Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) Керецьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Свалявського району, Закарпатської області»
Очікувана вартість
1 940 000,00 UAH
UA-2020-08-05-007013-a 4e9ccec51c22495daf08979e3dc9086e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Софілканич

+380313322378
+380313322493
tender@svalyava-osvita.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СВАЛЯВСЬКОЇ РДА
Код ЄДРПОУ: 39787830
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., м. Свалява, пл. Головна, 1
Контактна особа: Михайло Софілканич
+380313322378,+380313322493
tender@svalyava-osvita.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:44
Очікувана вартість: 1 940 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) Керецьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Свалявського району, Закарпатської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 13:46
ДОДАТОК 4 Проект договору змінено.doc
10 серпня 2020 13:46
ТД Керецьки ЗОШ змінено.doc
10 серпня 2020 13:46
Перелік змін.pdf
10 серпня 2020 13:46
Додаток 3 ТЗ змінено.doc
07 серпня 2020 16:02
ЗОШ 6.pdf
07 серпня 2020 16:02
ЗОШ 6 2.pdf
05 серпня 2020 15:55
специфікація.pdf
05 серпня 2020 15:55
ДОДАТОК 4 Проект договору.doc
05 серпня 2020 15:55
Експертний звіт (1).pdf
05 серпня 2020 15:55
Додаток 3 ТЗ.doc
05 серпня 2020 15:55
ТД Керецьки ЗОШ.doc
10 серпня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 13:46
ДОДАТОК 4 Проект договору змінено.doc
10 серпня 2020 13:46
ТД Керецьки ЗОШ змінено.doc
10 серпня 2020 13:46
Перелік змін.pdf
10 серпня 2020 13:46
Додаток 3 ТЗ змінено.doc
07 серпня 2020 16:02
ЗОШ 6.pdf
07 серпня 2020 16:02
ЗОШ 6 2.pdf
05 серпня 2020 15:55
специфікація.pdf
05 серпня 2020 15:55
ДОДАТОК 4 Проект договору.doc
05 серпня 2020 15:55
Експертний звіт (1).pdf
05 серпня 2020 15:55
Додаток 3 ТЗ.doc
05 серпня 2020 15:55
ТД Керецьки ЗОШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність технічних і якісних характеристик
Дата подання: 07 серпня 2020 12:08
Дата відповіді: 07 серпня 2020 16:08
Шановний Замовнику! Відповідно до ст.14 п.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", в оголошенні про проведення відкритих торгів, що оприлюднюється замовником, ОБОВ'ЯЗКОВО зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, на підставі вищевикладеного просимо надати технічні характеристики та схематичне зображення віконних конструкцій відповідно до технічного завдання, оскільки ця інформація відноситься до технічних характеристик предмета та дозволить учасникам правильно сформувати комерційну пропозицію до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі завантажена у додатках до ТД.
Встановлення енергозберігаючих метало пластикових вікон та дверей WDS 500 (або аналог) з опором теплопередачі 0,89 м2К/Вт (але не гірше 0,6 м2К/Вт). При встановленні огороджувальних конструкцій для зменшення термічної неоднорідності в площині фасаду необхідно забезпечувати щільне прилягання теплоізоляційних матеріалів до теплопровідних включень і передбачати захо-ди відповідного контролю. Ненаскрізні теплопровідні включення слід розташовувати ближче до теплої сторони огороджувальних конструкцій. Наскрізні, головним чином, металеві включення (профілі,стрижні, болти, анкери, кронштейни тощо) мають бути ізольовані матеріалами з теплоп-ровідністю не більше ніж 0,35 Вт/(м-К)).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-007013-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД", Код ЄДРПОУ:41457417
Дата подання: 10 серпня 2020 16:32
Вимога

Відповідно до пункту 2 Додатка 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації Замовник вимагає:
«На кожного працівника зазначеного в Довідці надати копії посвідчень навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів»;
«Необхідною умовою є наявність принаймні двох інженерів з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), кожен з яких має досвід виконання робіт з будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами з долученням документів, які підтверджують проходження відповідного навчання. Сейсмічність ділянки забудови – 7 балів».
Звертаємо увагу, що відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» спеціальні навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці зобов’язані проходити виключно працівники які, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі. При цьому, Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Таким чином, вимога щодо наявності «посвідчень навчання з питань охорони праці» у КОЖНОГО працівника є незаконною, оскільки може стосуватися лише тих працівників, щодо яких така вимога встановлена чинним законодавством.
Щодо вимоги про «наявність принаймні двох інженерів з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), кожен з яких має досвід виконання робіт з будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами з долученням документів, які підтверджують проходження відповідного навчання. Сейсмічність ділянки забудови – 7 балів», то вона також безпідставною та нічим необґрунтованою виходячи з наступного.
Відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) до Тендерної документації по даній закупівлі передбачено виконання робіт з демонтажу (розбирання віконних та дверних конструкцій) та монтажу (заповнення прорізів віконними та дверними блоками) на об’єкті будівництва за класом наслідків (відповідальності) СС2. Однак, жодним документом тендерної документації не передбачено, що роботи по даній закупівлі будуть здійснюватися у «складних інженерно-геологічними умовах». Крім того, згідно з пунктом 4 ПЕРЕЛІКУ будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, «заміна існуючих заповнень віконних, балконних та дверних прорізів» не відноситься до робіт підвищеної небезпеки і не потребує отримання дозвільних документів. Виконання робіт з будівництва будівель, зміцнення їх фундаменту, тощо по даній закупівлі не передбачено. Втручання у конструкцію будівлі, які впливають на її сейсмічну стійкість, також здійснюватися не будуть.
Таким чином, вважаємо такі вимоги Замовника безпідставними і нічим необґрунтованими, а, відтак, – незаконними, які спрямовані на штучне обмеження кола потенційних учасників даної закупівлі шляхом встановлення відверто дискримінаційних умов.
На підставі викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації і привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме – викласти наведені вище положення до пункту 2 Додатка 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації у такій редакції:
«надати копії посвідчень про навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів, працівників учасника, для яких проходження таких навчань передбачено чинним законодавством»;
«необхідною умовою є наявність в учасника спеціалістів (інженерів) з профільною вищою освітою (інженер) з долученням документів, які підтверджують здобуття будівельної освіти».
Відповідно до підпункту 4 пункту «Інші документи» Додатка 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації Замовник вимагає надання «довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою після дати оголошення торгів». Однак відповідно до загальноприйнятого на сьогодні скорочення «ДПСУ» це «Державна прикордонна служба України». Оскільки Державна прикордонна служба України відповідно до свого правового статусу не є установою, уповноваженою надавати інформацію щодо зареєстрованих рахунків, вважаємо таку вимогу Замовника незаконною і вимагаємо вилучити її з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2020 22:50

Розглянуто Вашу вимогу UA-2020-08-05-007013-a.b1 від 10 серпня 2020 року.

1. Звертаємо увагу, що Учасник повинен подати копії посвідчень навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій на працівників зазначених у довідці про наявність кваліфікованих працівників, які вже пройшли навчання з охорони праці та отримали відповідне посвідчення.
Учасник повинен та має право залучати до виконання робіт тільки тих працівників, які пройшли перевірку знань з охорони праці.
У статті 18 ЗУ «Про охорону праці» не зазначено, що спеціальні навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці зобов’язані проходити виключно працівники які, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі.
У статті 18 ЗУ «Про охорону праці» зазначено, що працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Тобто в статті 18 вище вказаного Закону немає тексту із змістом наведеним Вами у вимозі.

2. Звератаємо Вашу увагу на те, що будівництво здійснюється в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами. Сейсмічність – 7 балів.
Відповідно, Учасник повинен мати працівників які мають досвід будівництва в сейсмічних районах, до яких відноситься Закарпатська область. В сейсмічних районах є особливості будівництва, які передбачені ДБН, ДСТУ та іншими нормативно-правовими актами.
З чого слідує, що будівництво в сейсмічних районах мають право тільки ті хто має досвід та пройшов відповідне навчання. Тобто це передбачено законодавство.
Ваше твердження про те, що ця вимога передбачена в тендерній документації є безпідставною та нічим не обґрунтованою – є хибним.
Крім того звертаємо вашу увагу на те, що клас наслідків СС1, СС2, СС3 це є інший критерій у будівництві та не пов'язаний із критерієм - будівництва в сейсмічних районах.
А також постанова КМУ № 406 не регулює порядок проведення будівництва, а відносить до впорядкування дозвільних документів у будівництві.

3. Слід вважати в тендерній документації ДПСУ опискою, а правильно читати ДФС (Державна фіскальна служба). Зі змісту вимоги, зрозуміло що мова йде саме про ДФС, оскільки інформацією про рахунки володіє саме вказана установа.

Документи подані скаржником

10 серпня 2020 16:32
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПУРАВЕЦЬ ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ" 1 398 000,00
UAH з ПДВ
1 108 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДСТРІХА" 1 689 986,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" 1 599 600,00
UAH з ПДВ
1 397 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шоля Андрій Михайлович 1 898 500,00
UAH з ПДВ
1 898 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 14:02
ліцензія.pdf
20 серпня 2020 14:02
витяг.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 18:22
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:10
Супровідний лист.pdf
03 вересня 2020 18:10
Паспорт+ІПН.pdf
03 вересня 2020 18:10
10013.jpg
03 вересня 2020 18:10
10012.jpg
03 вересня 2020 18:10
10011.jpg
03 вересня 2020 18:10
10010.jpg
03 вересня 2020 18:10
10009.jpg
03 вересня 2020 18:10
10008.jpg
03 вересня 2020 18:10
10007.jpg
03 вересня 2020 18:10
10006.jpg
03 вересня 2020 18:10
10005.jpg
03 вересня 2020 18:10
10004.jpg
03 вересня 2020 18:10
10003.jpg
03 вересня 2020 18:09
10002.jpg
03 вересня 2020 18:09
10001.jpg
20 серпня 2020 20:33
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:28
Установчі.pdf
20 серпня 2020 20:28
Технічне завдання.pdf
20 серпня 2020 20:28
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 20:28
Проект Договору.pdf
20 серпня 2020 20:28
Перелік документів.pdf
20 серпня 2020 20:28
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
20 серпня 2020 20:28
Довідка працівники.pdf
20 серпня 2020 20:28
Довідка досвід.pdf
20 серпня 2020 20:28
Вікна гарантія.pdf
20 серпня 2020 20:28
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

30 вересня 2020 09:55
Електронний підпис
05 вересня 2020 14:42
Електронний підпис
05 вересня 2020 14:42
Додаток 3 до дод. угоди 3.pdf
05 вересня 2020 14:42
Додаток 2 до дод. угоди 3.pdf
05 вересня 2020 14:42
Додаток 1 до дод.угоди 1.pdf
20 серпня 2020 23:38
Електронний підпис
20 серпня 2020 23:36
Vutyag z nakazu Davidchuk (2).zip
20 серпня 2020 23:36
Dovirenist Davidchuk (2).zip
20 серпня 2020 23:36
Dovidka_10 (1).ZIP
20 серпня 2020 23:36
Dovidka pro nazvu (3).zip
20 серпня 2020 23:36
Bankivska Licenzia (3).zip
20 серпня 2020 23:36
Трудові книжки.pdf
20 серпня 2020 23:36
Технічний паспорт(3).pdf
20 серпня 2020 23:36
Технічний паспорт(2).pdf
20 серпня 2020 23:36
Технічний паспорт.pdf
20 серпня 2020 23:36
Статут 02.07.2020.pdf
20 серпня 2020 23:36
Специфікація 2.pdf
20 серпня 2020 23:36
Специфікація 1.pdf
20 серпня 2020 23:36
Скрін із сайту ЄДР.jpg
20 серпня 2020 23:36
Свідоцтво сейсміка.pdf
20 серпня 2020 23:36
Свідоцтво сейсміка 2.pdf
20 серпня 2020 23:36
Перелік документів.pdf
20 серпня 2020 23:36
Паспорт Кушніра 28.05.2020.pdf
20 серпня 2020 23:36
Додаткова угода 3.pdf
20 серпня 2020 23:36
Додаткова угода 2.pdf
20 серпня 2020 23:36
Додаткова угода 1.pdf
20 серпня 2020 23:36
Договір купівлі.pdf
20 серпня 2020 23:36
Диплом_Сохан Р.З..pdf
20 серпня 2020 23:36
Диплом сейсміка 2.pdf
20 серпня 2020 23:36
Диплом Лєпєж Г.М..pdf
20 серпня 2020 23:36
Відгук Ужгород.pdf
20 серпня 2020 23:36
Відгук Верховина.pdf
20 серпня 2020 23:36
відгук Борислав.PDF
20 серпня 2020 23:36
Витяг ЄДР.pdf
20 серпня 2020 23:36
Аналог.договір 2.pdf
20 серпня 2020 23:36
Аналог. договір 3.pdf
20 серпня 2020 23:36
Аналог. договір 1.pdf
20 серпня 2020 23:36
Акти до аналог.дог.3.pdf
20 серпня 2020 23:36
Акти до аналог. дог. 2.pdf
20 серпня 2020 23:36
Акти до аналог. дог 1.pdf
20 серпня 2020 23:36
203279_45_10_9 000.ZIP
20 серпня 2020 23:36
1ДФ.pdf
20 серпня 2020 23:36
1ДФ 1 квартал 2020 рік.pdf
20 серпня 2020 23:36
1 ДФ 2 квартал 2020 рік.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 19:51
Електронний підпис
12 жовтня 2020 19:45
Довідк ДФС.jpg
12 жовтня 2020 19:45
Довідка МВС.jpg
12 жовтня 2020 19:45
5.1 Стаття 17.pdf
20 серпня 2020 23:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 23:36
Реєстр.PDF
20 серпня 2020 23:36
39. Ліцензія.PDF
20 серпня 2020 23:36
35. Санкції.PDF
20 серпня 2020 23:36
30. Захист довкілля.PDF
20 серпня 2020 23:36
26. ДФС по рахунках.PDF
20 серпня 2020 23:35
21. Гарантійний термін.PDF
20 серпня 2020 23:35
19. Трудова дисципліна.PDF
20 серпня 2020 23:35
15. Розрахунок ціни.PDF
20 серпня 2020 23:35
13. Кошториси.zip
20 серпня 2020 23:35
12. Технічне завдання.PDF
20 серпня 2020 23:35
11. проект договору.PDF
20 серпня 2020 23:35
10. Тендерна пропозиція.PDF
20 серпня 2020 23:35
8. Довідка субпідряд.PDF
20 серпня 2020 23:35
6. Анкета учасника.PDF
20 серпня 2020 23:35
5. Стаття 17.PDF
20 серпня 2020 23:35
4.3. Відгуки.zip
20 серпня 2020 23:35
4.2. Акти.rar
20 серпня 2020 23:35
3.7. Трудові книжки.PDF
20 серпня 2020 23:35
3.6. Штатний розпис.PDF
20 серпня 2020 23:35
3.5. Форма 1ДФ.pdf
20 серпня 2020 23:35
3.3. Листи згоди.PDF
20 серпня 2020 23:35
3.2. ЦПД.PDF
20 серпня 2020 23:35
3.1. Накази.pdf
20 серпня 2020 23:35
3. Довідка працівники.PDF
20 серпня 2020 23:35
2.2 Техпаспорта на ТЗ.PDF
20 серпня 2020 23:35
2. Довідка МТБ.PDF
20 серпня 2020 23:35
1. Повноваження.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПУРАВЕЦЬ ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ"

ПП "БУДСТРІХА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"

ФОП Шоля Андрій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ПУРАВЕЦЬ ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3005200058
Відхилено 1 108 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 15:15
ПП "БУДСТРІХА"
#36145069
Відхилено 1 300 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 16:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 18:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
Рішення скасоване 1 397 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 10:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 16:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
Відхилено 1 397 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 10:54
ФОП Шоля Андрій Михайлович
#2843219590
Переможець 1 898 500,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 16:44

Документи

28 серпня 2020 15:15
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1.- Відповідно до п.1 розділу ІІІ Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується довіреністю або дорученням або копією наказу про призначення або іншим документом, а також для підтвердження особи уповноваженої щодо підпису документів в складі пропозиції повинна бути надана копія паспорту такої особи. ПП «Будстріха» не подало всі сторінки паспорту директора. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: • копії всіх сторінок паспорта директора. 2.- На виконання п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №2, по кожному договору зазначеному в Довідці про виконання аналогічних договорів, Учасник повинен надати копію договору. - Відповідно до п.2 Довідки, Учасник надав договір №1 від 25.06.2019 року укладений із Голубинською сільською радою. Згідно п.2.6 Договору - Терміни виконання окремих обсягів робіт передбачені календарним планом (додаток №1), який є невід’ємною частиною цього Договору. Календарний план (додаток №1), який є невід’ємною частиною цього Договору, Учасник не завантажив. - Відповідно до п.3 Довідки, Учасник надав договір підряду №2 від 10.08.2020 року укладений із Відділом освіти Свалявської РДА. Згідно п.3.1 Договору - Bci Додатки до цього Договору оформленi належним чином та є його невiд'ємною частиною: Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3, Додаток №4. Перелічені додатки, які є невідємною частиною договору, учасник не завантажив. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи:​ - Календарний план (додаток №1) до договору №1 від 25.06.2019 року укладеного із Голубинською сільською радою - Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3, Додаток №4 до договору підряду №2 від 10.08.2020 року укладеного із Відділом освіти Свалявської РДА 3.- На виконання п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №2, по кожному договору зазначеному в Довідці про виконання аналогічних договорів, Учасник повинен надати: копію договору, копії всіх актів виконаних робіт форми КБ-2в, копії всіх довідок про вартість робіт форми КБ-3. Аналогічними договорами є договора з будівництва, реконструкції та капітального ремонту. Згідно вимог, договори зазначені в Довідці повинні бути виконані аналогічні договори. - Відповідно до п.1 Довідки, Учасник надав договір №б/н від 22.09.2017 року укладений із Голубинською сільською радою. В Довідці учасник зазначив, що договір виконаний. Учасник не завантажив копії актів виконаних робіт форми КБ-2в, копії довідок про вартість робіт форми КБ-3; - Відповідно до п.2 Довідки, Учасник надав договір №1 від 25.06.2019 року укладений із Голубинською сільською радою. В Довідці учасник зазначив, що договір виконаний. Учасник не завантажив копії всіх актів виконаних робіт форми КБ-2в, копії всіх довідок про вартість робіт форми КБ-3. - Відповідно до п.3 Довідки, Учасник надав договір підряду №2 від 10.08.2020 року укладений із Відділом освіти Свалявської РДА. В Довідці учасник зазначив, що договір виконаний. Учасник не завантажив копії всіх довідок про вартість робіт форми КБ-3 Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: - копії всіх актів виконаних робіт форми КБ-2в, копії всіх довідок про вартість робіт форми КБ-3 по договору №б/н від 22.09.2017 року укладеного із Голубинською сільською радою; - копії всіх актів виконаних робіт форми КБ-2в, копії всіх довідок про вартість робіт форми КБ-3 по договору №1 від 25.06.2019 року укладеного із Голубинською сільською радою; - копії всіх довідок про вартість робіт форми КБ-3 по договору №2 від 10.08.2020 року укладеного із Відділом освіти Свалявської РДА 4.- На виконання п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №2, Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання даного замовлення, за встановленою формою. ​Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання даного замовлення, за встановленою формою, в якій в пунктах 6-8 не заповнена графа «Освіта, спеціальність за дипломом» (5 колонка Довідки). Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: - уточнену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання даного замовлення, за встановленою формою, в якій в пунктах 6-8 заповнити графу «Освіта, спеціальність за дипломом» (5 колонка Довідки). 5.- На виконання п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №2, На кожного працівника зазначеного в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати копії посвідчень навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів. Відповідно до п.1 Довідки, Учасник не надав копію посвідчення навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: - копії посвідчень навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів на працівника зазначеного в п.1 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (директор Андрела Михайло Іванович) 6.- На виконання п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №2, Необхідною умовою є наявність принаймні двох інженерів з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), кожен з яких має досвід виконання робіт з будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами з долученням документів, які підтверджують проходження відповідного навчання. Сейсмічність ділянки забудови – 7 балів. Учасник не надав жодного документа, який підтверджують проходження відповідного навчання інженерів з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), кожен з яких має досвід виконання робіт з будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: - на двох інженерів з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), кожен з яких має досвід виконання робіт з будівництва в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами надати документи, які підтверджують проходження відповідного навчання. Сейсмічність ділянки забудови – 7 балів 7.- На виконання п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №2, Учасник також повинен надати копію форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі пропозиції). Учасник не надав копію форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі пропозиції). Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: - копію форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі пропозиції). 8.- На виконання п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №2, Учасник повинен надати Довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, що буде залучено до виконання робіт, за встановленою формою. ​Учасник надав Довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, що буде залучено до виконання робіт, за встановленою формою, в якій в пунктах 3-20 не заповнена графа «Дата, з якої перебуває у володінні чи користуванні, Орендодавець» (5 колонка Довідки). Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: - уточнену Довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, що буде залучено до виконання робіт, за встановленою формою, в якій в пунктах 3-20 заповнити графу «Дата, з якої перебуває у володінні чи користуванні, Орендодавець» (5 колонка Довідки).

Документи

04 вересня 2020 16:26
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику! 1.- На виконання п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №2, Учасник повинен надати Довідку про виконання аналогічних договорів за встановленою формою. По кожному договору зазначеному в Довідці про виконання аналогічних договорів, Учасник повинен надати копію договору. Учасник надав Довідку про виконання аналогічних договорів, в якій в п.1 даної Довідки вказав виконання договору №180 від 15.10.2019 укладеного із КУ «Управління спільною власністю територіальних громад» Закарпатської обласної ради. Також надано 3 додаткові угоди до даного договору. Невід'ємною частиною додаткових угод є додатки, які не надано учасником. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати: - Додаток №1 до додаткової угоди №1 від 24.10.2019 договору №180 від 15.10.2019 та Додаток №2 та Додаток №3 до додаткової угоди №3 від 27.12.2019 договору №180 від 15.10.2019. 2.- На виконання п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №2, Учасник повинен надати копії трудових книжок на кожного штатного працівника. Учасник надав окремі сторінки трудових книжок працівників. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступні документи: - копії трудових книжок на кожного штатного працівника (надаються копії всіх сторінок трудової книжки починаючи з 1-ї сторінки по сторінку із останнім записом)

Документи

30 вересня 2020 10:54
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:53
протокол відхилення.pdf
30 вересня 2020 10:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шоля Андрій Михайлович
#2843219590
1 898 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 12:02
додатки до Д 19-10-Ш.pdf укладений
19 жовтня 2020 12:01
Договір 19-10-Ш.pdf укладений
19 жовтня 2020 12:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 898 500,00
UAH