Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення технічної інвентаризації з виготовленням технічних паспортів на об’єкт нерухомого майна закладів освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації.
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2020-08-05-006588-a 5ada49ee676f425ca27e614657bdf34c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Павлова

+380565860023 zakupki.vovrda56@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Верхньодніпровської районної держадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142419
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Дніпровська, 56
Контактна особа: Юлія Павлова
+380565860023
zakupki.vovrda56@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:53
Очікувана вартість: 87 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Послуги з проведення технічної інвентаризації з виготовленням технічних паспортів на об’єкт нерухомого майна закладів освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Послуги з проведення технічної інвентаризації з виготовленням технічних паспортів на об’єкт нерухомого майна закладів освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом трьох робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, а строки, передбачені п. 4.4. Договору, вважаються дотриманими та грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 10:11
2_зміни_ТД (додатки).doc
13 серпня 2020 10:11
2_Зміни_1_ДОДАТКИ _ТД.docx
06 серпня 2020 15:44
зміни_ТД (додатки).doc
05 серпня 2020 15:34
Оголошення ВТ.pdf
05 серпня 2020 15:34
1_ТД.doc
13 серпня 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 10:11
2_зміни_ТД (додатки).doc
13 серпня 2020 10:11
2_Зміни_1_ДОДАТКИ _ТД.docx
06 серпня 2020 15:44
Зміни_1_ДОДАТКИ _ТД.docx
05 серпня 2020 15:34
1_ДОДАТКИ _ТД.docx
06 серпня 2020 15:44
зміни_ТД (додатки).doc
05 серпня 2020 15:34
Оголошення ВТ.pdf
05 серпня 2020 15:34
1_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічний паспорт
Дата подання: 05 серпня 2020 16:33
Дата відповіді: 06 серпня 2020 12:00
Доброго дня, чи є в наявності старі технічні паспорти?
Відповідь: Доброго дня, немє.
Довідка з банку
Дата подання: 06 серпня 2020 15:50
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:15
Надайте, будь ласка, роз'яснення що є поточним періодом на дату розкриття тендерної пропозиції у розумінні Замовника: квартал, півріччя, рік?
Відповідь: Довідка з обслуговуючого банку(банків), в якій, на дату розкриття тендерної пропозиції вказано відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Довідка з банку
Дата подання: 07 серпня 2020 14:48
Дата відповіді: 07 серпня 2020 14:53
Датою розкриття тендерної пропозиції у розумінні ст. 27 ЗУ "Про публічні закупівлі" є дата аукціону. Отримати довідку з банку "майбутнім" числом не є можливим.
Відповідь: На дату розкриття тендерної пропозиції ВКАЗАНО ВІДСУТНІСТЬ (НАЯВНІСТЬ) заборгованості за кредитами.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОДЕЛЬ" 41 944,16
UAH з ПДВ
37 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПОШТА" 56 666,05
UAH з ПДВ
37 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" 58 800,00
UAH з ПДВ
58 800,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Верхньодніпровське бюро технічної інвентаризації 85 926,69
UAH з ПДВ
85 926,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 15:15
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:11
1.УКРПОШТА-ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
21 серпня 2020 15:11
13.МАФ-ПаспортКартка1_2.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 09:50
Електронний підпис
18 серпня 2020 09:42
18. Довідка ст. 17.pdf
18 серпня 2020 09:42
15. Фін. спроможність.pdf
18 серпня 2020 09:42
13. Працівники.pdf
18 серпня 2020 09:42
12. МТБ.pdf
18 серпня 2020 09:42
10. Довідка безпека.pdf
18 серпня 2020 09:42
8. Довідка не субпідряд.pdf
18 серпня 2020 09:42
7. Довідка не ФО.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 20:25
Електронний підпис
19 серпня 2020 20:21
Інші документи.pdf
19 серпня 2020 20:21
Додаток 7.pdf
19 серпня 2020 20:21
Додаток 6.pdf
19 серпня 2020 20:21
Додаток 5.pdf
19 серпня 2020 20:21
додаток 4.pdf
19 серпня 2020 20:21
Додаток 3.pdf
19 серпня 2020 20:21
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОДЕЛЬ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПОШТА"

ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"

КП Верхньодніпровське бюро технічної інвентаризації

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СОДЕЛЬ"
#37734085
Переможець
37 950,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 14:28
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОДЕЛЬ"
#37734085
37 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:20
Протокол ТК про звітування.pdf укладений
31 грудня 2020 12:17
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 11:52
ДУ 3.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 10:39
ДУ №2 (договір № 172 від 08.09.2020).pdf зміни до договору
16 вересня 2020 10:37
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 10:56
ДУ №1 (договір № 172 від 08.09.2020).pdf зміни до договору
14 вересня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:14
Договір № 172 від 08.09.2020 (37 950,00).pdf укладений
08 вересня 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити додаток І до Договору № І 72 про закупівлю від 08.09.2020 року та викласти у наступній редакції: № п/п Найменування, опис послуги Одиниця виміру Загальна кількість Ціна за одиницю гри. в т.ч. ПДВ* Загальна вартість грн. в т.ч. ПДВ* 1 Послуги з проведення технічної інвентаризації з виготовленням технічних паспортів на об’єкт нерухомого майна закладів освіти Верхньодніпровської райони ої де ржа в н ої адміністрації послуга і 37 950,00 37 950,00 Загальна вартість, без ПДВ (цифрами і прописом): 37 950,00 (тридцять сім тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити додаток 1 до Договору №172 про закупівлю від 08.09.2020 року та викласти у наступній редакції: № п/п Найменування, опис послуги Одиниця виміру Загальна кількість Ціна за одиницю грн. в т.ч. ПДВ* Загальна вартість грн. в т.ч. ПДВ* Послуги з проведення технічної інвентаризації з виготовленням технічних паспортів на об’єкт нерухомого майна закладів освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації 1 КЗ Верхівцевський НВК «СЗШ №1-ДНЗ» послуга 1 16031,00 16031,00 2 КЗ «Верхівцевська СЗШ №2 І-ІІІ ст.» послуга 1 3197,50 3197,50 3 КЗ «Новомиколаївська СЗШ №2 І-ІІІ ст.» послуга 1 5198,00 5198,00 4 КЗ «Боровківська СЗШ І-ІІІ ст.» послуга 1 3420,50 3420,50 5 КЗ «Водянська СЗШ І-ІІІ ст.» послуга 1 3420,00 3420,00 6 КЗ «Андріївська НСЗШ І-ІІ ст.» послуга 1 1673,00 1673,00 7 КЗ «Любомирівська СЗШ І-ІІ ст.» послуга 1 5010,00 5010,00 ВСЬОГО 7 37950,00 37950,00 Загальна вартість, без ПДВ (цифрами і прописом): 37 950,00 (тридцять сім тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились змінити п.5.1. Договору та викласти у наступній редакції: «С 'трак надання послуг: з дати укладання договору та по 05.10.2020 року».
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 950,00
UAH