Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класифікація за ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Поточний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу на об’єкті: Хутірський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Червонослобідської сільської ради Черкаської області, за адресою: с.Хутори, пров. Сурікова,6»
Очікувана вартість
374 173,00 UAH
UA-2020-08-05-006911-a 5d29c87b4dd146b8a44c8a3e11f29a68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шворінь Ірина Анатоліївна

+380472347048 silrada.sloboda2019@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Червонослобідська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 26323717
Місцезнаходження: 19604, Україна , Черкаська обл., Червона Слобода, вул. Соборна, буд. 2/1
Контактна особа: Шворінь Ірина Анатоліївна
+380472347048
silrada.sloboda2019@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 11:52
Очікувана вартість: 374 173,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 870,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Місцезнаходження замовника: с. Червона Слобода, вул. Соборна, 2/1; Категорія замовника - відповідно до п. 1 ч. 1 ст.2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до першого абзацу п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до тендерної документації; Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Класифікація за ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Поточний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу на об’єкті: Хутірський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Червонослобідської сільської ради Черкаської області, за адресою: с.Хутори, пров. Сурікова,6»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19603, Україна, Черкаська область, Хутори, вул. Сурікова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 18:44
ТД-пож.doc
05 серпня 2020 15:50
Додаток 1.rtf
05 серпня 2020 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 18:44
ТД-пож.doc
05 серпня 2020 15:50
ТД-пож.doc
05 серпня 2020 15:50
Додаток 1.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 333 785,46
UAH з ПДВ
333 785,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Системи захисту і безпеки» 374 000,00
UAH з ПДВ
374 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА ГАРАНТ" 374 150,00
UAH з ПДВ
374 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:43
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:42
Технічне завдання.pdf
20 серпня 2020 09:42
Статут з описом (копія).pdf
20 серпня 2020 09:42
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 09:42
Повноваження (копія).pdf
20 серпня 2020 09:42
Ліцензія ПС (копія).pdf
20 серпня 2020 09:42
Ліцензія (пожежна).pdf
20 серпня 2020 09:42
Кошторис.pdf
20 серпня 2020 09:42
Кваліфікація.pdf
20 серпня 2020 09:42
Відгук Музей ВВВ 2019.pdf
20 серпня 2020 09:42
Відгук № 4.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 15:32
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:31
Довідка МВС.pdf
11 вересня 2020 15:31
ст.17.pdf
20 серпня 2020 13:53
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:50
пропозиція.pdf
20 серпня 2020 13:50
6 статут.pdf
20 серпня 2020 13:50
аналогічний договір.pdf
20 серпня 2020 13:50
Кошторис.pdf
20 серпня 2020 13:50
Персонал_нi_данi.pdf
20 серпня 2020 13:50
1 Лiцензiя_СзiБ.pdf
20 серпня 2020 13:50
3 Паспорт.pdf
20 серпня 2020 13:50
1 Свiд_платника_EП_СЗiБ.pdf
20 серпня 2020 13:50
Відомість ресурсів.pdf
20 серпня 2020 13:50
2 Наказ_СЗiБ_-_директор.pdf
20 серпня 2020 13:50
6 Опис.pdf
20 серпня 2020 13:50
відомості учасника.pdf
20 серпня 2020 13:50
відгук.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 13:41
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:33
Витяг з податку БГ..jpg
20 серпня 2020 13:33
Виписка БГ 2019 2.jpg
20 серпня 2020 13:33
Виписка БГ 2019 1.jpg
20 серпня 2020 13:33
Опис БГ 2019.jpg
20 серпня 2020 13:33
НАКАЗ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ «Системи захисту і безпеки»

ТОВ "БЕЗПЕКА ГАРАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 333 785,46
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 20:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 19:28
ТОВ «Системи захисту і безпеки»
#35091526
Переможець 374 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 20:52

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей/посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону: Відповідно до п. 5.1.1. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт, а також копію договору, що підтверджує надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт за вищевказаним відгуком. (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічним вважаються роботи/послуги за кодом Державного класифікатора 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. *Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований, дата має бути не раніше 2020 року. Окрім цього інформація, надана у відгуці згідно умов тендерної документації має відповідати підпункту 1.3.3 п.1 Терміни, які вживаються в тендерній документації розділу 1 Загальні положення. На усунення даної невідповідності надати позитивний відгук, скаладений відповідно до усіх вимог тендерної документації замовника. 2. Відповідно п. 5.1.2. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, визначених у п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації. Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти. Перелік обов’язкових працівників для надання послуг згідно з технічним завданням: електромонтери у кількості не менше 2 (двох) осіб. Додатками до довідки є: - документальне підтвердження трудових відносин, а саме копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин; - додатково на працівників-електромонтерів, яких перераховано в довідці, Учасник повинен надати копії дипломів, що підтверджують їх кваліфікацію. Відповідно до цього пункту учасник надав не всю інформацію, яку вимагав замовник відповідно до умов тендерної документації. На усунення данної невідповідності просимо довантажити додатки до даної довідки. Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

03 вересня 2020 20:48
Електронний підпис
03 вересня 2020 20:47
Протокольне рішення
02 вересня 2020 20:17
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 20:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Системи захисту і безпеки»
#35091526
374 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 19:12
пiдсумкова_вiдомiст__Хутiрс_ка_ЗЗСО.pdf укладений
10 грудня 2020 19:11
довiдка_про_вартiст__виконаних_буд.робiт_Хутiрс_ка_ЗЗСО.pdf укладений
10 грудня 2020 19:11
акт_Хутiрс_ка_ЗЗСО_3740000.pdf укладений
10 грудня 2020 19:11
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 13:26
дод уг 1 до дог 0901 пожежка.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 11:22
договір укладений
18 вересня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 09/01-20 пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 374 000,00
UAH