Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042124 Новомалинівка – Цвіткове – Карпівка км 0+000 – км 6+470 Широківського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
67 936 040,00 UAH
UA-2020-08-05-008191-a 9e9323dcc77f4da18cf3d34b217dffd6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 11:58
Очікувана вартість: 67 936 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 339 680,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042124 Новомалинівка – Цвіткове – Карпівка км 0+000 – км 6+470 Широківського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53700, Україна, Дніпропетровська область, Широківський район, дорога загального користування місцевого значення С042124 Новомалинівка – Цвіткове – Карпівка км 0+000 – км 6+470
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:33
перелік змін.docx
18 серпня 2020 16:33
ЗТД Новомалинівка Цвіткове 18.08.doc
18 серпня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:33
перелік змін.docx
18 серпня 2020 16:33
ЗТД Новомалинівка Цвіткове 18.08.doc
05 серпня 2020 17:03
ТД Новомалинівка Цвіткове 05.08.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 6 790 140,00
UAH з ПДВ
6 790 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 61 183 404,00
UAH з ПДВ
59 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Барнат" 64 246 639,98
UAH з ПДВ
60 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 14:41
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:37
кошторис.rar
26 серпня 2020 14:37
10. Інша інформація.pdf
26 серпня 2020 14:37
09. проект договору.pdf
26 серпня 2020 14:37
08. тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 14:37
07. субпідрядник.pdf
26 серпня 2020 14:37
06. Повноваження.pdf
26 серпня 2020 14:37
05. ст 17.pdf
26 серпня 2020 14:37
04. аналог.pdf
26 серпня 2020 14:37
03. Працівники.pdf
26 серпня 2020 14:37
02. МТБ.pdf
26 серпня 2020 14:37
01. реєстр.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 17:44
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:41
ДФС
09 вересня 2020 17:41
Ліцензія
09 вересня 2020 17:41
Дозвіл 2
09 вересня 2020 17:41
Дозвіл 1
09 вересня 2020 17:41
Довідка щодо хабарництва
09 вересня 2020 17:41
Декларація
04 вересня 2020 17:01
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:59
МВС 1939515
04 вересня 2020 16:59
Довідки переможця
04 вересня 2020 16:59
Довідка ДФС ДЖКГ
01 вересня 2020 11:36
ППР вул.Українська
01 вересня 2020 11:36
ППР вул. Нова
26 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:01
12. Банківська гарантія.pdf
26 серпня 2020 16:01
11 Кошторис.pdf
26 серпня 2020 16:01
10 Технічна частина.pdf
26 серпня 2020 16:01
09 Проект договору.pdf
26 серпня 2020 16:01
08 Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 16:01
07 Стаття 17 Закону.pdf
26 серпня 2020 16:01
Підписаний_G0820-1681-GL_tender.pdf
26 серпня 2020 16:01
14 Повноваження.pdf
26 серпня 2020 16:01
02 Статутні.pdf
26 серпня 2020 16:01
13 Лист - підтвердження.pdf
26 серпня 2020 16:01
01 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 17:26
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:24
Протокол НР.7Z
26 серпня 2020 17:24
Наказ Фролова Ю.М.7Z
26 серпня 2020 17:24
Лист для клієнті1.7z
26 серпня 2020 17:24
Гарантія 7605-20.7z
26 серпня 2020 17:24
Витяг із Статуту.7z
26 серпня 2020 17:24
Виписка 7605.jpg
26 серпня 2020 17:24
Банківська ліцензі1.7z
26 серпня 2020 17:24
oledata.mso
26 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:04
Реєстр документів.jpg
26 серпня 2020 17:04
Договір на утилізацію.pdf
26 серпня 2020 17:04
Уставні документи.pdf
26 серпня 2020 17:04
Витяг_ЄДР_09.07.2020.zip
26 серпня 2020 17:04
Трансортна схема.pdf
26 серпня 2020 17:04
Проект договору.pdf
26 серпня 2020 17:04
тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 17:04
Довідка Пумб.pdf
26 серпня 2020 17:04
Статут.pdf
26 серпня 2020 17:04
НДС Барнат.pdf
26 серпня 2020 17:04
Ліцензії.pdf
26 серпня 2020 17:04
Протокол 10 на Андрощук.PDF
26 серпня 2020 17:04
Наказ Андрощук прин..PDF
26 серпня 2020 17:04
Стройиндустрия КБ2.PDF
26 серпня 2020 17:04
Укрнафта КБ2.PDF
26 серпня 2020 17:04
ЦГОК. КБ2.PDF
26 серпня 2020 17:04
ЦГОК КБ2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»

ТОВ "Барнат"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42498847
Відхилено
6 790 140,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 11:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 серпня 2020 00:00
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
Переможець 59 999 999,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 12:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

31 серпня 2020 11:59
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:58
відхил.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до наданого Договору оренди № 02/20/02 від 17.02.2020 (а саме Додаткової угоди №1) в переліку техніки до Договору відсутні наступні позиції,які відображені в довідці №1168 від 20.08.2020р.: п.1 (Вантажний спеціалізований бортовий МАЗ 437041-262), п.2, п.3 (ПКСД 5.25Р), п.4, п.5, п.6, п.7 (Каток HAMM DV70TV-в додатковій угоді№1 зазначено реєстраційни номер 34996АЕ, а в тех..паспорті – інший), п.7 (Каток ДУ-98); п.8, п.9 (Молоток МО-2Б). Крім того відсутні акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів на вищезазначені пункти в довідці. Згідно з наданої Довідки № 1168 від 20 серпня 2020 року, до виконання робіт за договором про закупівлю буде залучений Спеціалізований вантажний самоскид МАЗ 551605-271. В дод.угоді №1 до Договору № 02/20/02 від 17.02.2020 , зазначено реєстраційні номери АЕ9098МС, АЕ9711ЕА (, разом з тим, на підтвердження документів на вказаний засіб, а саме документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності на нього, вбачається надання МАЗ 551605-271 за реєстраційним номером АЕ47426КХ. 2.Аналогічні договори на виконання робіт по об’єктам за №№: 64 від 18.07.2019 та 70 від 30.07.2019 р. наданий Учасником не у повному обсязі (відсутній додаток 2 «Календарний графік», що є невід’ємними частинами вказаних договорів (п.1.1 Договорів). Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати: - довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій необхідних для виконання робіт за Договором про закупівлю. - копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти (відображені у довідці за формою зазначеною у Додатку 6 до тендерної документації) – не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються: - завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку 6 транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти. 2. Згідно п. 3 Додатку 1 до ТД Учасники на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник, у складі тендерної пропозиції, мають надати копію такого договору. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати необхідну інформацію та документи щодо усунення невідповідності, згідно умов тендерної документації 2. У повному обсязі надати договори №№: 64 від 18.07.2019 та 70 від 30.07.2019 р з долученням Додатку 2 «Календарний графік»;

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
59 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 12:54
д.у.8.pdf зміни до договору
02 січня 2024 12:36
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 12:55
д.у.7.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 12:52
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2022 14:19
д.у.6.pdf зміни до договору
08 червня 2022 14:18
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2022 15:18
д.у.5.pdf зміни до договору
16 травня 2022 15:17
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2022 12:06
ДУ №4 дог №55 карпівка.pdf зміни до договору
11 лютого 2022 11:44
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 11:43
д.у.3.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 12:38
д.у.2.1 (2).pdf зміни до договору
13 квітня 2021 12:22
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 17:16
д.у.2.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 17:15
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 17:14
д.у.2.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 17:14
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:20
55.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 09:43
55.pdf укладений
21 вересня 2020 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 17 Договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 17 Договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.1, п.6.1, п.14.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2/1 до договору 55 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.4.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3 до договору 55 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.1.3, 3.1, 4.2, 6.1, 13.1, 17, додатків
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.4.2, 6.1 договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: д.у.5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 17 договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1 договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1, 6.1, 14.1,17 договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML