Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень – заміна вікон лікарні швидкої допомоги по вул. Шпитальна, 2 в м. Тернопіль
Очікувана вартість
3 519 659,60 UAH
UA-2020-08-06-001191-b fc9aa54177d14b62918abb3581ae2d1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буртова Інна Романівна

+380352524687 inna1988burtova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги"
Код ЄДРПОУ: 02001297
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Шпитальна 2
Контактна особа: Буртова Інна Романівна
+380352524687
inna1988burtova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:01
Очікувана вартість: 3 519 659,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 598,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


11. Категорія замовника п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 12. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – Українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень – заміна вікон лікарні швидкої допомоги по вул. Шпитальна, 2 в м. Тернопіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул. Шпитальна, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до пунктів 2, 6 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 7 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт 5.4. Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 12:55
4.5._Додаток 5 Iнформацiя.doc
06 серпня 2020 12:55
4.4 Додаток 4 Субпідрядники.doc
06 серпня 2020 12:55
4.3 Додаток 3 Проект договору.doc
06 серпня 2020 12:55
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.doc
06 серпня 2020 12:55
4.1 Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.doc
06 серпня 2020 12:55
4 ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 11 серпня 2020 11:52
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:51
Згідно Примітки в Додатку №2 до тендерної документації закупівлі, зазначено: Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначеності вартості будівництва». Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий в друкованому та електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін. Вкажіть, яким способом, в які терміни та на якому етапі закупівлі учасник має надати замовнику розрахунок договірної ціни в друкованому вигляді? Чи не суперечить така вимога законодавству України в сфері публічних закупівель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: Тендерною документацією чітко визначено п. 3.6.3.Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf, jpg) наступні документи: договірна ціна.
Всі інші розрахунки, в тому числі договірна ціна в форматі АВК відповідно до вимог додатку №2 (примітка) здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та має бути надана у паперовому та електронному вигляді при укладені договору учасником-переможцем. Дана вимога не суперечить положенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
Звернення за роз`ясненнями
Дата подання: 11 серпня 2020 11:53
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:53
Надайте роз’яснення щодо наступного питання. Оскільки учасник - підприємство створене в 2019 році, та має укладений договір на ремонтні роботи з установленням віконних блоків на 2019-2020 рік, але який повністю ще не виконаний, оскільки розрахований на 2 роки. Чи може учасник надати на підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів – такий договір, акти виконаних робіт, які підтверджують виконання робіт по встановленню металопластикових віконних блоків та відгук від Замовника. Чи не буде це підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією встановлено, що Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону, на підтвердження повинні надати «Довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, організацію (замовника), з адресою та контактним телефоном, найменування предмету закупівлі, суми договору, стану виконання, в тому числі своєчасності виконання, який виконаний в 2019 та/або 2020 роках, разом із копією такого договору, що вказаний в довідці. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, в повному обсязі та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. На підтвердження даної вимоги учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та/або довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), а також копію позитивного відгуку замовника (за наданим аналогічним договором про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. Відгуки повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором».
Отже, учасники повинні підтвердити факт повного виконання такого договору, як це вимагається Замовником, та надати підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт та відгук.
В разі не підтвердження/ не надання таких документів, пропозиція Учасника буде відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Питання до кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 11 серпня 2020 11:53
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:55
В учасника є аналогічний договір з аналогічними роботами, які заявлені в технічному завданні замовника, щодо даної закупівлі, але предмет аналогічного договору «Реконструкція корпусу будівлі». Згідно технічного завдання замовника, так актів виконаних робіт до аналогічного договору - роботи однакового характеру. Чи буде подача такого договору вважатися підставою для дискваліфікації учасника торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогами замовника чітко визначено, що є аналогічним договором в розумінні тендерної документації, а саме: Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації, є договір з капітального ремонту або виконання робіт з поточного ремонту з обов’язковими роботами по встановленню металопластикових віконних блоків.
Отже, учасники можуть надати аналогічний договір як по встановленню/заміні вікон, так договір з капітального/поточного ремонту, у складі якого були аналогічні роботи (встановлення металопластикових віконних блоків).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-001191-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41638508
Дата подання: 12 серпня 2020 16:22
Вимога щодо усунення порушень норм чинного законодавства про закупівлі, в тендерні документації Замовника
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати пропозиції. Але, тендерною документацією до даної закупівлі передбачено, що Замовником торгів укладено договір про надання юридичних послуг, оплата яких може покладатися на учасника-переможця торгів. Вартість послуг становить 12 000,00 (дванадцять тисяч) гривень і сплачується порядку застосування ст. 527,528,629,636,903,904 ЦК України, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди.
Наполягаємо, що включена до тендерної документації дана вимога є неправомірною: По-перше, не відповідає вимогам ч. 4 ст. 22 Закону Украъни «Про публічні закупівлі», якою визначено, що тендерна документація не має містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації, оскільки Закон не передбачає встановлення в тендерній документації, ні ПРАВ, ні тим більше обов’язків з оплати будь-яких суміжних послуг, чи витрат Замовника з організації закупівель. Більш того, відповідні видатки повинні бути передбачені у бюджеті відповідної установи та не сплачуватись Учасниками. Також незрозуміле та непрозоре ціноутворення таких послуг. А наявність таких вимог тільки обмежує коло учасників прийняти участь у цій закупівлі, оскільки надає можливість Замовнику використовувати цей пункт для маніпуляцій та неправомірних вимог під час приймання робіт або на будь-якій іншій стадії виконання договору.
По-друге, дані вимоги не є обґрунтовані законними нормами. Доводимо до Вашого відома, що наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13.04.2016 р. має рекомендаційний характер та не зареєстрований в Міністерстві юстиції України. Відповідно до цього Наказу замовник в розділі «Інша інформація» тендерної документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства. Проте, Законом не встановлено права Замовника включати до тексту тендерної документації інформацію про ОБОВ`ЯЗОК чи ПРАВО оплачувати витрати пов’язані з організацією закупівлі.. Яким чином повинні сплачуватись ці послуги, та на якій правові підставі буде здійснюватися така оплата? Чи не стане відповідна оплата підставою для виключення податковими органами цих витрат та багато інших питань, що свідчить про неврегульованість таких вимог, ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані чинним цивільним законодавством.
Отже, вимога про оплату вартості юридичних послуг не заснована на Законі.
По-третє: «Договір про надання юридичних послуг» укладений між Замовником та Консультантом не може стосуватися ні учасників цієї закупівлі, ні переможця. Адже Замовник і Консультант не можуть укласти договір, який передбачатиме покладання на третю особу-переможця закупівлі (який на момент укладання «Договору про надання юридичних послуг» ще не відомий) будь-яких зобов’язань. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації, так як вона не стосується предмету закупівлі, а учасники (потенційні переможці) не мають жодного відношення до невідомих договорів між Замовником, та Консультантом, який готує тендерну документаці про закупівлю з порушеннями чинного законодавства, та ще й не правильно трактує норми ЦКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2020 14:57
Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001191-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41638508
Дата подання: 12 серпня 2020 16:35
Просимо усунути вимогу, яка суперечить чинному законодавству про публічні закупівлі та порушує принципи проведення публічних закупівель.
Згідно Примітки в Додатку №2 до тендерної документації закупівлі, зазначено: Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначеності вартості будівництва». Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий в друкованому та електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін.
Повідомляємо, що відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено.
Просимо усунути вимогу, яка суперечить чинному законодавству про публічні закупівлі та порушує принципи проведення публічних закупівель.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 14:59
Тендерною документацією чітко визначено п. 3.6.3.Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf, jpg) наступні документи: договірна ціна. Тобто на етапі проведення процедури закупівлі, а саме подання пропозиції Замовником не вимагається жодного документу у паперовому вигляді.
Всі інші розрахунки, в тому числі договірна ціна в форматі АВК відповідно до вимог додатку №2 (примітка) здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та має бути надана у паперовому та електронному вигляді при укладені договору учасником-переможцем.
Отже, в Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації, оскільки встановлена вимога Замовником не суперечить та повністю відповідає положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-08-06-001191-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41638508
Дата подання: 12 серпня 2020 17:03
Внесення змін
В частині вимоги, що стосується кваліфікаційного критерію – наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі зазначено: Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документаціє, є договір з капітального ремонту або виконання робіт з поточного ремонту з обов’язковими роботами по встановленню металопластикових віконних блоків. Дана вимога обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в дані закупівлі (і нас, як потенційних учасників в тому числі), які мають аналогічні договори, але по виконанню робіт з Реконструкції будівель, з встановленням металопластикових віконних блоків. Оскільки, як роботи з Реконструкції чи Реставрації також можуть включати встановлення металопластикових віконних блоків. Просимо внести зміни в дану умову, і тим самим уникнути порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, що викладений в ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 15:02
Тендерною документацією чітко визначено, що є аналогічним договором в розумінні тендерної документації, а саме: Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації, є договір з капітального ремонту або виконання робіт з поточного ремонту з обов’язковими роботами по встановленню металопластикових віконних блоків.
Отже, згідно вимог тендерної документації встановлено широке коло надання підтвердження (аналогічні договори) з капітального/поточного ремонту по встановленню/заміні металопластикових віконних блоків.
Тобто, в Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації, оскільки встановлена вимога Замовником не звужує коло потенційних Учасників з передбаченої вимоги до одного конкретного предмету аналогічного договору та не суперечить і повністю відповідає положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРКА ЕМ" 2 979 979,00
UAH з ПДВ
2 962 279,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 3 037 116,00
UAH з ПДВ
2 977 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Панорама 3 319 976,60
UAH з ПДВ
3 266 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:28
тендерна_пропозицiя.pdf
21 серпня 2020 15:28
проект_договору.pdf
21 серпня 2020 15:28
кошторисні документи.rar
21 серпня 2020 15:28
Копія ліцензії.pdf
21 серпня 2020 15:28
довідка МВС.zip
21 серпня 2020 15:28
довiдка_про_працiвникiв.pdf
21 серпня 2020 15:28
відомості з ЄДРП.pdf
21 серпня 2020 15:28
Витяг платника ПДВ.pdf
21 серпня 2020 15:28
витяг з ЄДПРОУ.pdf
21 серпня 2020 15:28
вiдомостi_про_учасника.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:57
Довідки.pdf
08 вересня 2020 15:57
Довідка МВС.pdf
21 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:34
36.Договір Мариняк МАН.pdf
21 серпня 2020 16:34
33. ІД Дозвіл на роботи.pdf
21 серпня 2020 16:34
29.календарний графік.pdf
21 серпня 2020 16:34
28.Сертифікат MegaLine-600.jpg
21 серпня 2020 16:34
27. Ліцензія СС2, СС3.pdf
21 серпня 2020 16:34
22. проект договору.pdf
21 серпня 2020 16:34
16. захист довкілля.pdf
21 серпня 2020 16:34
15.договірна ціна .imd
21 серпня 2020 16:34
14.лист відгук ланівці.pdf
21 серпня 2020 16:34
14.1лист-відгук м.а..pdf
21 серпня 2020 16:34
13.кб-2 ланівці.pdf
21 серпня 2020 16:34
13.4 кб 3 м.а..pdf
21 серпня 2020 16:34
13.2 кб-3 лан.pdf
21 серпня 2020 16:34
13.1кб-2 чехова.pdf
21 серпня 2020 16:34
12.договір ЛАНІВЦІ №24.pdf
21 серпня 2020 16:34
12. 3Договір МЕД .УНІВЕР.PDF
21 серпня 2020 16:34
6.витяг ЄДР.zip
21 серпня 2020 16:34
5.СТАТУТ 2019 (1).pdf
21 серпня 2020 16:34
5.1 Опис до Статуту.pdf
21 серпня 2020 16:34
3. ст.17.pdf
21 серпня 2020 16:34
1.тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 16:34
реєстр.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:01
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:33
ЛЗ застос. санкцій.PDF
18 серпня 2020 14:33
Довідка субпідрядник.PDF
18 серпня 2020 14:33
ГЛ актуальність ціни.PDF
18 серпня 2020 14:33
ЛЗ інформація.PDF
18 серпня 2020 14:33
ЛГ захист довкілля.PDF
18 серпня 2020 14:33
Лист Ст.17.PDF
18 серпня 2020 14:33
ГЛ строк дії ТП.PDF
18 серпня 2020 14:33
ГЛ умови договору.PDF
18 серпня 2020 14:33
ГЛ технічні завдання.PDF
18 серпня 2020 14:33
ГЛ відповідність ДСТУ.PDF
18 серпня 2020 14:33
Лист відгук УзЕМК.PDF
18 серпня 2020 14:33
Договірна ціна.PDF
18 серпня 2020 14:33
Проект договору.PDF
18 серпня 2020 14:33
Лист відгук ЛЗОШ _74.PDF
18 серпня 2020 14:33
Акти ор УзЕМК.PDF
18 серпня 2020 14:33
Акти ор ЛЗОШ _74.PDF
18 серпня 2020 14:33
Ліцензія.PDF
18 серпня 2020 14:33
Виписка з ЄДР.PDF
18 серпня 2020 14:33
Витяг 07.08.20.zip
18 серпня 2020 14:33
ІЛ доступ до Статуту.PDF
18 серпня 2020 14:33
Статут.PDF
18 серпня 2020 14:33
Довідка МТБ.PDF
18 серпня 2020 14:33
ГЛ витрати.PDF
18 серпня 2020 14:33
Довідка робітники.PDF
18 серпня 2020 14:32
Довідка спеціалісти.PDF
18 серпня 2020 14:32
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРКА ЕМ"

ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"

ТОВ Панорама

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРКА ЕМ"
#42017231
Відхилено 2 962 279,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:50
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"
#38739756
Переможець 2 977 777,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"
#38739756
2 977 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 08:58
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 12:41
договір укладений
18 вересня 2020 12:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 977 777,00
UAH (в тому числі ПДВ 496 296,17 UAH)