Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі для НУШ (ДК 021:2015: «39160000-1 - Шкільні меблі»)
Очікувана вартість
161 700,00 UAH
UA-2020-08-05-007214-a 0e21db1578f84706a0bafcfb91e4ae00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 15:51
Очікувана вартість: 161 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 808,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування. Строк поставки товарів: протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Комплект стіл одномісний з полицею та стілець (ДК 021:2015: «39160000-1 - Шкільні меблі»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, згідно тендерної документації, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Стінка універсальна (8 елементів) (ДК 021:2015: «39160000-1 - Шкільні меблі»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, згідно тендерної документації, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Стінка універсальна (5 елементів) (ДК 021:2015: «39160000-1 - Шкільні меблі»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, згідно тендерної документації, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Стіл для вчителя зі стільцем (ДК 021:2015: «39160000-1 - Шкільні меблі»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, згідно тендерної документації, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 161 600,00
UAH з ПДВ
160 791,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА" 161 700,00
UAH з ПДВ
160 891,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 10:11
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:10
Довідка корупція ТОВ.pdf
03 вересня 2020 10:10
Довідка корупція ТОВ.p7s
03 вересня 2020 10:10
Довідка банкрутство.pdf
26 серпня 2020 10:22
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:22
Довідка ч.2.pdf
26 серпня 2020 10:22
Довідка п.12.pdf
26 серпня 2020 10:22
Довідка МВС.pdf
26 серпня 2020 10:22
Довідка МВС.p7s
26 серпня 2020 10:22
Довідка з податкової.pdf
26 серпня 2020 10:22
Довідка з податкової.p7s
20 серпня 2020 17:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:39
Техпаспорти на ТЗ.PDF
20 серпня 2020 17:39
Технічні вимоги.pdf
20 серпня 2020 17:39
Технічна специфікація.pdf
20 серпня 2020 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 17:39
Статут.PDF
20 серпня 2020 17:39
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 17:39
Паспорт код директора.PDF
20 серпня 2020 17:39
Опис.PDF
20 серпня 2020 17:39
ДСЕЕ на матеріали.pdf
20 серпня 2020 17:39
Договір оренди ТЗ.pdf
20 серпня 2020 17:39
Довідка по статті 17.pdf
20 серпня 2020 17:39
Довідка платник ПДВ.pdf
20 серпня 2020 17:39
Довідка МТБ.pdf
20 серпня 2020 17:39
Гарантія на товар.pdf
20 серпня 2020 17:39
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
20 серпня 2020 17:39
Витяг з ЄДР.PDF
20 серпня 2020 17:39
Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2020 17:39
Виписка з ЄДР.pdf
20 серпня 2020 17:39
Авторизація Промінь.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:28
Статут.PDF
12 серпня 2020 10:28
Рішення зборів.PDF
12 серпня 2020 10:28
Пропозиція.pdf
12 серпня 2020 10:28
Паспорт директор.PDF
12 серпня 2020 10:28
Наказ про призначення.PDF
12 серпня 2020 10:28
Згода на обробку даних.pdf
12 серпня 2020 10:27
Довідка платник ЄП.pdf
12 серпня 2020 10:27
Гарантійний ВПВ.pdf
12 серпня 2020 10:27
Витяг податок.PDF
12 серпня 2020 10:27
Витяг з Реєстру.PDF
12 серпня 2020 10:27
Витяг ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 160 791,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
160 791,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 12:41
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:55
Договір №466.PDF укладений
08 вересня 2020 16:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 160 791,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 798,50 UAH)