Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт по заміні покрівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини №1, по вул. Короленко 5, м. Вознесенськ, Миколаївської обл. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Робочий проєкт ( Капітальний ремонт амбулаторії загальної практики сімейної медицини №1 ( заміна покрівлі, вікон та наружних дверей) по вул. Короленко 5, в м. Вознесенськ, Миколаївської області)
Очікувана вартість
961 536,00 UAH
UA-2020-08-06-001618-a ● 47507f85750f444a8d409ab1206e5480
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38446709 |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., м. Вознесенськ, вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26 |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Шеремет +380951437997 e.sehemet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 10:14 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2020 10:15 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 14:57 |
Очікувана вартість: | 961 536,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 615,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по заміні покрівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини №1, по вул. Короленко 5, м. Вознесенськ, Миколаївської обл. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Робочий проєкт ( Капітальний ремонт амбулаторії загальної практики сімейної медицини №1 ( заміна покрівлі, вікон та наружних дверей) по вул. Короленко 5, в м. Вознесенськ, Миколаївської області)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56500, Україна, Миколаївська область, Вознесенськ , 228-ї стрілецької дивізії,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
—
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 10:48 |
8. Додаток 7 Гарант лист проєкт договору.docx | |
06 серпня 2020 10:48 |
7.Додаток 6 Лист згода персональні данні.docx | |
06 серпня 2020 10:48 |
6. Додаток 5Інформація про субпідрядника.docx | |
06 серпня 2020 10:48 |
3.Додаток 2 Пропозиція та відомості про учасника.docx | |
06 серпня 2020 10:48 |
4 .Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc | |
06 серпня 2020 10:48 |
2.Додаток 1 Технічне завдання.docx | |
06 серпня 2020 10:48 |
5.Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
06 серпня 2020 10:48 |
1.Оголошення покрівля.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001618-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ", Код ЄДРПОУ:40820975
Дата подання: 31 серпня 2020 11:08
Скарга
від ТОВ "Смартом"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2020 13:17
Лист пояснення в довільній формі про розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат за даними підрядника, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період. Неможливо звірити питому вагу загальновиробничих, адміністративних витрат в загальній сумі витрат за попередній період та по розрахункам по даній пропозиції.
У разі не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни надати лист пояснення в довільній формі про не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни. Попередньо були проведені з вами перемовини з приводу кадрового складу ваших працівників, їх перебування приїзд чи проживання. На що відповіді я не отримала.
Відповідно до п.3. ч.1 ст.1 Закону проведення аукціону в спрощеній закупівлі не передбачає визначення системою аномально низької ціни. Ваша цінова пропозиція була знижена під час аукціону на 13,6% від ціни вказаної в оголошенні, стоїть питання за рахунок чого таке зниження ціни ?? на нашу думку це аномальне пониження ціни яке призведе до не якісних робіт та матеріалів.
Різниця між вимогою та скаргою: скарга направляється до розгляду АМКУ, вимога замовнику. Зверніть увагу на ваш документ !! « СКАРГА ЧИ ВИМОГА».
Вимоги розглядає безпосередньо замовник - організатор закупівлі. За результатами розгляду вимог стосовно зміни умов тендера замовник може внести відповідні зміни чи відмовити у задоволені вимоги. Якщо учасник вимагає пояснень із приводу відхилення його пропозиції, то замовник зобов’язаний дати більш докладнішу відповідь про причини такого відхилення.
Ці питання стосуються вимоги, на що надані роз’яснення про відхилення Учасника ТОВ « Смартом».
У разі не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни надати лист пояснення в довільній формі про не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни. Попередньо були проведені з вами перемовини з приводу кадрового складу ваших працівників, їх перебування приїзд чи проживання. На що відповіді я не отримала.
Відповідно до п.3. ч.1 ст.1 Закону проведення аукціону в спрощеній закупівлі не передбачає визначення системою аномально низької ціни. Ваша цінова пропозиція була знижена під час аукціону на 13,6% від ціни вказаної в оголошенні, стоїть питання за рахунок чого таке зниження ціни ?? на нашу думку це аномальне пониження ціни яке призведе до не якісних робіт та матеріалів.
Різниця між вимогою та скаргою: скарга направляється до розгляду АМКУ, вимога замовнику. Зверніть увагу на ваш документ !! « СКАРГА ЧИ ВИМОГА».
Вимоги розглядає безпосередньо замовник - організатор закупівлі. За результатами розгляду вимог стосовно зміни умов тендера замовник може внести відповідні зміни чи відмовити у задоволені вимоги. Якщо учасник вимагає пояснень із приводу відхилення його пропозиції, то замовник зобов’язаний дати більш докладнішу відповідь про причини такого відхилення.
Ці питання стосуються вимоги, на що надані роз’яснення про відхилення Учасника ТОВ « Смартом».
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001618-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ", Код ЄДРПОУ:40649393
Дата подання: 04 вересня 2020 15:37
Вимога
«До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, розроблених у порядку та за формами, встановленими ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а саме:
- договірна ціна з пояснювальною запискою,
- зведений кошторисний розрахунок,
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- - підсумкова відомість ресурсів,
- затвердженого на підприємстві розрахунку кошторисної
заробітної плати;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунку розміру кошторисного прибутку;
- розрахунки коштів на відрядження працівників та інших витрат (у разі їх включення до договірної ціни);
- розрахунки інших витрат (у разі їх включення до договірної ціни)
Розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат розраховуються за даними Підрядника, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період, але не повинні перевищувати рекомендованих усереднених показників ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013.»
1)Учасником було виконано усі розрахунки витрат у складі договірної ціни за цінами та показниками що не перевищують усереднених показників за формами встановленими ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 в програмному комплексі АВК 5 .
- Розрахунок коштів на відрядження працівників не включено до договірної ціни тому даний розрахунок не надавався.
- Розрахунок вартості будівельних машин і механізмів не надавався, оскільки будівельні машини використовуються на орендній основі за цінами встановленими орендодавцем що підтверджено наданим договором оренди.
Прошу Вас надати роз’яснення які саме розрахунки не були надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «ФРОЛ».
2)До тендерної пропозиції був наданий проект договору (Додаток 4) підписаний та завірений печаткою учасника торгів. До договору згідно форми були надані додатки: договірна ціна та календарний план розроблені у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 в програмному комплексі АВК 5.
Прошу Вас надати роз’яснення що саме у Додатку 4 оформлено не належним чином.
3)Що мається на увазі у пункті «- Відповідно до додатку 7 до оголошення Ви погоджуєтесь з проектом договору запропонованого замовником, але в подальшому спростовуєте додаток 4 до оголошення» чим саме та що саме спростовується у додатку 4?
Розгорнути
Згорнути
- договірна ціна з пояснювальною запискою,
- зведений кошторисний розрахунок,
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- - підсумкова відомість ресурсів,
- затвердженого на підприємстві розрахунку кошторисної
заробітної плати;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунку розміру кошторисного прибутку;
- розрахунки коштів на відрядження працівників та інших витрат (у разі їх включення до договірної ціни);
- розрахунки інших витрат (у разі їх включення до договірної ціни)
Розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат розраховуються за даними Підрядника, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період, але не повинні перевищувати рекомендованих усереднених показників ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013.»
1)Учасником було виконано усі розрахунки витрат у складі договірної ціни за цінами та показниками що не перевищують усереднених показників за формами встановленими ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 в програмному комплексі АВК 5 .
- Розрахунок коштів на відрядження працівників не включено до договірної ціни тому даний розрахунок не надавався.
- Розрахунок вартості будівельних машин і механізмів не надавався, оскільки будівельні машини використовуються на орендній основі за цінами встановленими орендодавцем що підтверджено наданим договором оренди.
Прошу Вас надати роз’яснення які саме розрахунки не були надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «ФРОЛ».
2)До тендерної пропозиції був наданий проект договору (Додаток 4) підписаний та завірений печаткою учасника торгів. До договору згідно форми були надані додатки: договірна ціна та календарний план розроблені у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 в програмному комплексі АВК 5.
