Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо (Вугілля кам'яне ДГКО 25-80 та ДГр 0-200)
Очікувана вартість
1 000 310,00 UAH
UA-2020-08-05-005104-a ● 698d44943637440bb221068406486a74
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мангушської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142715 |
Місцезнаходження: | 87400, Україна , Донецька обл., смт Мангуш, проспект Миру, буд. 64 |
Контактна особа: |
Людмила Малюга +380982392404 mangush_roo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 12:02 |
Очікувана вартість: | 1 000 310,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 001,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
245 тонни
Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87400, Україна, Донецька область, Мангуш, проспект Миру, б. 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 14:18 |
ТД (вугілля 25-80 та 0-200 ).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога, порушення Закону
Дата подання: 09 серпня 2020 15:31
Дата відповіді: 12 серпня 2020 11:43
Згідно з вимогами пункту 3 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати фінансову звітність для підтвердження своєї фінансової спроможності. Обсяг річного доходу учасника за 2019 рік повинен становити не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Тобто, згідно із Законом Ви не повинні встановлювати обмеження щодо прибутку чи виручки учасника.
Крім того, відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо усунути порушення Закону у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Ознайомившись із вашим питанням повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, згідно з ч. 3 цієї статті у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
На підставі зазначеного у тендерній документації була встановлена наступна вимога: Учасник повинен надати фінансову звітність для підтвердження своєї фінансової спроможності за 2019 рік. Обсяг річного доходу учасника за 2019 рік повинен становити не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Таким чином, вимога встановлена з неухильним дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Ознайомившись із вашим питанням повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, згідно з ч. 3 цієї статті у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
На підставі зазначеного у тендерній документації була встановлена наступна вимога: Учасник повинен надати фінансову звітність для підтвердження своєї фінансової спроможності за 2019 рік. Обсяг річного доходу учасника за 2019 рік повинен становити не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Таким чином, вимога встановлена з неухильним дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Незаконні вимоги.
Дата подання: 09 серпня 2020 16:27
Дата відповіді: 12 серпня 2020 11:45
Згідно з умовами додатку 2 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати технічні умови (ТУ) від виробника на ДГр 0-200, затверджені уповноваженою особою технічного комітету України ТК-92 або ДП Укрндівуглезбагачення» та внесені до бази даних «Технічні умови України».
1. Яким нормативно-правовим документом визначено, що документи виробника, зокрема технічні умови, повинні затверджуватися уповноваженою особою технічного комітету України ТК-92 або ДП Укрндівуглезбагачення»?
Вважаємо дану вимогою незаконною та вимагаємо виключити її з тендерної документації. Замовник не може на свій власний розсуд вимагати від учасників вчинення дій, не передбачених законодавством. Це те саме, що ми, наприклад, забажаємо аби Ваша тендерна документація була затверджена головою РДА, або ще кимось. Або ще щось.
2. Чому Ви вимагаєте ТУ тільки на ДГР (0-200)? Чому Ви не вимагаєте технічні умови (ТУ) від виробника на ДГ (25-80)? Тому, що у тих осіб, під яких Ви так ретельно виписуєте незаконні вимоги, не має ТУ на ДГ (25-80)? Яким документом Ви керувалися при визначенні технічних та якісних характеристик вугілля марки ДГ (25-80)? Як Ви визначили, що нижча теплота згорання вугілля марки ДГ (25-100) повинна бути не менше ніж 6100 ккал/кг.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги були встановлені з урахуванням норм ДСТУ, а також потреб Замовника.
Замовник може вимагати Технічні умови на ДГР 0-200, не вимагаючи при цьому їх на ДГКО 25-80, оскільки така вимога жодним чином не порушує ваші права як учасника у даній закупівлі.
Крім того, ДСТУ 7146:2010 містить показники вугілля кам’яного ДГ 25-100. У даному ж ДСТУ є посилання на застосування ГОСТ 19242-73.
