Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для НУШ (Cтіл учнівський, стілець учнівський)
Очікувана вартість
327 074,00 UAH
UA-2020-08-05-008485-a 390760eb9d4b452e9de016f9e2920bf6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Дуць

+380682859400 duts@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41698842
Місцезнаходження: 34300, Україна , Рівненська обл., смт Володимирець, вул. Повстанців, буд. 21
Контактна особа: Алла Дуць
+380682859400
duts@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:45
Очікувана вартість: 327 074,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 635,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Місцезнаходження замовника: 34300, Рівненська обл., смт.Володимирець, вул. Повстанців, 21
Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
296 штуки
Cтіл учнівський (код ДК 021:2015 - 39160000-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт.Володимирець, вул. Повстанців, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
296 штуки
стілець учнівський (код ДК 021:2015 - 39160000-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт.Володимирець, вул. Повстанців, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 17:46
Додаток 2 ТЗ.docx
05 серпня 2020 17:46
Додаток 3 Договір.docx
05 серпня 2020 17:46
ТД меблі НУШ.doc
05 серпня 2020 17:46
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне
Дата подання: 11 серпня 2020 16:55
Дата відповіді: 13 серпня 2020 15:12
Чи розглядаєте Ви еквівалент шкільних меблів
Відповідь: Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку 2 до тендерної документації вимогам та технічним характеристикам або бути еквівалентом товару визначеному в технічному завданні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-008485-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Камінська Катерина Олегівна, Код ЄДРПОУ:3194813389
Дата подання: 02 вересня 2020 14:01
Скарга на неправомірне рішення Замовника
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер оголошення про проведення процедури
Закупівлі, що оприлюднена на веб -порталі 390760eb9d4b452e9de016f9e2920bf6
Уповноваженого органу:

Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржується


Ім’я (найменування), місце проживання,
(місцезнаходження) суб’єкта оскарження.

Контактний телефон
UA-2020-08-05-008485-a


ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ФОП Камінська К.О.
11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. вул. Київська, буд.7, кв. 94




(067) 410 33 04

Підстава подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії, або бездіяльності замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
ФОП Камінська К.О. приймає участь у Процедурі закупівлі, оголошений Замовником.
При цьому вважаємо, що Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм діючого законодавства України, у зв’язку з чим, користуючись своїм законним правом, ФОП Камінська К.О.
подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність та рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконним та таким, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС"
Оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП Камінська К.О. ,було відхилена та відмовлено в її задоволенні.
ФОП Камінська К.О. , повністю не погоджується з рішенням замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
По-перше, відмовлено з причини, що наше підприємство,
Відповідно до п.6 Додатку 2 до Тендерної Документації «Учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару :
-сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 виданий виробнику запропонованого товару,
-сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару.
Повідомляємо:
- відповідно до п.6 Додатку 2 до Тендерної Документації, чітко прописано що якщо в складі своєї пропозиції Учасник не може подати якийсь із Документів він може подати пояснення, щодо відсутності одного із документів, а саме цитата «Документи які підтверджують якість та безпеку товару /продукції , а саме : чинні на дату подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності / якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації а Україні. »

В Складі Тендерної Пропозиції Учасник надав листи які підтверджують пояснення щодо сертифікації продукції, а це:
1) Лист пояснення щодо сертифікації продукції шкільних комплектів.
2) Лист пояснення про сертифікації ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару.


Додатково повідомляємо, що згідно чинного законодавства України вимагати сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, є дискримінаційною вимогою Замовника, (що неодноразово було доведено в Антимонопольному комітетові, та судах) це не є обов’язковий документ, тому що якість виробленого продукту, підтверджуються матеріалами з яких даний товар виготовлено.
«Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтверджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
В складі Тендерної Пропозиції ФОП Камінська К.О., подали технічний паспорт на виріб.
Вимога Тендерної Документації:
3.7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.

«Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар.» Відповідь юриста Марти Гоголь.
Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Таким чином Замовник не мав право відхиляти Тендерну Пропозицію ФОП Камінська К.О., яка подана та оформлена, згідно Тендерної Документації Замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
та має найкращу цінову пропозицію.
Щодо визначення переможцем ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", є неправомірним постільки Тендерна Документація даного учасника не відповідає вимогам замовника, а саме:
Відповідно до п.5 Додатку 2 до Тендерної Документації «Учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару :
«Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена : порівняльною таблицею відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника (зазначається виробник фото товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимога замовника, у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється) »


Шановний Замовнику, як можна було перевірити якість запропонованого товару, якщо фото даного учасника .
по перше: не має кольорового зображення товару, який пропонується до постачання, має просто скопійовану картинку з тендерної документації, що в реалії не відображає що ж саме пропонує виробник даних меблів для постачання

По друге: відсутній технічний паспорт пропонованого до постачання товару, що вимагалось Замовником ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ


Якщо Учасник не взмозі подати документ, що підтверджує технічні характеристики він повинен надати в складі своєї пропозиції Технічний паспорт.


ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", ВЗАГАЛІ НЕ МОЖЛИВО ІДЕНТИФІКУВАТИ ТОВАР ДО ПОСТАЧАННІ НІ Замовнику ні Учасникам Ні конкурентам, Ні правоохоронним органам.
Крім того ціна на пропонований товар значно вища.

Отже Тендерна Документація Учасника ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", не відповідає вимогам Замовника, згідно Додатку 2 пункту №5.


ФОП Камінська К.О вимагає/просить:
1. Скасувати повністю Протокол розгляду тендерних пропозицій № 71 від 01.09.2020року ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, на закупівлю ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт) скасувати повністю, в зв’язку із не обґрунтованістю та порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Здійснити органом оскарження ретельної перевірки всієї (в цілому) тендерної пропозиції ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим у тендерній документації.
3. Встановити органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі в частині тендерної пропозиції ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС",
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС",
5. Призначити переможцем даної тендерної закупівлі ФОП Камінська К.О
6. У разі незадоволення наших вимог, будемо звертатися за роз’ясненнями та перевіркою замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, Обґрунтування вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушення прав та охоронюваних законом інтересів суб’єкта оскарження.
Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для оновлення інформації по даній Процедурі закупівлі з останнього/законного/правомірного рішення/дії Замовника, проведення розгляду тендерної пропозиції суб’єкта оскарження, визначення його переможцем Процедури закупівлі, а також відновлення порушених прав та законних інтересів ФОП Камінська К.О
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 15:32
На вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації «Учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару :
- копія якісного посвідчення та/або копія сертифікату відповідності( з додатком),
-гігієнічний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність
предмету закупівлі вимогам чинного законодавства ( з додатком),
-копії чинного на дату розкриття висновку державної санітарно-епідеміологічної
експертизи на відповідність матеріалів (ЛДСП, МDF,фанера, HPL,фарба, крайка,
фурнітура тощо) з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного
законодавства.
-сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 виданий виробнику запропонованого товару,
-сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару.
Документи які підтверджують якість та безпеку товару /продукції , а саме : чинні на дату подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності / якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації а Україні».
Враховуючи вище викладене, учасник повинен надати в складі пропозиції документи які підтверджують якість та безпеку товару /продукції , а саме : чинні на дату подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності / якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації а Україні.
Тобто, у разі відсутності в учасника сертифікатів відповідності на товар учасник може надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Даний пункт ТД ніяким чином не поширюється на вимогу надати сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 та сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO 14001:2015, так як це зовсім різні документи.
Разом з тим, відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону».
Відповідно до п. 3.1.10 ТД, «відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі».
Під час проведення закупівлі Скаржник не скористався своїм правом звернутися до Замовника з вимогою про внесення змін до ТД, що свідчить про повну згоду з усіма умовами тендерної документації.
Разом з тим, учасником-переможцем торгів (виробник запропонованого товару ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС"), на виконання п. 5 Додатку 2 до Тендерної документації надано порівняльну таблицю на запропонований товар який повністю відповідає вимогам замовника.
Тендерною документацією не вимагалось надання саме кольорових фото товару та не вимагався технічний паспорт пропонованого до постачання товару, а тому підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС" відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-08-05-008485-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Камінська Катерина Олегівна, Код ЄДРПОУ:3194813389
Дата подання: 02 вересня 2020 14:07
Скарга
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер оголошення про проведення процедури
Закупівлі, що оприлюднена на веб -порталі 390760eb9d4b452e9de016f9e2920bf6
Уповноваженого органу:

Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржується


Ім’я (найменування), місце проживання,
(місцезнаходження) суб’єкта оскарження.

Контактний телефон
UA-2020-08-05-008485-a


ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ФОП Камінська К.О.
11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. вул. Київська, буд.7, кв. 94




(067) 410 33 04

Підстава подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії, або бездіяльності замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
ФОП Камінська К.О. приймає участь у Процедурі закупівлі, оголошений Замовником.
При цьому вважаємо, що Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм діючого законодавства України, у зв’язку з чим, користуючись своїм законним правом, ФОП Камінська К.О.
подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність та рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконним та таким, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС"
Оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП Камінська К.О. ,було відхилена та відмовлено в її задоволенні.
ФОП Камінська К.О. , повністю не погоджується з рішенням замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
По-перше, відмовлено з причини, що наше підприємство,
Відповідно до п.6 Додатку 2 до Тендерної Документації «Учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару :
-сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 виданий виробнику запропонованого товару,
-сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару.
Повідомляємо:
- відповідно до п.6 Додатку 2 до Тендерної Документації, чітко прописано що якщо в складі своєї пропозиції Учасник не може подати якийсь із Документів він може подати пояснення, щодо відсутності одного із документів, а саме цитата «Документи які підтверджують якість та безпеку товару /продукції , а саме : чинні на дату подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності / якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації а Україні. »

В Складі Тендерної Пропозиції Учасник надав листи які підтверджують пояснення щодо сертифікації продукції, а це:
1) Лист пояснення щодо сертифікації продукції шкільних комплектів.
2) Лист пояснення про сертифікації ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару.


Додатково повідомляємо, що згідно чинного законодавства України вимагати сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, є дискримінаційною вимогою Замовника, (що неодноразово було доведено в Антимонопольному комітетові, та судах) це не є обов’язковий документ, тому що якість виробленого продукту, підтверджуються матеріалами з яких даний товар виготовлено.
«Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтверджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
В складі Тендерної Пропозиції ФОП Камінська К.О., подали технічний паспорт на виріб.
Вимога Тендерної Документації:
3.7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.

«Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар.» Відповідь юриста Марти Гоголь.
Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Таким чином Замовник не мав право відхиляти Тендерну Пропозицію ФОП Камінська К.О., яка подана та оформлена, згідно Тендерної Документації Замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
та має найкращу цінову пропозицію.
Щодо визначення переможцем ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", є неправомірним постільки Тендерна Документація даного учасника не відповідає вимогам замовника, а саме:
Відповідно до п.5 Додатку 2 до Тендерної Документації «Учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару :
«Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена : порівняльною таблицею відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника (зазначається виробник фото товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимога замовника, у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється) »


Шановний Замовнику, як можна було перевірити якість запропонованого товару, якщо фото даного учасника .
по перше: не має кольорового зображення товару, який пропонується до постачання, має просто скопійовану картинку з тендерної документації, що в реалії не відображає що ж саме пропонує виробник даних меблів для постачання

По друге: відсутній технічний паспорт пропонованого до постачання товару, що вимагалось Замовником ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ


Якщо Учасник не взмозі подати документ, що підтверджує технічні характеристики він повинен надати в складі своєї пропозиції Технічний паспорт.


ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", ВЗАГАЛІ НЕ МОЖЛИВО ІДЕНТИФІКУВАТИ ТОВАР ДО ПОСТАЧАННІ НІ Замовнику ні Учасникам Ні конкурентам, Ні правоохоронним органам.
Крім того ціна на пропонований товар значно вища.

Отже Тендерна Документація Учасника ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", не відповідає вимогам Замовника, згідно Додатку 2 пункту №5.


