Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул. Купріна, 77 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2020-08-05-005474-a ed91a6af7364436b8ffe8efe201848d9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Пістолєтова

+380629404715
+380629404714
pistoletova94@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Тетяна Пістолєтова
+380629404715,+380629404714
pistoletova94@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 13:00
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул. Купріна, 77 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Купріна, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  03 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:37
ТЗ вул. Купріна, 77.doc
05 серпня 2020 14:37
Проєкт договору, вул. Купріна, 77.docx
05 серпня 2020 14:37
Вимоги, вул. Купріна, 77.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-005474-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРАД.КОМ", Код ЄДРПОУ:39773283
Дата подання: 05 вересня 2020 22:42
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ»
ВИМОГА в прикріпленому файлі.

Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ»
по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул. Купріна, 77 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-08-05-005474-a

Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі - замовник) відхилив пропозицію ТОВ «ГРАД.КОМ» по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул. Купріна, 77 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-08-05-005474-a. (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №88СЗ/3 від 03.09.2020 р. (далі – Протокол).
Згідно Протоколу:


Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАД.КОМ» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення закупівель.
Згідно ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.13 ст.14 Закону передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Замовник порушив ч.13 ст.14 Закону так, як відхилив пропозицію ТОВ «ГРАД.КОМ» за вигаданою підставою. На основі вищеописаного, Протокол є нікчемним та повинен бути скасований замовником!!!

Щодо кошторисів
ТОВ «ГРАД.КОМ» розмістило кошторис в електронній системі. (Кошторис Купріна 77.PDF 27 серп. 11:26) З незрозумілих для нас причин, там відсутні ще три кошториса. Але вони були розраховані та і основний зведений присутній. ТОВ «ГРАД.КОМ», виявивши, що відсутня частина даних, направила останні на офіційну електронну пошту уповноваженої особи, яка розміщена в електронній системі (Тетяна Пістолєтова pistoletova94@gmail.com)



Як видно з листа та і що підтверджено в телефонній розмові, Тетяна Пістолєтова отримала даний лист але вирішила, що це корупція. Можливо ви не знаєте, то коли витрачаються мінімально можливі суми коштів на товари, роботи і послуги та отримується професійний і якісний результат, то це не корупція. Та ніхто не збирався вам нічого пропонувати і давати... От у ВАШІЙ установі, то корупція, як ви відхиляєте найдешевші пропозиції та визначаєте переможцем свої компанії з максимальною ціною. Ви розумієте, що за ті гроші, шо вони пропонують, можна зробити два звіти на цей об’єкт та іншу аналогічну по характеристикам будівлю?! Оце корупція і розкрадання коштів. Мало того, відповідати буде уповноважена особа, а не той хто перевіряв кошторис… (Надіємося з Тетяною Пістолєтовою хоч нормально діляться))) Так нахабно розкрадати державні кошти – це або непрофесіоналізм або впевненість в безнаказаності своїх дій! Але покарання неодмінно прийде.
Чому ТОВ «ГРАД.КОМ» неправомірно відхилили (на що зверне увагу перевіряючий):
- Згідно п. 8 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника (далі – Перелік) Замовник вимагає: Кошторис, який повинен відповідати технічному завданню замовника (Додаток №6)
Згідно п.1 Додаток №6 Технічне завдання (далі – Технічне завдання): «…Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції конкурсних торгів.»
Згідно п.4 Технічного завдання: «Вартість проєктно-вишукувальних робіт уточнюється за результатами перевірки наданих кошторисів на розробку технічного звіту на відповідність технічному завданню на обстеження об’єкту та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 зі змінами.»
Тобто, мало того, що керуючись п.1 Технічного завдання всі витрати вважаються врахованими так і згідно п.4 Технічного завдання, замовник повинен дати можливість скористатися правом на уточнення за результатом перевірки. Вищеописане право та твердження, яке замовник особисто передбачив в своїй документації, було знехтувано та не реалізовано до пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ», та й інших не своїх Учасників…
Також вимагаємо підтвердити кваліфікацію особи яка здійснює перевірку кошторисів. Наш кошторис складений сертифікованим кошторисником (підпис і печать на кошторисі) Право перевіряти сертифікованого кошторисника має лише сертифікований експерт. Ми сумніваємося, що ваш перевіряючий має хоча б сертифікат кошторисника...
Проаналізувавши кого вибрали переможцем, як відхиляли Учасників та за яку суму замовник планує заключити договір, можна стверджувати з вірогідністю в 100%, що уповноважена особа та ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ порушують принципи державних закупівель з метою розкрадання державних коштів!!!
Ще раз звертаємося до вашої совісті та здорового глузду, наша пропозиція є однією з самих економічних, а саме 88 800 грн., що на 1 грн більше ніж сама мінімальна ціна та на 75 794,22 грн. менше ніж ціна вашого знайомого переможця!!!! Кваліфікація ТОВ «ГРАД.КОМ» відповідає вимогам замовника. Схаменіться, як можна заключати договір на такі роботи та за таку суму, якщо є принаймні три пропозиції з реальною ціною (+-88800 грн.)!!!

Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «ГРАД.КОМ» відповідає вимогам Замовника є економічною, а учасник професійним та чесним на відміну від замовника,
Прошу
1. скасувати рішення (Протокол) щодо відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул. Купріна, 77 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-08-05-005474-a;
2. повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул. Купріна, 77 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-08-05-005474-a;
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 15:47
Частиною 9 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ визначено, що пропозиції подаються учасниками спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
На виконання вимог ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог замовника, ТОВ «ГРАД.КОМ», як учасником Закупівлі, було завантажено через електронну систему закупівель свою пропозицію, зокрема, у складі пропозиції завантажено 27.08.2020 р. об 11:26 «Кошторис Купріна 77.PDF». Під час розгляду поданої ТОВ «ГРАД.КОМ» пропозиції було виявлено, що ТОВ «ГРАД.КОМ» завантажено лише «ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС № 1332 на проєктні і вишукувальні роботи», а кошториси на виконання обстеження, інженерно-геологічних вишукувань та геодезичних замірів будівлі є відсутніми.
Згідно з абз.6 ч.9 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції.
Так, після подання ТОВ «ГРАД.КОМ» пропозиції, ТОВ «ГРАД.КОМ» мало можливість переглянути завантажені файли та перевірити повноту та правильність їх подання/завантаження. У разі виявлення, що завантажено не всі файли, у відповідності до визначених Замовником вимог, у ТОВ «ГРАД.КОМ» була можливість дозавантажити відповідні файли в строк до 28.08.2020р. до 16:00. Вбачається, що зазначеним функціоналом електронної системи закупівель ТОВ «ГРАД.КОМ» з невідомих причин не скористалося та не здійснило перевірку завантажених файлів.
Досилання документів, які мали бути подані у складі пропозиції в порядку, визначеному ч.9 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», безпосередньо на електронну пошту/адресу уповноваженої особи Замовника, - не передбачено законодавством та вимогами Замовника, а, отже, документи, подані Учасником на електронну пошту/адресу уповноваженої особи, а не в складі пропозиції Учасника, не можуть прийматися до розгляду під час аналізу та оцінки тендерної пропозиції.
Документи, що були надані після закінчення строку подання пропозицій, не розглядаються Замовником, відповідно до абз.7 ч.9 ст.14 Закону.
Вимога ТОВ «ГРАД.КОМ» щодо підтвердження кваліфікації особи, яка здійснює перевірку кошторису, є неправомірною та безпідставною, оскільки чинне законодавство не передбачає вимог, що перевірка сертифікованого кошторисника має здійснюватися лише сертифікованим експертом.
Ненадання ТОВ «ГРАД.КОМ» відсутніх кошторисів, про які зазначено вище, стало підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» внаслідок того, що пропозиція ТОВ «ГРАД.КОМ» не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (абз.1 ч.13 ст.14) та вимогам Замовника.
Відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника. Тому замовнику рекомендується чітко, однозначно та зрозуміло описувати умови, визначені у оголошенні, вимоги щодо предмета закупівлі.
Додатково слід зазначити, що у вимогі Учасник ТОВ «ГРАД.КОМ» посилається на ч.1 ст.3 та перелічує принципи здійснення закупівель, у той же час стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає положення щодо «Сфери застосування Закону», що відповідно нівелює суть даного пункту вимоги.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Відповідно до Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель, що є додатком до листа Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019, Настанови базуються на принципах здійснення закупівель, визначених у Законі та описують складові етичної поведінки, яких рекомендується дотримуватись протягом усього закупівельного процесу. Під етичною поведінкою в Настановах розуміється сукупність вчинків та дій суб’єктів сфери публічних закупівель, які відповідають тим нормам моралі, свідомості чи порядку, що характерні для сучасного суспільства розвинутих демократичних країн.
Основні принципи здійснення закупівель - це бажані правила етичної поведінки суб’єктів сфери публічних закупівель, які сприяють стабілізації всього процесу здійснення закупівель.
Добросовісна конкуренція серед учасників - створення сприятливих та рівних умов для конкуренції серед учасників незалежно від сфери діяльності чи об’єктивних економічних чинників.
Максимальна економія та ефективність. З метою досягнення максимальної економії та ефективності замовникам слід звернути увагу на формування очікуваної вартості закупівлі, складання річного плану закупівель, критеріїв оцінки, встановлення технічних вимог та умов договору. Замовникам при встановленні технічних вимог до предмета закупівлі, критеріїв оцінки та умов договору важливо усвідомлювати необхідність досягнення не просто номінальної формальної економії, а максимальної ефективності за найкращу отриману тендерну ціну. Відсутність зваженого підходу до формування технічних вимог може призвести до закупівлі менш якісного предмету закупівлі, що в результаті дасть низьку ефективність закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною. Замовникам необхідно усвідомлювати, що вимоги встановлені в тендерній документації та умовах договору мають відповідати потребам замовника.
Підсумовуючи викладене, при відхиленні пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» були враховані принципи здійснення публічних закупівель в їх сукупності.
Також, Учаснику рекомендується зважати на Настанови щодо етичної поведінки учасників/ потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, що є додатком до листа Мінекономіки «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019. Неналежна етична поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм та свідоме або несвідоме недотримання норм законодавства може призвести до порушень, за які передбачена адміністративна та/або кримінальна відповідальність.
Враховуючи вищенаведене, вимога учасника закупівлі відхиляється як недійсна.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-05-005474-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:39313028
Дата подання: 04 вересня 2020 17:56
Безпідставна дискваліфікація
Заперечення щодо невідповідності документів
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 15:27
Згідно переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, у Додатку №1 було зазначено, що «Учасник не повинен відступати від даної форми».
Учасник недотримався запропонованої форми Додатку №1, тим самим не виконав вимогу замовника, що призвело до його відхилення.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що вимога учасника закупівлі відхиляється як недійсна.
Номер вимоги: UA-2020-08-05-005474-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:39313028
Дата подання: 04 вересня 2020 18:04
Оскарження визначення переможця по тендеру на закупівлю
Невідповідність кваліфікації переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 15:28
Згідно ч. 7 ст. 14 у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Виходячи з цього ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ", як учасник, мав можливість звернутися з вимогою щодо усунення порушення у період уточнення інформації.
Дана вимога вже не є актуальною після завершення періоду уточнення.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що вимога учасника закупівлі відхиляється як недійсна.
Номер вимоги: UA-2020-08-05-005474-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРАД.КОМ", Код ЄДРПОУ:39773283
Дата подання: 08 вересня 2020 10:39
Оскарження визнання переможцем ФОП ЗАЙЦЕВ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ
ВИМОГА в прикріпленому файлі.
Оскарження визнання переможцем ФОП ЗАЙЦЕВ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ
по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул. Купріна, 77 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-08-05-005474-a

Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі - замовник) визнав переможцем ФОП ЗАЙЦЕВ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул. Купріна, 77 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-08-05-005474-a. (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №86СЗ/6 від 04.09.2020 р.
Згідно ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАД.КОМ» розглянуло пропозицію ФОП ЗАЙЦЕВ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ та встановило наступну невідповідність:
1. Довідка про наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ФОП Зайцев І. А. не відповідає вимогам замовника щодо наповнення, а саме замовник вимагає п.1 Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника (надалі – Перелік): «Довідка про наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми Додатку №1.
У довідці учасник обов’язково має зазначити інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які будуть надавати послуги та мають необхідні знання та досвід, з обов’язковим зазначенням виконавця, який підписує кошторис (згідно п. 8 переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника).»
Отже, замовник вимагає наявність двох або більше працівників, а ФОП Зайцев І. А. має та зазначив лише одного – себе. Також ФОП Зайцев І. А. не зазначив виконавця, який підписує кошторис так, як кошторис повинен підписувати принаймні той хто його складає, а це сертифікований інженер-кошторисник, якого ФОП Зайцев І. А. не має. (нагадуємо, що замовник відхилив пропозицію ТОВ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ» через те, що «довідка про наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно п. 1 переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, складена не по формі Додатку №1» Якщо ви не відхилите пропозицію ФОП Зайцев І. А. по вищеописаній причині (зауваження 1), то це буде ще одним підтвердженням того, що замовник порушує принципи державних закупівель, зокрема об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням
2. Не виконано п.2 Переліку, а саме:
- не надано скан-копію аналогічного договору так як у складі пропозиції, по договору №6 від 30.03.20 р. на технічне обстеження незавершеного капітального будівництва за адресою вул. Джерельна, 18-А/1, смт Некольське, не надано Додаток 1 (календарний графік), який є невід’ємною частиною Договору (п.3.1 Договору) та Додаток №2 (план фінансування), який є невід’ємною частиною Договору (п.2.6 Договору).
- не надано скан-копію аналогічного договору так як у складі пропозиції, по договору №1.12/11 від 12.03.2020 р. на обстеження та оцінку технічного стану несучих конструкцій житлового будинку за адресою: площа Правобережна, 41 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, не надано Додаток №1 (календарний графік), який є невід’ємною частиною Договору (п.3.1 Договору) та Додаток №2 (план фінансування), який є невід’ємною частиною Договору (п.2.6 Договору). Також незрозуміло яке право мала Якимаха О. І. підписувати акт №4/04 (який без дати та відсутня інформація про розрахунковий рахунок замовника) так як вона не є підписантом по договору №1.12/11 від 12.03.2020 р. Довіреність не надана у складі пропозиції. Підписантом по договору є начальник управління ремонтів об’єктів комунальної власності Шевченко В. І.
3. Завищена вартість в зведеному кошторисі так, як додано єдиний податок, який вже врахований в коефіцієнтах та нормах згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Так згідно п. 4.6 «Вартістю проектних, вишукувальних, науково-проектних робіт та експертизи, визначеною за показниками цього стандарту, не враховані витрати на службові відрядження (крім відряджень адміністративного персоналу) та податок на додану вартість.» Тобто витрати на єдиний податок чи податок з прибутку вже враховані в показниках які застосовував ФОП Зайцев І. А. при розрахунку кошторисів.
Додатково просимо розглянути ДОДАТОК Л ДСТУ Б Д.1.1-7:2013


Як видно, ніякі податки з єдиного податку (3%) (Єдиний податок 3%, платник ПДВ) та податку з прибутку не враховуються. По вашій аналогії в додатку Л ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 повинно бути щонайменше додаткова графа єдиний податок 3%...
4. В кошторисі № 3 в п.2 враховано складання технічного висновку по конструкціях будинку при об’ємі будинку в тис м3, до 10, розрахунковий показник: 1 (один будинок), а згідно п.9 технічного завдання: будівельний об’єм – 20240,0 м3 Згідно п.3 кошторису 3: на кожні наступні 5 тис м3 додати (розрахунковий показник 2 (один будинок). До 10 тис м3 + 10 тис м3 ніяк не складе 20,24 тис м3 об’єму обстежуваної будівлі!
5. В кошторисі 1 виконуються геодезичні заміри будівлі але результати цих вимірювань в кошторисах не зазначені, відсутній звіт з обмірів фасадів.

Додатково повідомляємо та акцентуємо увагу замовника, що закупівля оголошена та проведена з порушенням вимог Закону, а саме:
порушено ч.3 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі», а саме в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (яке відсутнє) не зазначено:
- найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія
- назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником
- очікувана вартість предмета закупівлі
- перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв
- розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі
Отже, керуючись ч.2 ст. 17 Закону замовник повинен відмінити спрощену закупівлю в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Згідно ч.1 ст. 44 Закону: «За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.»
Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ФОП Зайцев І. А. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель,
Прошу
1. скасувати рішення (Протокол) щодо визнання ФОП Зайцев І. А. переможцем по закупівлі: : обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул. Купріна, 77 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2020-08-05-005474-a;
2. відхилити пропозицію ФОП Зайцев І. А. як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
3. керуючись ч.2 ст. 17 Закону, відмінити спрощену закупівлю в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2020 08:27
Відповідь на вимогу додається у протоколі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 10:39
Оскарження ФОП ЗАЙЦЕВ.PDF

Документи

10 вересня 2020 08:27
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕДО С" 103 297,00
UAH з ПДВ
88 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАД.КОМ" 114 945,71
UAH з ПДВ
88 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕКС СТАТУС" 119 755,11
UAH з ПДВ
88 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 157 000,00
UAH з ПДВ
142 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗАЙЦЕВ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ 164 594,22
UAH з ПДВ
164 594,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 16:36
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:35
12 Проект договору.pdf
27 серпня 2020 16:35
04 Опис до статуту.pdf
27 серпня 2020 16:35
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 11:32
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:26
договор акт 45 сш.pdf
27 серпня 2020 11:26
Кошторис Купріна 77.PDF
27 серпня 2020 11:26
Статут.pdf
27 серпня 2020 11:26
єдрпоу_21.10.19_2510201915483000.pdf
27 серпня 2020 11:26
ЄДРПОУ 10.06.20.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 09:42
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:26
8. Кошториси та ДЦ.pdf
13 серпня 2020 09:26
6. Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 09:26
5.1. Витяг ПЄП.pdf
13 серпня 2020 09:26
4.2. Директор Протокол.pdf
13 серпня 2020 09:26
4.1. Директор Наказ.pdf
13 серпня 2020 09:26
3.2. Код адмін.послуг.pdf
13 серпня 2020 09:26
3.1. Статут ЛС та опис.pdf
13 серпня 2020 09:26
2.1. Досвід.pdf
13 серпня 2020 09:26
1.2. КС Експерт Гурін.pdf
13 серпня 2020 09:26
1.1. Працівники.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 11:20
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:18
8. Цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2020 11:18
5. Кошторис.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 15:29
сертификат 1 кат.PDF
28 серпня 2020 15:29
правобережна.PDF
28 серпня 2020 15:29
згода з умовами.PDF
28 серпня 2020 15:29
в_домост_.PDF
28 серпня 2020 15:29
кошторис.PDF
28 серпня 2020 15:29
витяг.PDF
28 серпня 2020 15:29
виписка.PDF
28 серпня 2020 15:29
договор.PDF
28 серпня 2020 15:29
правобережна акт.PDF
28 серпня 2020 15:29
п_дпис.PDF
28 серпня 2020 15:29
Податковий номер.PDF
28 серпня 2020 15:29
печатка.PDF
28 серпня 2020 15:29
прац_вник.PDF
28 серпня 2020 15:29
паспорт.PDF
28 серпня 2020 15:29
договір Джерельна.PDF
28 серпня 2020 15:29
аналоги.PDF
28 серпня 2020 15:29
згода персональна.PDF
28 серпня 2020 15:29
джерельна акт.PDF
28 серпня 2020 15:29
пропозиц_я.PDF
28 серпня 2020 15:29
бюджет.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕДО С"

ТОВ "ГРАД.КОМ"

ТОВ "ЛЕКС СТАТУС"

ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ФОП ЗАЙЦЕВ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРЕДО С"
#42262754
Відхилено 88 799,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 13:05
ТОВ "ГРАД.КОМ"
#39773283
Відхилено 88 800,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 13:08
ТОВ "ЛЕКС СТАТУС"
#38343177
Відхилено 88 900,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 13:19
ТОВ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39313028
Відхилено 142 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 13:24
ФОП ЗАЙЦЕВ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ
#2655507333
Переможець 164 594,22
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЗАЙЦЕВ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ
#2655507333
164 594,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 16:22
№1.12-3 вул. Купріна, 77.pdf укладений
21 вересня 2020 16:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2020 16:12
164 594,22 UAH UA068201720344201025100077709
Департамент розвитку ЖКІ ММР
UA893354290000026005054011474
ФОП Зайцев І.А.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 164 594,22
UAH