Відповідно до ГОСТ 19242-73 допускаються класи з заміною відповідно верхнього та нижнього меж крупності 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм і 6 мм на 5(8) мм, а також поєднані класи ПК, КО, ОМ, МС за умови співвідношення між нижнім і верхнім межею на більше 1:4 і класи ОМСШ, МСШ і СШ, а також клас 13-100 і для спрощених сортувань клас 25-200 (300) мм.
Таким чином, вугілля кам’яне ДГ 25-80, є вугіллям кам’яним ДГ 25-100 із зміненою верхньою межею крупності.
Враховуючи те, що показники (зольність, вологість, нижча теплота згорання) вугілля ДГ 25-100, вказані в ДСТУ 7146:2010, окремо технічні умови на ДГ 25-80 і не вимагаються.
Згідно СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 "Технічні умови України. Настанови щодо типової побудови, викладення, оформлення, позначення, прийняття та надання чинності" (зі зміною 1) проект технічних умов підлягає погодженню у відповідних центральних органах виконавчої влади.
Технічні умови (ТУ) перевіряють на відповідність чинному законодавству України, чинним технічним регламентам, а також узгодженості з чинними нормативними документами.
Залежно від виду продукції або послуг, для яких розроблено проект технічних умов визначається орган виконавчої влади, який проводить експертизу технічних умов і дає згоду на подальше їх внесення до реєстру Фонду нормативної документації України.
Положення «Про порядок розроблення, узгодження і затвердження технічних умов на вугільну продукцію», затверджене заступником Міністра палива та енергетики України А.В.Корзун 14 грудня 2000 року, є чинним у вугільній галузі.
Пунктом 2 Положення зазначено, що проекти технічних умов (ТУ) на кожний вид продукції, як правило, розроблюються головним інститутом «Укрндівуглезбагачення» або Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» на підставі дослідження якості продукції і можливостей підприємств щодо її випуску. «Допускається, за узгодженням із Міністерством палива та енергетики України, розроблення проекту технічних умов (ТУ) підприємствами, що випускають вугільну продукцію, але в обов'язковому порядку проект ТУ повинен погоджуватися з інститутом «Укрндівуглезбагачення» і Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення»».
Крім того, технічні умови, повинні затверджуватися уповноваженою особою технічного комітету України ТК-92 або ДП Укрндівуглезбагачення».
Враховуючи зазначене, дана вимога жодним чином не є дискримінаційною. Крім того, з вашого звернення не слідує чому саме ви не можете виконати дану вимогу.
Замовник може вимагати Технічні умови на ДГР 0-200, не вимагаючи при цьому їх на ДГКО 25-80, оскільки така вимога жодним чином не порушує ваші права як учасника у даній закупівлі.
Крім того, ДСТУ 7146:2010 містить показники вугілля кам’яного ДГ 25-100. У даному ж ДСТУ є посилання на застосування ГОСТ 19242-73.
Відповідно до ГОСТ 19242-73 допускаються класи з заміною відповідно верхнього та нижнього меж крупності 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм і 6 мм на 5(8) мм, а також поєднані класи ПК, КО, ОМ, МС за умови співвідношення між нижнім і верхнім межею на більше 1:4 і класи ОМСШ, МСШ і СШ, а також клас 13-100 і для спрощених сортувань клас 25-200 (300) мм.
Таким чином, вугілля кам’яне ДГ 25-80, є вугіллям кам’яним ДГ 25-100 із зміненою верхньою межею крупності.
Враховуючи те, що показники (зольність, вологість, нижча теплота згорання) вугілля ДГ 25-100, вказані в ДСТУ 7146:2010, окремо технічні умови на ДГ 25-80 і не вимагаються.
Згідно СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 "Технічні умови України. Настанови щодо типової побудови, викладення, оформлення, позначення, прийняття та надання чинності" (зі зміною 1) проект технічних умов підлягає погодженню у відповідних центральних органах виконавчої влади.
Технічні умови (ТУ) перевіряють на відповідність чинному законодавству України, чинним технічним регламентам, а також узгодженості з чинними нормативними документами.
Залежно від виду продукції або послуг, для яких розроблено проект технічних умов визначається орган виконавчої влади, який проводить експертизу технічних умов і дає згоду на подальше їх внесення до реєстру Фонду нормативної документації України.
Положення «Про порядок розроблення, узгодження і затвердження технічних умов на вугільну продукцію», затверджене заступником Міністра палива та енергетики України А.В.Корзун 14 грудня 2000 року, є чинним у вугільній галузі.
Пунктом 2 Положення зазначено, що проекти технічних умов (ТУ) на кожний вид продукції, як правило, розроблюються головним інститутом «Укрндівуглезбагачення» або Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» на підставі дослідження якості продукції і можливостей підприємств щодо її випуску. «Допускається, за узгодженням із Міністерством палива та енергетики України, розроблення проекту технічних умов (ТУ) підприємствами, що випускають вугільну продукцію, але в обов'язковому порядку проект ТУ повинен погоджуватися з інститутом «Укрндівуглезбагачення» і Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення»».
Крім того, технічні умови, повинні затверджуватися уповноваженою особою технічного комітету України ТК-92 або ДП Укрндівуглезбагачення».
Враховуючи зазначене, дана вимога жодним чином не є дискримінаційною. Крім того, з вашого звернення не слідує чому саме ви не можете виконати дану вимогу.
Незаконні вимоги.
Дата подання: 09 серпня 2020 16:29
Дата відповіді: 12 серпня 2020 11:50
Згідно з умовами додатку 2 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати технічні умови (ТУ) від виробника на ДГр 0-200, затверджені уповноваженою особою технічного комітету України ТК-92 або ДП Укрндівуглезбагачення» та внесені до бази даних «Технічні умови України».
1. Яким нормативно-правовим документом визначено, що документи виробника, зокрема технічні умови, повинні затверджуватися уповноваженою особою технічного комітету України ТК-92 або ДП Укрндівуглезбагачення»?
Вважаємо дану вимогою незаконною та вимагаємо виключити її з тендерної документації. Замовник не може на свій власний розсуд вимагати від учасників вчинення дій, не передбачених законодавством. Це те саме, що ми, наприклад, забажаємо аби Ваша тендерна документація була затверджена головою РДА, або ще кимось. Або ще щось.
2. Чому Ви вимагаєте ТУ тільки на ДГР (0-200)? Чому Ви не вимагаєте технічні умови (ТУ) від виробника на ДГ (25-80)? Тому, що у тих осіб, під яких Ви так ретельно виписуєте незаконні вимоги, не має ТУ на ДГ (25-80)? Яким документом Ви керувалися при визначенні технічних та якісних характеристик вугілля марки ДГ (25-80)? Як Ви визначили, що нижча теплота згорання вугілля марки ДГ (25-80) повинна бути не менше ніж 6100 ккал/кг.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги були встановлені з урахуванням норм ДСТУ, а також потреб Замовника.
Замовник може вимагати Технічні умови на ДГР 0-200, не вимагаючи при цьому їх на ДГКО 25-80, оскільки така вимога жодним чином не порушує ваші права як учасника у даній закупівлі.
Згідно СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 "Технічні умови України. Настанови щодо типової побудови, викладення, оформлення, позначення, прийняття та надання чинності" (зі зміною 1) проект технічних умов підлягає погодженню у відповідних центральних органах виконавчої влади.
Технічні умови (ТУ) перевіряють на відповідність чинному законодавству України, чинним технічним регламентам, а також узгодженості з чинними нормативними документами.
Залежно від виду продукції або послуг, для яких розроблено проект технічних умов визначається орган виконавчої влади, який проводить експертизу технічних умов і дає згоду на подальше їх внесення до реєстру Фонду нормативної документації України.
Положення «Про порядок розроблення, узгодження і затвердження технічних умов на вугільну продукцію», затверджене заступником Міністра палива та енергетики України А.В.Корзун 14 грудня 2000 року, є чинним у вугільній галузі.
Пунктом 2 Положення зазначено, що проекти технічних умов (ТУ) на кожний вид продукції, як правило, розроблюються головним інститутом «Укрндівуглезбагачення» або Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» на підставі дослідження якості продукції і можливостей підприємств щодо її випуску. «Допускається, за узгодженням із Міністерством палива та енергетики України, розроблення проекту технічних умов (ТУ) підприємствами, що випускають вугільну продукцію, але в обов'язковому порядку проект ТУ повинен погоджуватися з інститутом «Укрндівуглезбагачення» і Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення»».
Крім того, технічні умови, повинні затверджуватися уповноваженою особою технічного комітету України ТК-92 або ДП Укрндівуглезбагачення».
Враховуючи зазначене, дана вимога жодним чином не є дискримінаційною. Крім того, з вашого звернення не слідує чому саме ви не можете виконати дану вимогу.
Замовник може вимагати Технічні умови на ДГР 0-200, не вимагаючи при цьому їх на ДГКО 25-80, оскільки така вимога жодним чином не порушує ваші права як учасника у даній закупівлі.
Згідно СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 "Технічні умови України. Настанови щодо типової побудови, викладення, оформлення, позначення, прийняття та надання чинності" (зі зміною 1) проект технічних умов підлягає погодженню у відповідних центральних органах виконавчої влади.
Технічні умови (ТУ) перевіряють на відповідність чинному законодавству України, чинним технічним регламентам, а також узгодженості з чинними нормативними документами.
Залежно від виду продукції або послуг, для яких розроблено проект технічних умов визначається орган виконавчої влади, який проводить експертизу технічних умов і дає згоду на подальше їх внесення до реєстру Фонду нормативної документації України.
Положення «Про порядок розроблення, узгодження і затвердження технічних умов на вугільну продукцію», затверджене заступником Міністра палива та енергетики України А.В.Корзун 14 грудня 2000 року, є чинним у вугільній галузі.
Пунктом 2 Положення зазначено, що проекти технічних умов (ТУ) на кожний вид продукції, як правило, розроблюються головним інститутом «Укрндівуглезбагачення» або Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» на підставі дослідження якості продукції і можливостей підприємств щодо її випуску. «Допускається, за узгодженням із Міністерством палива та енергетики України, розроблення проекту технічних умов (ТУ) підприємствами, що випускають вугільну продукцію, але в обов'язковому порядку проект ТУ повинен погоджуватися з інститутом «Укрндівуглезбагачення» і Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення»».
Крім того, технічні умови, повинні затверджуватися уповноваженою особою технічного комітету України ТК-92 або ДП Укрндівуглезбагачення».
Враховуючи зазначене, дана вимога жодним чином не є дискримінаційною. Крім того, з вашого звернення не слідує чому саме ви не можете виконати дану вимогу.
Уповноважена особа.
Дата подання: 09 серпня 2020 16:38
Дата відповіді: 12 серпня 2020 11:51
Шановна Аджавенко Тетяна Борисівна! Якщо Ви є уповноважена особа, чому в оголошенні зазначено відповідальна особа Людмила Малюга? Хто це така і які її повноваження? Чому у тендерній документації зазначено, що з технічних питань звертатися до начальника господарчої групи Куцевол Вери Дмитріївни? Яке відношення вона має до процедури згідно із Законом? Адже, відповідно до Закону саме на Вас покладено відповідальність за організацію та проведення процедури закупівлі. Просимо виключити всіх осіб, непричетних до процедури, з оголошення та тендерної документації, та зрозуміти, що особиста відповідальність за всі порушення, зокрема за низку дискримінаційних і незаконних вимог, лежить на уповноваженій особі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація була затверджена рішенням уповноваженої особи, оформленої у вигляді протоколу № 105 від 05 серпня 2020 року Аджавенко Т.Б.
