Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210823 Старий Салтів – Приколотне км 0+000 – км 24+600 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Overhaul of the public highway of of local importance O-210823 Staryi Saltiv - Prykolotne km 0 + 000 - km 24 + 600 in Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
431 599 670,23 UAH
UA-2020-08-06-001841-b 3c72cde997cc46ca865c3e7d669f0772
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

+380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 13:34
Очікувана вартість: 431 599 670,23 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 631 993,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2157990 UAH
Publication date: 06 серпня 2020 15:03
Enquiries until: 28 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 431 599 670 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 631 993 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210823 Старий Салтів – Приколотне км 0+000 – км 24+600 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Overhaul of the public highway of of local importance O-210823 Staryi Saltiv - Prykolotne km 0 + 000 - km 24 + 600 in Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт пункт 5.2 Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пукнт 5.6. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування." Пiсляоплата 30 Робочі 0.491
Виконання робіт пункт 5.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів."та пункт 5.6. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт." Пiсляоплата 30 Робочі 0.736
Дата подання заявки пункт 5.33. "Перед початком робіт ЗАМОВНИК може сплачувати ПІДРЯДНИКУ попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт на строк 3 (три) місяці, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів ПІДРЯДНИКУ на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку." Аванс 90 Календарні 29.632
Виконання робіт пункт 5.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 69.141

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 13:07
ТД КР О-210823 Старий Салтів-Приколотне (нова редакція) – 2.docx
28 серпня 2020 13:07
Зміни-2.docx
12 серпня 2020 08:44
ТД КР О-210823 Старий Салтів-Приколотне (нова редакція).docx
12 серпня 2020 08:44
Зміни-1.docx
06 серпня 2020 15:00
ТД КР О-210823 Старий Салтів-Приколотне.docx
06 серпня 2020 15:00
Додаток №7 ТД О-210823 Старий Салтів - Приколотне.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-11-000082 ● 2335ee57306f43f19980a87e8f4ebbd3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2022 14:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.07.2022 № 136

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Галина ВАШЕКА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-08-06-001841-b 06.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-18 10:26:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення
О-210823 Старий Салтів – Приколотне км 0+000 – км 24+600 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-06-001841-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальність «БК ЄВРОДОР» (далі – ТОВ «БК ЄВРОДОР») відповідно до умов пункту 5.33 договору про закупівлю робіт від 09.10.2020 № 06/10-20К (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «БК ЄВРОДОР» надати документальне підтвердження його використання відповідно до умов пункту 5.33 Договору.
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання додаткових угод 1 та 2 до Договору та причини їх не оприлюднення а електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-20 18:25:04

Відповідь на пояснення

На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне.
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі складеного Дефектного акту по об'єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210823 Старий Салтів – Приколотне км 0+000 – км 24+600 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)», який складається відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування Частина ІІ Будівництво», ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та інших діючих нормативних документів. Розмір витрат та визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210823 Старий Салтів – Приколотне км 0+000 – км 24+600 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) », який розраховується згідно Дефектного акту у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та згідно з Розпорядженням ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 17 липня 2020 року №439 «Про деякі питання використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2020 році».
2. Закупівля за номером UA-2020-08-06-001841-b була оголошена 06.08.2020 року, а вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» було доповнено згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2020 року №1266, тому у Замовника відсутні порушення щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) відповідно до абзацу 1 статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правову акти не мають зворотної дії в часі.
3. Відповідно до умов пункту 5.33 Договору про закупівлю робіт від 09.10.2020р. №06/10-20К переможець торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «БК ЄВРОДОР» аванс не отримували.
4. Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повідомляє, що договір про закупівлю робіт від 09.10.2020р. №06/10-20К укладений між Державним підприємством «Дороги Харківщини» та Товариством з обмеженою відповідальністю «БК ЄВРОДОР» містить 3 (три) додаткові угоди. Додаткові угоди №1 та №2 були не опубліковані відповідно до частини 7 статті 41 Закону через відсутність обставин зазначених у частині 5 статті 41 Закону.
Скан-копію договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами додаємо до пояснення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 вересня 2020
UA-2020-08-06-001841-b3c72cde997cc46ca865c3e7d669f0772
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 вересня 2020 15:45
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:45
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:44
Документи по ст 17.pdf
07 вересня 2020 09:18
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:18
Електронний підпис
07 вересня 2020 07:33
Електронний підпис
07 вересня 2020 07:33
Електронний підпис
07 вересня 2020 07:29
Статут та Ліцензія.pdf
07 вересня 2020 07:28
Банковская гарантія.rar
07 вересня 2020 07:28
Додаток 3 стаття 17.pdf
07 вересня 2020 07:28
Додаток 5.pdf
07 вересня 2020 07:28
Довідки.pdf

Документи

07 вересня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 вересня 2020 09:06
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:06
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:05
4. Банківська гарантія.rar
07 вересня 2020 09:05
1. Гарантійний лист.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.3.1. № Т21-ХО-17 від 12.05.2017.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.3. Наявність досвіду.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.14.3. Дорожні робітники.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.14.2. Дорожні робітники.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.14.1. Дорожні робітники.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.12. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.11. Машиністи ДТМ.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.9. Машиністи крану.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.8. Машиністи котка.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.6. Машиністи фрези.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.4.2. Водії.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.4.1. Водії.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.1. Проектанти.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 407 861 688,00
UAH з ПДВ
384 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 414 335 500,00
UAH з ПДВ
385 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 15:45
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:45
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:44
Документи по ст 17.pdf
07 вересня 2020 09:18
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:18
Електронний підпис
07 вересня 2020 07:33
Електронний підпис
07 вересня 2020 07:33
Електронний підпис
07 вересня 2020 07:29
Статут та Ліцензія.pdf
07 вересня 2020 07:28
Банковская гарантія.rar
07 вересня 2020 07:28
Додаток 3 стаття 17.pdf
07 вересня 2020 07:28
Додаток 5.pdf
07 вересня 2020 07:28
Довідки.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 09:06
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:06
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:05
4. Банківська гарантія.rar
07 вересня 2020 09:05
1. Гарантійний лист.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.3.1. № Т21-ХО-17 від 12.05.2017.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.3. Наявність досвіду.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.14.3. Дорожні робітники.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.14.2. Дорожні робітники.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.14.1. Дорожні робітники.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.12. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.11. Машиністи ДТМ.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.9. Машиністи крану.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.8. Машиністи котка.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.6. Машиністи фрези.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.4.2. Водії.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.4.1. Водії.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.1. Проектанти.pdf
07 вересня 2020 09:05
2.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК ЄВРОДОР"
#36256287
Переможець 384 000 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 13:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР"
#36256287
384 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 12:15
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 14:07
ДУ№4 до Договору №06-10-20К.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:43
ДУ №3 до Договору №06-10-20К.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 15:04
Договір №06-10-20К.pdf укладений
13 жовтня 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4. ДОГОВОРУ №06/10-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 09 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Розділ 16 Договору, Додаток №1 до Договору, Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 06/10-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 14.4. ДОГОВОРУ №06/10-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 09 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 13.1. Договору та Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 06/10-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 391 487,32
UAH (в тому числі ПДВ 398 581,22 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода №5 від 29.12.2023р. до ДОГОВОРУ №06/10-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 09.10.2020р.