Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 – 44110000-4 КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (ВИРОБИ З БЕТОНУ)
Очікувана вартість
324 990,00 UAH
UA-2020-08-06-000870-a 162737dd948a4a8ea252890a085e977f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:12
Очікувана вартість: 324 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 624,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


загальна кількість 1600 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 шт
Бортовий камінь БР 100.30.15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: самовивіз з бази навантаження, м.Київ, м. Київ, 04073, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44114200-4 — Бетонні вироби
250 шт
Бортовий камінь БР 100.20.8 (П-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: самовивіз з бази навантаження, м.Київ, м. Київ, 04073, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44114200-4 — Бетонні вироби
100 шт
Плита КО-6 (1/4) (кільце опорне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: самовивіз з бази навантаження, м.Київ, м. Київ, 04073, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44114200-4 — Бетонні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 11:58
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:50
перелік змін.docx
19 серпня 2020 11:50
ТД - зміна.docx
06 серпня 2020 09:44
ТД - (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК СТОУН" 285 249,17
UAH з ПДВ
285 249,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 322 500,00
UAH з ПДВ
322 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 12:28
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:27
Довідка працівники.pdf
01 вересня 2020 12:27
Довідка МТБ.pdf
26 серпня 2020 14:03
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:02
Цінова-пропозиція.pdf
26 серпня 2020 14:02
Статут - БК Стоун.pdf
26 серпня 2020 14:02
Ст. 17.pdf
26 серпня 2020 14:02
Проект договору.pdf
26 серпня 2020 14:02
Підписаний_G0820-1915-GL_tender.pdf
26 серпня 2020 14:02
Не має ліцензії.pdf
26 серпня 2020 14:02
Лист-гарантія.pdf
26 серпня 2020 14:02
Захист довкілля.pdf
26 серпня 2020 14:02
Договір поставки.pdf
26 серпня 2020 14:02
Довідка МТБ.pdf
26 серпня 2020 14:02
Довідка (шахрайство).pdf
26 серпня 2020 14:02
Довідка (санкції).pdf
26 серпня 2020 14:02
Довідка (працівники).pdf
26 серпня 2020 14:02
Довідка (винагорода).pdf
26 серпня 2020 14:02
ВН 3(обладнання).jpg
26 серпня 2020 14:02
ВН 2 (Обладнання).jpg
26 серпня 2020 14:02
ВН 1 (Обладнання).jpg
26 серпня 2020 14:02
Витяг ПДВ - БК Стоун.pdf
26 серпня 2020 14:02
БК Стоун.pdf
26 серпня 2020 14:02
Аналогічний договір.pdf
26 серпня 2020 14:02
111БКСТОУН 2020.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 15:03
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:02
2. Цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2020 14:49
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:48
Статут 2020 копія.pdf
26 серпня 2020 14:48
Документи якості.pdf
26 серпня 2020 14:48
Договір ТРИТРЕЙД.pdf
26 серпня 2020 14:48
Довідка ПБГ.pdf
26 серпня 2020 14:48
ВИТЯГ ПДВ.pdf
26 серпня 2020 14:48
Витяг 27.07.2020.pdf
26 серпня 2020 14:48
4. Лист про код доступу.pdf
26 серпня 2020 14:48
14. Лист-згода з ТД.pdf
26 серпня 2020 14:48
12. Проект договору.pdf
26 серпня 2020 14:48
1. Заявка-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК СТОУН"

ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК СТОУН"
#42246046
Відхилено 285 249,17
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 16:17
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
#37354345
Переможець 322 500,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 14:48

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 31 серпня 2020 року 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у довідці, що містить інформацію про адміністративний персонал та відповідальних осіб, надана не за формою, вказані не всі обов’язкові працівники, відсутні контактні дані про працівників ; - у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутнє місцезнаходження та відстань. Відсутня довідка про базу відвантаження. - довідка, що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2018 та/або2019 рік надана не за формою, відсутні повні дані про замовника, кількість поставленого товару 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - На вимогу пункту 1.2. Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази -На вимогу пункту 1.3. Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку за зразком, що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2018 та/або2019 рік; - На вимогу пункту 1.4. Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати Учасник повинен надати скановану довідку за зразком, що містить інформацію про адміністративний персонал та відповідальних осіб. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - довідку за зразком, що містить інформацію про адміністративний персонал та відповідальних осіб. - довідка за зразком, що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2018 та/або2019 рік

Документи

02 вересня 2020 16:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
#37354345
322 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 13:59
договір укладений
18 вересня 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 12:37
дод уг 3.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 10:56
дод уг 2.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 14:48
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 93-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 93-ВТ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 93-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 259 629,36
UAH (в тому числі ПДВ 43 271,56 UAH)