Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

авторський нагляд за будівництвом на об’єкті «Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологічного корпусів КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя» (71540000-5 Послуги з керування будівництвом)
Очікувана вартість
147 420,00 UAH
UA-2020-08-05-006215-a 73373e5137b54b3d9fca1be40292269a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380612805714 tender_shmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Надія Шевцова
+380612805714
tender_shmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


авторський нагляд за будівництвом на об’єкті «Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологічного корпусів КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
авторський нагляд за будівництвом на об’єкті «Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологічного корпусів КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Перемоги, 80, Запоріжжя, Запорізька область, 69005, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 71540000-5 — Послуги з керування будівництвом

Тендерна документація

05 серпня 2020 15:15
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ-СТРОЙ 2007"
#35596261
Переможець 147 420,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 15:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 11:35
ДУ3 9-3210.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 15:26
ДУ2 9-3210.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 11:59
ДУ 1 договір 9-3210.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 15:18
Договір 9-3210.pdf укладений
05 серпня 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 9/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 9/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML