Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконстукції теплового вводу із встановленням індивідуального теплового пункту в СШ №12 бул. Княгині Ольги 11 в м. Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
1 990 347,20 UAH
UA-2020-08-06-001390-b f0141ed1d8564d8590661744e2644262
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 2067481@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
2067481@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 12:17
Очікувана вартість: 1 990 347,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 952,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9951 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з реконстукції теплового вводу із встановленням індивідуального теплового пункту в СШ №12 бул. Княгині Ольги 11 в м. Біла Церква Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09108, Україна, Київська область, м. Біла Церква, бул.Княгині Ольги 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:43
Додаток 3 Договір.docx
06 серпня 2020 13:43
додаток 2 технічне завдання бул Княгині Ольги 11.pdf
06 серпня 2020 13:43
Додаток 1 ТП.docx
06 серпня 2020 13:43
ТД СШ _12 м. Біла Церква.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»» 1 973 100,74
UAH з ПДВ
1 973 100,74
UAH з ПДВ
Документи
МПП "Монтаж-наладка" 1 988 175,71
UAH з ПДВ
1 988 175,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:15
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:15
Довідка про несудимість.rar
09 вересня 2020 14:15
Протокол призначення ГД.pdf
09 вересня 2020 14:15
дозвола УІТ2018-2023.pdf
09 вересня 2020 14:15
ліцензія Укрінтерм.pdf
09 вересня 2020 14:15
Додаток 1 ТП.pdf
25 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:19
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:15
Інші документи.rar
25 серпня 2020 15:15
Технічні вимоги.rar
25 серпня 2020 15:15
Кошториси.rar
25 серпня 2020 15:15
Додаток 3 Договір.pdf
25 серпня 2020 15:15
Додаток 1 ТП.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:28
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»»

МПП "Монтаж-наладка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»»
#20016760
Переможець 1 973 100,74
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 12:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»»
#20016760
1 973 100,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:19
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:04
додаткова угода 2 была церква.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:03
Договір укладений
15 вересня 2020 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 89-09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 921 159,98
UAH (в тому числі ПДВ 320 193,33 UAH)