» переможцем даної закупівлі, як такого, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію та повністю відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
1. Замовником визначено причиною відхилення тендерної пропозиції ПП «НИКС-П» надання сертифікату відповідності на склопакети №UA0.YT.05.05.01-20 від 05.05.2019, строк дії якого закінчився 19.08.2020. Повідомляємо Замовнику, що на момент оголошення закупівлі даний сертифікат був дійсним, що не суперечить умовам проведення закупівлі. Крім цього, у складі тендерної пропозиції Учасник ПП «НИКС-П» надав діючий сертифікат на склопакети №UA0.YT.0630.01-20 від 30.06.2020, строк дії якого спливає 29.06.2022. Також звертаємо увагу Замовника, що у складі тендерної документації останнім не було зазначено конкретної вимоги про надання сертифікату на склопакети у складі тендерної пропозиції Учасників, а лише зазначено про необхідність надання сертифікатів без конкретизації, яких саме – на віконні блоки, склопакет, фурнітуру чи профільну систему. Тобто Замовник необґрунтовано відхилив пропозицію Учасника ПП «НИКС-П», який надав усі підтверджуючі якість товару документи.
2. Замовником визначено причиною відхилення тендерної пропозиції ПП «НИКС-П» ненадання «технічних паспортів на конкретний товар, який учасник має використовувати при виконанні робіт згідно Додатку 3 тендерної документації». Відповідно до Додатку 3 тендерної документації: «1.4 Металопластикові віконні вироби повинні поставлятися комплектно. У комплект поставки повинні входити : виріб у зібраному (встановленому) вигляді відповідно до замовлення; паспорт; вказівки з експлуатації». Тобто Замовник зазначив перелік позицій, що повинні бути доставлені Замовнику разом з маталопластиковими конструкціями, в тому числі й паспорт на виріб. Проте вимога щодо обов’язкового надання вищезазначеного паспорту в складі тендерної пропозиції Учасників відсутня в тендерній документації Замовника. Отже, Замовник не має права вимагати від Учасників документи, надання яких не передбачено тендерною документацією.
3. Замовником визначено причиною відхилення тендерної пропозиції ПП «НИКС-П» ненадання інформації щодо дати утворення згідно Додатку №5 Форма «Тендерна пропозиція». Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (далі — Закон), в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР), серед інших, містяться такі відомості про юридичну особу як «дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі». Тобто, дата утворення компанії – це дата внесення відповідного запису до ЄДР (п. 19 ч. 2 ст. 9 Закону). В момент реєстрації у компанії з’являються цивільні права та обов’язки юридичної особи. Відповідно до ч. 4 ст. 91 Цивільного кодексу України «Цивільна правоздатність юридичної особи виникає з моменту її створення і припиняється з дня внесення до Єдиного державного реєстру запису про її припинення». Таким чином, зазначена дата реєстрації підприємства 24.02.2005 і є датою утворення і Учасник ПП «НИКС-П» зазначив усі необхідні дані згідно Додатку 5 Форма «Тендерна пропозиція».
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника:
1. Керуватись під час проведення торгів Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема положень щодо недискримінації учасників.
2. Скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП «НИКС-П».
3. Визнати ПП «НИКС-П» переможцем даної закупівлі, як такого, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію та повністю відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 15:05
Ваше звернення ,подане до тендерного комітету КНП «Вовчанська ЦРЛ» (№ UA-2020-08-06-002104-a.c1 від 31.08.2020року), щодо безпідставного відхилення вашої тендерної пропозиції, було розглянуто та в задоволенні його відмовлено з наступних підстав,а саме:
Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Згідно Додатку 3 Тендерної документації, сертифікат відповідності на профіль повинен бути тільки класу В,а надані вами сертифікати відповідності на профіль класу А(№UA0.YT.012214-20) та інші(№UA.BUD.111001-18),(№UA0. YT.051901-20). В зв’язку з чим це порушення є однією з підстав для відхилення вашої пропозиції згідно до ст..31 Закону України «Про публічні закупівлі».Вважаємо ,що подальша переписка з цього приводу є безпідставною.
Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Згідно Додатку 3 Тендерної документації, сертифікат відповідності на профіль повинен бути тільки класу В,а надані вами сертифікати відповідності на профіль класу А(№UA0.YT.012214-20) та інші(№UA.BUD.111001-18),(№UA0. YT.051901-20). В зв’язку з чим це порушення є однією з підстав для відхилення вашої пропозиції згідно до ст..31 Закону України «Про публічні закупівлі».Вважаємо ,що подальша переписка з цього приводу є безпідставною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП НИКС-П #33384198 |
Відхилено |
198 800,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 16:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" #40547504 |
Переможець |
219 003,35
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 13:12
|
Протокол 29 09 2020.doc | зміни до договору |
30 вересня 2020 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 13:05
|
Дод угода 29 09 2020.doc | зміни до договору |
30 вересня 2020 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 14:36
|
Договір 197.pdf | укладений |
18 вересня 2020 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Внести зміни до п.6.2.3 та викласти його в наступній редакції: «Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.1 зменшувати обсяг закупівлі послуг залежно від реального фінансування видатків. Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору згідно ст..41,ч.5,п.3(покращення якості предмета закупівлі,за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми,визначеною в договорі про закупівлю).» 2. Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.3 викласти зміни до п.1.1 Договору та викласти його в новій редакції: «Найменування(номенклатура,асортимент)послуги: ДК021:2015-45420000-7 Столярні та теслярні роботи,ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013,ДБН А.2.2-3:2014(Поточний ремонт по заміні окремих дерев’яних віконних блоків на металопластикові на частині третього поверху трьохповерхової будівлі КНП «Вовчанська ЦРЛ» за адресою: Харківська область,м.Вовчанськ,вул..Шевченко,28)». 3. Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.3 Сторони домовились внести пункт1.4. до Договору такого змісту: «Обсяги закупівлі визначаються згідно з дефектним актом.». 4. У зв'язку з зменшенням об’ємів (згідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ст.41,ч.5,п.1). Сторони домовились зменшити загальну суму договору про закупівлю послуг за державні кошти№ 197 від «18» вересня 2020р. на 1617,89 грн. (Одна тисяча шістсот сімнадцять гривень, 89 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) 269,65 грн. (Двісті шістдесят дев'ять гривень шістдесят п'ять копійок). 5.Сторони домовились викласти п. 3.1 Договору в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 217385,46 грн. (Двісті сімнадцять тисяч триста вісімдесят п'ять гривень 46 копійок), у тому числі ПДВ (20%) 36230,91 грн. (Тридцять шість тисяч двісті тридцять гривень 91 копійка). 6.Сторони домовились викласти п. 4.1 Договору в новій редакції: «Розрахунки проводяться шляхом:оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем акту здачі-прийняття робіт по формі КБ-2в, КБ-3, на оплату Послуги (далі розрахунок).» 7. Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.3 внести зміни до п.2.1 Договору та викласти його в новій редакції: «Виконавець повинен передати Замовникові послугу, якість якої відповідає умовам договору про закупівлю послуг за державні кошти.» 8. Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.3 внести зміни до п.2.2 Договору та викласти його в новій редакції: «Виконавець зобов’язаний передати Замовнику послугу, придатну до мети ,з якого послуга такого роду звичайно використовується.Якщо Виконавець при укладанні договору про закупівлю послуг за державні кошти був повідомлений Замовником про конкретну мету придбання послуги,Виконавець повинен передати Замовнику послугу,придатну для використання відповідно до цієї мети.» 9. . Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.3 внести зміни до п.2.5 Договору та викласти його в новій редакції: « Послуга, яку Виконавець передає або зобов’язаний передати Замовникові, має відповідати вимогам щодо її якості в момент її передавання Замовникові, якщо інший момент визначення відповідності послуги цим вимогам не встановлено договором про закупівлю послуг за державні кошти.» 10. Згідно до Закону України «Про публічні закупівлі ст..41,ч.5,п.3 внести зміни до п.10.1 Договору та викласти його в новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2020 р.» |
Номер договору про закупівлю: | 197 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол щодо інформації в звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-08-06-002104-а. |
Номер договору про закупівлю: | 197 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |