Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Препарати для лікування дорослих, хворих на гемофілію, 6 лотів
Drugs for the treatment of adults with hemophilia, 6 lots
Очікувана вартість
100 219 130,80 UAH
UA-2020-08-05-006979-a 86203dfe62f940f7ad89ac3dfc36cb38
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 100 219 130,80 UAH з ПДВ
Publication date: 05 серпня 2020 15:53
Enquiries until: 28 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 100 219 131 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Term of delivery of goods: during 2020 (not more than 10 days from the date of receipt of the written application of the Customer)

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 4 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Factor VIII inhibitor bypassing activity / білок плазми людини з активністю, шунтуючою інгібітори до фактора коагуляції крові людини VIII (Factor VIII inhibitor bypassing activity), 1000 МО, фл., амп., шпр. - 889000 МО
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 34 537 650,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 172 688,25 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1036100 UAH


Title: lot 4 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Factor VIII inhibitor bypassing activity / human plasma protein with activity bypassing inhibitors to human blood coagulation factor VIII (Factor VIII inhibitor bypassing activity), 1000 IU, fl., amp., spr. - 889000 IU
Current status: Complete
Estimated total value: 34 537 650,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 172 688,25 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 23 вересня 2020 14:18
Auction planned date: 23 вересня 2020 14:18
Закінчення: 23 вересня 2020 14:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

889000 од
лот 4 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Factor VIII inhibitor bypassing activity / білок плазми людини з активністю, шунтуючою інгібітори до фактора коагуляції крові людини VIII (Factor VIII inhibitor bypassing activity), 1000 МО, фл., амп., шпр. - 889000 МО (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Factor VIII inhibitor bypassing activity
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 4 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Factor VIII inhibitor bypassing activity / human plasma protein with activity bypassing inhibitors to human blood coagulation factor VIII (Factor VIII inhibitor bypassing activity), 1000 IU, fl., amp., spr. - 889000 IU (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
Розгорнути Згорнути
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 вересня 2020
UA-2020-08-05-006979-a86203dfe62f940f7ad89ac3dfc36cb38
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Фармпротект" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 вересня 2020 12:17
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:17
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:14
Довідка про банкрутство.pdf
29 вересня 2020 12:14
Форма цінова пропозиція.pdf
07 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:04
Технічна частина (2).PDF
07 вересня 2020 15:04
Технічна частина (1).PDF
07 вересня 2020 15:04
Кваліфікаційні вимоги.PDF

Документи

07 вересня 2020 18:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Фармпротект"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 29 274 770,00
UAH з ПДВ
27 310 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 29 337 000,00
UAH з ПДВ
27 318 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 12:17
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:17
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:14
Довідка про банкрутство.pdf
29 вересня 2020 12:14
Форма цінова пропозиція.pdf
07 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:04
Технічна частина (2).PDF
07 вересня 2020 15:04
Технічна частина (1).PDF
07 вересня 2020 15:04
Кваліфікаційні вимоги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 27 310 080,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
27 310 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 17:18
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:46
Додаткова угода 4 до Договору _149.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 19:02
Додаткова угода 3 до договору 149.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 18:53
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 19:35
Додаткова угода 2 до договору 149.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 19:33
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 12:02
Договір 149 укладений
09 жовтня 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 149 про закупівлю товарів за державні кошти від 09.10.2020 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 889000 МО.
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 149 про закупівлю товарів за державні кошти від 09.10.2020 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 889000 МО.
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов підпункту 8 пункту 1.3 Договору № 149 про закупівлю товарів за державні кошти від « 09 » жовтня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 26 515 490,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 734 658,22 UAH)