Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Таблички. Комплекти стендів. Стенди. Букви. Цифри. Вінілові картинки.
Очікувана вартість
258 000,00 UAH
UA-2020-08-05-006002-a ● c8ff2d21fd684c918e5b6a40d14184cc
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ №24 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 43488871 |
Місцезнаходження: | 21037, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ АНАТОЛІЯ БОРТНЯКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Наталя Климчук +380432673226 zsh_24@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2020 13:43 |
Очікувана вартість: | 258 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Таблички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Комплекти стендів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
178 штуки
Стенди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
55 штуки
Букви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
54 штуки
Цифри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Вінілові картинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Таблички. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Комплекти стендів. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. 3. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Стенди. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. 4. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Букви. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. 5. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Цифри. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Вінілові картинки. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 15:03 |
Тендерна документація.docx | |
05 серпня 2020 15:03 |
Оголошення.docx | |
05 серпня 2020 15:03 |
Додаток 5 Лист-згода.docx | |
05 серпня 2020 15:03 |
Додаток 4 Проект договору про закупівлю.docx | |
05 серпня 2020 15:03 |
Додаток 3 Технічна специфікація предмета закупівлі.docx | |
05 серпня 2020 15:03 |
Додаток 2 Стаття 17.docx | |
05 серпня 2020 15:03 |
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-05-006002-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДІДУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3232908575
Дата подання: 04 вересня 2020 17:28
оскарження визнання переможця
Посимо дискваліфікувати ФОП Кондратьєва А.В. яке переможця, оскільки ним порушено п 5.1.1. Розділу III Тендерної документації. Для підтвердження учасник подає довідку у формі таблиці із зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про найменування одиниці МТБ, одиницю виміру, кількість, технічний стан та форму власності (власне, орендується або ін.). Якщо учасник використовує МТБ згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, у довідці додатково зазначається інформація про найменування контрагента (орендодавця) та реквізити (№, дата укладання, строк дії) таких договорів. Також учасником у складі тендерної пропозиції подаються скан-копії таких договорів разом із додатками та актами до них. Учасник має обов’язково підтвердити факт наявності обладнання для здійснення латексного друку шляхом зазначення інформації про таке обладнання у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю та наданням у складі тендерної пропозиції учасника скан–копії видаткової (их) накладної (их) (або акта (ів)) на придбання учасником такого обладнання, або скан-копії договору (ів) оренди з усіма додатками та актами прийому-передачі, або скан-копії договору (ів) про надання учаснику послуг для здійснення латексного друку.
ФОП Кондратьєв не надав документів, які підтверджують володіння принтером для латексного друку. Також у ФОП Кондратьєва А.В. відсутні власні або орендовані приміщення, де знаходиться заявлене обладнання, що ставить під сумнів можливість виконання робіт з виготовлення замовлення.
ФОП Кондратьєв порушив вимоги п. 1.7. Розділу III Тендерної документації: На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи уповноваженої на підписання документів пропозиції (Додаток № 5 до тендерної документації) та лист-згоду на обробку персональних даних від працівників, персональні дані яких надані Учасником у складі тендерної пропозиції.
ФОП Кондратьєв А.В. не надав лист-згоду на обробку персональних даних від працівників.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Кондратьєв не надав документів, які підтверджують володіння принтером для латексного друку. Також у ФОП Кондратьєва А.В. відсутні власні або орендовані приміщення, де знаходиться заявлене обладнання, що ставить під сумнів можливість виконання робіт з виготовлення замовлення.
ФОП Кондратьєв порушив вимоги п. 1.7. Розділу III Тендерної документації: На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи уповноваженої на підписання документів пропозиції (Додаток № 5 до тендерної документації) та лист-згоду на обробку персональних даних від працівників, персональні дані яких надані Учасником у складі тендерної пропозиції.
ФОП Кондратьєв А.В. не надав лист-згоду на обробку персональних даних від працівників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2020 12:36
Доброго дня. Замовником буде скасовано закупівлю, у зв’язку з неможливістю усунення порушень.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДІДУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3232908575 |
Відхилено |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 16:58
|
|
ФОП Кондратьєв Андрій Валентинович #2381710417 |
Переможець |
206 652,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 17:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 13:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 15:41 |
Кінець періоду оскарження: | 25 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 25 вересня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника не було виявлено в повному обсязі невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. Таким чином, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, у Замовника відсутня можливість усунення виявленого порушення. |
Документи:
14 вересня 2020 15:41
|
Електронний підпис |
14 вересня 2020 15:39
|
9-16-24 Протокол відміни торгів (Таблички. Комплекти стендів, Стенди. Букви. Цифри. Вінілові картинки.).pdf |