Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду гуртожитку Харківського національного університету внутрішніх справ за адресою: просп. Льва Ландау, 27, м. Харків (літера за техпаспортом "Б-6")
Очікувана вартість
4 361 584,80 UAH
UA-2020-08-06-001503-b 9840780b6650435fbcf4dc9fbf860bef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцев Олексій Леонідович

+380577398049 mtzvhnuvd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571096
Вебсайт: http://www.univd.edu.ua
Місцезнаходження: 61080, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Льва Ландау 27
Контактна особа: Зайцев Олексій Леонідович
+380577398049
mtzvhnuvd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 14:07
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 14:07
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:59
Очікувана вартість: 4 361 584,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 615,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тип джерела фінансування Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фасаду гуртожитку Харківського національного університету внутрішніх справ за адресою: просп. Льва Ландау, 27, м. Харків (літера за техпаспортом "Б-6")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61080, Україна, Харківська область, Харків, просп. Льва Ландау, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату протягом десяти робочих днів з дня підписання Сторонами відповідного Акту здачі-приймання виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:03
ТД_ФАСАД_Б6(06.08.20).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-001503-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БАБТЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3094224194
Дата подання: 07 серпня 2020 17:46
ISO 9001
Шановний замовнику! Маємо на меті запропонувати виключити з тендерної документації вимогу щодо ISO 9001. Даний сертифікат не є необхідним для виконання будівельних робіт, а його наявність жодним чинем не впливатиме на якість виконання будівлельних робіт, зокрема ремонт фасаду. Виключивши з вимог наявність сертифікату ISO 9001 ви не погіршите якість виконання робіт, а зможете підвищити конкуренцію та успішно завершити закупівлю. Дякуємо за розгляд нашої вимоги
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 16:45
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме вимогу щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 - це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність одного з перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Одним із доказів необхідного рівня якості робіт є підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристикам предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні, і не містить жодних дискримінаційних елементів.

Документи

11 серпня 2020 16:45
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 4 354 000,00
UAH з ПДВ
4 310 384,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" 4 360 000,00
UAH з ПДВ
4 316 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 11:05
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:04
Докоменти щодо підпису.pdf
28 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:00
Документи по ст.17.pdf
19 серпня 2020 16:13
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:12
Рейтинг_Скан.pdf
19 серпня 2020 16:12
Лiцензiя.zip
19 серпня 2020 16:12
Довiренiсть_Рижий.zip
19 серпня 2020 16:12
Ліцензія_скан.pdf
19 серпня 2020 16:12
Рейтинг.zip
19 серпня 2020 16:12
IMG_0005.pdf
19 серпня 2020 16:12
Довіреність_скан.pdf
19 серпня 2020 16:12
Гарантия_5418.zip

Публічні документи

20 серпня 2020 16:36
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:34
Технічна специфікація.pdf
20 серпня 2020 16:34
Підтвердження ст.17-.pdf
20 серпня 2020 16:34
Підтвердження ст.16-4.pdf
20 серпня 2020 16:34
Підтвердження ст. 16-3.pdf
20 серпня 2020 16:34
Підтвердження ст. 16-2.pdf
20 серпня 2020 16:34
Підтвердження ст. 16-1.pdf
20 серпня 2020 16:34
Загальні довідки-.pdf
20 серпня 2020 16:34
20496 Добробудь p7s.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

ТОВ "ДОБРОБУДЪ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
Переможець 4 310 384,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
4 310 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 14:20
494_фасад_Б6.pdf укладений
14 вересня 2020 14:18

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 вересня 2020 10:44
1 352 558,78 UAH UA908201720343170001000005066
ХНУВС
UA943808050000000026002162609
ПП "ФАСАД-СЕРВІС"
Оплачений
28 жовтня 2020 11:05
980 307,29 UAH UA908201720343170001000005066
ХНУВС
UA943808050000000026002162609
ПП "ФАСАД-СЕРВІС"
Оплачений
26 листопада 2020 10:46
1 149 998,95 UAH UA908201720343170001000005066
ХНУВС
UA943808050000000026002162609
ПП "ФАСАД-СЕРВІС"
Оплачений
14 грудня 2020 11:43
827 518,98 UAH UA908201720343170001000005066
ХНУВС
UA943808050000000026002162609
ПП "ФАСАД-СЕРВІС"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 310 384,00
UAH (в тому числі ПДВ 718 397,33 UAH)