Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Таблички. Комплекти стендів. Стенди. Букви. Цифри. Вінілові картинки.
Очікувана вартість
258 000,00 UAH
UA-2020-08-05-006002-a c8ff2d21fd684c918e5b6a40d14184cc
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Климчук

+380432673226 zsh_24@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ №24 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 43488871
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ АНАТОЛІЯ БОРТНЯКА, будинок 3
Контактна особа: Наталя Климчук
+380432673226
zsh_24@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 13:43
Очікувана вартість: 258 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Таблички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Комплекти стендів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
178 штуки
Стенди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
55 штуки
Букви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
54 штуки
Цифри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Вінілові картинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Таблички. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Комплекти стендів. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. 3. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Стенди. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. 4. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Букви. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. 5. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Цифри. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Вінілові картинки. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-006002-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДІДУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3232908575
Дата подання: 04 вересня 2020 17:28
оскарження визнання переможця
Посимо дискваліфікувати ФОП Кондратьєва А.В. яке переможця, оскільки ним порушено п 5.1.1. Розділу III Тендерної документації. Для підтвердження учасник подає довідку у формі таблиці із зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про найменування одиниці МТБ, одиницю виміру, кількість, технічний стан та форму власності (власне, орендується або ін.). Якщо учасник використовує МТБ згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, у довідці додатково зазначається інформація про найменування контрагента (орендодавця) та реквізити (№, дата укладання, строк дії) таких договорів. Також учасником у складі тендерної пропозиції подаються скан-копії таких договорів разом із додатками та актами до них. Учасник має обов’язково підтвердити факт наявності обладнання для здійснення латексного друку шляхом зазначення інформації про таке обладнання у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю та наданням у складі тендерної пропозиції учасника скан–копії видаткової (их) накладної (их) (або акта (ів)) на придбання учасником такого обладнання, або скан-копії договору (ів) оренди з усіма додатками та актами прийому-передачі, або скан-копії договору (ів) про надання учаснику послуг для здійснення латексного друку.
ФОП Кондратьєв не надав документів, які підтверджують володіння принтером для латексного друку. Також у ФОП Кондратьєва А.В. відсутні власні або орендовані приміщення, де знаходиться заявлене обладнання, що ставить під сумнів можливість виконання робіт з виготовлення замовлення.

ФОП Кондратьєв порушив вимоги п. 1.7. Розділу III Тендерної документації: На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи уповноваженої на підписання документів пропозиції (Додаток № 5 до тендерної документації) та лист-згоду на обробку персональних даних від працівників, персональні дані яких надані Учасником у складі тендерної пропозиції.
ФОП Кондратьєв А.В. не надав лист-згоду на обробку персональних даних від працівників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2020 12:36
Доброго дня. Замовником буде скасовано закупівлю, у зв’язку з неможливістю усунення порушень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДІДУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 160 000,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кондратьєв Андрій Валентинович 206 652,00
UAH з ПДВ
206 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 21:03
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:59
Довідка 5_1_3_1---.pdf
20 серпня 2020 14:44
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:32
висновки СЕС.pdf
20 серпня 2020 14:32
Довідка 5_1_3_3 акти.pdf
20 серпня 2020 14:32
Довідка 5_1_3_2 Договора.pdf
20 серпня 2020 14:32
довідка 5_1_3_1.PDF
20 серпня 2020 14:32
Довідка 5_1_1 про МТБ.pdf
20 серпня 2020 14:32
додаток 3 тех.PDF
20 серпня 2020 14:32
код Дідук завірений.pdf
20 серпня 2020 14:32
Додаток 2 Стаття 17.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
20 серпня 2020 21:22
Електронний підпис
20 серпня 2020 21:16
Договір.pdf
20 серпня 2020 21:16
Відкриття рахунку.pdf
20 серпня 2020 21:16
Технічна спеціфікація.pdf
20 серпня 2020 21:16
Фотозвіт.pdf
20 серпня 2020 21:16
Висновок СЕС плівка.pdf
20 серпня 2020 21:16
Висновок СЕС чорнила.pdf
20 серпня 2020 21:16
Висновок СЕС ПВХ.pdf
20 серпня 2020 21:16
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 21:16
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДІДУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП Кондратьєв Андрій Валентинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ДІДУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3232908575
Відхилено 160 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 16:58
ФОП Кондратьєв Андрій Валентинович
#2381710417
Переможець 206 652,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 17:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 13:00

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У Довідці про персонал (вих. № 17/08 від 20.08.2020р.) відсутня інформація щодо стажу роботи працівників. 1.2. У Довідці про досвід виконання аналогічних договорів (вих. №18/08 від 20.08.2020), поданій Учасником у складі тендерної пропозиції, вказана інформація щодо Договору №16340/200 від 05.06.2020р. на суму 14445 грн., однак Учасником надано скан-копію Аналогічного Договору №16340/200 від 05.06.2020р. та видаткову накладну №16340 від 05 червня 2020р. на суму 7100 грн.. 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано скан-копій паспорту та РНОКПП. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пп. 5.1. п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасник подає документи, що підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, відповідно до статті 16 Закону, а саме: 2.1. пп. 5.1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження учасник надає довідку у формі таблиці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у тому числі тих, що будуть безпосередньо залучені до виконання договірних зобов’язань за даним предметом закупівлі із зазначенням наступної інформації: ПІБ працівника, його посади, назви та реквізитів (№, дата) документу (наказу, договору та/або ін.), згідно якого даного працівника було прийнято на роботу учасником, та стажу роботи працівника. За бажанням, учасники можуть зазначити й іншу додаткову інформацію стосовно працівників. 2.2. п. 5.1.3.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 3-х аналогічних договорів за період 2018-2020 рр. Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договорів; найменування, код ЄДРПОУ (РНОКПП) та адресу контрагентів, а також – ПІБ номер телефону контактної особи контрагентів. Аналогічним вважається договір, предметом якого виступають таблички та/або стенди. Згідно пп. 1.1. п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасник подає документи, що підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, відповідно до статті 16 Закону, а саме: 2.3. п. 1.1.6. Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції для учасників - фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції скан-копій паспорту та РНОКПП, а також дорученням щодо підпису документів тендерної пропозиції (у разі підписання документів тендерної пропозиції представником такого учасника). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати через електронну систему закупівель оновлену та приведену у відповідність до вимог тендерної документації довідку у формі таблиці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у тому числі тих, що будуть безпосередньо залучені до виконання договірних зобов’язань за даним предметом закупівлі із зазначенням стажу роботи працівників. 3.2. Надати через електронну систему закупівель оновлену та приведену у відповідність до вимог тендерної документації довідку складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 3-х аналогічних договорів з приведенням у відповідність інформації щодо суми Договору № 16340/200 від 05.06.2020р., згідно Аналогічного Договору №16340/200 від 05.06.2020р.. 3.3. Надати через електронну систему закупівель скан-копії паспорту та РНОКПП.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кондратьєв Андрій Валентинович
#2381710417
206 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 15:41
Кінець періоду оскарження: 25 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 25 вересня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника не було виявлено в повному обсязі невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. Таким чином, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, у Замовника відсутня можливість усунення виявленого порушення.