Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по заміні покрівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини №1, по вул. Короленко 5, м. Вознесенськ, Миколаївської обл. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Робочий проєкт ( Капітальний ремонт амбулаторії загальної практики сімейної медицини №1 ( заміна покрівлі, вікон та наружних дверей) по вул. Короленко 5, в м. Вознесенськ, Миколаївської області)
Очікувана вартість
961 536,00 UAH
UA-2020-08-06-001618-a 47507f85750f444a8d409ab1206e5480
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Шеремет

+380951437997 e.sehemet@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38446709
Місцезнаходження: 56500, Україна , Миколаївська обл., м. Вознесенськ, вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26
Контактна особа: Олена Володимирівна Шеремет
+380951437997
e.sehemet@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 10:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 10:15
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:57
Очікувана вартість: 961 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 615,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по заміні покрівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини №1, по вул. Короленко 5, м. Вознесенськ, Миколаївської обл. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Робочий проєкт ( Капітальний ремонт амбулаторії загальної практики сімейної медицини №1 ( заміна покрівлі, вікон та наружних дверей) по вул. Короленко 5, в м. Вознесенськ, Миколаївської області)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56500, Україна, Миколаївська область, Вознесенськ , 228-ї стрілецької дивізії,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-001618-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ", Код ЄДРПОУ:40820975
Дата подання: 31 серпня 2020 11:08
Скарга
від ТОВ "Смартом"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2020 13:17
Лист пояснення в довільній формі про розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат за даними підрядника, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період. Неможливо звірити питому вагу загальновиробничих, адміністративних витрат в загальній сумі витрат за попередній період та по розрахункам по даній пропозиції.
У разі не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни надати лист пояснення в довільній формі про не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни. Попередньо були проведені з вами перемовини з приводу кадрового складу ваших працівників, їх перебування приїзд чи проживання. На що відповіді я не отримала.
Відповідно до п.3. ч.1 ст.1 Закону проведення аукціону в спрощеній закупівлі не передбачає визначення системою аномально низької ціни. Ваша цінова пропозиція була знижена під час аукціону на 13,6% від ціни вказаної в оголошенні, стоїть питання за рахунок чого таке зниження ціни ?? на нашу думку це аномальне пониження ціни яке призведе до не якісних робіт та матеріалів.
Різниця між вимогою та скаргою: скарга направляється до розгляду АМКУ, вимога замовнику. Зверніть увагу на ваш документ !! « СКАРГА ЧИ ВИМОГА».
Вимоги розглядає безпосередньо замовник - організатор закупівлі. За результатами розгляду вимог стосовно зміни умов тендера замовник може внести відповідні зміни чи відмовити у задоволені вимоги. Якщо учасник вимагає пояснень із приводу відхилення його пропозиції, то замовник зобов’язаний дати більш докладнішу відповідь про причини такого відхилення.
Ці питання стосуються вимоги, на що надані роз’яснення про відхилення Учасника ТОВ « Смартом».

Номер вимоги: UA-2020-08-06-001618-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ", Код ЄДРПОУ:40649393
Дата подання: 04 вересня 2020 15:37
Вимога
«До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, розроблених у порядку та за формами, встановленими ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а саме:
- договірна ціна з пояснювальною запискою,
- зведений кошторисний розрахунок,
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- - підсумкова відомість ресурсів,
- затвердженого на підприємстві розрахунку кошторисної
заробітної плати;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунку розміру кошторисного прибутку;
- розрахунки коштів на відрядження працівників та інших витрат (у разі їх включення до договірної ціни);
- розрахунки інших витрат (у разі їх включення до договірної ціни)
Розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат розраховуються за даними Підрядника, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період, але не повинні перевищувати рекомендованих усереднених показників ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013.»
1)Учасником було виконано усі розрахунки витрат у складі договірної ціни за цінами та показниками що не перевищують усереднених показників за формами встановленими ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 в програмному комплексі АВК 5 .
- Розрахунок коштів на відрядження працівників не включено до договірної ціни тому даний розрахунок не надавався.
- Розрахунок вартості будівельних машин і механізмів не надавався, оскільки будівельні машини використовуються на орендній основі за цінами встановленими орендодавцем що підтверджено наданим договором оренди.
Прошу Вас надати роз’яснення які саме розрахунки не були надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «ФРОЛ».
2)До тендерної пропозиції був наданий проект договору (Додаток 4) підписаний та завірений печаткою учасника торгів. До договору згідно форми були надані додатки: договірна ціна та календарний план розроблені у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 в програмному комплексі АВК 5.
Прошу Вас надати роз’яснення що саме у Додатку 4 оформлено не належним чином.
3)Що мається на увазі у пункті «- Відповідно до додатку 7 до оголошення Ви погоджуєтесь з проектом договору запропонованого замовником, але в подальшому спростовуєте додаток 4 до оголошення» чим саме та що саме спростовується у додатку 4?
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 вересня 2020 15:38
Причина: зазначені не усі вимоги
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001618-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ", Код ЄДРПОУ:40649393
Дата подання: 04 вересня 2020 15:55
Вимога
1) Учасником було виконано усі розрахунки витрат у складі договірної ціни за цінами та показниками що не перевищують усереднених показників за формами встановленими ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 в програмному комплексі АВК 5 .
- Розрахунок коштів на відрядження працівників не включено до договірної ціни тому даний розрахунок не надавався.
- Розрахунок вартості будівельних машин і механізмів не надавався, оскільки будівельні машини використовуються на орендній основі за цінами встановленими орендодавцем що підтверджено наданим договором оренди. Прошу Вас надати роз’яснення які саме розрахунки не були надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «ФРОЛ».

2) До тендерної пропозиції був наданий проект договору (Додаток 4) підписаний та завірений печаткою учасника торгів. До договору згідно форми були надані додатки: договірна ціна та календарний план розроблені у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 в програмному комплексі АВК 5. Прошу Вас надати роз’яснення що саме у Додатку 4 оформлено не належним чином.

3) Що мається на увазі у пункті «- Відповідно до додатку 7 до оголошення Ви погоджуєтесь з проектом договору запропонованого замовником, але в подальшому спростовуєте додаток 4 до оголошення» чим саме та що саме спростовується у додатку 4?

4) В завантажених документах до закупівлі ТОВ «ФРОЛ» відсутні копії диплома відповідальної особи за будівництво з кваліфікацією інженера в галузі будівництва або інженера будівельника оскільки Замовником в Пункті 5.1 Розділу 5 Оголошення тендеру зазначено що, данні документи необхідно надати у разі визнання учасника переможцем.

Враховуючи вищезазначене вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №79 від 03.09.2020р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 11:13
Про розгляд вимоги від учасника закупівлі ТОВ « ФРОЛ », за предметом закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
03.09.2020р за рішенням № 79 уповноваженої особи, було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ « ФРОЛ», за
предметом закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи з підстав ст. 14. ч.13
- Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмету закупівлі.
- До ціни пропозиції не були надані всі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат.