У тендерній документації також зазначені інші особи, із якими учасник може зв’язатися для уточнення технічних питань.
З вашого питання не зрозумілим є те, чим саме Замовник порушує ваші права як учасника закупівлі та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
У тендерній документації також зазначені інші особи, із якими учасник може зв’язатися для уточнення технічних питань.
З вашого питання не зрозумілим є те, чим саме Замовник порушує ваші права як учасника закупівлі та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Дискримінаційна, незаконна вимога.
Дата подання: 09 серпня 2020 16:54
Дата відповіді: 12 серпня 2020 11:52
Згідно з умова пункту 6 розділу 3 тендерної документації спікливість рога запропонованого учасником вугілля ДГКО 25-80 повинна бути до 44 (включно), а ДГР 0-200 - повинна бути до 16, про що учасник зазначає у окремому документі тендерної пропозиції та у якості підтвердження вказаного надає сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик.
Що таке спікливість рога? Як вона впливає на якість вугілля, що закуповується Вами? Чому саме такі показники встановлені Вами для вугілля, яке ви закуповуєте? Яким документом Ви керувалися при визначенні даних вимог? Адже, згідно з ДСТУ 3472:2015 індекс Рога для вугілля різних марок визначений від 13 до 50 од., і тільки для вугілля марки П він є меншим ніж 13 од.
Наше підприємство співпрацює з виробниками, що виробляють вугілля тих марок, які Ви закуповуєте. Але згідно із сертифікатом якості вугілля марки ДГР (0-200) більше ніж 16 од. але в межах 13-50 од. як визначено ДСТУ.
Вважаємо, що встановлені Вами вимоги є дискримінаційними, звужують коло учасників торгів, не відповідають чинним ДСТУ.
Просимо усунути дане порушення у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Показник спікливості рогу не виходять за рамки ДСТУ. Спікливість рогу замовник встановив самостійно та саме у такій межі, оскільки досить часто постачальники здійснюють постачання вугілля, яке спікаєтся (коксується), для котлів це не дуже добре, тому що вугілля не перегорає повністю, і не дає такої тепловіддачі, як повинно, так як неякісне. Саме через це замовником і була встановлена ця вимога. Повторюємо, вона не дискримінаційна, тому що держстандартами не встановлено верхньої та нижньої межі, а отже замовник може встановлювати їх самостійно.
Дискримінаційна, незаконна вимога.
Дата подання: 09 серпня 2020 16:57
Дата відповіді: 12 серпня 2020 11:53
Згідно з умовами пункту 6 розділу 3 тендерної документації спікливість рога запропонованого учасником вугілля ДГКО 25-80 повинна бути до 44 (включно), а ДГР 0-200 - повинна бути до 16, про що учасник зазначає у окремому документі тендерної пропозиції та у якості підтвердження вказаного надає сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик.
Що таке спікливість рога? Як вона впливає на якість вугілля, що закуповується Вами? Чому саме такі показники встановлені Вами для вугілля, яке ви закуповуєте? Яким документом Ви керувалися при визначенні даних вимог? Адже, згідно з ДСТУ 3472:2015 індекс Рога для вугілля різних марок визначений від 13 до 50 од., і тільки для вугілля марки П він є меншим ніж 13 од.
Наше підприємство співпрацює з виробниками, що виробляють вугілля тих марок, які Ви закуповуєте. Але згідно із сертифікатом якості індекс Рога вугілля марки ДГР (0-200) більше ніж 16 од. але в межах 13-50 од. як визначено ДСТУ.
Вважаємо, що встановлені Вами вимоги є дискримінаційними, звужують коло учасників торгів, не відповідають чинним ДСТУ.
Просимо усунути дане порушення у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Показник спікливості рогу не виходять за рамки ДСТУ. Спікливість рогу замовник встановив самостійно та саме у такій межі, оскільки досить часто постачальники здійснюють постачання вугілля, яке спікаєтся (коксується), для котлів це не дуже добре, тому що вугілля не перегорає повністю, і не дає такої тепловіддачі, як повинно, так як неякісне. Саме через це замовником і була встановлена ця вимога. Повторюємо, вона не дискримінаційна, тому що держстандартами не встановлено верхньої та нижньої межі, а отже замовник може встановлювати їх самостійно.
Незаконна вимога.
Дата подання: 09 серпня 2020 17:31
Дата відповіді: 12 серпня 2020 11:54
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати сертифікат відповідності на вугілля ДГР 0-200 та ДГКО 25-80, виданий незалежним центром сертифікації із зазначеним строком дії до 31.12.2020 року (якщо зазначений строк дії більше ніж до 31.12.2020 року, то це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції).
Просимо зазначити, яким нормативно-правовим актом визначено, що на вугілля повинні видаватися сертифікати відповідності?
Адже, згідно чинним законодавством вугілля кам’яне не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, виробництво та реалізація дозволяється без сертифіката відповідності. Сертифікація продукції проводиться на добровільних засадах за бажанням підприємства.
Чому Ви змушуєте робити учасників те, що не передбачено законодавством?
Просимо виключити з тендерної документації вищезазначену незаконну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікат відповідності може отримати будь-який потенційний учасник закупівлі.
Крім того, у своєму зверненні ви не доводите той факт, що ви позбавлені можливості отримати сертифікат відповідності.
Основною метою сертифікації, є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя студентів та працівників, навколишнього природного середовища. Тому, при бажанні прийняти участь у цьому тендері будь-якій особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі, і подати його у складі Пропозиції.
Вимога щодо надання сертифікату відповідності зумовлена тим, що даний документ підтверджує те, що вугілля є якісним та безпечним. Крім того, вимога щодо надання такого документу не є дискримінаційною. АМКУ вже розглядав подібні скарги щодо неприпустимості вимагати від учасників сертифікат відповідності та встановив, що цей документ може отримати будь-хто, а отже він не дискримінаційними (рішення АМКУ № 3405- р/пк-пз від 21.02.2020 у закупівлі UA-2020-01-20-002942-c).
Крім того, у своєму зверненні ви не доводите той факт, що ви позбавлені можливості отримати сертифікат відповідності.
Основною метою сертифікації, є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя студентів та працівників, навколишнього природного середовища. Тому, при бажанні прийняти участь у цьому тендері будь-якій особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі, і подати його у складі Пропозиції.
Вимога щодо надання сертифікату відповідності зумовлена тим, що даний документ підтверджує те, що вугілля є якісним та безпечним. Крім того, вимога щодо надання такого документу не є дискримінаційною. АМКУ вже розглядав подібні скарги щодо неприпустимості вимагати від учасників сертифікат відповідності та встановив, що цей документ може отримати будь-хто, а отже він не дискримінаційними (рішення АМКУ № 3405- р/пк-пз від 21.02.2020 у закупівлі UA-2020-01-20-002942-c).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
1 000 000,00
UAH
|
27 серпня 2020 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 15:47
|
img yfrfp2841.jpg | укладений |
11 вересня 2020 15:46
|
img yfrfp2845.jpg | укладений |
11 вересня 2020 15:46
|
img yfrfp2842.jpg | укладений |
11 вересня 2020 15:45
|
img yfrfp2839.jpg | укладений |
11 вересня 2020 15:45
|
img yfrfp2840.jpg | укладений |
11 вересня 2020 15:45
|
img yfrfp2843.jpg | укладений |
11 вересня 2020 15:45
|
img yfrfp2838.jpg | укладений |
11 вересня 2020 15:45
|
img yfrfp2844.jpg | укладений |
11 вересня 2020 15:45
|