Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватор гусеничний
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2020-08-05-004733-a e694c73dc3f1415b968a6b2c6dbd3421
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Диана Лазарева

+380634675409 nikkomuntrans@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 32459822
Місцезнаходження: 54042, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. СКОРОХОДОВА, буд. 199
Контактна особа: Диана Лазарева
+380634675409
nikkomuntrans@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 13:47
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 13:47
Початок аукціону: 08 вересня 2020 13:33
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Екскаватор гусеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54034, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв , вул. Кузнецька, 199
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється безготівковим розрахунком протягом 10-ти банківських днів від дня постачання товару на склад Замовника, який розташований за адресою: м. Миколаїв, вул. Кузнецька, 199. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:17
Перелік внесених змін в ТД від 21.08.2020 р..docx
21 серпня 2020 15:17
ТД 2020 рік КП МКТ (Нова редакція від 21.08.2020 р.).docx
14 серпня 2020 16:03
Перелік внесених змін.docx
21 серпня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:17
Перелік внесених змін в ТД від 21.08.2020 р..docx
21 серпня 2020 15:17
ТД 2020 рік КП МКТ (Нова редакція від 21.08.2020 р.).docx
14 серпня 2020 16:03
ТД 2020 рік КП МКП (Нова редакція від 14.08.2020 р.).docx
05 серпня 2020 13:56
ТД 2020 рік КП МКП.docx
14 серпня 2020 16:03
Перелік внесених змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Подовження строків поставки
Дата подання: 25 серпня 2020 17:01
Дата відповіді: 28 серпня 2020 14:05
Доброго дня. Просимо вас розглянути, задля збільшення кількості потенційних учасників у тендері, подовження строків поставки Екскаватору з необхідними Вам параметрами. 10 робочих днів для багатьох учасників є занадто малий строк поставки. Інші компанії можуть запропонувати якісний продукт з необхідними Вам параметрами, але при умові збільшеного строку поставки з 10 робочих днів до, скажімо, 50-60 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою закупівлею та на ваше запитання, щодо внесення змін в умови тендерної документації, зокрема пропозиції змінити строки поставки з 10 робочих днів до 50-60 робочих днів надаємо наступну відповідь (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-05-004733-а).
Відповідно до п. 31) ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Положеннями п. 7) ч. 2 ст. 22 Закону, встановлено вимоги до відомостей, які обов’язково зазначаються у тендерній документації, зокрема це відомості про строки поставки товарів.
Частиною 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, виключне право на встановлення зокрема строків поставки предмета Закупівлі в тендерній документації належить Замовнику.
Замовник - КП «Миколаївкомунтранс» є виконавцем послуги з захоронення ТПВ на території м. Миколаєва. Для здійснення захоронення ТПВ, КП «Миколаївкомунтранс» експлуатує Полігон твердих побутових відходів м. Миколаєва (далі – Полігон ТПВ м. Миколаєва).
Предмет закупівлі, обраний до закупівлі в даній процедурі, закуповується виключно для експлуатації в процесі здійснення операцій з захоронення ТПВ на Полігоні ТПВ м. Миколаєва, а тому строк поставки 10 робочих днів визначено Замовником виходячи з потреб забезпечення виконання технологічного процесу з захоронення ТПВ, та з урахуванням дати розміщення оголошення про проведення процедури Закупівлі не виключає можливість потенційних учасників забезпечити поставку предмета закупівлі у строки встановлені Замовником у тендерній документації.
Крім того, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом (ч.1 ст.41 Закону). При цьому договірні відносини регулюються зокрема Цивільним та Господарським кодексами України. Згідно з частиною першою статті 629 Цивільного кодексу України договір є обов’язковим для виконання сторонами. Водночас відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Випадки зміни істотних умов договору про закупівлю встановлені ч. 5 ст. 41 Закону. Так, зокрема пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону визначено, що одним із випадків зміни істотних умов договору про закупівлю є продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України зміна та розірвання господарських договорів допускається лише за згодою сторін, якщо інше не передбачено законом або договором.
Таким чином, з урахуванням наведених норм чинного законодавства, що надають право сторонам договору за наявності об’єктивних обставин вносити зміни до строків виконання зобов’язань, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, звуження кола потенційних учасників процедури Закупівлі не відбувається, а тому Замовник, за відсутності з Вашої сторони належного правового обґрунтування необхідності зміни строків поставки предмета Закупівлі, не вбачає підстав для задоволення Вашої пропозиції.


З повагою, Тендерний комітет КП «Миколаївкомунтранс»!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-004733-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ", Код ЄДРПОУ:37696993
Дата подання: 05 серпня 2020 16:30
Внесення змін в технічні вимоги до предмета закупівлі
Доброго дня, шановні члени тендерного комітету. Пропонуємо Вам розширити технічні вимоги (Додаток №2 до ТД), що призведе до значного розширення кола учасників та економії бюджетних коштів. По перше, просимо внести зміни до вимоги щодо року виробництва та змінити п.1 та п.2 Таблиці 1 "Рік випуску - Не раніше 2020 року випуску" на "Рік випуску - Не раніше 2019року випуску". Наше підприємство має свою власну МТБ та склади, де вся техніка зберігається у відповідності до всіх норм та стандартів. Тому гарантуємо, що бульдозер 2019 року виробництва, який знаходиться у нас на складі, повністю новий. По друге п.3, "Номінальна потужність двигуна, не менше кВт (к.с.) - 132 (180)" просимо викласти в редакції "Номінальна потужність двигуна, не менше кВт (к.с.) - 131 (178), що є незначною зміною в 1 кВт та не вплине на якісні та технічні харатерстики бульдозера; п.4 " Трансмісія - Механічна або Гідростатична" просимо розшити та викласти у редакції "Трансмісія -Механічна або Гідростатична або Гідромеханічна", що є покращенням та розширенням кола учасників. За всіма іншими технічними та кваліфікаційними умовами та критеріям, що зазаначені тендерною документацією, ми як Учасник та наш товар повністю відповідаємо. Дякуємо та сподіваємося на співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 серпня 2020 16:32
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2020-08-05-004733-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТС", Код ЄДРПОУ:41921290
Дата подання: 11 серпня 2020 17:22
Зміни до ТД
Зміни до ТД
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2020 16:01
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою закупівлею та на вашу вимогу, щодо внесення змін в умови тендерної документації, повідомляємо, що вимога задоволена частково, а саме Замовником:

- буде внесено зміни в п. 10 («Експлуатаційна вага (з екскаваційним ківшом), не менше - кг.») Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації з урахуванням запропонованих Вами змін, а саме експлуатаційну вагу (з екскаваційним ківшом) буде зменшено до 14 850 кг. ;
- буде виключено з організаційної частини, яка міститься в п. 1 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації вимогу, щодо надання у складі тендерної пропозиції: «документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника».


З приводу внесення змін в п. 1 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме в частині виключення вимог, щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності на товар та декларації про відповідність технічному регламенту безпеки машин повідомляємо, що в цій частині вимога також буде задоволена частково задоволена, а саме

Відповідно до положень п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації Замовником зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Виключне право на встановлення зокрема технічних вимог до предмета закупівлі в тендерній документації належить Замовнику.
Перш за все Замовник при проведенні даної процедури закупівлі має на меті отримати якісний товар, який буде відповідати всім параметрам, які встановлені нормативними документами.
Замовник не вбачає встановлення у тендерній документації будь-яких дискримінаційних умов при встановленні двох вищевказаних критеріїв в технічному завданні.
Декларація про відповідність технічному регламенту безпеки машин, оформлена виробником або його уповноваженим представником, відповідно до положень Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 р. N 62 ( 62-2013-п ) (Офіційний вісник України, 2013 р., N 9, ст. 344) є обов’язковою для такого типу машин, як Екскаватор гусеничний.
Також, зазначимо, що предмет закупівлі не підлягає обов'язковій сертифікації, а з 01.01.2018 взагалі скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (втратив чинності сам Декрет).
Але, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» №124-VIII від 15.01.2015 р., учасниками добровільної сертифікації можуть бути будь-які фізичні чи юридичні особи незалежно від форми власності, що виконують правила відповідної системи добровільної сертифікації. В процесі добровільної сертифікації визначається відповідність параметрів продукції вимогам нормативних документів.
В процесі добровільної сертифікації визначається відповідність параметрів продукції вимогам нормативних документів, які вказані заявником. Основною метою сертифікації, є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров’я та майна громадян і навколишнього природного середовища та сприяння споживачеві у компетентному виборі продукції. Тому, при бажанні прийняти участь у цьому тендері будь-якій особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі, і подати його у складі тендерної пропозиції.
Зазначимо, що відповідно до положень п. 1 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації в разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (обґрунтуванням) на діючий нормативно-правовий акт України.
З огляду на вищевикладене, в разі якщо у учасника на момент подачі тендерної пропозиції відсутній сертифікат відповідності на товар, або якщо він ще не став і не буде ставати учасником ДОБРОВІЛЬНОЇ сертифікації, він має право не подавати його у складі своєї тендерної пропозиції та надати лист-пояснення з посиланням на діючий нормативно-правовий акт України, який звільняє його від подання такого документу. Власне законодавче обґрунтування можливості не подання сертифікату відповідності на товар на момент подання тендерної пропозиції вже наведено Замовником у тексті даної відповіді на вимогу.
В зв’язку з чим, Замовником будуть внесені відповідні зміни в п. 2.4 Розділу II Проекту договору про закупівлю (Додаток № 5 до Тендерної документації), де буде прописано, що сертифікат відповідності на товар Учасник повинен надати, якщо він став учасником добровільної сертифікації.
В зв’язку з чим, в разі якщо Ви, як можливий майбутній учасник даної процедури закупівлі за законних підстав, не маєте можливості надати у складі своєї тендерної пропозиції сертифікат відповідності на товар та декларацію про відповідність технічному регламенту безпеки машин, Ви маєте право у складі своєї тендерної пропозиції надати лист-пояснення з зазначенням причини не надання такого документу з посиланням (обґрунтуванням) на діючий нормативно-правовий акт України.
В разі надання законно-обґрунтованих пояснень, щодо неможливості надання на момент подання тендерної пропозиції сертифікату відповідності на товар та декларації про відповідність технічному регламенту безпеки машин, ненадання цих документів не буде вважатися підставою для відхилення Вашої тендерної пропозиції.




Номер вимоги: UA-2020-08-05-004733-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТС", Код ЄДРПОУ:41921290
Дата подання: 18 серпня 2020 11:01
Внесення змін до ТД
Внесення змін до ТД
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2020 14:50
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою закупівлею (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-05-004733) та на вимогу, щодо внесення змін в умови тендерної документації, повідомляємо, що вимога задоволена частково, а саме Замовником:
- буде внесено зміни в п. 1 Таблиці 2 Додатку 2 «Організаційна частина» до Тендерної документації з урахуванням змін, які Ви просити внести в умови тендерної документації в своїй вимозі, та буде викладено в наступній редакції:
Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- сертифікату ISO 9001 виробника;
- детальне зображення (проспект запропонованого товару);
- сертифікат якості або паспорт/формуляр на товар.
Учасник в день передачі Товару надає Замовнику:
- сертифікат відповідності на товар (або його завірену належним чином копію) – надається в разі якщо Учасник став учасником добровільної сертифікації;
- декларацію про відповідність технічному регламенту безпеки машин;
- оригінал сертифікату якості або паспорт (формуляр) на товар, завірений печаткою заводу – виробника;
- інструкцію з експлуатації та сервісну книжку на товар;
- комплект запасних частин, інструментів та приладдя (ЗІП);
- гарантійні документи.
Також, з урахуванням внесених змін, було прийнято рішення про внесення відповідних змін в п. 2.4 Розділу II Проекту договору про закупівлю (Додаток № 5 до Тендерної документації), де буде прописано, що декларацію про відповідність технічному регламенту безпеки машин Постачальник надає Замовнику в день передачі Товару.

Стосовно виключення з умов тендерної документації вимоги, щодо надання у складі тендерної пропозиції (Додаток № 6 п. 1.4. Тендерної документації): «Відгуку від контрагента щодо якості виконання договору, який вказаний як аналогічний, має бути датований не раніше дати виходу оголошення про заплановану закупівлю», оскільки такий відгук на думку Учасника ніяким чином не дозволить отримати більш достовірну інформацію ніж відгук датований ранішою датою, а лише призведе до ускладнень для потенційних учасників, Замовник повідомляє, що дана вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав:
Відповідно до положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до положень п. 2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації Замовником зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Виключне право на встановлення кваліфікаційних критеріїв до Учасника належить Замовнику.
Так, на виконання вимог Закону, Замовник в своїй тендерній документації в даній процедурі закупівлі, встановив лише один кваліфікаційний критерій, якому повинні відповідати Учасники, що мають намір взяти участь у даній процедурі закупівлі, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору з наданням відгуку про якісне виконання договору, який заявлений як аналогічний.
Замовник не вбачає встановлення у тендерній документації будь-яких дискримінаційних умов при встановленні вимоги стосовно дати видачі відгуку.
Вами не наведено законодавчо обґрунтованих підстав, які унеможливлюють отримати відгук відповідно до встановлених Замовником вимог та не наведено в чому саме дискримінує Замовник учасників при встановленні такого кваліфікаційного критерію. Ваша вимога в цій частині, ґрунтується виключно на Вашому бажанні, а не на законодавчо обґрунтованих підставах.
Термін подачі тендерних пропозицій в даній процедурі закупівлі достатній для підготовки якісної тендерної пропозиції. Замовник не буде змінювати вимоги тендерної документації за для економії часу потенційних Учасників, оскільки бажає отримати в складі тендерної пропозиції актуальні відгуки, які будуть датовані не раніше дати виходу оголошення про заплановану закупівлю та будуть підтверджувати позитивну ділову репутацію майбутніх потенційних Учасників. Враховуючи тривалий термін, встановлений для подачі тендерних пропозицій, ніщо не заважає Учасникам звернутися до своїх партнерів стосовно надання відгуку про виконання аналогічних договорів, який буде датований не раніше дати виходу оголошення про заплановану закупівлю, якщо такий договір було виконано належним чином.
З повагою, Тендерний комітет КП «Миколаївкомунтранс»!
Номер вимоги: UA-2020-08-05-004733-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 27 серпня 2020 18:01
Зміна строків поставки
Доброго дня.
Вимагаємо задля збільшення кількості потенційних учасників у тендері, подовження строків поставки Екскаватору з необхідними Вам параметрами. 10 робочих днів для багатьох учасників є занадто малий строк поставки. Наша компанія може запропонувати якісний продукт з необхідними Вам параметрами, але при умові збільшеного строку поставки з 10 робочих днів до 60 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 14:12
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою закупівлею та на вашу вимогу щодо внесення змін в умови тендерної документації, зокрема змін строків поставки з 10 робочих днів до 60 робочих днів надаємо наступну відповідь (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-05-004733-а).
Відповідно до п. 31) ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Положеннями п. 7) ч. 2 ст. 22 Закону, встановлено вимоги до відомостей, які обов’язково зазначаються у тендерній документації, зокрема це відомості про строки поставки товарів.
Частиною 3 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, виключне право на встановлення зокрема строків поставки предмета Закупівлі в тендерній документації належить Замовнику.
Замовник - КП «Миколаївкомунтранс» є виконавцем послуги з захоронення ТПВ на території м. Миколаєва. Для здійснення захоронення ТПВ, КП «Миколаївкомунтранс» експлуатує Полігон твердих побутових відходів м. Миколаєва (далі – Полігон ТПВ м. Миколаєва).
Предмет закупівлі, обраний до закупівлі в даній процедурі, закуповується виключно для експлуатації в процесі здійснення операцій з захоронення ТПВ на Полігоні ТПВ м. Миколаєва, а тому строк поставки 10 робочих днів визначено Замовником виходячи з потреб забезпечення виконання технологічного процесу з захоронення ТПВ, та з урахуванням дати розміщення оголошення про проведення процедури Закупівлі не виключає можливість потенційних учасників забезпечити поставку предмета закупівлі у строки встановлені Замовником у тендерній документації.
Крім того, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом (ч.1 ст.41 Закону). При цьому договірні відносини регулюються зокрема Цивільним та Господарським кодексами України. Згідно з частиною першою статті 629 Цивільного кодексу України договір є обов’язковим для виконання сторонами. Водночас відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Випадки зміни істотних умов договору про закупівлю встановлені ч. 5 ст. 41 Закону. Так, зокрема пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону визначено, що одним із випадків зміни істотних умов договору про закупівлю є продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України зміна та розірвання господарських договорів допускається лише за згодою сторін, якщо інше не передбачено законом або договором.
Таким чином, з урахуванням наведених норм чинного законодавства, що надають право сторонам договору за наявності об’єктивних обставин вносити зміни до строків виконання зобов’язань, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, звуження кола потенційних учасників процедури Закупівлі не відбувається, а тому Замовник, за відсутності з Вашої сторони належного правового обґрунтування необхідності зміни строків поставки предмета Закупівлі, не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги.


З повагою, Тендерний комітет КП «Миколаївкомунтранс»!

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укравтокомплект лтд" 2 770 000,00
UAH з ПДВ
2 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК" 2 780 000,00
UAH з ПДВ
2 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 12:29
Електронний підпис
23 вересня 2020 12:20
Довідка МВС.pdf
17 вересня 2020 16:06
Довідка ДПІ.pdf
07 вересня 2020 11:12
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:39
Гарантія 2689-20.zip
07 вересня 2020 10:39
8. Формуляр.PDF
07 вересня 2020 10:39
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

07 вересня 2020 08:34
Цінова.pdf.p7s
07 вересня 2020 08:34
Цінова.pdf
07 вересня 2020 08:34
Технічка.pdf.p7s
07 вересня 2020 08:34
Технічка.pdf
07 вересня 2020 08:34
Статут.pdf.p7s
07 вересня 2020 08:34
Статут.pdf
07 вересня 2020 08:34
Ст 17 (загальна).pdf.p7s
07 вересня 2020 08:34
Ст 17 (загальна).pdf
07 вересня 2020 08:34
Проект договору.pdf.p7s
07 вересня 2020 08:34
Проект договору.pdf
07 вересня 2020 08:34
Персональні дані.pdf.p7s
07 вересня 2020 08:34
Персональні дані.pdf
07 вересня 2020 08:34
Наказ на директора.pdf.p7s
07 вересня 2020 08:34
Наказ на директора.pdf
07 вересня 2020 08:34
Досвід.pdf.p7s
07 вересня 2020 08:34
Досвід.pdf
07 вересня 2020 08:34
Документи_досвід.pdf.p7s
07 вересня 2020 08:34
Документи_досвід.pdf
07 вересня 2020 08:34
Гарантія 0109-16.7z.p7s
07 вересня 2020 08:34
Гарантія 0109-16.7z
07 вересня 2020 08:34
Відомості.pdf.p7s
07 вересня 2020 08:34
Відомості.pdf
07 вересня 2020 08:34
Банківська ліцензія.7z.p7s
07 вересня 2020 08:34
Банківська ліцензія.7z
07 вересня 2020 08:34
ISO.pdf.p7s
07 вересня 2020 08:34
ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укравтокомплект лтд"

ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укравтокомплект лтд"
#23521635
Переможець 2 770 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 09:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укравтокомплект лтд"
#23521635
2 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 13:41
Договір про закупівлю.pdf укладений
02 жовтня 2020 13:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 770 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 461 666,67 UAH)