Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-08-05-005134-a 34a211f9b96541e8b4f486b53d687b02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Гончарова

+380566681114
+380566696072
nikopolraion@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська центральна районна лікарня" Нікопольської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 05494716
Місцезнаходження: 53283, Україна , Дніпропетровська обл., Нікопольський район смт Червоногригорівка, вулиця Ярмарочна, 31А/1
Контактна особа: Тетяна Гончарова
+380566681114,+380566696072
nikopolraion@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:59
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постуги з технічного обслуговування системи центрального опалення за адресою: 53207 Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Першотравнева, буд. 58
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53207, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Першотравнена, буд. 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг проводиться Замовником протягом 10-ти банківських днів після підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг за наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:20
Проект договору.doc
05 серпня 2020 14:20
ТД Котельня.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕКО" 194 985,65
UAH з ПДВ
194 985,65
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ПМК № 44" 199 822,20
UAH з ПДВ
199 822,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 11:16
Dovidka_20240470000110247871.pdf.p7s
01 вересня 2020 11:16
Dovidka_20240470000110247871.pdf
01 вересня 2020 11:16
Про правопорушення.PDF
01 вересня 2020 11:16
Про відсутність санкцій.PDF
01 вересня 2020 11:16
Довідка податкова.PDF
21 серпня 2020 08:27
Електронний підпис
21 серпня 2020 08:27
ТО опалення +ЕЦП!.zip

Публічні документи

21 серпня 2020 09:34
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:05
Про несудимість.PDF
21 серпня 2020 09:05
Тендерна пропозиція.PDF
21 серпня 2020 09:05
Статут.PDF
21 серпня 2020 09:05
Про винагороду.PDF
21 серпня 2020 09:05
Працівники.PDF
21 серпня 2020 09:05
Повноваження підпису.PDF
21 серпня 2020 09:05
Повноваження наказ.PDF
21 серпня 2020 09:05
Згода з обробкою даних.PDF
21 серпня 2020 09:05
Довідка банку.PDF
21 серпня 2020 09:05
Декларація1.PDF
21 серпня 2020 09:05
Витяг ПДВ.PDF
21 серпня 2020 09:05
Виписка.PDF
21 серпня 2020 09:05
Аналогічні договори.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕКО"

ДП "ПМК № 44"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕКО"
#40615390
Переможець 194 985,65
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 11:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕКО"
#40615390
194 985,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 13:45
Дод.угода 4.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:41
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 13:39
Дод.угода 3.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:16
Дод.угода 2 дог.0025.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 12:03
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:20
Договор 0025.pdf укладений
10 вересня 2020 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в строк виконання послуги. Сума договору після внесення змін - 194985,65 грн. (без ПДВ), обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 0025
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Строк дії договору до 31.01.2021р.Сума договору після внесення змін - 194985,65грн., без ПДВ, обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 0025
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви та юридичної адреси замовника. Сума договору після внесення змін - 233982.78 грн. без ПДВ, обсяг послуг після внесення змін - 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 0025
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Сума після внесення змін - 233982,78 грн. без ПДВ, обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 0025
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 233 982,78
UAH