Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "30230000-0 Комп’ютерне обладнання"( Принтер, багатофункціональний пристрій, плоттер, монітор)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-08-05-008652-a a33066c1ac62439d852572ebd676f00e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Купровський

+380982412130 ulmtz_vinpolice@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа: Сергій Купровський
+380982412130
ulmtz_vinpolice@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:53
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Принтер (загальний фонд, ДБ, додаткове фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.30-32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штуки
Багатофункціональний пристрій (загальний фонд, ДБ, додаткове фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.30-32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Плоттер (загальний фонд, ДБ, додаткове фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.30-32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штуки
Монітор (загальний фонд, ДБ, додаткове фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.30-32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться покупцем по факту поставки на підставі видаткової накладної, в строк не пізніше 30 (тридцяти) робочих днів з дня фактичного отримання покупцем товару, за умови наявності коштів на рахунку покупця. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 07 серпня 2020 19:27
Дата відповіді: 07 серпня 2020 19:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до умов закупівлі, постачання, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника, автотранспортом постачальника або перевізником; учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо. Враховуючи наведене, учасник-переможць здійснює лише поставку товару та розвантажувальні роботи. З повагою, Сергій Купровський.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-008652-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 серпня 2020 11:33
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 17:41
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом ГУНП у Вінницькій області уважно розглянуто Вашу вимогу щодо надання авторизаційного листа виробника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо надання авторизаційного листа згідно додатку 2 тендерної документації наведена у наступної редакцій:
"У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати - оригінал листа (або завірена копія) від виробника обладнання (або його офіційного представника на територій України) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, про повноваження Учасника на здійснення продажу товарів, передбачених тендерною документацією;"
Тобто, Учасник може надати авторизаційний лист від виробника, офіційного імпортера або будь-якого іншого суб'єкта господарської діяльності який має прямі взаємовідносини з виробником запропонованого обладнання, що повністю відповідає загальним принципам господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України.
Звертаємо Вашу увагу що замовником не встановлено жодних обмежень щодо назви виробника товару або країни походження, тощо. Окрім цього, у додатку 2 є пункт: «Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». Це означає, що відповідні характеристики повинні бути не гірші, ніж у вимогах до обладнання згідно додатку 2, тобто мається на увазі виріб з еквівалентними або кращими характеристиками.
Вимога щодо надання авторизованого листа є загальноприйнятою практикою, яка захищає замовника від отримання неякісного або контрафактного товару і, власне, вона не суперечить чинному законодавству України.
Замовник жодним чином не порушує вимоги п.1. ст.3 «Принципи здійснення закупівель», п 3. Статті 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», адже, і вимоги Закону, і практика закупівель були враховані при оголошенні цієї закупівлі.
Авторизаційний лист виробника (або його офіційного представника на територій України) свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому замовник може скористатися.
В наведених Вами посиланнях на Рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету предметом рішень є вимоги тендерної документації які містять пряме посилання на конкретну торгівельну марку та модель товару за сукупністю технічних і кваліфікаційних критеріїв. Тому, замовником не може застосовуватися практика розгляду скарг органу оскарження, адже, формулювання та контекст вимог, встановлених в документації Головного управління Національної поліції у Вінницькій області відрізняється від тих, які розглядає Антимонопольний комітет України.
Враховуючи вищевикладене, нажаль вимушені Вам відмовити у задоволенні зазначеної вимоги. З повагою, Сергій Купровський.

Документи

12 серпня 2020 17:41
Протокол №59 від 12.08.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 134 220,00
UAH з ПДВ
134 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" 140 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 11:17
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:10
public_doc(31).pdf
04 вересня 2020 11:10
public_doc(31).p7s
03 вересня 2020 11:49
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:47
МВС.pdf
03 вересня 2020 11:47
Довідка,ліцензія.pdf
03 вересня 2020 11:47
Дов.Ст.17 ч.2.pdf
03 вересня 2020 11:47
Дов.ст.17 ч.1.pdf
19 серпня 2020 15:31
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:29
IG-20937-500.pdf.p7s.p7s.p7s
19 серпня 2020 15:29
46.Довідка LG.pdf
19 серпня 2020 15:29
45.Довідка,Canon Group.pdf
19 серпня 2020 15:29
44.Авториз Pantum.pdf
19 серпня 2020 15:29
43.Авториз LG.pdf
19 серпня 2020 15:29
42,Лист-пояснення БГ.pdf
19 серпня 2020 15:29
41.Сертифікати Canon.pdf
19 серпня 2020 15:29
40.Сертификаты Epson.pdf
19 серпня 2020 15:29
39.Сертифікати Pantum.pdf
19 серпня 2020 15:29
38,Сертификаты LG.pdf
19 серпня 2020 15:29
37,ДОВІДКА НЕ САНКЦІЇ.pdf
19 серпня 2020 15:29
36,ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 серпня 2020 15:29
34,Довідка з банку.pdf
19 серпня 2020 15:29
30.ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
19 серпня 2020 15:29
27,ДОВІДКА СЦ.pdf
19 серпня 2020 15:29
26,Авториз Epson.pdf
19 серпня 2020 15:29
25,Авториз Canon.pdf
19 серпня 2020 15:29
23.ДОВІДКА товар новий.pdf
19 серпня 2020 15:29
19.Документи переможця.pdf
19 серпня 2020 15:29
18.ДОВІДКА ст. 17.pdf
19 серпня 2020 15:29
10.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 серпня 2020 15:29
9.Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 15:29
8.Статут завірений.pdf
19 серпня 2020 15:29
5.ФІН.ЗВІТНІСТЬ.pdf
19 серпня 2020 15:29
4.ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
19 серпня 2020 15:29
2.ДОВІДКА МТБ.pdf
19 серпня 2020 15:29
1.ДОВІДКА СТРОК ДІЇ ТП.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 12:41
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2020 12:41
Установчі документи.zip
17 серпня 2020 12:41
Технічна частина.zip
17 серпня 2020 12:41
Кваліф.документи.zip
17 серпня 2020 12:41
Банківска гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Переможець 134 220,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 12:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
134 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 15:35
Договір № 461 від 10.09.2020р..pdf укладений
10 вересня 2020 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 134 220,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 370,00 UAH)