Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасаду гуртожитку Харківського національного університету внутрішніх справ за адресою: просп. Льва Ландау, 27, м. Харків (літера за техпаспортом "Б-6")
Очікувана вартість
4 361 584,80 UAH
UA-2020-08-06-001503-b ● 9840780b6650435fbcf4dc9fbf860bef
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківський національний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571096 |
Вебсайт: | http://www.univd.edu.ua |
Місцезнаходження: | 61080, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Льва Ландау 27 |
Контактна особа: |
Зайцев Олексій Леонідович +380577398049 mtzvhnuvd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 14:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 14:07 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 14:59 |
Очікувана вартість: | 4 361 584,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 615,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тип джерела фінансування Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фасаду гуртожитку Харківського національного університету внутрішніх справ за адресою: просп. Льва Ландау, 27, м. Харків (літера за техпаспортом "Б-6")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61080, Україна, Харківська область, Харків, просп. Льва Ландау, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює оплату протягом десяти робочих днів з дня підписання Сторонами відповідного Акту здачі-приймання виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 14:03 |
ТД_ФАСАД_Б6(06.08.20).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001503-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БАБТЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3094224194
Дата подання: 07 серпня 2020 17:46
ISO 9001
Шановний замовнику! Маємо на меті запропонувати виключити з тендерної документації вимогу щодо ISO 9001. Даний сертифікат не є необхідним для виконання будівельних робіт, а його наявність жодним чинем не впливатиме на якість виконання будівлельних робіт, зокрема ремонт фасаду. Виключивши з вимог наявність сертифікату ISO 9001 ви не погіршите якість виконання робіт, а зможете підвищити конкуренцію та успішно завершити закупівлю. Дякуємо за розгляд нашої вимоги
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 16:45
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме вимогу щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 - це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність одного з перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Одним із доказів необхідного рівня якості робіт є підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристикам предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні, і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 - це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність одного з перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Одним із доказів необхідного рівня якості робіт є підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристикам предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні, і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" #32438415 |
Переможець |
4 310 384,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 14:20
|
494_фасад_Б6.pdf | укладений |
14 вересня 2020 14:18
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 вересня 2020 10:44
|
1 352 558,78 UAH | UA908201720343170001000005066 ХНУВС |
UA943808050000000026002162609 ПП "ФАСАД-СЕРВІС" |
Оплачений |
28 жовтня 2020 11:05
|
980 307,29 UAH | UA908201720343170001000005066 ХНУВС |
UA943808050000000026002162609 ПП "ФАСАД-СЕРВІС" |
Оплачений |
26 листопада 2020 10:46
|
1 149 998,95 UAH | UA908201720343170001000005066 ХНУВС |
UA943808050000000026002162609 ПП "ФАСАД-СЕРВІС" |
Оплачений |
14 грудня 2020 11:43
|
827 518,98 UAH | UA908201720343170001000005066 ХНУВС |
UA943808050000000026002162609 ПП "ФАСАД-СЕРВІС" |
Оплачений |