Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the public highway of of local importance O-210823 Staryi Saltiv - Prykolotne km 0 + 000 - km 24 + 600 in Kharkiv region (with development of project documentation)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Рябокінь Ольга Олександрівна +380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION" |
National ID: | 42166406 |
Contact point: |
Riabokin Olha +380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 13:34 |
Очікувана вартість: | 431 599 670,23 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 631 993,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2157990 UAH |
Publication date: | 06 серпня 2020 15:03 |
Enquiries until: | 28 серпня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 вересня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 431 599 670 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 631 993 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | пункт 5.2 Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пукнт 5.6. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.491 |
Виконання робіт | пункт 5.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів."та пункт 5.6. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.736 |
Дата подання заявки | пункт 5.33. "Перед початком робіт ЗАМОВНИК може сплачувати ПІДРЯДНИКУ попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт на строк 3 (три) місяці, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів ПІДРЯДНИКУ на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку." | Аванс | 90 | Календарні | 29.632 |
Виконання робіт | пункт 5.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 69.141 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2020 13:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2020 13:07 |
ТД КР О-210823 Старий Салтів-Приколотне (нова редакція) – 2.docx | |
28 серпня 2020 13:07 |
Зміни-2.docx | |
12 серпня 2020 08:44 |
ТД КР О-210823 Старий Салтів-Приколотне (нова редакція).docx | |
12 серпня 2020 08:44 |
Зміни-1.docx | |
06 серпня 2020 15:00 |
ТД КР О-210823 Старий Салтів-Приколотне.docx | |
06 серпня 2020 15:00 |
Додаток №7 ТД О-210823 Старий Салтів - Приколотне.docx |
28 серпня 2020 13:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 серпня 2020 13:07 |
ТД КР О-210823 Старий Салтів-Приколотне (нова редакція) – 2.docx
|
||||||
28 серпня 2020 13:07 |
Зміни-2.docx
|
||||||
12 серпня 2020 08:44 |
ТД КР О-210823 Старий Салтів-Приколотне (нова редакція).docx
|
||||||
12 серпня 2020 08:44 |
Зміни-1.docx
|
||||||
06 серпня 2020 15:00 |
ТД КР О-210823 Старий Салтів-Приколотне.docx
|
||||||
06 серпня 2020 15:00 |
Додаток №7 ТД О-210823 Старий Салтів - Приколотне.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000082 ● 2335ee57306f43f19980a87e8f4ebbd3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022 № 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-08-06-001841-b 06.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-18 10:26:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення
О-210823 Старий Салтів – Приколотне км 0+000 – км 24+600 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-06-001841-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальність «БК ЄВРОДОР» (далі – ТОВ «БК ЄВРОДОР») відповідно до умов пункту 5.33 договору про закупівлю робіт від 09.10.2020 № 06/10-20К (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «БК ЄВРОДОР» надати документальне підтвердження його використання відповідно до умов пункту 5.33 Договору.
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання додаткових угод 1 та 2 до Договору та причини їх не оприлюднення а електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-20 18:25:04
Відповідь на пояснення
На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне.
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі складеного Дефектного акту по об'єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210823 Старий Салтів – Приколотне км 0+000 – км 24+600 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)», який складається відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування Частина ІІ Будівництво», ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та інших діючих нормативних документів. Розмір витрат та визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210823 Старий Салтів – Приколотне км 0+000 – км 24+600 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) », який розраховується згідно Дефектного акту у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та згідно з Розпорядженням ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 17 липня 2020 року №439 «Про деякі питання використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2020 році».
2. Закупівля за номером UA-2020-08-06-001841-b була оголошена 06.08.2020 року, а вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» було доповнено згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2020 року №1266, тому у Замовника відсутні порушення щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) відповідно до абзацу 1 статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правову акти не мають зворотної дії в часі.
3. Відповідно до умов пункту 5.33 Договору про закупівлю робіт від 09.10.2020р. №06/10-20К переможець торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «БК ЄВРОДОР» аванс не отримували.
4. Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повідомляє, що договір про закупівлю робіт від 09.10.2020р. №06/10-20К укладений між Державним підприємством «Дороги Харківщини» та Товариством з обмеженою відповідальністю «БК ЄВРОДОР» містить 3 (три) додаткові угоди. Додаткові угоди №1 та №2 були не опубліковані відповідно до частини 7 статті 41 Закону через відсутність обставин зазначених у частині 5 статті 41 Закону.
Скан-копію договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами додаємо до пояснення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" #36256287 |
Переможець |
384 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 14:07
|
ДУ№4 до Договору №06-10-20К.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:43
|
ДУ №3 до Договору №06-10-20К.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 15:04
|
Договір №06-10-20К.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 14.4. ДОГОВОРУ №06/10-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 09 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Розділ 16 Договору, Додаток №1 до Договору, Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 06/10-20К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 14.4. ДОГОВОРУ №06/10-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 09 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 13.1. Договору та Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» - викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 06/10-20К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
2 391 487,32
UAH (в тому числі ПДВ 398 581,22 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Додаткова угода №5 від 29.12.2023р. до ДОГОВОРУ №06/10-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 09.10.2020р. |