Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
226 000,00 UAH
UA-2020-08-06-001607-b 0013823484ac4c489b55d6f0fa0267bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лукащук Оксана Богданівна

380675040396 Oksana.Lukashchuk@vlgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ВОЛИНЬГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 03339459
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, І.Франка, 12
Контактна особа: Лукащук Оксана Богданівна
380675040396
Oksana.Lukashchuk@vlgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 13:39
Очікувана вартість: 226 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
324 штуки
Відновлення картриджей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1380 штуки
Заправка картриджей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
290 штуки
Технічне обслуговування оргтехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:23
Спрощена закупівля послуги іт_поновлена .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Подання документів
Дата подання: 08 серпня 2020 00:24
Дата відповіді: 10 серпня 2020 09:45
В пункі 15 другого підпунку, а саме "-копії документів на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі." . Які саме документи Вас цікавлять?
Відповідь: Доброго дня.Договір, акти виконаних робіт, які підтверджують виконання договорів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-001607-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВАДСЬКИЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2972304611
Дата подання: 26 серпня 2020 14:37
Дискваліфікація
На всі документи не надані.
Скасована
Дата: 26 серпня 2020 20:40
Причина: Не на того написав скаргу
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001607-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВАДСЬКИЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2972304611
Дата подання: 26 серпня 2020 20:40
Дискваліфікація
Не всі документи
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2020 14:32
Відповідь на вимогу
Вдячні Вам за Ваш проявлений інтерес до нашої закупівлі та на Вашу вимогу повідомляю згідно протоколу № 107 від 25.08.2020 року до закупівлі UA-2020-08-06-001607-b за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 5031000-1 Технічне обслуговування офісної техніки ). Учасником ФОП Завадський Андрій Анатолійович в Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Замовником вимагалось надати «11) довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ( у тому числі приміщення та транспортних засобів із зазначенням правової підстави користуватись ними)».
Учасник у своїй тендерній пропозиції не зазначив правову підставу користування транспортним засобом та приміщенням.
2.Не підтвердив досвід надання аналогічних послуг у обсягах не менших ніж вартість даної закупівлі (тобто не менше ніж 226 000,00 грн з ПДВ) та не надав документи, що підтверджують такий обсяг.
Відповідно, тендерна пропозиції Учасника не відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі.
Додатково інформуємо Вас, що в умовах проведення спрощеної закупівлі, можливість до завантажувати або додавати інші документи, відсутні в тендерній пропозиції після закінчення строку подання пропозиції, не передбачено умовами тендерної документації та чинним законодавством.
Підстави для перегляду рішення відсутні.

Документи подані скаржником

26 серпня 2020 14:37
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

26 серпня 2020 20:40
Скарга.pdf

Документи

28 серпня 2020 14:30
Scan.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВАДСЬКИЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 219 775,00
UAH з ПДВ
219 775,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ПРІНТ" 225 961,78
UAH з ПДВ
224 831,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:52
ЦП.pdf
17 серпня 2020 10:52
Статут.pdf
17 серпня 2020 10:52
проект договору.pdf
17 серпня 2020 10:52
додаток 5.pdf
17 серпня 2020 10:52
витяг.pdf
17 серпня 2020 10:52
витяг пдв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВАДСЬКИЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВАДСЬКИЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2972304611
Відхилено 219 775,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ПРІНТ"
#37003947
Переможець 224 831,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 08:58

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ПРІНТ"
#37003947
224 831,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:07
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:07
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 12:37
Підписаний Макс прінт.pdf укладений
10 вересня 2020 12:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 161 271,76
UAH (в тому числі ПДВ 26 878,63 UAH)