Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021: 2015 44810000-1 Фарби (Фарба).
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2020-08-05-004714-a cd3558f01cd64ab797f6786ad963191a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Довженко

+380522244380 uokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Вікторія Довженко
+380522244380
uokmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:58
Очікувана вартість: 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13502.1 кілограми
Фарба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 13:58
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:56
Додаток 7.docx
05 серпня 2020 13:56
Додаток 6.docx
05 серпня 2020 13:56
Додаток 5 проект договору.docx
05 серпня 2020 13:56
Додаток 4.docx
05 серпня 2020 13:56
Додаток 3.docx
05 серпня 2020 13:56
Додаток 2.docx
05 серпня 2020 13:56
Додаток 1.docx
05 серпня 2020 13:56
ТД_ФАРБА.docx
05 серпня 2020 13:55
оголошення фарба.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка товару
Дата подання: 05 серпня 2020 16:32
Дата відповіді: 05 серпня 2020 16:52
Доброго дня, уточніть, будь-ласка, чи можлива разова поставка по всім закладам ?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. Так, разова поставка до всіх закладів освіти, які вказані у Додатку 4 можлива.
Технічні вимоги
Дата подання: 05 серпня 2020 16:33
Дата відповіді: 05 серпня 2020 16:56
Просимо Вас надати точний перелік фарби по кольорам, для виключення помилки при перерахунку кольорового сигменту при підрахунку 68ми закладів
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. У Додатку 4 до цієї тендерної документації знаходиться таблиця з видами фарби, які потрібні та чітким зазаначенням кольорів фарб. Зверніть будь-ласка увагу на Таблицю "Інформація про кількість, кольори та дислокацію закладів освіти Міської ради міста Кропивницького".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-004714-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 04 вересня 2020 15:20
Стосовно акцепту пропозиції ФОП Кот В.В., яка не відповідає умовам тендерної документації
Доброго дня!
Замовником оголошено проведення відкритих торгів по закупівлі «Код ДК 021: 2015 44810000-1 Фарби (Фарба)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-05-004714-a.
За результатами розгляду та оцінки пропозиції Замовником акцептовано пропозицію Фізичної особи-підприємця Кота Валентина Володимировича (реєстраційний номер облікової картки платника податків та інших обов’язкових платежів – 2955205139, далі – ФОП Кот В.В., Переможець), ціна пропозиції – 528`726.68 грн без ПДВ (протокол від б/д б/н, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 01.09.2020).
Проте визначення ФОП Кота В.В. переможцем процедури закупівлі суперечить як вимогам тендерної документації, так і законодавства України з огляду на наступне.
1. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачене надання Учасником у складі пропозиції гарантійного листа щодо ознайомлення та погодження з умовами Договору, проєкт якого викладено у Додатку 5 до тендерної документації та безумовним його укладанням у редакції Замовника без унесення до нього змін Учасником.
Проте у складі пропозиції Переможця відсутній вказаний лист.
Таким чином пропозиція ФОП Кота В.В. не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена.
2. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачене надання Учасником у складі пропозиції документів відповідно до Додатку 7 до тендерної документації. В свою чергу додаток 7 до тендерної документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника іншим вимогам Замовника.
Зокрема пунктом 3 Додатку 7 передбачене надання копії Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Проте у складі пропозиції Переможця вказаний документ відсутній.
Пунктом 5 Додатку 7 визначена вимога стосовно надання копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. Якщо Учасник не зареєстрований платником податку на додану вартість, він має надати копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку.
ФОП Кот В.В. у складі пропозиції надав лист щодо надання копії Статуту зі змінами та доповненнями б/д б/н (файл «Довідка ненадання документів.pdf»), в якому зазначив, що має статус фізичної особи платника єдиного податку. Проте Переможець не надав у складі пропозиції копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку.
Отже, пропозиція ФОП Кота В.В. не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та повинна була бути відхилена.
3. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачене надання Учасником у складі пропозиції інформації про маркування або протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Проте у складі пропозиції Переможця відсутня вказана інформація, відтак пропозиція ФОП Кота В.В. не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та повинна була бути відхилена.
4. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються цією документацією.
Проте всупереч вказаним вимогам тендерної документації пропозиція ФОП Кота В.В. не містить накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис), а пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документацій в цій частині та повинна була бути відхилена.
5. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачена вимога стосовно надання Учасником у складі пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до Додатку 1 до тендерної документації).
Додатком 1 до тендерної документації було передбачено, що Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з статтею 16 надає зокрема:
- довідку Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) Договору(-ів). Довідка повинна містити інформацію про предмет, дату, номер та суму Договору(-ів), термін (строк його виконання), повне найменування контрагента та його контактний номер телефона, інформацію щодо стану виконання Договору та іншу інформацію, яку вважає за доцільне надати Учасник.
- копію(-ї) видаткової(-их) накладної(-их), що підтверджує виконання Договору(-ів), що зазначений(-і) у довідці, складеній відповідно до п.п. 2.1., та листі-відгуку, складеному відповідно до п.п. 2.2., що підтверджує виконання договору у повному обсязі.
ФОП Кот В.В. у складі пропозиції надав Довідку щодо виконання аналогічного договору за предметом закупівлі б/д б/н (файл «Лист довідка про виконання аналогічного договору.pdf») в якому наведена інформація стосовно Договору про закупівлю товару №105 від 08.07.2020, укладеного з Відділом освіти Броварської РДА.
Проте всупереч вимогам Додатку 1 вказана довідка не містить інформації стосовно суми договору, терміну (строку) його виконання, інформацію щодо стану виконання Договору.
Окрім того, Переможцем у складі пропозиції не надано копію видаткової накладної, що підтверджує виконання Договору, що зазначений у довідці.
Відтак пропозиція ФОП Кота В.В. не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, а в документах пропозиції Переможця, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону наявні невідповідності.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
6. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачене надання Учасником у складі пропозиції інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) відповідно до Додатку 4 до тендерної документації та документи передбачені п. 6 та п. 7 Розділу 3 тендерної документації.
Додаток 4 до тендерної документації містить перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження якості та відповідності технічним вимогам.
6.1. Так відповідно до пунктів 4-6 Додатку 4 учасник повинен був надати:
- лист-підтвердження від виробника про справжність значень (показників) наданих у складі тендерної пропозиції Учасника сертифікату (паспорту) якості.
- належним чином завірену копію ТУ виробника.
- паспорти безпеки на кожен вид продукції.
Проте у складі пропозиції ФОП Кота В.В. відсутні вказані документи.
6.2. Відповідно до пунктів 2, 3 та 7 Додатку 4 учасник повинен був надати:
- оригінали або завірені належним чином копії сертифікатів (паспортів) якості на кожну із запропонованих позицій та датованих не пізніше, ніж за три місяці до дати оголошення закупівлі. Сертифікати (паспорти) якості повинні містити конкретні значення (показники), які виявлені за результатами досліджень. При цьому назва запропонованої продукції (товару) має відповідати продукції, що зазначено в сертифікатах (паспортах) якості, інших нормативних документах та документах від виробника.
- оригінали або завірені належним чином копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи;
- етикетки на кожен вид продукції, яка пропонується Учасником, що повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, гарантійний термін зберігання, нормативно-технічний документ за яким виготовлена запропонована продукція.
Відповідно до Тендерної пропозиції б/д б/н (файл «Додаток 3 Цінова пропозиція.pdf») ФОП Кот В.В. для участі у закупівлі запропоновано наступну продукцію:
- Фарба водоемульсійна для внутрішніх робіт;
- Фарба водоемульсійна для зовнішніх робіт;
- ПФ-115 (емаль алкідна);
- ПФ-266 (емаль алкідна).
ФОП Кот В.В. у складі пропозиції надав сертифікати якості на емаль ПФ-115, що виготовляється ПП «Хімтекс» за ТУ У 24.3-20213821-004-2001 та емаль ПФ-266, що виготовляється за ТУ-6-10-822-84 (файл «Сертифікати емаль.pdf»).
Крім того, Переможцем був наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-04/49613 від 19.07.2017 об’єктом якої є емалі пентафталеві (ГОСТ 6465-76) (файли «Висновок СЕС.pdf» та «Висновок СЕС 2.pdf»).
Варто зазначити, що ГОСТ 6465-76 розповсюджувався виключно на емалі ПФ-115, а з 13.04.2018 в Україні взагалі скасовано його чинність Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 12 квітня 2018 року №99 від 12.04.2018 «Про скасування чинності ГОСТ 6465–76», розміщеного на офіційному сайті видавника за адресою http://uas.org.ua/ua/services/standartizatsiya/nakazi-dp-ukrndnts/2018-2/kviten/.
Таким чином, у складі пропозиції Переможця відсутні висновки СЕС на емаль ПФ-115, що виготовляється за ТУ У 24.3-20213821-004-2001 та емаль ПФ-266, що виготовляється за ТУ-6-10-822-84.
Окрім цього, Переможцем була надана й етикетка на емаль алкідну ПФ-115, що виготовляється за ГОСТ 6465-76 (файл «Этикетка емаль 115.pdf»).
Таким чином ФОП Кот В.В. не надав етикетку на емаль ПФ-115, що виготовляється за ТУ У 24.3-20213821-004-2001, на яку були надані сертифікати якості.
Також у складі пропозиції містяться лицьові частини етикеток на фарбу дисперсійну фарбу Eco Fassade (файл «ВД зовн фото.pdf») та фарбу для внутрішніх робіт Eco Weiss (файл «ВД интер.pdf»).
Проте вказані етикетки не відповідають вимогам пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації, оскільки не містять назву виробника, гарантійний термін зберігання, нормативно-технічний документ за яким виготовлена продукція.
Відтак пропозиція ФОП Кота В.В. не відповідає вимогам тендерної документації й в цій частині.
У складі пропозиції Переможця відсутні також і паспорти/сертифікати якості на фарбу водоемульсійну для внутрішніх робіт та фарбу водоемульсійну для зовнішніх робіт.
Надані ФОП Котом В.В. документи, що містяться у файлах «Сертифікат ВД зовн.pdf» та «Сертифікат ВД внутр.pdf» не містять ані інформації щодо виробника продукції, ані нормативно-технічного документа за яким вона виготовляється, а також нормативних фізико-хімічних характеристик, а також підпису та печатки лабораторії виробника. По суті вказані документи є лише описом продукції.
6.3. Відповідно до пунктів 2, 3 та 7 Додатку 4 якщо учасник не є виробником продукції (товару) у складі пропозиції необхідно було надати оригінал одного з документів, які підтверджують стосунки із виробником продукції (товару):
а) договір з виробником;
б) сертифікат дистриб'ютора, представника, дилера, тощо;
в) лист виробника про представництво його інтересів.
Відповідно до наданого у складі пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-04/14013 (файл «СЕС_ТМ_MGF ТУ У 24.3-31158382-005-2003 (1).pdf») виробником запропонованої Переможцем фарби водоемульсійної для внутрішніх робіт та фарби водоемульсійної для зовнішніх робіт є СП з ІІ в формі ТОВ «Мефферт Ганза Фарбен».
Проте у складі пропозиції відсутній будь-який з документів, які підтверджують стосунки ФОП Кота В.В. з СП з ІІ в формі ТОВ «Мефферт Ганза Фарбен».
Таким чином, пропозиція ФОП Кота В.В. не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та повинна була бути відхилена.
Отже, виходячи з наведеного Замовником всупереч законодавству акцептовано пропозицію учасника, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо:
1. Відмінити рішення про визначення ФОП Кота В.В. переможцем процедури закупівлі «Код ДК 021: 2015 44810000-1 Фарби (Фарба)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-05-004714-a.
2. Відхилити пропозицію ФОП Кота В.В. на підставі пункту 1 та 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає:
- кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Перейти до оцінки пропозиції наступного Учасника.
У разі незадоволення вказаних вимог будемо змушені звертатися зі скаргою до АМКУ.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2020 15:07
Доброго дня. На вашу вимогу повідомляємо наступне:
05.08.2020 року Замовником оголошено закупівлю за Код ДК 021: 2015 44810000-1 Фарби (Фарба), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-05-004714-a. За результатами електронного аукціону в електронній системі закупівель визначено найбільш економічно вигідну пропозицію. Дана пропозиція надійшла від ФОП Кот Валентин Володимирович, та становить 528 726,68 грн з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій (згідно тендерної документації замовника) проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі ОДНОГО КРИТЕРІЮ «ЦІНА». ПИТОМА ВАГА КРИТЕРІЮ-100%. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна Учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує Учасник згідно обраної системи оподаткування.
Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Уважно розглянувши надані ФОП Кот Валентином Володимировичем документи у складі тендерної пропозиції, перевіривши відкриті єдині державні реєстри, доступ до яких є вільним, публічну інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель, замовником прийнято рішення про визначення ФОП Кот Валентин Володимирович переможцем та оприлюднено намір щодо укладення договору. Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, на виконання умов тендерної документації учасником ФОП Кот Валентин Володимирович надано всі документи, що підтверджують НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ пропозицію та можливість укладання з даним учасником договору про закупівлю Код ДК 021: 2015 44810000-1 Фарби (Фарба)

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-05-004714-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 11 вересня 2020 15:31
Скарга до АМКУ на рішення Замовника про акцепт пропозиції
Скарга до АМКУ на рішення Замовника про акцепт пропозиції з додатками
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 вересня 2020 22:37
Рішення від 16.09.2020 № 17412 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 22:37
інформація про перенесення розгляду скарги № 15088.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 14:11
Рішення від 09.10.2020 № 19059.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 22:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно з ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. На виконання рішення № 19059-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" від 11 вересня 2020 року, скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кота Валентина Володимировича переможцем процедури закупівлі – «код ДК 021: 2015 44810000-1 Фарби (Фарба)», оголошення № UA-2020-08-05-004714-a про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата виконання рішення замовником: 21 жовтня 2020 16:19

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 15:27
СКАРГА УО КРОПИВНИЦЬКИЙ.pdf
11 вересня 2020 15:27
УО Кропивницької МР.doc
11 вересня 2020 15:27
Статут 2019.pdf
11 вересня 2020 15:27
ВИТЯГ ЄДРПОУ 07.05.2020.pdf

Документи подані замовником

18 вересня 2020 11:26
пояснення АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кот Валентин Володимирович 528 726,68
UAH з ПДВ
528 726,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 548 217,08
UAH з ПДВ
548 217,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 18:07
Этикетка емаль 115.pdf
20 серпня 2020 18:07
ТУ_перел_к_МГФ_зм_на_3.pdf
20 серпня 2020 18:07
Сертифікати емаль.pdf
20 серпня 2020 18:07
Паспорт.pdf
20 серпня 2020 18:07
Этикетка пол.pdf
20 серпня 2020 18:07
Індентифікаційний код.pdf
20 серпня 2020 18:07
Захист довкілля.pdf
20 серпня 2020 18:07
Документи на машину.pdf
20 серпня 2020 18:07
Сертифікат ВД зовн..pdf
20 серпня 2020 18:07
Сертифікат ВД внутр.pdf
20 серпня 2020 18:07
Додаток 1.pdf
20 серпня 2020 18:07
Договір оренди.pdf
20 серпня 2020 18:07
Відгук Бровари.doc.pdf
20 серпня 2020 18:07
Витяг ст.2.pdf
20 серпня 2020 18:07
Договір з виробником.pdf
20 серпня 2020 18:07
Витяг ст.1.pdf
20 серпня 2020 18:07
Висновок СЕС.pdf
20 серпня 2020 18:07
Дог 105 фарба Бровари.pdf
20 серпня 2020 18:07
Висновок СЕС 2.pdf
20 серпня 2020 18:07
ВД интер..pdf
20 серпня 2020 18:07
ВД зовн фото.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:07
4 Довідка з МВС 01.10.20.rar
28 жовтня 2020 11:07
3 Довідка з ДПС.pdf
28 жовтня 2020 11:07
2 Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2020 12:48
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:47
Витяг ЭДРПОУ.rar
21 серпня 2020 12:38
13.2 Копія свідоцтва ПДВ.pdf
21 серпня 2020 12:38
13.1 Копія витягу ПДВ.pdf
21 серпня 2020 12:38
9 Копія Статуту.pdf
21 серпня 2020 12:38
5.6.2 ТУ ВД.pdf
21 серпня 2020 12:38
5.8.5 Етикетка Delfi ПФ-266.jpg
21 серпня 2020 12:38
5.6.1 ТУ Емалі.pdf
21 серпня 2020 12:38
5.8.4 Етикетка Farbex ПФ-115.jpg
21 серпня 2020 12:38
5.8.3 Етикетка Delfi ПФ-115.jpg
21 серпня 2020 12:38
5.3 Паспорти якості.rar
21 серпня 2020 12:38
5.3 Паспорти якості.pdf
21 серпня 2020 12:38
5 Технічне завдання.pdf
21 серпня 2020 12:38
4 Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2020 12:38
2.3 Копія ВН Арциз.pdf
21 серпня 2020 12:38
1.3 Копія свідоцтва ТС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кот Валентин Володимирович

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кот Валентин Володимирович
#2955205139
Рішення скасоване 528 726,68
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 11:04
ФОП Кот Валентин Володимирович
#2955205139
Відхилено 528 726,68
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 16:24
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 548 217,08
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 14:58

Документи

21 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
548 217,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 16:39
Договір 1771 від 11.11.2020.pdf укладений
11 листопада 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 15:20
Д.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1771
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 548 217,08
UAH (в тому числі ПДВ 91 369,51 UAH)