Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень філії КПСМНЗ «Дитяча школа мистецтв №7» за адресою: м. Харків, вул. Грищенка, 5
Очікувана вартість
1 625 899,20 UAH
UA-2020-08-05-005127-c 17d0c5683ad24d768bad45a7bd1b447e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошко Ольга Василівна

380577253272 kultura17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури по Немишлянському району Департаменту культури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37460696
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, пр-т. Петра Григоренка, 17
Контактна особа: Волошко Ольга Василівна
380577253272
kultura17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:28
Очікувана вартість: 1 625 899,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 129,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень філії КПСМНЗ «Дитяча школа мистецтв №7» за адресою: м. Харків, вул. Грищенка, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61026, Україна, Харківська область, Харків, вул. Грищенка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі актів приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних підрядних робіт та витрати (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня їх підписання. Акти приймання виконаних підрядних робіт готує і передає для підписання Замовнику Підрядник. Уповноважений представник Замовника протягом трьох робочих днів перевіряє правильність та реальність акту і підписує його. Місцезнаходження замовника: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, пр-т. Петра Григоренка, 17. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. Питома вага цього критерію – 100%. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 18:39
Оголошення.doc
05 серпня 2020 18:39
Проект Договору.docx
05 серпня 2020 18:39
Тендерна документація.doc
05 серпня 2020 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 18:39
Оголошення.doc
05 серпня 2020 18:39
Проект Договору.docx
05 серпня 2020 18:39
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 1 621 206,00
UAH з ПДВ
1 596 589,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 1 624 998,00
UAH з ПДВ
1 600 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 12:46
Електронний підпис
16 вересня 2020 12:43
Гарантія 20776.pdf
04 вересня 2020 15:14
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:12
Довідка - п.9 ст.17.pdf
04 вересня 2020 15:12
Довідка - ст.17.pdf
04 вересня 2020 15:12
Довідка - п.11 ст.17.pdf
04 вересня 2020 15:12
Довідка - п.12 ч. 1 ст.17.pdf
04 вересня 2020 15:12
Довідка - п.4 ст.17.pdf
04 вересня 2020 15:12
Довідка - ч.2 ст.17.pdf
04 вересня 2020 15:12
МВС-Цомах С.М..rar
04 вересня 2020 15:12
ТОВ Авєга банкрутство.pdf
04 вересня 2020 15:12
Довідка ТОВ Авєга.rar
04 вересня 2020 15:12
Довідка Цомах С.М..rar
04 вересня 2020 15:12
Довідка з ДПС.rar
21 серпня 2020 11:38
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:45
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:42
Гарантія 194 - Авєга.rar

Публічні документи

21 серпня 2020 14:04
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:04
Гарантія 2543-20.zip
21 серпня 2020 14:04
Інші_документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 1 596 589,20
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
1 596 589,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:27
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 12:08
ду4.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 12:06
локкошторис_020101.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 12:06
локкошторис_020102.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 12:06
локкошторис_020103.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 12:06
розрахунок1_1.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 12:06
дефектакт.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 12:06
розрахунок1_2.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 12:06
відомість ресурсів.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 12:05
розрах5_6.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 12:05
додатки.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:28
ду_д125.PDF зміни до договору
21 січня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 15:48
ду2_д125.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 15:34
локал_кошторис_02_01_01.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 15:34
локал_кошторис_02_01_02.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 15:34
об'єкт_кошторис.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 15:34
розрахунок1_2.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 15:34
дефакт.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 15:34
відомість ресурсів.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 15:34
локал_кошторис_02_01_03.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 15:34
розрахунок5_6.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 14:26
ду №1.PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 15:11
дефект_акт.PDF укладений
16 вересня 2020 15:10
розрахунок5_6.PDF укладений
16 вересня 2020 15:10
розрахунок1_2.PDF укладений
16 вересня 2020 15:10
розрахунок1_1.PDF укладений
16 вересня 2020 15:10
вiдомiст__ресурсiв.PDF укладений
16 вересня 2020 15:09
локал_кошторис_02_01_03.PDF укладений
16 вересня 2020 15:09
локал_кошторис_02_01_02.PDF укладений
16 вересня 2020 15:09
локал_кошторис_02_01_01.PDF укладений
16 вересня 2020 15:09
об'eкт_кошторис_02-01.PDF укладений
16 вересня 2020 15:08
дог125.PDF укладений
16 вересня 2020 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнено пункти 2.10 та 2.11 до розділу 2."Ціна договору і порядок розрахунків"
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору: Пункт 2.1 розділу 2 Договору "ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ": "2.1 Ціна цього Договору становить 1596589,20 грн (один мільйон п'ятсот дев'яносто шість тисяч п'ятсот вісімдесят дев'ять грн. 20 коп.), в т.ч. ПДВ 20% 266098,20 грн (двісті шістдесят шість тисяч дев'яносто вісім грн. 20 коп.) У тому числі у 2020 році: 999998,40 грн (дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто вісім грн. 40 коп.), з урахуванням ПДВ 166666,40 грн. (сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість грн. 40 коп.); у 2021 році 596590,80 грн. (п'ятсот дев'яносто шість тисяч п'ятсот дев'яносто грн. 80 коп.), з урахуванням ПДВ 99431,80 грн. (дев'яносто дев'ять тисяч чотириста тридцять одна грн. 80 коп.)" "Пункт 4.1 розділу 4 Договору "СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ": до 10 грудня 2021 року. Початок - 17 вересня 2020 року. Закінчення - 10 грудня 2021 року. " Пункт 10.1 розділу Х. "Строк дії договору" до 31 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування кошторисної частини проектної документації, зменшення ціни Договору №125 від 16.09.2020
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 423 765,20
UAH (в тому числі ПДВ 237 294,20 UAH)