Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
41 800,00 UAH
UA-2020-08-06-001862-a e197119de3224ffa811fd6e259c0017b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Врадій Олександр Анатолійович

+380629333314 40109084MV@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МІЖРАЙОННИЙ ВІДДІЛ УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40109084
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ ІТАЛІЙСЬКА, будинок 84
Контактна особа: Врадій Олександр Анатолійович
+380629333314
40109084MV@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактичного обсягу наданих послуг протягом 7 календарних днів після підписання Сторонами Акту виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

06 серпня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СЛАВАВТО"
#37230673
Переможець 41 800,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 10:47

Документи

06 серпня 2020 10:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 17:53
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 10:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 41 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 966,67 UAH)