Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Продуктові набори)
Очікувана вартість
33 280,00 UAH
UA-2020-08-05-008811-a 92b2b64475ca42e4ade56db687a1f619
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Барміна

+380955722170 olga.barmina77@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04397000
Вебсайт: https://malinivska-sr.gov.ua/
Місцезнаходження: 63525, Україна , Харківська обл., смт. Малинівка , вул. Соїча, 5-А
Контактна особа: Ольга Барміна
+380955722170
olga.barmina77@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 12:00
Очікувана вартість: 33 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 штуки
ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Продуктові набори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Соїча,5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 20:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 20:05
ОГОЛОШЕННЯ.docx
05 серпня 2020 20:05
Додаток4 Проект договору про закупівлю.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Витяг ЄДР
Дата подання: 11 серпня 2020 08:41
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:23
відповідно до умов закупівлі учасник має надати • Оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 3-денної давнини по відношенню до дати оголошення закупівлі. При цьому на офіційному сайті Мін юстиції України - https://usr.minjust.gov.ua/ua/paidextract вказано: Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про деякі питання впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 14.07.2020 № 2409/5 – у зв’язку з впровадженням оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а саме починаючи з 18:00 07.08.2020 до 16.08.2020 серпня 2020 року можливість формування витягів буде відключена. Враховуючи те, що ваша закупівля проходить у цей період у будь-якого учасника відсутня можливість надати вказаний документ, що відповідає вашим вимогам. Вимагаємо внести зміни до документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник, у разі неможливості надати документ, що вимагається, надає у складі пропозиції довідку у довільній формі із поясненням причин ненадання документу та посиланням на нормативно-правовий, що підтверджують неможливість отримання витягу у строки визначенні в оголошенні.
та надати скановану копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформованого раніше
водії
Дата подання: 11 серпня 2020 08:42
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:23
скільки по факту учасник повинен мати водіїв?
Відповідь: кількість визначає Учасник, але вона повинна бути достатньою для постачання предмету закупівлі
щодо еквівалентів
Дата подання: 11 серпня 2020 08:43
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:24
чи може учасник запропонувати еквіваленту продукцію тих найменувань товару, де замовником вказано конкретну торгому марку?
Відповідь: ні
аналогічний договір
Дата подання: 11 серпня 2020 08:44
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:24
що замовник розуміє під поняття "аналогічний договір"? Поставка саме продуктових наборів?
Відповідь: аналогічний договір - укладений та виконаний учасником належним чином (повністю) на день подання пропозиції договір, предметом якого є товари (роботи, послуги), які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів), завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами (роботами, послугами), що становлять предмет закупівлі (з урахуванням вимог встановлених Замовником)

згідно п. 4.1 Додатку 2 Оголошення аналогічним за предметом закупівлі договором є договір щодо постачання продуктів харчування
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-008811-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОІЛ ІНВЕСТМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41176869
Дата подання: 11 серпня 2020 08:41
Витяг ЄДР
відповідно до умов закупівлі учасник має надати
• Оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 3-денної давнини по відношенню до дати оголошення закупівлі.
При цьому на офіційному сайті Мін юстиції України - https://usr.minjust.gov.ua/ua/paidextract вказано: Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про деякі питання впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 14.07.2020 № 2409/5 – у зв’язку з впровадженням оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а саме починаючи з 18:00 07.08.2020 до 16.08.2020 серпня 2020 року можливість формування витягів буде відключена.
Враховуючи те, що ваша закупівля проходить у цей період у будь-якого учасника відсутня можливість надати вказаний документ, що відповідає вашим вимогам. Вимагаємо внести зміни до документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 10:26
Учасник, у разі неможливості надати документ, що вимагається, надає у складі пропозиції довідку у довільній формі із поясненням причин ненадання документу та посиланням на нормативно-правовий, що підтверджують неможливість отримання витягу у строки визначенні в оголошенні. та надати скановану копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформованого раніше

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТУРЧИНОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 30 264,00
UAH з ПДВ
30 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 09:12
Електронний підпис
13 серпня 2020 21:17
документи.pdf
13 серпня 2020 21:17
гарантія 8811.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТУРЧИНОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТУРЧИНОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2688001252
Переможець 30 264,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 08:40

Документи

18 серпня 2020 08:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 08:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТУРЧИНОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2688001252
30 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2020 08:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 11:15
Договір №195_26.08.2020.PDF укладений
26 серпня 2020 11:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 264,00
UAH