Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт проїзної частини дороги С 070703 Мукачево - Н.Давидково на ділянці км 0+000-5+400
Очікувана вартість
12 997 142,00 UAH
UA-2020-08-05-008679-a 38ad6e800c5040c3912eb0d13183366e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Мищук

+380666332053 buh80umg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління міського господарства Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03344510
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, площа Духновича, 2
Контактна особа: Валентина Мищук
+380666332053
buh80umg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:04
Очікувана вартість: 12 997 142,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


місцезнаходження замовника: 89600, Закарпатська обл., м.Мукачево, площа Духновича, будинок 2; категорія замовника: відповідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт проїзної частини дороги С 070703 Мукачево - Н.Давидково на ділянці км 0+000-5+400

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, проїзна частина дороги Мукачево-Н.Давидково
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:03
зміни до тендерної документації.docx
13 серпня 2020 14:23
ТД нова редакція.docx
05 серпня 2020 18:54
ТД Підїздна.docx
05 серпня 2020 18:54
Дод4 Підїздна.docx
13 серпня 2020 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 18:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:03
зміни до тендерної документації.docx
13 серпня 2020 14:22
зміни до тендерної документації.docx
13 серпня 2020 14:23
ТД нова редакція.docx
05 серпня 2020 18:54
ТД Підїздна.docx
05 серпня 2020 18:54
Дод4 Підїздна.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-19-000016 ● 0e17ac8817af440d9ffc322c52c938b8
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.08.2020 № 30
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 19.08.2020 № 30

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-05-008679-a 05.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону відмінити торги в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-08-20 14:44:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Порушення усунуті шляхом відміни процедури закупівлі

2020-08-25 16:26:37

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 14:42
Кінець періоду оскарження: 31 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 31 серпня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: відповідно моніторинга Держаудитслужби від 19.08.2020 р.
Документи:
20 серпня 2020 14:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:41
протокол.pdf