Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі для НУШ (ДК 021:2015: «39160000-1 - Шкільні меблі»)
Очікувана вартість
161 700,00 UAH
UA-2020-08-05-007214-a ● 0e21db1578f84706a0bafcfb91e4ae00
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04348289 |
Місцезнаходження: | 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
Контактна особа: |
Катерина Кручок +380412406009 406009@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2020 15:51 |
Очікувана вартість: | 161 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 808,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування. Строк поставки товарів: протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання договору.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Комплект стіл одномісний з полицею та стілець (ДК 021:2015: «39160000-1 - Шкільні меблі»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12403, Україна, Житомирська область, згідно тендерної документації, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Стінка універсальна (8 елементів) (ДК 021:2015: «39160000-1 - Шкільні меблі»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12403, Україна, Житомирська область, згідно тендерної документації, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Стінка універсальна (5 елементів) (ДК 021:2015: «39160000-1 - Шкільні меблі»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12403, Україна, Житомирська область, згідно тендерної документації, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Стіл для вчителя зі стільцем (ДК 021:2015: «39160000-1 - Шкільні меблі»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12403, Україна, Житомирська область, згідно тендерної документації, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 16:06 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx | |
05 серпня 2020 16:06 |
Додаток 4 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
05 серпня 2020 16:06 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
05 серпня 2020 16:06 |
Додаток 1 Проєкт договору.doc | |
05 серпня 2020 16:06 |
ТД Шкільні меблі для НУШ.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ |
161 600,00
UAH з ПДВ
|
160 791,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА" |
161 700,00
UAH з ПДВ
|
160 891,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ #13566542 |
Переможець |
160 791,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 16:55
|
Договір №466.PDF | укладений |
08 вересня 2020 16:54
|