Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
226 000,00 UAH
UA-2020-08-06-001607-b ● 0013823484ac4c489b55d6f0fa0267bc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ВОЛИНЬГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 03339459 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, І.Франка, 12 |
Контактна особа: |
Лукащук Оксана Богданівна 380675040396 Oksana.Lukashchuk@vlgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 13:39 |
Очікувана вартість: | 226 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
324 штуки
Відновлення картриджей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Волинська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1380 штуки
Заправка картриджей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Волинська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
290 штуки
Технічне обслуговування оргтехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Волинська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 14:23 |
Спрощена закупівля послуги іт_поновлена .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Подання документів
Дата подання: 08 серпня 2020 00:24
Дата відповіді: 10 серпня 2020 09:45
В пункі 15 другого підпунку, а саме "-копії документів на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі." .
Які саме документи Вас цікавлять?
Відповідь: Доброго дня.Договір, акти виконаних робіт, які підтверджують виконання договорів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001607-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВАДСЬКИЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2972304611
Дата подання: 26 серпня 2020 14:37
Дискваліфікація
На всі документи не надані.
Скасована
Дата: 26 серпня 2020 20:40
Причина: Не на того написав скаргу
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001607-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВАДСЬКИЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2972304611
Дата подання: 26 серпня 2020 20:40
Дискваліфікація
Не всі документи
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2020 14:32
Відповідь на вимогу
Вдячні Вам за Ваш проявлений інтерес до нашої закупівлі та на Вашу вимогу повідомляю згідно протоколу № 107 від 25.08.2020 року до закупівлі UA-2020-08-06-001607-b за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 5031000-1 Технічне обслуговування офісної техніки ). Учасником ФОП Завадський Андрій Анатолійович в Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Замовником вимагалось надати «11) довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ( у тому числі приміщення та транспортних засобів із зазначенням правової підстави користуватись ними)».
Учасник у своїй тендерній пропозиції не зазначив правову підставу користування транспортним засобом та приміщенням.
2.Не підтвердив досвід надання аналогічних послуг у обсягах не менших ніж вартість даної закупівлі (тобто не менше ніж 226 000,00 грн з ПДВ) та не надав документи, що підтверджують такий обсяг.
Відповідно, тендерна пропозиції Учасника не відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі.
Додатково інформуємо Вас, що в умовах проведення спрощеної закупівлі, можливість до завантажувати або додавати інші документи, відсутні в тендерній пропозиції після закінчення строку подання пропозиції, не передбачено умовами тендерної документації та чинним законодавством.
Підстави для перегляду рішення відсутні.
Вдячні Вам за Ваш проявлений інтерес до нашої закупівлі та на Вашу вимогу повідомляю згідно протоколу № 107 від 25.08.2020 року до закупівлі UA-2020-08-06-001607-b за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 5031000-1 Технічне обслуговування офісної техніки ). Учасником ФОП Завадський Андрій Анатолійович в Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Замовником вимагалось надати «11) довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ( у тому числі приміщення та транспортних засобів із зазначенням правової підстави користуватись ними)».
Учасник у своїй тендерній пропозиції не зазначив правову підставу користування транспортним засобом та приміщенням.
2.Не підтвердив досвід надання аналогічних послуг у обсягах не менших ніж вартість даної закупівлі (тобто не менше ніж 226 000,00 грн з ПДВ) та не надав документи, що підтверджують такий обсяг.
Відповідно, тендерна пропозиції Учасника не відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі.
Додатково інформуємо Вас, що в умовах проведення спрощеної закупівлі, можливість до завантажувати або додавати інші документи, відсутні в тендерній пропозиції після закінчення строку подання пропозиції, не передбачено умовами тендерної документації та чинним законодавством.
Підстави для перегляду рішення відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВАДСЬКИЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
219 775,00
UAH з ПДВ
|
219 775,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ПРІНТ" |
225 961,78
UAH з ПДВ
|
224 831,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВАДСЬКИЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #2972304611 |
Відхилено |
219 775,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 17:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ПРІНТ" #37003947 |
Переможець |
224 831,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 12:37
|
Підписаний Макс прінт.pdf | укладений |
10 вересня 2020 12:29
|