Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа")
Очікувана вартість
754 245,80 UAH
UA-2020-08-06-000504-c e4916bb488e543d19a365cae8704f773
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лиса Юлія Володимирівна

380337921391 gor-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141710
Місцезнаходження: 45700, Україна , Волинська обл., Горохів, вулиця Шевченка, будинок 15
Контактна особа: Лиса Юлія Володимирівна
380337921391
gor-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 09:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:58
Очікувана вартість: 754 245,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 542,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Відділ освіти, культури, молоді та спорту Горохівської РДА Волинської області (категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основ, Код ЄДРПОУ 02141710, місцезнаходження Замовника: 45700, Україна , Волинська обл., Горохів, вулиця Шевченка, будинок 15). Тендерні пропозиції складаються та подаються Учасником Замовнику українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 штуки
Код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45700, Україна, Волинська область, Горохів, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 09:36
ДОГОВІР проект.doc
06 серпня 2020 09:36
ТД Ноутбуки НУШ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

операційна система
Дата подання: 14 серпня 2020 13:15
Дата відповіді: 14 серпня 2020 15:19
Шановний замовнику.В останній час, у сфері державних закупівель побільшало випадків придбання ноутбуків на яких відсутня встановлена САМЕ ВИРОБНИКОМ операційна система Windows, та разом з тим дані ноутбуки пропонуються учасниками із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows 10 типу OEM із сертифікатами автентичності, які виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Для боротьби з подібним явищем корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) зокрема для виробників ноутбуків (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3). Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник ноутбуків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Так як предметом даної закупівлі є ноутбуки з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 10 , для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, просимо Вас тендерною документацією вимагати від учасників постачання ноутбуків із встановленою виробником (а не самим учасником) операційною системою Windows® 10 ! Замовник за результатами аналізу відкритих джерел інформації може дійти висновку, що зазначену технологію активації використовують усі виробники ноутбуків - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність гарантує Замовнику походження та легальність операційної системи. В свою чергу, одним із способів перевірки Замовником наявності або відсутності операційної системи Windows встановленої саме виробником ноутбука є його модель та партійний номер передбачений виробником у заводській комплектації. Враховуючи дану інформацію для уникнення можливих юридичних наслідків даної закупівлі просимо доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Операційна система Windows® 10 повинна бути встановлена виробником ноутбука. Для підтвердження даної інформації учасник зазначає модель та партійний номер ноутбука". Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до предмета закупівлі, які містяться у Додатку 1 до Тендерної документації встановлювалися Замовником відповідно до Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України №1440 від 02.11.2020 року. Згідно вимог до програмного забезпечення, затверджених вищезазначеним наказом МОН та вказаних у Тендерній документації вимагається попередньо встановлена операційна система на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" 716 100,00
UAH з ПДВ
708 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 742 326,00
UAH з ПДВ
715 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Максим'юк Олександр Олександрович 750 200,00
UAH з ПДВ
716 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Грибенюк Анастасія Ігорівна 753 920,00
UAH з ПДВ
753 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2020 20:21
Електронний підпис
24 серпня 2020 20:17
витяг ПДВ_копія.pdf
24 серпня 2020 20:17
Статут копія.pdf
24 серпня 2020 20:17
технічні вимоги.pdf
24 серпня 2020 20:17
Biдповідність ст 17.pdf
24 серпня 2020 20:17
18348315_пропозиція.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 16:35
Електронний підпис
24 серпня 2020 16:32
Установчі документи.pdf
24 серпня 2020 16:32
Технічні вимоги.pdf
24 серпня 2020 16:32
Тендерна пропозиція.pdf
24 серпня 2020 16:32
Проект договору.pdf
24 серпня 2020 16:32
Повідомлення.pdf
24 серпня 2020 16:32
Несертифікація.pdf
24 серпня 2020 16:32
Лист-погодження.pdf
24 серпня 2020 16:32
Лист-згода.pdf
24 серпня 2020 16:32
Довідки.pdf
24 серпня 2020 16:32
Гарантійний лист.pdf
24 серпня 2020 16:32
Витяг.pdf
24 серпня 2020 16:32
HP декларації_ СЕС.pdf
24 серпня 2020 16:32
Genius.pdf
24 серпня 2020 16:32
Genius СЕС.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 14:34
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:32
Тендерна пропозиція.pdf.zip
25 серпня 2020 14:32
Горохів РДА Договір.PDF.zip
25 серпня 2020 14:32
Документи Lenovo V340-17.pdf.zip
25 серпня 2020 14:32
LLC COMEL Microsoft - 5200003337.pdf.zip
25 серпня 2020 14:32
ВИСНОВОК СЕС.pdf.zip
25 серпня 2020 14:32
Згода_договiр.pdf.zip
25 серпня 2020 14:32
Гарантiя_Товар.pdf.zip
25 серпня 2020 14:32
Лист про пiдписи.pdf.zip
25 серпня 2020 14:32
Захист_довкiлля.pdf.zip
25 серпня 2020 14:32
Довiдка_податки.pdf.zip
25 серпня 2020 14:32
Згода_ПД.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
Довiдка працiвники.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ 2_17.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
Гарантія санкції.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ_17_13.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ_17_12.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ_17_11.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ_17_10.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ_17_9.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ_17_8.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ_17_7.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ_17_5.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ_17_4.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ_17_3.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ_17_2.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
ВПВ_17_1.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
Договір оренди.PDF.zip
25 серпня 2020 14:31
Свідоцтво ЄП.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
Vytyag EDR 1006955601.pdf.zip
25 серпня 2020 14:31
PassportKode.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Максим'юк Олександр Олександрович

ФОП Грибенюк Анастасія Ігорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
#40955533
Переможець 708 500,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
#40955533
708 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 13:37
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 12:26
договір 529.pdf укладений
15 вересня 2020 12:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 708 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 118 083,33 UAH)