Прошу Вас надати роз’яснення що саме у Додатку 4 оформлено не належним чином.
3)Що мається на увазі у пункті «- Відповідно до додатку 7 до оголошення Ви погоджуєтесь з проектом договору запропонованого замовником, але в подальшому спростовуєте додаток 4 до оголошення» чим саме та що саме спростовується у додатку 4?
Скасована
Дата: 04 вересня 2020 15:38
Причина: зазначені не усі вимоги
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001618-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ", Код ЄДРПОУ:40649393
Дата подання: 04 вересня 2020 15:55
Вимога
1) Учасником було виконано усі розрахунки витрат у складі договірної ціни за цінами та показниками що не перевищують усереднених показників за формами встановленими ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 в програмному комплексі АВК 5 .
- Розрахунок коштів на відрядження працівників не включено до договірної ціни тому даний розрахунок не надавався.
- Розрахунок вартості будівельних машин і механізмів не надавався, оскільки будівельні машини використовуються на орендній основі за цінами встановленими орендодавцем що підтверджено наданим договором оренди. Прошу Вас надати роз’яснення які саме розрахунки не були надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «ФРОЛ».
2) До тендерної пропозиції був наданий проект договору (Додаток 4) підписаний та завірений печаткою учасника торгів. До договору згідно форми були надані додатки: договірна ціна та календарний план розроблені у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 в програмному комплексі АВК 5. Прошу Вас надати роз’яснення що саме у Додатку 4 оформлено не належним чином.
3) Що мається на увазі у пункті «- Відповідно до додатку 7 до оголошення Ви погоджуєтесь з проектом договору запропонованого замовником, але в подальшому спростовуєте додаток 4 до оголошення» чим саме та що саме спростовується у додатку 4?
4) В завантажених документах до закупівлі ТОВ «ФРОЛ» відсутні копії диплома відповідальної особи за будівництво з кваліфікацією інженера в галузі будівництва або інженера будівельника оскільки Замовником в Пункті 5.1 Розділу 5 Оголошення тендеру зазначено що, данні документи необхідно надати у разі визнання учасника переможцем.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №79 від 03.09.2020р.
Розгорнути
Згорнути
- Розрахунок коштів на відрядження працівників не включено до договірної ціни тому даний розрахунок не надавався.
- Розрахунок вартості будівельних машин і механізмів не надавався, оскільки будівельні машини використовуються на орендній основі за цінами встановленими орендодавцем що підтверджено наданим договором оренди. Прошу Вас надати роз’яснення які саме розрахунки не були надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «ФРОЛ».
2) До тендерної пропозиції був наданий проект договору (Додаток 4) підписаний та завірений печаткою учасника торгів. До договору згідно форми були надані додатки: договірна ціна та календарний план розроблені у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 в програмному комплексі АВК 5. Прошу Вас надати роз’яснення що саме у Додатку 4 оформлено не належним чином.
3) Що мається на увазі у пункті «- Відповідно до додатку 7 до оголошення Ви погоджуєтесь з проектом договору запропонованого замовником, але в подальшому спростовуєте додаток 4 до оголошення» чим саме та що саме спростовується у додатку 4?
4) В завантажених документах до закупівлі ТОВ «ФРОЛ» відсутні копії диплома відповідальної особи за будівництво з кваліфікацією інженера в галузі будівництва або інженера будівельника оскільки Замовником в Пункті 5.1 Розділу 5 Оголошення тендеру зазначено що, данні документи необхідно надати у разі визнання учасника переможцем.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №79 від 03.09.2020р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 11:13
Про розгляд вимоги від учасника закупівлі ТОВ « ФРОЛ », за предметом закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
03.09.2020р за рішенням № 79 уповноваженої особи, було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ « ФРОЛ», за
предметом закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи з підстав ст. 14. ч.13
- Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмету закупівлі.
- До ціни пропозиції не були надані всі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат.
Не надався Лист пояснення відповідно до оголошення п.3.2. про розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат за даними підрядника, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період. Неможливо звірити питому вагу загальновиробничих, адміністративних витрат в загальній сумі витрат за попередній період та по розрахункам по даній пропозиції.
У разі не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни надати лист пояснення в довільній формі про не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни.
Що до договорів оренди, які Ви завантажили до пропозиції, замовник не повинний розбиратися в ваших договірних стосунках з орендодавцем, виконавцем, замовнику потрібна чітка відповідь!!! Чіткий лист роз’яснення.
Відповідно до п.3. ч.1 ст.1 Закону проведення аукціону в спрощеній закупівлі не передбачає визначення системою аномально низької ціни. Ваша цінова пропозиція була знижена під час аукціону більше ніж 10 % від ціни вказаної в оголошенні, стоїть питання за рахунок чого таке зниження ціни ?? на нашу думку це аномальне пониження ціни яке призведе до не якісних робіт та матеріалів.
ст. 14 р.4 Закону передбачає що вимоги до предмету закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення.
Стосовно до додатка 4 до оголошення: Замовником був завантажений проект договору з додатками які невід’ємною частиною договору, стояла вимога про підпис на кожній сторінці договору.
Ви ставите підпис погодження лише в кінці договору, вимога до оголошення під кожною сторінкою.
- додатки до договору 1,2 змінено взагалі!! З вимогою до оголошення, ось до чого було погодження з проектом договору, додаток 7.
Корегування та доповнення договору можливе лише з учасником - переможцем !
Це ще один момент, У Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі.
Тому учасник ТОВ « ФРОЛ» повинен був це передбачити та завантажити документи, а саме копії диплома відповідальної за будівництво з кваліфікацією інженера в галузі будівництва або інженера будівельника в період прийому пропозицій, а як переможець надати ці документи відповідно до 5.1. пункту оголошення на паперових носіях.
Ви надаєте довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, але чомусь там незазначений, інженер в галузі будівництва інженер будівельник, ні підрядника ні субпідрядника.
Контроль Замовника за якістю робіт, матеріалів, устаткування буде здійснюватися згідно з нормативними вимогами та положеннями Загальних умов.
Перевірка відповідності вогнезахисту буде здійснюватися згідно з вимогами чинного законодавства.
Здача робіт з вогнезахисту будуть прийматися відповідно до проектної документації та регламенту вогнезахисту та вимогами чинного законодавства.
ВІРІШИЛА :
1. Вимогу ТОВ « ФРОЛ» відхилити на підставі вище наведеного .
03.09.2020р за рішенням № 79 уповноваженої особи, було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ « ФРОЛ», за
предметом закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи з підстав ст. 14. ч.13
- Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмету закупівлі.
- До ціни пропозиції не були надані всі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат.
Не надався Лист пояснення відповідно до оголошення п.3.2. про розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат за даними підрядника, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період. Неможливо звірити питому вагу загальновиробничих, адміністративних витрат в загальній сумі витрат за попередній період та по розрахункам по даній пропозиції.
У разі не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни надати лист пояснення в довільній формі про не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни.
Що до договорів оренди, які Ви завантажили до пропозиції, замовник не повинний розбиратися в ваших договірних стосунках з орендодавцем, виконавцем, замовнику потрібна чітка відповідь!!! Чіткий лист роз’яснення.
Відповідно до п.3. ч.1 ст.1 Закону проведення аукціону в спрощеній закупівлі не передбачає визначення системою аномально низької ціни. Ваша цінова пропозиція була знижена під час аукціону більше ніж 10 % від ціни вказаної в оголошенні, стоїть питання за рахунок чого таке зниження ціни ?? на нашу думку це аномальне пониження ціни яке призведе до не якісних робіт та матеріалів.
ст. 14 р.4 Закону передбачає що вимоги до предмету закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення.
Стосовно до додатка 4 до оголошення: Замовником був завантажений проект договору з додатками які невід’ємною частиною договору, стояла вимога про підпис на кожній сторінці договору.
Ви ставите підпис погодження лише в кінці договору, вимога до оголошення під кожною сторінкою.
- додатки до договору 1,2 змінено взагалі!! З вимогою до оголошення, ось до чого було погодження з проектом договору, додаток 7.
Корегування та доповнення договору можливе лише з учасником - переможцем !
Це ще один момент, У Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі.
Тому учасник ТОВ « ФРОЛ» повинен був це передбачити та завантажити документи, а саме копії диплома відповідальної за будівництво з кваліфікацією інженера в галузі будівництва або інженера будівельника в період прийому пропозицій, а як переможець надати ці документи відповідно до 5.1. пункту оголошення на паперових носіях.
Ви надаєте довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, але чомусь там незазначений, інженер в галузі будівництва інженер будівельник, ні підрядника ні субпідрядника.
Контроль Замовника за якістю робіт, матеріалів, устаткування буде здійснюватися згідно з нормативними вимогами та положеннями Загальних умов.
Перевірка відповідності вогнезахисту буде здійснюватися згідно з вимогами чинного законодавства.
Здача робіт з вогнезахисту будуть прийматися відповідно до проектної документації та регламенту вогнезахисту та вимогами чинного законодавства.
ВІРІШИЛА :
1. Вимогу ТОВ « ФРОЛ» відхилити на підставі вище наведеного .
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001618-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ", Код ЄДРПОУ:40649393
Дата подання: 04 вересня 2020 16:16
Вимога
Звертаємо Вашу увагу що ТОВ «Агротехсервіс Д.В.В.» надав довідку про незалучення субпідрядних організацій, але предмет закупівлі передбачає роботи по вогнезахисній обробці деревини для виконання якої необхідна відповідна ліцензія. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня така ліцензія.
Вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 03.09.2020р.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №81 від 03.09.2020р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 11:16
Про розгляд вимоги від учасника закупівлі ТОВ « ФРОЛ », за предметом закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
03.09.2020р за рішенням № 79 уповноваженої особи, було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ « ФРОЛ», за
предметом закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи з підстав ст. 14. ч.13
- Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмету закупівлі.
- До ціни пропозиції не були надані всі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат.
Не надався Лист пояснення відповідно до оголошення п.3.2. про розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат за даними підрядника, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період. Неможливо звірити питому вагу загальновиробничих, адміністративних витрат в загальній сумі витрат за попередній період та по розрахункам по даній пропозиції.
У разі не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни надати лист пояснення в довільній формі про не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни.
Що до договорів оренди, які Ви завантажили до пропозиції, замовник не повинний розбиратися в ваших договірних стосунках з орендодавцем, виконавцем, замовнику потрібна чітка відповідь!!! Чіткий лист роз’яснення.
Відповідно до п.3. ч.1 ст.1 Закону проведення аукціону в спрощеній закупівлі не передбачає визначення системою аномально низької ціни. Ваша цінова пропозиція була знижена під час аукціону більше ніж 10 % від ціни вказаної в оголошенні, стоїть питання за рахунок чого таке зниження ціни ?? на нашу думку це аномальне пониження ціни яке призведе до не якісних робіт та матеріалів.
ст. 14 р.4 Закону передбачає що вимоги до предмету закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення.
Стосовно до додатка 4 до оголошення: Замовником був завантажений проект договору з додатками які невід’ємною частиною договору, стояла вимога про підпис на кожній сторінці договору.
Ви ставите підпис погодження лише в кінці договору, вимога до оголошення під кожною сторінкою.
- додатки до договору 1,2 змінено взагалі!! З вимогою до оголошення, ось до чого було погодження з проектом договору, додаток 7.
Корегування та доповнення договору можливе лише з учасником - переможцем !
Це ще один момент, У Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі.
Тому учасник ТОВ « ФРОЛ» повинен був це передбачити та завантажити документи, а саме копії диплома відповідальної за будівництво з кваліфікацією інженера в галузі будівництва або інженера будівельника в період прийому пропозицій, а як переможець надати ці документи відповідно до 5.1. пункту оголошення на паперових носіях.
Ви надаєте довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, але чомусь там незазначений, інженер в галузі будівництва інженер будівельник, ні підрядника ні субпідрядника.
Контроль Замовника за якістю робіт, матеріалів, устаткування буде здійснюватися згідно з нормативними вимогами та положеннями Загальних умов.
Перевірка відповідності вогнезахисту буде здійснюватися згідно з вимогами чинного законодавства.
Здача робіт з вогнезахисту будуть прийматися відповідно до проектної документації та регламенту вогнезахисту та вимогами чинного законодавства.
ВІРІШИЛА :
1. Вимогу ТОВ « ФРОЛ» відхилити на підставі вище наведеного .
03.09.2020р за рішенням № 79 уповноваженої особи, було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ « ФРОЛ», за
предметом закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи з підстав ст. 14. ч.13
- Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмету закупівлі.
- До ціни пропозиції не були надані всі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат.
Не надався Лист пояснення відповідно до оголошення п.3.2. про розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат за даними підрядника, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період. Неможливо звірити питому вагу загальновиробничих, адміністративних витрат в загальній сумі витрат за попередній період та по розрахункам по даній пропозиції.
У разі не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни надати лист пояснення в довільній формі про не включення до розрахунків коштів, на відрядження працівників та інші витрати, до договірної ціни.
Що до договорів оренди, які Ви завантажили до пропозиції, замовник не повинний розбиратися в ваших договірних стосунках з орендодавцем, виконавцем, замовнику потрібна чітка відповідь!!! Чіткий лист роз’яснення.
Відповідно до п.3. ч.1 ст.1 Закону проведення аукціону в спрощеній закупівлі не передбачає визначення системою аномально низької ціни. Ваша цінова пропозиція була знижена під час аукціону більше ніж 10 % від ціни вказаної в оголошенні, стоїть питання за рахунок чого таке зниження ціни ?? на нашу думку це аномальне пониження ціни яке призведе до не якісних робіт та матеріалів.
ст. 14 р.4 Закону передбачає що вимоги до предмету закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення.
Стосовно до додатка 4 до оголошення: Замовником був завантажений проект договору з додатками які невід’ємною частиною договору, стояла вимога про підпис на кожній сторінці договору.
Ви ставите підпис погодження лише в кінці договору, вимога до оголошення під кожною сторінкою.
- додатки до договору 1,2 змінено взагалі!! З вимогою до оголошення, ось до чого було погодження з проектом договору, додаток 7.
Корегування та доповнення договору можливе лише з учасником - переможцем !
Це ще один момент, У Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі.
Тому учасник ТОВ « ФРОЛ» повинен був це передбачити та завантажити документи, а саме копії диплома відповідальної за будівництво з кваліфікацією інженера в галузі будівництва або інженера будівельника в період прийому пропозицій, а як переможець надати ці документи відповідно до 5.1. пункту оголошення на паперових носіях.
Ви надаєте довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, але чомусь там незазначений, інженер в галузі будівництва інженер будівельник, ні підрядника ні субпідрядника.
Контроль Замовника за якістю робіт, матеріалів, устаткування буде здійснюватися згідно з нормативними вимогами та положеннями Загальних умов.
Перевірка відповідності вогнезахисту буде здійснюватися згідно з вимогами чинного законодавства.
Здача робіт з вогнезахисту будуть прийматися відповідно до проектної документації та регламенту вогнезахисту та вимогами чинного законодавства.
ВІРІШИЛА :
1. Вимогу ТОВ « ФРОЛ» відхилити на підставі вище наведеного .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
829 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ" |
852 950,01
UAH з ПДВ
|
830 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Агротехсервіс Д.В.В." |
953 089,72
UAH з ПДВ
|
899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
957 092,40
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" #40820975 |
Відхилено |
829 999,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 15:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ" #40649393 |
Відхилено |
830 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 16:52
|
ПП "Агротехсервіс Д.В.В." #31689561 |
Переможець |
899 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:59
|
Доп давій.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 09:35
|
договір 83 підряд.pdf | укладений |
15 вересня 2020 09:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |