Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт адміністративної будівлі по пр. Соборний, 206 в м. Запоріжжі (восьма черга ремонту)
Очікувана вартість
1 263 356,40 UAH
UA-2020-08-05-006131-a 78178bc0112941a98b542b9b87978a9c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В 2019 році КП «УКС» було проведено процедуру відкритих торгів по об’єкту «Капітальний ремонт адміністративної будівлі по пр. Соборний, 206 в м. Запоріжжя (восьма черга ремонту)». Переможцем виконання робіт по об’єкту було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «Гарант-Строй 2007» та укладено з ними договір підряду №003/19/73 від 08.05.2019 року на суму 11079302,81 грн з ПДВ.. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-04-03-002512-a.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення капітального ремонту та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме: демонтаж заповнення дверних прорiзiв готовими дверними блоками площею бiльше 3 м2 з металопластику у кам'яних стiнах, демонтаж дверних коробок в кам'яних стiнах з вiдбиванням штукатурки в укосах (сходові клітки першого поверху), знiмання наличникiв, знiмання шпалер простих та полiпшених, очищення вручну внутрішніх поверхонь стель від олiйної, перхлорвiнiлової фарби, очищення вручну внутрішніх поверхонь стін від олiйної, перхлорвiнiлової фарби, розчищення погонних лiпних виробiв [прорiзки, пояси, карнизи, фризи тощо] висотою до 50 мм вiд фарбування, що легко видаляється, розбирання дерев'яних плiнтусiв, розбирання цементних плiнтусiв, розбирання дощатих покриттiв пiдлог, розбирання покриттiв пiдлог з штучного паркету на мастицi, реставрація дверних полотен, прості двері підвищеної складності, заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни, серія блоку ДГ-21-6, заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни, серія блоку ДГ-20-8, заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни, серія блоку ДГ 23-9, заповнення дверних прорiзiв готовими дверними блоками площею бiльше 3 м2 з металопластику у кам'яних стiнах, заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни, серія блоку ДГ-20-9; полiпшене фарбування колером олiйним підвіконних дошок існуючих пластикових; улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів; улаштування підшивки горизонтальних поверхонь підвісних стель гіпсокартонними листами; шпаклювання стель шпаклiвкою; додавати на 1 мм змiни товщини шпаклювання стель; полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стель по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування;
полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стель по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування (ребристі стелі сходинкових маршів); встановлення пінополістирольних бордюрів у приміщеннях, площею підлоги понад 20 м2; Полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стель по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування; встановлення пінополістирольних бордюрів у приміщеннях, площею підлоги понад 20 м2; оклеювання стель сіткою; полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стель по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування; шпаклювання стель шпаклiвкою; додавати на 1 мм змiни товщини шпаклювання стель; полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стель по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування; полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стель по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування (ребристі стелі сходинкових маршів); встановлення пінополістирольних бордюрів у приміщеннях, площею підлоги понад 20 м2; улаштування обшивки стiн гiпсокартонними плитами [фальшстiни] по металевому каркасу; шпаклювання стiн шпаклiвкою; додавати на 1 мм змiни товщини шпаклювання стiн; високоякiсне фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стiн по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування; установлення екранів радіаторних; установлення дерев'яних пiдвiконних дошок на піні монтажній; фарбування олiйними сумiшами ранiше пофарбованих торцiв сходових маршiв усерединi будiвлi; фарбування олiйними сумiшами за 2 рази ранiше пофарбованих металевих поверхонь грат та огорож; фарбування олiйними сумiшами ранiше пофарбованих дерев'яних поручнiв усерединi будiвлi з покриттям лаком; ремонт штукатурки горизонтальних тяг та карнизiв
всерединi будiвлi довжиною до 5 м по каменю та бетону цементно-вапняним розчином; ремонт штукатурки внутрiшнiх стiн по каменю та бетону розчином із сухих сумішей, площа до 1 м2, товщина шару 20 мм; шпаклювання стiн шпаклiвкою; додавати на 1 мм змiни товщини шпаклювання стiн; полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стiн по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування; улаштування перегородок на металевому однорядному каркасі з обшивкою гіпсокартонними листами або гіпсоволокнистими плитами в один шар з ізоляцією у житлових і громадських будівлях (зменшення дверного прорізу у приміщенні 30); улаштування обшивки стін гіпсокартонними листами на клеї; шпаклювання укосів шпаклiвкою; додавати на 1 мм змiни товщини шпаклювання укосів; полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами укосів по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування; улаштування настилу з дощок пiд паркетні підлоги; улаштування покриття iз деревностружкових плит площею покриття понад 10 м2; улаштування полімерцементної гідроізоляції із застосуванням матеріалів TM "Ceresit": горизонтальна гідроізоляція в два шари товщиною 2,5 мм для захисту конструкцій від періодичного/постійного зволоження; улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетоннiй основi площею до 20 м2; на кожнi 5 мм змiни товщини шару цементної стяжки додавати до товщини 40 мм; армування стяжки дротяною сіткою; улаштування покриття з лiнолеуму площею покриття понад 10 м2; улаштування покриття з ковролiну, раніше знятого, площею покриття понад 10 м2 (приміщення №22); насiкання поверхнi підлоги; зрізання залізобетонних сходинок; улаштування покриттів східців і підсхідців з керамiчних плиток розміром 30х30 см на розчині із сухої клеючої суміші; улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт; улаштування плiнтусiв з плиток керамiчних; улаштування порожків накладних; установлення ревізійних люків у кабінетах; установлення грат жалюзiйних сталевих з вивiрянням i закрiпленням площею в світлі до 0,25 м2; установлення грат жалюзiйних iз закрiпленням площею в світлі понад 0,25 до 1 м2; установлення пожежних шаф; установлення нагрiвачiв iндивiдуальних водяних; установлення опалювальних радiаторiв біметалевих; установлення муфтових кранів водорозбірних; прокладання трубопроводiв водопостачання з труб полiетиленових [поліпропіленових] напiрних дiаметром 20 мм; прокладання трубопроводiв водопостачання з труб полiетиленових [поліпропіленових] напiрних дiаметром 25 мм; прокладання трубопроводiв водопостачання з труб полiетиленових [поліпропіленових] напiрних дiаметром 32 мм; прокладання трубопроводiв водопостачання з труб полiетиленових [поліпропіленових] напiрних дiаметром 40 мм; технічне керівництво ревізією установки помірного холоду або кондиціонування повітря; кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках i коробах, маса 1 м до 1 кг; кабель до 35 кВ, що прокладається у готових траншеяхбез покриттiв, маса 1 м до 1 кг; кабель до 35 кВ, що прокладається з крiпленням накладними скобами, маса 1 м до 0,5 кг; закладення кiнцеве для 3-4 жильного кабеля напругою до 1 кВ, перерiз однiєї жили до 35 мм2; нарізування швів в покритті дорожнього одягу; вирiзання кущiв кущорiзом на прямих дiлянках; пiдготовка вручну стандартних мiсць для садiння дерев та кущiв з круглою грудкою землi розмiром 0,2 х 0,15 м та 0,25 х 0,2 м в природному ґрунтi; садiння дерев та кущiв з круглою грудкою землi розмiром 0,2х0,15 м та 0,25х0,2 м вручну. Проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Капітальний ремонт адміністративної будівлі по пр. Соборний, 206 в м. Запоріжжя (восьма черга ремонту)» - коригування 2, було відкориговано з врахуванням додаткових робіт. За результатами розгляду документації в ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК», було отримано позитивний експертний звіт № 29970 від 23.07.2020 року. Вартість ряду додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим за кошторисним розрахунком становить 1 263 356,40 грн з ПДВ
Відкоригований проект з капітального ремонту є невід’ємною частиною первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до: - пошкодження, псування, - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; - несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим; - законодавство України передбачає реєстрацію повідомлення про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до повідомлення (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконання робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:14
Оскарження наміру укласти договір: 16 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі по пр. Соборний, 206 в м. Запоріжжі (восьма черга ремонту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, 206
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

05 серпня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:10
протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ-СТРОЙ 2007"
#35596261
Переможець 1 263 356,40
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 15:14

Документи

05 серпня 2020 15:14
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:14
Повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 15:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ-СТРОЙ 2007"
#35596261
1 263 356,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2020 15:14
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:14
Повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2023 15:36
Д.у.7 від 05.06.2023 до дог.002.20.170 від 18.08.2020.pdf укладений
05 червня 2023 15:35
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 14:58
ДУ №6 до Договору №002-20-170 від 18.08.2020.PDF зміни до договору
05 лютого 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 09:49
ДУ№5 до Договору №002-20-170 від 18.08.2020р.pdf зміни до договору
21 січня 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 16:42
ДУ№4 до Договору №002-20-170 від 18.08.2020.pdf зміни до договору
13 січня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:35
ДУ№3 до Договору №002-20-170 від 18.08.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 13:54
ДУ№2 до Договору №002-20-170 від 18.08.2020р.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 11:11
ДУ№1 до Договору №002-20-170 від 18.08.2020р.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 10:31
Договір №002-20-170 від 18.08.2020.PDF укладений
18 серпня 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 002/20/170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною Додатку 2 до Договору "Графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 002/20/170
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 002/20/170
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 002/20/170
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 002/20/170
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода до договору щодо додання до договору Додатку №3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 002/20/170
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 802 318,66
UAH (в тому числі ПДВ 133 719,78 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю коштів для фінансування робіт підрядника на 2023рік у головного розпорядника коштів, введення воєнного стану в Україні через агресію з боку рф на підставі ст.ст.651,652,654 ЦК України