Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання
Очікувана вартість
62 831,00 UAH
UA-2020-08-06-000657-a feb7e196c5024fcba16115187d1b67da
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Сердюченко

+380953019812 0953019812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02146245
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Васильківського, 4
Контактна особа: Юрій Сердюченко
+380953019812
0953019812@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 62 831,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 314,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, м.Ізюм, Васильківського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 09:49
Додаток 4 Проект договору.doc
06 серпня 2020 09:49
Додаток 3 ценовое предложение.doc
06 серпня 2020 09:48
Додаток 2 квалификационные требования.docx
06 серпня 2020 09:48
Додаток 1 Технические требования.docx
06 серпня 2020 09:48
Оголошення.docx
06 серпня 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 09:49
Додаток 4 Проект договору.doc
06 серпня 2020 09:49
Додаток 3 ценовое предложение.doc
06 серпня 2020 09:48
Додаток 2 квалификационные требования.docx
06 серпня 2020 09:48
Додаток 1 Технические требования.docx
06 серпня 2020 09:48
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

немає документів
Дата подання: 06 серпня 2020 09:46
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:53
Доброго ранку. Прикріпіть тендерну документацію. Дякую
Відповідь: Доброго ранку. Документи виставлені.
Кол-во 6шт.
Дата подання: 06 серпня 2020 11:03
Дата відповіді: 06 серпня 2020 13:40
в документации у вас написано Brother DCP-L2520DWR, HP LaserJet Pro M130fn Таблиця №1 – Технічні вимоги «Багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання - 2 шт.» И того какие в каком кол-ве нужны?
Відповідь: Доброго дня! У таб. №1 - Технічні вимоги «Багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання - 2 шт." необхідно придбати прилади у кількості 2 шт., з технічними характеристиками не гірше тих марок що вказані у цій таблиці.
Характеристики
Дата подання: 07 серпня 2020 11:10
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:20
Доброго дня! Уточніть будь-ласка, чи є для Вас важливою вимогою: відсутність блокування пристрою після перезаправки без заміни електронного чипу або перепрошивки?
Відповідь: Доброго дня. Для нас важливо відсутність блокування картриджу після перезаправки. Картридж повинен бути не чипований.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-000657-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 07 серпня 2020 09:32
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 10:56
Доброго дня. Встановлена вимога що до надання Учасником листа (довільної форми) від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб’ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження Учасника, спрямована на здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлення закупівлі підроблених предметів. Встановлення даної вимоги-надання цього документу надає нашій установі певні гарантії щодо поставки товару належної якості та з належним строком придатності. Досягти такого результату при поставці товару у випадку відсутності даної вимоги є вкрай неможливим. Встановлена вимога надає можливість Вам як потенційному учаснику надати лист не лише від виробника товару, а й від його представника, дилера, дистриб’ютора тощо, що в жодному разі не може вважатися порушенням, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. Звертаю Вашу увагу, що Замовником жодним чином не ставиться вимога постачання товару конкретного постачальника. Кожен учасник має право подати пропозицію, і якщо за результатами торгів вона буде визнана на найвигіднішою, він і буде визнаний переможцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна 55 600,00
UAH з ПДВ
55 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 08:55
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:34
Гарантійний талон Brother.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна
#3512306746
Переможець 55 600,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:53

Документи

25 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:52
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна
#3512306746
55 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:52
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:55
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 14:43
2020 09 11 дод угода1.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 11:43
Договор Скан.pdf укладений
03 вересня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Найменування (номенклатура, асортимент) товару - Багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання; 30230000-0 Комп'ютерне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Кількість товарів - згідно Спеціфікації "Додаток 1 до договору.
Номер договору про закупівлю: 272-Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 55 600,00
UAH