Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10
Spare parts for locomotives 2TE116, M62, 2TE10
Очікувана вартість
430 152,22 UAH
UA-2020-08-06-001168-a 9c7661094bda471489f7e275d4f8ddb8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia .
National ID: 40081195
Contact point: Porokhnavets Oksana Mychaylivna
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 430 152,22 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 301,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 06 серпня 2020 10:07
Enquiries until: 29 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 04 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 вересня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 430 152 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 4 301 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Вал торсійний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The shaft is torsion
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 шт.
Муфта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Coupling
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
20 шт.
Колесо робоче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Impeller
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
20 шт.
Колесо робоче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Impeller
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
15 шт.
Колесо повітродувки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Blower wheel
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
12 шт.
Муфта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Coupling
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
14 шт.
Вал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Shaft
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
8 шт.
Вал з`єднувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The connecting shaft
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 10:04
5880395770 ТД (Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

просимо для запропонування ЕКВІВАЛЕНТУ викласти в складі ТД технічні параметри та розміри предмету закупівлі
Дата подання: 07 серпня 2020 12:35
Дата відповіді: 12 серпня 2020 11:03
Згідно Статті 5 закону Про публічні закупівлі: «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників…» Однак, ХОЧЕМО ВКАЗАТИ ЗАМОВНИКУ, ЩОБ ЗАПРОПОНУВАТИ ЕКВІВАЛЕНТ ПРОДУКЦІЇ, НЕОБХІДНО ПОРІВНЯТИ ВЛАСНІ КРЕСЛЕННЯ З КРЕСЛЕННЯМИ, АБО ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ПРОДУКЦІЇ, ЯКУ ЗАКУПОВУЄ ЗАМОВНИК. Для цього Замовник ПОВИНЕН викласти в тендерній документації або зазначені креслення або технічні параметри продукції, Або в іншому випадку ЗАМОВНИК ПОРУШУЄ СТААТЮ 5 Закона Про публічні закупівлі, а саме: «..3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників…», ТАК ЯК ЗАМОВНИК СПЕЦІАЛЬНО НЕ НАДАЄ ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ АБО КРЕСЛЕННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІІ Просимо Замовника викласти в складі тендерної пропозиції креслення на предмет закупівлі для можливості запропонувати Еквівалент продукції. Хочемо зазначити, що при зверненняі в ПКТБ РС про надання даних креслень-отримано відповідь-про відсутність даних керслень та НЕМОЖЛИВОСТІ ЇХ надання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Порушення Закону Про Публічні закупівлі
Дата подання: 12 серпня 2020 19:37
Дата відповіді: 14 серпня 2020 16:06
ПОВТОРНО ПРОСИМО ЗАМОВНИКА викласти в складі ТД креслення на предмет закупівлі, або ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ В ТД, та викласти креслення на предмет закупівлі. Відповідь Замовника що зміни можуть бути внесені, а може ні-не задовільняє наше підприємство. ПОВТОРНО ПРОСИМО Згідно Статті 5 закону Про публічні закупівлі: «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників…» Однак, Замовник своєю відповідью на попереднє питання- надати креслення на закуповувану продукцію, надає відповідь, що Учасники можуть запропонувати її ЕКВІВАЛЕНТ погодженний з відповідним підрозділом філії НДКТІ. ХОЧЕМО ВКАЗАТИ ЗАМОВНИКУ, ЩОБ ЗАПРОПОНУВАТИ ЕКВІВАЛЕНТ ПРОДУКЦІЇ, НЕОБХІДНО ПОРІВНЯТИ ВЛАСНІ КРЕСЛЕННЯ З КРЕСЛЕННЯМИ, АБО ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ПРОДУКЦІЇ, ЯКУ ЗАКУПОВУЄ ЗАМОВНИК. Для цього Замовник ПОВИНЕН викласти в тендерній документації або зазначені креслення або технічні параметри продукції, АБО в іншому випадку ЗАМОВНИК ПОРУШУЄ СТААТЮ 5 Закона Про публічні закупівлі, а саме: «..3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників…», ТАК ЯК ЗАМОНИК СПЕЦІАЛЬНО НЕ НАДАЄ ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ АБО КРЕСЛЕННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ПОВТОРНО просимо Замовника викласти в складі тендерної пропозиції креслення на всю продукцію для можливості запропонувати Еквівалент продукції. В іншому випаду будемо вимушені надіслати Скаргу у відповідні контролюючі органи для надання оцінки діям Замовника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що замовник не являється власником технічних креслень, тому в складі тендерної пропозиції їх не надає.
Щодо умов договору
Дата подання: 29 серпня 2020 08:50
Дата відповіді: 02 вересня 2020 08:54
У зв'язку із тривалим строком виготовлення продукції, що визначається технологічним процесом її виготовлення, з метою постачання продукції належної якості, просимо збільшити строк постачання продукції, внести зміни до п.5.2 Проекту договору про закупівлю та викласти його в редакції: "5.2. Поставка товару проводиться партіями протягом не більше 30 днів тільки на підставі наданої письмової заявки Покупця, яка вважається дозволом на поставку товару та є підтвердженням готовності Покупця до приймання товару, але не пізніше строку дії Договору"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій