Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
200 801,00 UAH
UA-2020-08-06-001470-a ● 43622d2218074171a83f69edf6928cb5
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 21390940 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А |
Контактна особа: |
Сергій Анатолійович Овчар +380462674853 doporoga-zakupivlia@cn.pfu.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 13:19 |
Очікувана вартість: | 200 801,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 008,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі Сновського сектору обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області за адресою: вул. Свято-Троїцька, 6а, м. Сновськ, Чернігівська область.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 10:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 10:20 |
Додаток 4. Лист-згода.doc | |
06 серпня 2020 10:20 |
Додаток 2. Форма цінової пропозиції..doc | |
06 серпня 2020 10:20 |
Оголошення.doc | |
06 серпня 2020 10:20 |
Додаток 1. Технічне завдання.doc | |
06 серпня 2020 10:20 |
Додаток 3. Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001470-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ОМЕГА-СІ", Код ЄДРПОУ:31476352
Дата подання: 26 серпня 2020 14:51
Неправомірна дискваліфікація Учасника пропозиції ТОВ "Омега-СІ"
06.08.2020 року були оголошені спрощену закупывлю з ідентифікатором: UA-2020-08-06-001470-a на закупівлю з Капітального ремонту покрівлі Сновського сектору обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області за адресою: вул. Свято-Троїцька, 6а, м. Сновськ, Чернігівська область,ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Під час розгляду Протоколу № 31 від 25.08.2020 року про прийняття рішення Уповноваженою особою було виявлено порушення, відповідно до оголошення проведення спрощеної закупівлі п.4 Учасник процедури закупівлі повинен надати копію документу ( протокол загальних зборів засновників, наказ про призначення, довіреність тощо), яка визначає повноваження особи, яка підписує договір. Тобто Замовник надав право вибору одного документу із трьох запропонованих.
У зв’язку з тим, що ТОВ «Омега-Сі» має одного учасника (засновника) Директор Ільченко Олексія Васильовича було надано оригінал Наказу про призначення Директора, та листа щодо уповноваженої особи підписувати документи від 14.08.2020 року за вих№ 11/1, оскільки Протокол загальних зборів засновників складається (видається) якщо присутні на підприємстві два і більше засновників, що в свою чергу призвело до помилкового та незаконного винесення протоколу Уповноваженою особою.
Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель.
У відповідності до п.2.3 Розділу 1 визначена Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками, якою визначена - економіст з фінансової роботи відділу з планово-економічної та договірної роботи є Микола Волков. Зі змісту даної документації неможливо визначити чи він призначений відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі чи лише за зв’язок з учасниками. Крім того не визначено чи він виконує окрему роботу як уповноважена особа (за що буде нести відповідальність) чи він, як економіст з фінансової роботи, проводив організацію та підготовку процедури закупівлі. Відповідно до п. 1 ч. 10 ст. 11 Закону Уповноважена особа планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель. Нам, як потенційному учаснику не відомо про факт внесення даної закупівлі до річного плану, інформація про замовлення таких послуг в електронній системі закупівель відсутня.
Хочу звернути увагу Уповноваженої особи при розгляді пропозиції Учасника ТОВ "ОБЛБУДСЕРВІС" на недоліки які присутні у пропозиції, на підставі яких у разі визнання переможцем ТОВ "ОБЛБУДСЕРВІС", та бездіяльності Уповноваженої особи буде скасовано протокол в судовому порядку:
- На всіх документах Учасника відсутні дати створення документів, та їх вихідні номери.
- Учасник пропозиції ТОВ "ОБЛБУДСЕРВІС" не надав копію Проекту договору, що передбачено оголошення спрощеної закупівлі.
- Всі копії документів, а саме: Ліцензія, Виписка з ЄДР, Витяг з ПДВ, в тому числі Статут підприємства не завірені Учасником як того вимагає п.1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
- Учасник пропозиції ТОВ "ОБЛБУДСЕРВІС" замість контактної інформації учасника як того вимагає п.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі надав невідомий папірець без підпису Уповноваженої особи, не завірений належним чином, та надрукований не на офіційному бланку Учасника.
Таким чином, вважаємо, що ТОВ "ОБЛБУДСЕРВІС" не відповідає умовам визначеним в оголошенні, та вимогам предмета закупівлі та вимагаємо відмінити Протокол Замовника від 25.08.2020 р. про відхилення пропозиції ТОВ «Омега-Сі».
Документи ТОВ « Омега-СІ» не містить недоліків, які могли б бути підставою для відхилення, так як документи надані у складі пропозиції, складені у суворій відповідності до вимог, що містяться в документації на дану процедуру закупівлі, ЗУ «Про публічні закупівлі» та інших державних нормативно-правових актів. Окрім того, є найбільш економічно вигідною, що відповідає принципу максимальної економії.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ « Омега-СІ» ухвалене Протоколом № 31 від 25.08.2020 року.
При зволіканні Уповноваженої особи та інших порушень в подальшому, вимушені будемо звертатися зі скаргами на відповідність Уповноваженої особи, та до суду, оскільки Закон України «Про Публічні закупівлі» не надає права Учаснику звернення до Антимонопольного комітету України по спрощених закупівля.
Розгорнути
Згорнути
Під час розгляду Протоколу № 31 від 25.08.2020 року про прийняття рішення Уповноваженою особою було виявлено порушення, відповідно до оголошення проведення спрощеної закупівлі п.4 Учасник процедури закупівлі повинен надати копію документу ( протокол загальних зборів засновників, наказ про призначення, довіреність тощо), яка визначає повноваження особи, яка підписує договір. Тобто Замовник надав право вибору одного документу із трьох запропонованих.
У зв’язку з тим, що ТОВ «Омега-Сі» має одного учасника (засновника) Директор Ільченко Олексія Васильовича було надано оригінал Наказу про призначення Директора, та листа щодо уповноваженої особи підписувати документи від 14.08.2020 року за вих№ 11/1, оскільки Протокол загальних зборів засновників складається (видається) якщо присутні на підприємстві два і більше засновників, що в свою чергу призвело до помилкового та незаконного винесення протоколу Уповноваженою особою.
Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель.
У відповідності до п.2.3 Розділу 1 визначена Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками, якою визначена - економіст з фінансової роботи відділу з планово-економічної та договірної роботи є Микола Волков. Зі змісту даної документації неможливо визначити чи він призначений відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі чи лише за зв’язок з учасниками. Крім того не визначено чи він виконує окрему роботу як уповноважена особа (за що буде нести відповідальність) чи він, як економіст з фінансової роботи, проводив організацію та підготовку процедури закупівлі. Відповідно до п. 1 ч. 10 ст. 11 Закону Уповноважена особа планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель. Нам, як потенційному учаснику не відомо про факт внесення даної закупівлі до річного плану, інформація про замовлення таких послуг в електронній системі закупівель відсутня.
Хочу звернути увагу Уповноваженої особи при розгляді пропозиції Учасника ТОВ "ОБЛБУДСЕРВІС" на недоліки які присутні у пропозиції, на підставі яких у разі визнання переможцем ТОВ "ОБЛБУДСЕРВІС", та бездіяльності Уповноваженої особи буде скасовано протокол в судовому порядку:
- На всіх документах Учасника відсутні дати створення документів, та їх вихідні номери.
- Учасник пропозиції ТОВ "ОБЛБУДСЕРВІС" не надав копію Проекту договору, що передбачено оголошення спрощеної закупівлі.
- Всі копії документів, а саме: Ліцензія, Виписка з ЄДР, Витяг з ПДВ, в тому числі Статут підприємства не завірені Учасником як того вимагає п.1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
- Учасник пропозиції ТОВ "ОБЛБУДСЕРВІС" замість контактної інформації учасника як того вимагає п.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі надав невідомий папірець без підпису Уповноваженої особи, не завірений належним чином, та надрукований не на офіційному бланку Учасника.
Таким чином, вважаємо, що ТОВ "ОБЛБУДСЕРВІС" не відповідає умовам визначеним в оголошенні, та вимогам предмета закупівлі та вимагаємо відмінити Протокол Замовника від 25.08.2020 р. про відхилення пропозиції ТОВ «Омега-Сі».
Документи ТОВ « Омега-СІ» не містить недоліків, які могли б бути підставою для відхилення, так як документи надані у складі пропозиції, складені у суворій відповідності до вимог, що містяться в документації на дану процедуру закупівлі, ЗУ «Про публічні закупівлі» та інших державних нормативно-правових актів. Окрім того, є найбільш економічно вигідною, що відповідає принципу максимальної економії.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ « Омега-СІ» ухвалене Протоколом № 31 від 25.08.2020 року.
При зволіканні Уповноваженої особи та інших порушень в подальшому, вимушені будемо звертатися зі скаргами на відповідність Уповноваженої особи, та до суду, оскільки Закон України «Про Публічні закупівлі» не надає права Учаснику звернення до Антимонопольного комітету України по спрощених закупівля.
Скасована
Дата: 27 серпня 2020 15:10
Причина: У звязку із врегулюванням даного питання
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій