Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 33120000-7-Системи реєстраційні медичної інформації та дослідне обладнання (Апарат для вимірювання кров’яного тиску (сфігмоманометр) з трьома манжетами -2 шт. (НК 024:2019- 16156); Індикатор вимірювання внутрішньо очного тиску(безконтактний) – 1шт. (НК:024:2019-16809) Електрокардіограф ЮКАРД-100 – 1шт.(НК:024:2019-11407 ); Глюкометр NewMed Neo/Система для контролю рівня глюкози – 4шт. (НК:024:2019-56684 ); Тест-смужки до глюкометра NewMed Neo – 20 шт. (НК:024:2019-30221); Холестеринометр/ Апарат для оцінювання рівня холестерину в крові -1 шт. (НК:024:2019-46904))
Очікувана вартість
102 300,00 UAH
UA-2020-08-05-005373-a ● b7fd1a5017264f0d9c869279e5de8086
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37862109 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, площа Визволення, буд. 5а |
Контактна особа: |
Олена Лазаренко +380963068086 econom.centr61@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 102 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 511,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Апарат для вимірювання кров’яного тиску (сфігмоманометр) з трьома манжетами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пл. Визволення,5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 16156 — Анероїдний механічний апарат для вимірювання артеріального тиску
1 штуки
Індикатор вимірювання внутрішньо очного тиску(безконтактний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пл. Визволення,5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 16809 — Офтальмологічний тонометр з живленням від батареї
1 штуки
Електрокардіограф ЮКАРД-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пл. Визволення,5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 11407 — Електрокардіограф основного призначення
4 штуки
Глюкометр NewMed Neo/Система для контролю рівня глюкози
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пл. Визволення,5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 56684 — Глюкометр для індивідуального застосування / застосування біля ліжка пацієнта IVD, живлення від батареї
20 штуки
Тест-смужки до глюкометра NewMed Neo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пл. Визволення,5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30221 — Реагент швидкого тестування на глюкозу
1 штуки
Холестеринометр/ Апарат для оцінювання рівня холестерину в крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пл. Визволення,5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 46904 — Багатокомпонентний аналізатор швидкого тестування хімії крові
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 14:32 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.odt | |
05 серпня 2020 14:32 |
3312.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По МТВ закупівлі
Дата подання: 05 серпня 2020 23:22
Дата відповіді: 06 серпня 2020 15:29
Шановний замовник! Прошу визначитись – ціна або дискримінаційна вимога гар листа вирішить результат закупівлі.
Оголошення закупівлі:
п10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%
Додаток№4 : «З метою запобігання фальсифікації товару ОБОВ’ЯЗКОВО НАДАТИ Оригінал або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний заявник дякуємо за Ваше звернення!
Опрацювавши звернення, вважаємо за необхідне зазначити, що відносини які виникають у сфері державних закупівель врегульовано профільним Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, та розвиток добросовісної конкуренції.
Положеннями статті 5 Закону визначені основоположні принципи здійснення закупівель, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 Закону визначено, що є недискримінацією учасників та передбачає три основні вимоги, які повинен забезпечити Замовник, з метою недопущення дискримінації учасників у сфері закупівель, зокрема: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 3 ст. 14 Закону визначені вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної процедури, в якій серед іншого зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; а також може зазначатися інша інформація.
Відповідно до ч.4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У відповідності до ч.5 ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даному випадку Заявником не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення внесення змін до оголошення.
Опрацювавши звернення, вважаємо за необхідне зазначити, що відносини які виникають у сфері державних закупівель врегульовано профільним Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, та розвиток добросовісної конкуренції.
Положеннями статті 5 Закону визначені основоположні принципи здійснення закупівель, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 Закону визначено, що є недискримінацією учасників та передбачає три основні вимоги, які повинен забезпечити Замовник, з метою недопущення дискримінації учасників у сфері закупівель, зокрема: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 3 ст. 14 Закону визначені вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної процедури, в якій серед іншого зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; а також може зазначатися інша інформація.
Відповідно до ч.4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У відповідності до ч.5 ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даному випадку Заявником не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення внесення змін до оголошення.
По МТВ закупівлі
Дата подання: 06 серпня 2020 20:26
Дата відповіді: 07 серпня 2020 16:03
Шановний замовник! Відповідь формальна -не постачальник повинен доводити неможливість отримання гар листів, а замовник повинен у тендерній документації надати інформацію про законність даної вимоги. У Законі про державні закупівлі немає інформації про надання гар листів від постачальника. І чому шановний замовник не вимагає представника, дилера, дистриб'ютор уповноваженого на це виробником підтвердити документально офіційні повноваження, яким підтверджується можлівість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в Терміни, визначених тендерною документацією та пропозіцією Учасника торгів Прошу внести зміни до тендерної документації. Тільки ціна визначає результат закупівлі за державні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний заявник дякуємо за Ваше звернення!
Опрацювавши звернення, вважаємо за необхідне повтороно зазначити, що відносини які виникають у сфері державних закупівель врегульовано профільним Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Положення профільного Закону визначають основні умови здійснення публічних закупівель з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частиною 3 ст. 14 Закону визначені вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної процедури, в якій серед іншого зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; а також може зазначатися інша інформація.
Відповідно до ч.4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У відповідності до ч.5 ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на специфіку потреб Замовників у сфері публічних закупівель, Законодавцем серед положень Закону, був врахований толеранс щодо інформації, яку необхідно надати учасником публічних закупівель а також переліку необхідних документів на її підтвердження.
З урахуванням положень ст. 14 Закону а також враховуючи специфіку предмету державної закупівлі, Замовником був визначений доцільний перелік документів, подання яких є обов’язковим для учасників закупівлі, що в свою чергу відповідатиме меті Закону та його основоположним принципам.
В даному випадку Замовник переслідуючи мету отримання якісних/оригінальних приладів, зважаючи на їх специфіку і точність вимірювання, було об’єктивно визначено необхідність подання кожного документу, з метою попередження в подальшому отримання неоригінальних чи підробних приладів.
Необхідно наголосити, що участь у публічних закупівлях є вільною та проявляється виключно за рахунок особистого волевиявлення кожного учасника, який бажає прийняти в ньому участь.
В даному випадку не вбачаємо підстав для задоволення вимоги та внесення змін до оголошення.
Опрацювавши звернення, вважаємо за необхідне повтороно зазначити, що відносини які виникають у сфері державних закупівель врегульовано профільним Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Положення профільного Закону визначають основні умови здійснення публічних закупівель з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частиною 3 ст. 14 Закону визначені вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної процедури, в якій серед іншого зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; а також може зазначатися інша інформація.
Відповідно до ч.4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У відповідності до ч.5 ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на специфіку потреб Замовників у сфері публічних закупівель, Законодавцем серед положень Закону, був врахований толеранс щодо інформації, яку необхідно надати учасником публічних закупівель а також переліку необхідних документів на її підтвердження.
З урахуванням положень ст. 14 Закону а також враховуючи специфіку предмету державної закупівлі, Замовником був визначений доцільний перелік документів, подання яких є обов’язковим для учасників закупівлі, що в свою чергу відповідатиме меті Закону та його основоположним принципам.
В даному випадку Замовник переслідуючи мету отримання якісних/оригінальних приладів, зважаючи на їх специфіку і точність вимірювання, було об’єктивно визначено необхідність подання кожного документу, з метою попередження в подальшому отримання неоригінальних чи підробних приладів.
Необхідно наголосити, що участь у публічних закупівлях є вільною та проявляється виключно за рахунок особистого волевиявлення кожного учасника, який бажає прийняти в ньому участь.
В даному випадку не вбачаємо підстав для задоволення вимоги та внесення змін до оголошення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Заїка Денис Валентинович #3158112950 |
Переможець |
102 131,55
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 08:39
|
специфікація.pdf | укладений |
26 серпня 2020 08:37
|
стр.4.pdf | укладений |
26 серпня 2020 08:37
|
стр.3.pdf | укладений |
26 серпня 2020 08:37
|
стр.2.pdf | укладений |
26 серпня 2020 08:37
|
стр.1.pdf | укладений |
26 серпня 2020 08:37
|