Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне)
Очікувана вартість
3 070,00 UAH
UA-2020-08-05-005763-a d6f2ada26b2c46c28fdab44c36466b62
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Житкова Н. ДАХК "АРТЕМ"

+380507696369
+380444813648
zhytkova@artem.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна Акціонерна Холдингова Компанія "АРТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 14307699
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, 04050, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 2/10
Контактна особа: Житкова Н. ДАХК "АРТЕМ"
+380507696369, +380444813648
zhytkova@artem.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 16:30
Очікувана вартість: 3 070,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказана в Додатку 2 Конкурсної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після укладання Договору поставки та з дати отримання вищезазначеної продукції при наявності всіх супровідних документів (видаткової накладної, товаро-транспортної накладної та паспорта /сертифіката якості на продукцію, що поставляється) та за умови проходження вхідного контролю. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ТЕПЛОСТИЛЬ" 2 995,00
UAH
2 995,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:43
Додаток 3.pdf
12 серпня 2020 15:43
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 серпня 2020 15:43
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
12 серпня 2020 15:43
Сертифікат крісла.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ТЕПЛОСТИЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ТЕПЛОСТИЛЬ"
#39380103
Переможець 2 995,00
UAH
13 серпня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ТЕПЛОСТИЛЬ"
#39380103
2 995,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор ТОВ ТЕПЛОСТИЛЬ (1).pdf укладений
11 вересня 2020 13:59