Не надався Лист пояснення відповідно до оголошення п.3.2. про розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат за даними підрядника, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період. Неможливо звірити питому вагу загальновиробничих, адміністративних витрат в загальній сумі витрат за попередній період та по розрахункам по даній пропозиції.
У разі не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни надати лист пояснення в довільній формі про не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни.
Що до договорів оренди, які Ви завантажили до пропозиції, замовник не повинний розбиратися в ваших договірних стосунках з орендодавцем, виконавцем, замовнику потрібна чітка відповідь!!! Чіткий лист роз’яснення.
Відповідно до п.3. ч.1 ст.1 Закону проведення аукціону в спрощеній закупівлі не передбачає визначення системою аномально низької ціни. Ваша цінова пропозиція була знижена під час аукціону більше ніж 10 % від ціни вказаної в оголошенні, стоїть питання за рахунок чого таке зниження ціни ?? на нашу думку це аномальне пониження ціни яке призведе до не якісних робіт та матеріалів.
ст. 14 р.4 Закону передбачає що вимоги до предмету закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення.
Стосовно до додатка 4 до оголошення: Замовником був завантажений проект договору з додатками які невід’ємною частиною договору, стояла вимога про підпис на кожній сторінці договору.
Ви ставите підпис погодження лише в кінці договору, вимога до оголошення під кожною сторінкою.
- додатки до договору 1,2 змінено взагалі!! З вимогою до оголошення, ось до чого було погодження з проектом договору, додаток 7.
Корегування та доповнення договору можливе лише з учасником - переможцем !
Це ще один момент, У Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі.
Тому учасник ТОВ « ФРОЛ» повинен був це передбачити та завантажити документи, а саме копії диплома відповідальної за будівництво з кваліфікацією інженера в галузі будівництва або інженера будівельника в період прийому пропозицій, а як переможець надати ці документи відповідно до 5.1. пункту оголошення на паперових носіях.
Ви надаєте довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, але чомусь там незазначений, інженер в галузі будівництва інженер будівельник, ні підрядника ні субпідрядника.
Контроль Замовника за якістю робіт, матеріалів, устаткування буде здійснюватися згідно з нормативними вимогами та положеннями Загальних умов.
Перевірка відповідності вогнезахисту буде здійснюватися згідно з вимогами чинного законодавства.
Здача робіт з вогнезахисту будуть прийматися відповідно до проектної документації та регламенту вогнезахисту та вимогами чинного законодавства.
ВІРІШИЛА :
1. Вимогу ТОВ « ФРОЛ» відхилити на підставі вище наведеного .
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001618-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ", Код ЄДРПОУ:40649393
Дата подання: 04 вересня 2020 16:16
Вимога
Звертаємо Вашу увагу що ТОВ «Агротехсервіс Д.В.В.» надав довідку про незалучення субпідрядних організацій, але предмет закупівлі передбачає роботи по вогнезахисній обробці деревини для виконання якої необхідна відповідна ліцензія. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня така ліцензія.
Вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 03.09.2020р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 11:16
Про розгляд вимоги від учасника закупівлі ТОВ « ФРОЛ », за предметом закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
03.09.2020р за рішенням № 79 уповноваженої особи, було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ « ФРОЛ», за
предметом закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи з підстав ст. 14. ч.13
- Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмету закупівлі.
- До ціни пропозиції не були надані всі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат.

Не надався Лист пояснення відповідно до оголошення п.3.2. про розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат за даними підрядника, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період. Неможливо звірити питому вагу загальновиробничих, адміністративних витрат в загальній сумі витрат за попередній період та по розрахункам по даній пропозиції.
У разі не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни надати лист пояснення в довільній формі про не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни.
Що до договорів оренди, які Ви завантажили до пропозиції, замовник не повинний розбиратися в ваших договірних стосунках з орендодавцем, виконавцем, замовнику потрібна чітка відповідь!!! Чіткий лист роз’яснення.
Відповідно до п.3. ч.1 ст.1 Закону проведення аукціону в спрощеній закупівлі не передбачає визначення системою аномально низької ціни. Ваша цінова пропозиція була знижена під час аукціону більше ніж 10 % від ціни вказаної в оголошенні, стоїть питання за рахунок чого таке зниження ціни ?? на нашу думку це аномальне пониження ціни яке призведе до не якісних робіт та матеріалів.
ст. 14 р.4 Закону передбачає що вимоги до предмету закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення.
Стосовно до додатка 4 до оголошення: Замовником був завантажений проект договору з додатками які невід’ємною частиною договору, стояла вимога про підпис на кожній сторінці договору.
Ви ставите підпис погодження лише в кінці договору, вимога до оголошення під кожною сторінкою.
- додатки до договору 1,2 змінено взагалі!! З вимогою до оголошення, ось до чого було погодження з проектом договору, додаток 7.
Корегування та доповнення договору можливе лише з учасником - переможцем !
Це ще один момент, У Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі.
Тому учасник ТОВ « ФРОЛ» повинен був це передбачити та завантажити документи, а саме копії диплома відповідальної за будівництво з кваліфікацією інженера в галузі будівництва або інженера будівельника в період прийому пропозицій, а як переможець надати ці документи відповідно до 5.1. пункту оголошення на паперових носіях.
Ви надаєте довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, але чомусь там незазначений, інженер в галузі будівництва інженер будівельник, ні підрядника ні субпідрядника.
Контроль Замовника за якістю робіт, матеріалів, устаткування буде здійснюватися згідно з нормативними вимогами та положеннями Загальних умов.
Перевірка відповідності вогнезахисту буде здійснюватися згідно з вимогами чинного законодавства.
Здача робіт з вогнезахисту будуть прийматися відповідно до проектної документації та регламенту вогнезахисту та вимогами чинного законодавства.
ВІРІШИЛА :
1. Вимогу ТОВ « ФРОЛ» відхилити на підставі вище наведеного .

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 11:08
Скарга від 31.08.2020.pdf

Документи

02 вересня 2020 13:17
рішення відхиленя.pdf

Документи

07 вересня 2020 11:13
рішення 82.pdf

Документи

07 вересня 2020 11:16
рішення 82.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" 850 000,00
UAH з ПДВ
829 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ" 852 950,01
UAH з ПДВ
830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Агротехсервіс Д.В.В." 953 089,72
UAH з ПДВ
899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГОСПОДАР-2" 957 092,40
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2020 08:57
Електронний підпис
24 серпня 2020 08:56
Технічні вимоги.pdf
24 серпня 2020 08:56
Статут ТОВ СМАРТОМ.pdf
24 серпня 2020 08:56
Кошторис.rar
24 серпня 2020 08:56
Довідка МТБ.pdf
24 серпня 2020 08:56
Витяг ЄДР.pdf
24 серпня 2020 08:56
Витяг ПДВ.pdf
24 серпня 2020 08:56
Довідка субпідряд.pdf
24 серпня 2020 08:56
Довідка працівники.pdf
24 серпня 2020 08:56
Ліцензія ДАБІ.pdf
24 серпня 2020 08:56
Довідка санкції.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 14:12
Електронний підпис
22 серпня 2020 14:11
6._довідка субпідряд.pdf
22 серпня 2020 14:11
4.2._Копія Статуту.pdf
22 серпня 2020 14:11
10._Довідка працівники.pdf
22 серпня 2020 14:11
3.2._зведений кошторис.pdf
22 серпня 2020 14:11
1._Ліцензія.pdf
22 серпня 2020 14:11
11._Довідка обладнання.pdf
22 серпня 2020 14:11
3.1._договірна ціна.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:49
Диплом виконроба.PDF
19 серпня 2020 12:39
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:38
Уставні документи.pdf
19 серпня 2020 12:37
Повноваження.PDF
19 серпня 2020 12:36
Копії дозвіл, ліцензія.PDF
19 серпня 2020 12:31
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

21 серпня 2020 17:39
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:38
статут.pdf
21 серпня 2020 17:38
пропозиція .pdf
21 серпня 2020 17:38
наказ.pdf
21 серпня 2020 17:38
ліцензія з додатком.pdf
21 серпня 2020 17:38
інформаційні довідки.pdf
21 серпня 2020 17:38
договір.pdf
21 серпня 2020 17:38
виписка, витяг.pdf
21 серпня 2020 17:38
аналог.дог.2.pdf
21 серпня 2020 17:38
аналог.дог.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ"

ПП "Агротехсервіс Д.В.В."

ТОВ "ГОСПОДАР-2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"
#40820975
Відхилено 829 999,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 15:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ"
#40649393
Відхилено 830 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:52
ПП "Агротехсервіс Д.В.В."
#31689561
Переможець 899 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 17:11

Документи

28 серпня 2020 15:02
Електронний підпис

Документи

03 вересня 2020 16:52
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:51
рішення 79.pdf

Документи

03 вересня 2020 17:11
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:11
Рішення 81.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Агротехсервіс Д.В.В."
#31689561
899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2020 17:11
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:11
Рішення 81.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:59
Доп давій.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 09:35
договір 83 підряд.pdf укладений
15 вересня 2020 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг),
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 864 248,49
UAH