ДК 021:2015 “71320000-7 Послуги з інженерного проектування” (Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації «Робочої документації на улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням людей в частині системи оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуації, передавання тривожних сповіщень в підрозділах ГУНП у Вінницькій області» та «Робочої документації на влаштування системи автоматичного пожежогасіння, системи керування евакуюванням людей в частині системи оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуації в складі озброєні ГУНП у Вінницькій області» (2 лоти)
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2020-08-05-008769-a c5598506827344e38cdcf3b036ac23f3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа: Сергій Купровський
+380982412130
ulmtz_vinpolice@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 430 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12 900,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність інженерів-проектувальників
Дата подання: 12 серпня 2020 21:04
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:24
Додатком 3 Тендерної документації передбачена наявність у штаті Учасника «не менше 2 осіб, які є спеціалістами в сфері інженерного проектування систем пожежної сигналізації». Наявність не менше 2х інженерів-проектувальників для нас є зрозумілим, проте метою закупівлі є створення проектно-кошторисної документації, а не окремо робочого проекту. Доцільніше внести зміни до тендерної документації та викласти даний пункт в редакції «не менше 2 осіб, які є спеціалістами в сфері інженерного проектування систем пожежної сигналізації та кошторисної документації». Сподіваємось на розуміння Замовника і просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Інформуємо, що відповідно до ДСТУ ЕN 16763:2017 «Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення» не вимагається розробка в розділі робочого проекту на пожежну автоматику кошторисної документації.
Кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника не передбачено «кошторисної документації». Роботи (послуги) пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність яких визначено кваліфікаційним сертифікатом – це інженерно-будівельне проектування у частині вимог дотримання пожежної безпеки.
Враховуючи вищевикладене необхідно наявність осіб, які є спеціалістами в сфері інженерного проектування систем пожежної сигналізації у штаті підприємства, установи, організації не менше 2-ох осіб, які можуть здійснювати відповідну діяльність та можуть належним чином оформити документацію для отримання позитивної оцінки. З повагою Сергій Купровський
Огляд
Дата подання: 12 серпня 2020 21:16
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:26
Додатком 2 Тендерної документації передбачено що «Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання послуг згідно цієї закупівлі, а також отримати інформацію, яка буде йому необхідна для підготовки пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту, а також отримання іншої необхідної інформації та документів Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.» Що саме мав на увазі Замовник? Для участі у даній закупівлі необхідно об’їхати та оглянути 34 об’єкти? Які документи є підтвердженням огляду об’єкта? Якщо все-таки Замовник мав на увазі Огляд об’єктів в період подачі тендерних пропозицій Учасниками, то ми як відповідальний виконавець, вимушені наголосити, що дана вимога є дискримінаційною та недоцільною, оскільки огляд є «інженерним вишукуванням» що є змістовною частиною підготовки даних до проектування, а отже не є обов’язковим на стадії подачі пропозицій і буде виконано переможцем торгів. Просимо надати відповідні роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Інформуємо Вас, що проведення оглядів об’єктів є необов’язковим та не потребує жодних зобов’язань зі сторони виконавця. З повагою Сергій Купровський
Експертний звіт
Дата подання: 12 серпня 2020 21:26
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:30
Додатком 2 Тендерної документації передбачено що «Учасник самостійно проводить погодження та отримання позитивного експертного звіту в організаціях, що мають право надавати дані послуг». Ретельно вивчивши площі будівель Замовника наведені у Додатку 2 ми як учасник даної закупівлі дійшли висновку про внесення змін до Тендерної документації, оскільки не всі об’єкти як результат виконаних робіт будуть мати погодження експертний звіт. Прохання викласти даний пункт у редакції «Учасник самостійно проводить погодження та отримання позитивного експертного звіту/експертної оцінки в організаціях, що мають право надавати дані послуг»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Учасник самостійно проводить погодження робочих проектів у відповідних контролюючих органах. З повагою Сергій Купровський
Строк виконання робіт
Дата подання: 12 серпня 2020 21:32
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:41
Оголошенням про проведення відкритих торгів передбачено «строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 22 (двадцяти двох) робочих днів з дати укладення Договору». Враховуючи великий об’єм даної закупівлі та необхідність проведення експертизи кожного об’єкта прохання викласти даний пункт як «строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 22 (двадцяти двох) робочих днів з дати укладення Договору (даний строк не враховую проходження експертизи).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Інформуємо, що у зв’язку із необхідністю завершення комплексу робіт на встановлення на обладнання пожежної сигналізації в приміщеннях ГУНП, визначені роботи, необхідно здійснити протягом 22 (двадцяти двох) робочих днів з дати укладення Договору, після завершення процедури відкритих торгів. Зазначена діяльність здійснюється в стислі терміни для подальшого відкриття торгів на встановлення пожежної сигналізації в приміщеннях ГУНП. Процедура проходження експертизи з отриманням позитивної оцінки та терміни її виконання покладаються на виконавця. З повагою Сергій Володимирович.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 “71320000-7 Послуги з інженерного проектування” (Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації «Робочої документації на улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням людей в частині системи оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуації, передавання тривожних сповіщень в підрозділах ГУНП у Вінницькій області» (Лот № 1)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 375 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 875,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11 250,00 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

33 посл.
Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації «Робочої документації на улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням людей в частині системи оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуації, передавання тривожних сповіщень в підрозділах ГУНП у Вінницькій області» (загальний фонд, ДБ, додаткове фінансування)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Доставка: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, , Театральна 10
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться замовником по факту надання послуг на підставі акту виконаних робіт (наданих послуг) в строк не пізніше 10 (десять) календарних днів з дня фактичного надання послуг за умови наявності коштів на рахунку замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЗАБУЖАНСЬКИЙ БОГДАН ІГОРОВИЧ 339 100,00
UAH з ПДВ
339 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 20:21
sign.p7s
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.13.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.12.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.14.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.3.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.2.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.4.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.1.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.5.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.9.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.6.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.10.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.11.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.7.pdf
22 серпня 2020 20:17
Проект договору ст.8.pdf
22 серпня 2020 20:16
лист-згода.pdf
22 серпня 2020 20:16
лист-гарантія.pdf
22 серпня 2020 20:16
довідка ст.17.pdf
22 серпня 2020 20:16
іванівська школа.rar
22 серпня 2020 20:16
Копія паспорту ст.1.jpg
22 серпня 2020 20:16
Копія паспорту ст.2.jpg
22 серпня 2020 20:16
Виписка з ЄДР стор.1.JPG
22 серпня 2020 20:16
Виписка з ЄДР стор.2.JPG

Інформація про відміну

Дата відміни
23 серпня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку