Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (засоби навчання та обладнання (крім комп'ютерного) для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
234 519,00 UAH
UA-2020-08-05-008305-a 65a43acfcf8e437096ef791e933b9e16
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кравченко

+380992342507 vpr-buh.osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Великописарівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147724
Місцезнаходження: 42800, Україна , Сумська обл., смт Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 1
Контактна особа: Катерина Кравченко
+380992342507
vpr-buh.osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 17:10
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 17:10
Очікувана вартість: 234 519,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Категорія замовника відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2. Код ЄДРПОУ 02147724. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуются замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються виключно українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 найменувань
Шкільні меблі (засоби навчання та обладнання (крім комп'ютерного) для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції «Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на умовах відтермінування платежу. Оплата вартості товару відбувається у безготівковому розрахунку шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця на підставі належним чином оформлених документів Продавця за фактом постачання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 17:18
Додаток 5.doc
05 серпня 2020 17:18
Додаток 4.doc
05 серпня 2020 17:18
Додаток 2.doc
05 серпня 2020 17:18
Додаток 1.doc
05 серпня 2020 17:18
Додаток 3.doc
05 серпня 2020 17:18
Нова ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 17:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " 193 942,00
UAH з ПДВ
193 942,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 15:02
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:01
Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2020 15:01
Технічна специфікація.pdf
21 серпня 2020 15:01
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 15:01
Дислокація.pdf
21 серпня 2020 15:01
Авторизаційний лист.pdf
21 серпня 2020 15:01
Витяг з ЄДР.pdf
21 серпня 2020 15:01
Паспорт і код (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

Інформація про відміну

Дата відміни
21 серпня 2020 17:10
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій