Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Шкільні меблі» код по ДК 021:2015 – 39160000-1 (дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нової української школи»)
Очікувана вартість
686 777,00 UAH
UA-2020-08-05-008062-a 4f77bc1fbc424be4a7d56c81884e524a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ігорівна Некрасова

+380500527287
+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:21
Очікувана вартість: 686 777,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


8) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 набір
Магнітний календар на англійській мові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Б.Хмельницького, буд. 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
74 штуки
Демонстраційна модель механічного годинника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, буд.28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
74 набір
Набір годинників пісочних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, буд.28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
74 набір
Математичний планшет (геоборд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, буд.28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
74 набір
Лабораторний набір з вивчення явища магнетизму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, буд.28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
74 набір
Набір світлових кнопок для голосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, буд.28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
31 штуки
Планшет для малювання піском
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, буд.28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя
222 набір
STEM набір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, буд.28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% оплата по факту постачання товару з відстрочкою платежів до 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:53
Оголошення_05.08.2020.docx
05 серпня 2020 16:53
Проект договору_05.08.2020.docx
05 серпня 2020 16:53
ТД_дидактика 04.08.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-008062-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Технологічні ІТ Рішення", Код ЄДРПОУ:42116114
Дата подання: 03 вересня 2020 15:40
Вимога
Згідно технічних вимог до Магнітного календаря на англійській мові (позиція 1), що зазначені у Додатку 2 до тендерної документації матеріал з якого повинен бути виготовлений виріб є дерево то метал
Згідно технічного паспорту на запропонований виріб, що виданий офіційним представником компанії-виробника Ningoo Viga International Co. LTD матеріал з якого виготовляється календар є лише дерево, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Отже пропозиція ФОП Єгорова Галина Володимирівна не відповідає тендерній документації у цій частині та повинна бути відхилена.
ТОВ «Технологічні ІТ рішення» вимагає скасувати Ваше протокольне рішення №2 від 31.08.2020р.
У разі незадоволення даної вимоги ТОВ «Технологічні ІТ рішення» буде вимушене звернутися до уповноваженого органу з метою усунення порушень Закону «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 14:10
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет Управління освіти Краматорської міської ради прийняв відхилити звернення та надати наступні роз’яснення:
«Учасник ФОП Єгорова Г.В. надає файл «3 техничні.pdf», що розміщений в електронній системі закупівель, в якому є підтвердження технічним характеристикам, а саме технічна специфікація, в якій зазначено матеріал дерево, метал; авторизаційний лист від ТОВ «АФК-Дистриб’юшн» в якому зазначено, що товар відповідає технічним характеристикам, що викладені в тендерній документації. Тобто учасник ФОП Єгорова Г.В. відповідає умовам, що викладені в тендерній документації».
Номер вимоги: UA-2020-08-05-008062-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Єгорова Галина Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2636106387
Дата подання: 04 вересня 2020 12:01
щодо технічних характеристик
щодо підтвердження відповідності пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі,у тому чіслі до Магнітного календаря на англійській мові
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 14:10
Дякуємо за звернення

Документи подані скаржником

04 вересня 2020 12:01
техничні хар.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Єгорова Галина Володимирівна 639 760,00
UAH з ПДВ
639 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" 676 290,00
UAH з ПДВ
676 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 686 000,00
UAH з ПДВ
686 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 13:18
цінова.pdf
01 вересня 2020 13:18
Dovidka_20234306730310166924.pdf
01 вересня 2020 13:18
дов відсутн судимості.zip
01 вересня 2020 13:18
дов ст 17.pdf
21 серпня 2020 15:14
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:12
4 інши.pdf
21 серпня 2020 15:12
3 техничні.pdf
21 серпня 2020 15:12
2 докум ст 17.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 11:16
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:15
17 про відхилення.pdf
13 серпня 2020 11:15
28 довкілля.pdf
13 серпня 2020 11:15
10 ОПД.pdf
13 серпня 2020 11:15
9 довкілля.pdf
13 серпня 2020 11:15
8 довідка про договір.pdf
13 серпня 2020 11:15
4 про повноваження.pdf
13 серпня 2020 11:14
2 стаття 17.pdf
13 серпня 2020 11:14
1 установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Єгорова Галина Володимирівна

ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Єгорова Галина Володимирівна
#2636106387
Переможець 639 760,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Єгорова Галина Володимирівна
#2636106387
639 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 08:43
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 14:23
ДУ №2_2210-260.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 10:58
ДУ №1_2210-260.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:56
Дог №2210-260.pdf укладений
15 вересня 2020 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікацію до договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2210-260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5.1: "Строк поставки товарів: до "30" листопада 2020 року"
Номер договору про закупівлю: 2210-260
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 639 760,00
UAH