ФОП Камінська К.О вимагає/просить:
1. Скасувати повністю Протокол розгляду тендерних пропозицій № 71 від 01.09.2020року ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, на закупівлю ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт) скасувати повністю, в зв’язку із не обґрунтованістю та порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Здійснити органом оскарження ретельної перевірки всієї (в цілому) тендерної пропозиції ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС", на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим у тендерній документації.
3. Встановити органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі в частині тендерної пропозиції ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС",
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС",
5. Призначити переможцем даної тендерної закупівлі ФОП Камінська К.О
6. У разі незадоволення наших вимог, будемо звертатися за роз’ясненнями та перевіркою замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, Обґрунтування вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушення прав та охоронюваних законом інтересів суб’єкта оскарження.
Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для оновлення інформації по даній Процедурі закупівлі з останнього/законного/правомірного рішення/дії Замовника, проведення розгляду тендерної пропозиції суб’єкта оскарження, визначення його переможцем Процедури закупівлі, а також відновлення порушених прав та законних інтересів ФОП Камінська К.О
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 15:31
На вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації «Учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції, що підтверджують якість товару :
- копія якісного посвідчення та/або копія сертифікату відповідності( з додатком),
-гігієнічний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність
предмету закупівлі вимогам чинного законодавства ( з додатком),
-копії чинного на дату розкриття висновку державної санітарно-епідеміологічної
експертизи на відповідність матеріалів (ЛДСП, МDF,фанера, HPL,фарба, крайка,
фурнітура тощо) з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного
законодавства.
-сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 виданий виробнику запропонованого товару,
-сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару.
Документи які підтверджують якість та безпеку товару /продукції , а саме : чинні на дату подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності / якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації а Україні».
Враховуючи вище викладене, учасник повинен надати в складі пропозиції документи які підтверджують якість та безпеку товару /продукції , а саме : чинні на дату подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності / якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації а Україні.
Тобто, у разі відсутності в учасника сертифікатів відповідності на товар учасник може надати підтвердження про те , що продукція не входить до переліку продукції що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Даний пункт ТД ніяким чином не поширюється на вимогу надати сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ISO 9001:2015 та сертифікат на систему екологічного управління згідно стандарту ISO 14001:2015, так як це зовсім різні документи.
Разом з тим, відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону».
Відповідно до п. 3.1.10 ТД, «відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі».
Під час проведення закупівлі Скаржник не скористався своїм правом звернутися до Замовника з вимогою про внесення змін до ТД, що свідчить про повну згоду з усіма умовами тендерної документації.
Разом з тим, учасником-переможцем торгів (виробник запропонованого товару ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС"), на виконання п. 5 Додатку 2 до Тендерної документації надано порівняльну таблицю на запропонований товар який повністю відповідає вимогам замовника.
Тендерною документацією не вимагалось надання саме кольорових фото товару та не вимагався технічний паспорт пропонованого до постачання товару, а тому підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС" відсутні.

Документи подані скаржником

02 вересня 2020 14:01
СКАРГА

Документи подані скаржником

02 вересня 2020 14:06
СКАРГА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Камінська Катерина Олегівна 319 680,00
UAH з ПДВ
319 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС" 325 304,00
UAH з ПДВ
325 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 17:59
Електронний підпис
22 серпня 2020 17:49
Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2020 17:49
Проєкт договору.pdf
22 серпня 2020 17:49
Порівняльна таблиця.pdf
22 серпня 2020 17:49
Паспорт особи.pdf
22 серпня 2020 17:49
Накладна.pdf
22 серпня 2020 17:49
лист відгук.pdf
22 серпня 2020 17:49
Ідентифікаційний код.pdf
22 серпня 2020 17:49
Дозвіл на виробництво..pdf
22 серпня 2020 17:49
Довіреність виробника.pdf
22 серпня 2020 17:49
ВІДГУК.jpg
22 серпня 2020 17:49
Довідка МТБ.pdf
22 серпня 2020 17:49
Дилерський договір.pdf
22 серпня 2020 17:48
Витяг ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2020 17:48
Висновок СЕС на меблі.pdf
22 серпня 2020 17:48
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 13:18
Електронний підпис
22 серпня 2020 11:21
Електронний підпис
22 серпня 2020 11:17
Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2020 11:17
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
22 серпня 2020 11:17
Сертифікат ISO 1400 2015.pdf
22 серпня 2020 11:17
Проект договору.pdf
22 серпня 2020 11:17
Довідка про санкції.pdf
22 серпня 2020 11:17
Довідка ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2020 11:17
Копія Витягу з ЄДР.pdf
22 серпня 2020 11:17
Виписка з ЄДР.pdf
22 серпня 2020 11:17
Статут підприємства.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Камінська Катерина Олегівна

ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Камінська Катерина Олегівна
#3194813389
Відхилено 319 680,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:05
ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС"
#37753548
Рішення скасоване 325 304,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 13:55
ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС"
#37753548
Відхилено 325 304,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 13:58

Інформація про відміну

Дата відміни
15 вересня 2020 13:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі