Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Послуги проведення медичного огляду працівників) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008)-85140000-2 «Послуги у сфері охорони здоров’я різні»
Очікувана вартість
688 203,00 UAH
UA-2020-08-06-000830-b 6f676cbe236345babeba74f69d9589b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 11:37
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 11:37
Початок аукціону: 31 серпня 2020 14:54
Очікувана вартість: 688 203,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 441,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10030 послуга
(Послуги проведення медичного огляду працівників) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008)-85140000-2 «Послуги у сфері охорони здоров’я різні»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресами, які зазначені в дислокації поставки Товару (Додаток 3 до цього Договору) і згідно наданих Продавцем відповідних видаткових накладних за наявності бюджетного фінансування та зведена загальна накладна. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 09:28
Тендерна документація (новая редакция).docx
19 серпня 2020 16:58
img-200819170106-001.pdf
19 серпня 2020 08:49
Додаток 3 технічка по медичному огляду.docx
06 серпня 2020 11:33
Додаток 7 Лист - згода.docx
06 серпня 2020 11:33
Додаток_6_Переможець.docx
06 серпня 2020 11:33
Додаток 5 Проект договору.doc
06 серпня 2020 11:33
Додаток 4 Тендерна пропозиція_новий.docx
06 серпня 2020 11:33
Додаток 2 Стаття 17.docx
06 серпня 2020 11:33
Додаток 1 мед огляд.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Лаян Віннер" 639 350,00
UAH з ПДВ
639 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІ ЕНД БІ КОМПАНІ" 688 203,00
UAH з ПДВ
688 203,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 20:34
ДПС.rar
28 серпня 2020 11:28
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:27
IMG_0010.pdf
28 серпня 2020 11:27
IMG_0009.pdf
28 серпня 2020 11:24
Бут_посвідчення.pdf
28 серпня 2020 11:24
Бойко_профпатологія.pdf
28 серпня 2020 11:24
Степанова_посвідчення.pdf
28 серпня 2020 11:24
Бойко_посвідчення.pdf
28 серпня 2020 11:24
Статут ТОВ Лаян Віннер.pdf
28 серпня 2020 11:24
Сергієнко_посвідчення.pdf
28 серпня 2020 11:24
50_Документи переможця.pdf
28 серпня 2020 11:24
49_Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 11:24
Копія довідки ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2020 11:24
48_Технічний опис.pdf
28 серпня 2020 11:24
47_Додаток 2.pdf
28 серпня 2020 11:24
46_Проєкт графіку.pdf
28 серпня 2020 11:24
Єрпульов_посвідчення .pdf
28 серпня 2020 11:24
додаток клін.pdf
28 серпня 2020 11:24
додаток баклаб.pdf
28 серпня 2020 11:24
42_Лист підтвердження.pdf
28 серпня 2020 11:23
Гришаєнко_посвідчення.pdf
28 серпня 2020 11:23
17_Довідка щодо послуг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лаян Віннер"

ТОВ "БІ ЕНД БІ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Лаян Віннер"
#35007886
Переможець 639 350,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 14:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 14:18

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до пункту 16 Статті 29 Закону України «Про публічні Закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документів (скан- копію свідоцтва вимірювальної лабораторії).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Лаян Віннер"
#35007886
639 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:11
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:48
Scan_20201229_154626.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 14:22
Договір укладений
28 вересня 2020 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 514 625 грн. 00 коп. (п’ятсот чотирнадцять тисяч шістсот двадцять п’ять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 0 грн. 00 коп. (нуль гривень нуль копійок). 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 2.1. в новій редакції: «2.1. Загальна вартість Послуг становить 124 725 грн. 00 коп. (сто двадцять чотири тисячі сімсот двадцять п’ять гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ – 20% - 0 грн. 00 коп. (нуль гривень нуль копійок)». 3. Додаток 1 «Калькуляція» до Договору викласти у новій редакції, що додається, у відповідності до пункту 2 даної Додаткової угоди. 4. Розрахунки Сторін, пов'язані з виконанням цієї Додаткової угоди, проводяться в порядку, передбаченому Договором та чинним законодавством України. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують його зобов'язальний характер для них. 6. Ця Додаткова угода вважається укладеною та набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору. 7. Дана Додаткова угода укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної зі Cторін. 8. До цієї Додаткової угоди додаються: - Калькуляція (Додаток 1 до Договору) в новій редакції. 9. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін:
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 124 725,00
UAH